تیم Steph Curry و De’Aaron Fox برای تغییر بازی کفش ورزشی
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
کفش ورزشی امضاء از زمانی که مایکل جردن در سال 1984 با نایک امضا کرد ، سنگ بنای تجارت بسکتبال بوده است. همانطور که از این گفته می رود ، همه می خواهند “مانند مایک باشند”. اما بازی کفش بسیار طولانی شده است زیرا نایک با تمایل به جریمه های MJ به دلیل پوشیدن جردن های هوایی در “رنگهای تأیید نشده” پرداخت می کند.
امروز یک بازی NBA را روشن کنید و بازیکنان را در هر رنگ و سبک قابل تصور می بینید ، هر جفت جمله ای بی نظیر را بیان می کند. اکنون ، Superstar Golden State Warriors Superstar Steph Curry – یکی از شدیدترین رقیبان اردن برای عنوان تأثیرگذارترین بازیکن بسکتبال – هدف دارد تا همانطور که خودش بازی را تغییر داد ، جهان کفش ورزشی را متحول کند. و همه ما می دانیم که هدف کوری چقدر کشنده است.
مرتبط: افسانه بوکس Canelo álvarez در حال مبارزه برای عنوان دیگری است-قهرمان بی پروا کوکتل های آماده برای نوشیدنی
از رقبا گرفته تا همکاران
در ماه دسامبر ، Curry Brand اولین ورزشکار امضای خود را با نام Sacramento Kings Star De’aaron Fox معرفی کرد و با راه اندازی Fox 1 ، یک نقطه عطف جالب برای مارک به سرعت در حال رشد را نشان داد. De’Aaron Fox ، که با 60 امتیاز بالاترین بازی را با 60 امتیاز برگزار می کند ، پس از ترک نایک با Under Armor در سال 2023 امضا کرد و به اولین ورزشکار غیر مترادف Curry Brand تبدیل شد.
معامله فاکس از این نظر منحصر به فرد است که بازیکنان فعال معمولاً به برچسب بازیکن فعال دیگری امضا نمی شوند. آنها غالباً کفش های یکدیگر را می پوشند ، اما کمترین چیزی را که رقیب شما رئیس جمهور بازیگری غیر معمول است ، امضا می شوند.
نانا دادزی می گوید: “افرادی در صنعت و جهان وجود دارند که سعی کرده اند به آن فشار بیاورند ، اما ما آن را به عنوان یک مزیت می بینیم.” “برای De’Aaron ، پیوستن به نام تجاری شخصی که از دبیرستان ویژه آن را تحسین می کنید. مایکل جردن رقم تعیین کننده نسل من بود و از نظر نفوذ در بازی امروز ، کوری تنها کسی است که با این نوع تأثیر .
مانند جردن برند با نایک ، Curry Brand تنها برچسب مستقل Armor است. این کشور در سال 2020 راه اندازی شد ، اگرچه کوری از سال 2013 با این شرکت بوده است.
دادزی پس از 16 سال کار در آموزش عالی در سال 2022 پیوست. دادزی به یاد می آورد: “من هرگز ملاقات با استف را برای اولین بار در اردوگاه کاری ، فقط چند هفته از این نقش فراموش نخواهم کرد.” “ما در یک آسانسور بودیم و من به او گفتم ،” من برای گلیتز ، گلم یا فقط دوست شما به اینجا نیامده ام – گرچه ما دوست شده ایم. من اینجا هستم تا به شما در ساخت یک مارک میراث کمک کنم . “
Curry Brand رویکردی متمایز برای بازاریابی محصولات خود دارد: ساختن روایات پیرامون مهارت امضای یک ورزشکار. تیراندازی افسانه ای کوری در کمپین هایی مانند تبلیغ به یاد ماندنی Curry 2 AD (شامل یک روباه معروف دیگر – جیمی) جلو و مرکز بوده است.
مرتبط: مصرف کنندگان AI را دوست ندارند ، این یک مشکل بزرگ برای تبلیغ کنندگان است
سرعت مهم است
برای De’Aaron Fox ، به نام سریعترین بازیکن NBA در بررسی 2024 GM ، سرعت مهم است. به همین ترتیب ، کمپین برای اولین کفش خود ، Fox 1 ، با عنوان “سرعت که می ترساند” است.
