اما بسیاری از وظایف مربوط به اینستاگرام برای تجارت، معیارهای بی شماری برای ردیابی وجود دارد.
و به عنوان یک امتیاز اضافه، اینستاگرام به شما امکان می دهد نتایج جستجوی خود را بر اساس متریک فیلتر کنید.
حراجی. خدمات مشتری. جامعه سازی این لیست زمانی که نوبت به فعالیت ها و فرصت هایی برای جلب مشتری می شود ادامه دارد.
در کنار داده های خاص عملکرد پست، می توانید روندهای تصویر بزرگ را برای حساب خود مشاهده کنید. این شامل:
- فرمت های محتوا با عملکرد برتر
- بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام (بر اساس رفتار واقعی مخاطبان)
- پست هایی با عملکرد برتر برای یک دوره زمانی خاص
- برداشت های پست فردی، تعامل و دسترسی

مجموعه ویژگیهای جامع شنیدن اینستاگرام Sprout فراتر از چیزی است که ابزار اصلی اینستاگرام ارائه میکند. پلتفرم ما به برندها اجازه می دهد فعالانه رقبا، اصطلاحات کلیدی، احساسات و موارد دیگر را ردیابی کنند.

حالا برو به چیزهای خوب
قبلاً این روند را طی کرده اید؟ به سادگی روی ” ضربه بزنیدبینش هااگر قبلاً تجزیه و تحلیل اینستاگرام را تنظیم کرده اید، از نمایه خود استفاده کنید. از اینجا میتوانید به نمای کلی مخاطبان، خلاصه محتوا و پستهای با عملکرد برتر دسترسی داشته باشید.
در حالی که میتوانید چیزهای زیادی از تجزیه و تحلیلهای بومی بیاموزید، ابزاری مانند Sprout میتواند بینشهای بیشتری را کشف کند که میتوانید آنها را به عمل تبدیل کنید. پلتفرم ما یک راه حل مشترک و همه کاره برای افزایش حضور شما در رسانه های اجتماعی ارائه می دهد.
گفته می شود، این شبکه از لحاظ دست نگه داشتن بیش از حد انجام نمی دهد چی برای انجام دادن با داده های خود به همین ترتیب، در مقابل پلتفرمی مانند Sprout Social، چند ویژگی و عملکرد از دست رفته وجود دارد.
ریسک داده های عملکرد مربوط به کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام شما زیاد است.
سلام، سوال منصفانه
با این حال، به دلایل خوبی! این واقعیت که Sprout به شما دیدی جامع از دادههای رسانههای اجتماعی و حضور بازاریابی شما میدهد یک امتیاز بزرگ است. ناگفته نماند که توانایی انتشار و ارسال متقابل محتوا و پیام ها نیز وجود دارد.
ده ها داشبورد در مقابل شما ممکن است کمی ترسناک به نظر برسند.
با توجه به اقدامات لازم برای اجرای یک لایو اینستاگرام موفق، ارزیابی عملکرد یک امر ضروری است.
البته راههایی نیز وجود دارد که میتوانید تجزیه و تحلیل تبلیغات خود را فراتر از خود اینستاگرام ببینید. در اینجا نگاهی داریم به عملکرد پولی در Sprout Social:

نحوه مشاهده تجزیه و تحلیل اینستاگرام در Sprout Social
غذای آماده؟ شما باید آزمایش کنید و خودتان ببینید. با یک کنترل بهتر در تجزیه و تحلیل خود، می توانید آن آزمایش ها را با احساس اطمینان انجام دهید.
بینش و تحلیل داستان
زیرا شبکه مرتباً بهروزرسانیهایی را ارائه میکند تا به شما کمک کند دادههای خود را داشته باشید.
داشبوردهای موجود در Sprout یکپارچه هستند و به راحتی قابل پیمایش هستند. شما می توانید در یک نگاه به مهمترین سوالات هم تیمی های خود پاسخ دهید. این شامل:
- کدام پست ها بیشترین تاثیر تجاری را دارند؟
- سهم ما از صدای ما چقدر است (و بر کدام هشتگ های اینستاگرام تسلط داریم)؟
- کدام قالب های محتوا بیشترین جذب مخاطب را به همراه دارد؟