فاکس گفت: “مردم من را به دلیل فشار دادن توپ و بازی با سرعت می شناسند ، بنابراین احساس می کردم برچسب مناسب است و چیزی که با این اولین کفش امضاء من بیان می شود.”
تأکید بر مهارتهای امضا به دور از تصادف در بازاریابی برند کاری است. دادزی توضیح می دهد: “یک مورد که من همیشه به تیم های خلاق خود یادآوری می کنم این است که ما در حال فروش کفش بسکتبال هستیم.”
“دور شدن از ایده های وحشی آسان است ، اما ما باید با هدف ایجاد کنیم. هنگام کار با بازیکنان پویا مانند De’Aaron و Steph ، کلید این است که به آنچه مردم درباره آنها می دانند ، تکیه می دهد.”
Curry Brand همراه با ساختن مهارت امضای یک ورزشکار ، به طنز تکیه می دهد تا از آن ایستادگی کند. تبلیغات سه ثانیه ای نمادین که خود Curry خود را با نشان دادن او به چشم آجر یا تولید بخار پس از غرق کردن دست داغ امضای خود در یک سطل آب ، قدرت تیراندازی خود را برجسته می کند.
کمپین “سرعتی که می ترساند” رویکردی مشابه را دنبال می کند و با اولین نقطه 30 ثانیه ای ، “هر کفش” شروع می شود.
در این آگهی ، فاکس در زمین مرکزی ایستاده است ، که توسط دریایی از کفش احاطه شده است ، با خوشحالی در مورد اینکه چقدر سریع در همه آنها است ، حرکت می کند. اما این جفت نهایی – Fox 1s – است که مدافعان واقعاً باید از آن ترس داشته باشند.
دادزی می گوید: “من عاشق این هستم که چگونه چیزی را برای او ذاتی گرفتیم-سرعت دادگاه او-و در اطراف آن ساخته شده است و شخصیت او را در این راه گنجانیده است.”
مرتبط: 4 مرحله اصلی برای ایجاد اولین تبلیغات تبلیغاتی شما
تبلیغ دوم ، “سرایدار” ، حتی خلاق تر است. این یک پیچ و تاب بازیگوش را در یک سناریوی بسکتبال آشنا قرار می دهد: وقتی یک سرایدار تمرین شما را قطع می کند. در اینجا ، سرایدار خود را بریده می کند ، و عینک را به عنوان موسیقی سریع تنظیم می کند ، لحن را تنظیم می کند. سپس فاکس با چنان سرعت در حال پرواز است که او وسایل تمیز کننده سرایدار را در حال پرواز می فرستد و او را خسته می کند. این نقطه به پایان می رسد که روباه به طور اتفاقی از آنجا دور می شود و به عنوان میزبان حیرت زده در کفر تماشا می کند.
فاکس می گوید: “من کاملاً عاشق نقطه” سرایدار “هستم. “این برای هر بسکتبالیستی که دیر در سالن دبیرستان یا مدرسه دبیرستان خود بماند بسیار قابل اعتماد است و سرایدار را در حالی که هنوز کار می کردند وارد می شود. آن
در حالی که استف کوری از منطق در زمین بسکتبال مخالفت کرده است ، حتی او نمی تواند زمان پدر را شکست دهد. این فوق ستاره 36 ساله اخیراً چندین بار در مورد ساعت تیک زدن در حرفه خود صحبت کرده است و تصدیق می کند که “پایان نزدیک است”.
برای NBA ، این به معنای خداحافظی با بزرگترین تیرانداز تا کنون است. برای برند Curry ، این یک شروع جدید است. و Fox 1s اولین قدم است.
دادزی می گوید: “هدف ما ساختن یک برند میراث مانند جردن است که فراتر از روزهای بازی او طول می کشد.” “میراث فقط مربوط به آنچه شما پشت سر می گذارید نیست ؛ این در مورد الهام بخشیدن به دیگران برای پیشبرد آن است. بازیکنانی مانند De’Aaron Fox بخشی از میراث استف می شوند. درست همانطور که تأثیر مایکل جردن ادامه می یابد ، تأثیر استف در حال حاضر سیمان شده است. سالن مشاهیر او شغلی برای همیشه به یاد خواهد آمد. “
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/steph-curry-and-deaaron-fox-team-up-to-change-the-sneaker/486035