آیا زمان آن رسیده است که از تجزیه و تحلیل بومی اینستاگرام سطح بالاتری بگیرید؟
Sprout به برندها این امکان را می دهد که تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود را در کنار کل حضور اجتماعی خود ارزیابی کنند. این شامل شبکه هایی مانند فیس بوک، توییتر، پینترست و تیک تاک می شود. قابلیت نظارت بر داده ها و مدیریت دارایی ها برای همه این پلتفرم ها در یک مکان یک مزیت بزرگ است.
در حالی که Reels در حال حاضر غالب است، Stories یکی از ویژگی های اصلی اینستاگرام باقی مانده است.
با توجه به اینکه 20 درصد از کل فعالیت اینستاگرام در Reels اتفاق می افتد، بازاریابان نمی توانند داده های عملکرد ویدیوی خود را نادیده بگیرند. بینش های ارائه شده توسط تجزیه و تحلیل اینستاگرام در اینجا برای دوره یکسان است.
ایده «داده محور بودن» در حال حاضر در بازاریابی رایج است، اینطور نیست؟
هیچ کمبودی در ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام وجود ندارد.
بینش مخاطبان اینستاگرام شما گنجینه ای از داده ها است که به شما کمک می کند تا تعامل خود را افزایش دهید و حساب خود را رشد دهید. اعطا می شود که می دانید به دنبال چه چیزی باشید.
بینش های اینستاگرام که باید ردیابی کنید
تحت تأثیر داده های خود هستید؟ نمی دانید با ردیابی عملکرد شروع کنید؟ این بررسی عمیق در تجزیه و تحلیل اینستاگرام هر آنچه را که باید بدانید را به شما آموزش می دهد.
چرا تجزیه و تحلیل اینستاگرام مهم است؟
اگر میخواهید حضورتان را سریعتر افزایش دهید، وقت آن است که اطلاعات اینستاگرام خود را تا زانو درآورید.
ویژگی های تجزیه و تحلیل بومی اینستاگرام چیزی برای تمسخر نیست.
در اینجا خلاصهای از آنچه میتوانید از طریق Insights مشاهده کنید، از تفکیکهای تصویر بزرگ گرفته تا عملکرد پستهای دانهبندی شده است.
بینش و تحلیل مخاطب
آیا در تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود به روز هستید؟
فرض کنید در نظارت بر معیارهای خود کاملاً تازه کار هستید. در زیر یک عکس فوری از نحوه بررسی تجزیه و تحلیل اینستاگرام (با نام مستعار “Account Insights”) برای اولین بار آورده شده است:
- اگر قبلاً این کار را نکردهاید، مطمئن شوید که یک نمایه تجاری (یا حساب سازنده) تنظیم کردهاید.
- از نمایه خود، روی ضربه بزنید ≡ در گوشه سمت راست بالا
- سپس، روی «انتخاب» ضربه بزنیداطلاعات بینش را دریافت کنیدضربه بزنید و تأیید کنید.
باز هم، تجزیه و تحلیل بومی اینستاگرام در مورد بینش مخاطبان به طرز شگفت انگیزی قدرتمند است. شبکه داده های ارزشمند مشتری را برجسته می کند، از جمله:
- جمعیت شناسی مخاطب (سن، جنسیت، مکان)
- رشد فالوور در طول زمان
- تعامل و تعامل مخاطب در طول زمان
- درصد تعاملات فالوورها در مقابل غیر فالوورها

هر چند وحشت نکنید! اکنون که می دانید چگونه به معیارهای خود دسترسی پیدا کنید، بیایید معنای آنها را بررسی کنیم.
این نقاط داده نشان می دهد که آیا شما از طریق اینستاگرام در مقابل مخاطبان هدف خود قرار می گیرید یا خیر.
انجام این کار نه تنها باعث صرفه جویی در زمان می شود، بلکه نشان می دهد که کدام پست ها و شبکه ها بهترین عملکرد را دارند. تجزیه و تحلیل تلفیقی و ارسال متقابل می تواند یک تغییر بازی برای مارک های پرمشغله باشد. دلیلش این است که شما مجبور نیستید بین پلتفرمها پرش کنید.

و بوم!

در واقع، 60 درصد از بازاریابان سرمایه گذاری خود را در اینستاگرام در سال 2022 افزایش می دهند.
آیا می خواهید از نزدیک ببینید که چگونه پلتفرم می تواند تلاش های برند شما در اینستاگرام را افزایش دهد؟ ما از شما دعوت می کنیم تا امروز Sprout Social را تست کنید تا خودتان ببینید!