تبلیغات اینستاگرام تجزیه و تحلیل هزینه: قیمت گذاری و بهترین استراتژی ها

تبلیغات اینستاگرام تجزیه و تحلیل هزینه: قیمت گذاری و بهترین استراتژی ها

برای مشاغل و مارک های امروز ، افزودن هزینه تبلیغات اینستاگرام به بودجه بازاریابی گامی در جهت درست است. اگر قبلاً از پتانسیل تبلیغات اینستاگرام استفاده نمی کنید ، باید استراتژی بازاریابی خود را تجدید نظر کنید. در حالی که نمی تواند دسترسی شما را در چندین سیستم عامل مختلف رسانه های اجتماعی گسترش دهد ، با تمرکز بر استفاده از اینستاگرام برای تبلیغ برند شما و کشف مشتریان و مشتریان جدید ، به میزان قابل توجهی بر آگاهی از برند شما ، نرخ تبدیل و موارد دیگر تأثیر می گذارد.

قیمت گذاری قیمت گذاری: هزینه تبلیغات اینستاگرام

به طور متوسط ​​، تبلیغات اینستاگرام به طور کلی 2.5 برابر کلیک بیشتر از سایر سایت های رسانه های اجتماعی را مشاهده می کند ، و پست های منظم اینستاگرام تا 10 برابر بیشتر از پست های فیس بوک را مشاهده می کنید. این تفاوت در طرح بدون درهم و برهمی برنامه و تجربه موبایل کاربر پسند است. دانستن نحوه اجرای تبلیغات در اینستاگرام بسیار مهم است.

هنگام تعیین هزینه تبلیغات اینستاگرام ، مهم است که به کل تصویر نگاه کنید. تبلیغات اینستاگرام روشی واضح و مؤثر برای دستیابی به مخاطبان طاقچه خود با محتوایی که قبلاً برای کمپین اینستاگرام شما ایجاد شده است ، فراهم می کند. شما آن را پیدا خواهید کرد با اجرای تبلیغات پرداخت شده اینستاگرام در این کمپین ها ، می توانید تلاش های بازاریابی خود را به سطح بعدی برسانید.

اینستاگرام بسته به بودجه و تصویر برند شما چندین گزینه تبلیغاتی ارائه می دهد: آیا شما یک برند لوکس هستید یا نه. با توجه به پتانسیل درک هزاران نفر از پیروان جدید وفادار ، بسیاری از مارک ها نسبت به قیمت گذاری های مختلف مورد نیاز برای استفاده از اینستاگرام برای رسیدن به مخاطبان هدف خود کنجکاو هستند.

کنجکاو در مورد هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟ ما جزئیات را ساده کرده ایم و همه آن را برای شما خراب کرده ایم:

شکست قیمت گذاری اینستاگرام

تعریف مخاطب هدف خود

از آنجا که اینستاگرام از همان ابزارهای تبلیغاتی مانند فیس بوک استفاده می کند ، اکنون مارک ها می توانند تبلیغات هدفمند تری ایجاد کنند تا به طور مؤثر به جمعیتی خود برسند. برای تعیین میزان هزینه این تبلیغات اینستاگرام ، ابتدا باید روی شناسایی مخاطبان هدف خود تمرکز کنید.

این کار را با تحقیق در مورد جمعیتی و مشخص کردن کاربرانی که احتمالاً از برند شما بهره مند می شوند ، انجام دهید. هنگامی که مخاطب هدف خود را پیدا کردید ، درک بهتری از نوع تبلیغات برای استفاده خواهید داشت و می توانید شروع به محاسبه هزینه تبلیغات اینستاگرام کنید.

این که آیا شما یک حساب کاربری دارید یا خیر ، داشتن یک اینستاگرام کامل بسیار ، بسیار مهم است!

کمپین های مارک های رقیب را تجزیه و تحلیل کنید

علاوه بر شناسایی مخاطبان هدف خود ، گام بعدی در تعیین نوع تبلیغات برای استفاده در کمپین اینستاگرام شما توجه به مارک های رقیب و چگونگی تعامل پیروان آنها با آنها است. به کمپین های رسانه های اجتماعی خود و تلاش های بازاریابی برای درک بهتر از نحوه استفاده از تبلیغات برای رسیدن به مخاطبان خود توجه کنید.

صنعت ، اندازه بازار و عوامل اضافی را در نظر بگیرید

با توجه به اینکه هزینه تبلیغات اینستاگرام براساس صنعت ، اندازه بازار و چه نوع محصولات یا خدماتی که برند شما می فروشد متفاوت خواهد بود. علاوه بر این ، قیمت گذاری نیز به این بستگی دارد که کمپین اینستاگرام شما چقدر گسترده خواهد بود.

اطلاعات زیر نمونه ای از صنعت مد و نحوه عملکرد قیمت تبلیغات در یک بازار بزرگتر است:

  • مکان: ایالات متحده
  • جنسیت: زنان
  • سن: 18-30
  • مکانهای تبلیغاتی خودکار

قیمت: برای هر 1000 برداشت 4.13 دلار

با توجه به اینکه حضور صنعت مد در اینستاگرام بسیار زیاد است ، محدود کردن دامنه شما برای بازاریابی به طور مؤثر بسیار مهم است. در این حالت ، کاربران جوان و جذاب در ایالات متحده گروه “طاقچه” هستند که مارک ها ممکن است دنبال کنند. آنها به خدمات رشد اینستاگرام نیز به کمک زیادی نیاز دارند!

انواع تبلیغات

گزینه های متنوعی در مورد تبلیغات اینستاگرام وجود دارد ، بنابراین محاسبه میزان هزینه تبلیغات اینستاگرام ، به نوع تبلیغاتی که در نظر دارید بستگی دارد. بسته به زمینه شما و مخاطبی که قصد رسیدن به آن را دارید ، ممکن است یک نوع تبلیغ مناسب تر از سایرین باشد. بسیاری از افراد از مدیر تبلیغات اینستاگرام نیز استفاده می کنند.

با تبلیغات اینستاگرام ، مارک ها انتخاب موارد زیر را دارند:

  • تبلیغات
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات داستانی
  • تبلیغات چرخ فلک

موارد زیر نمونه ای از یک آگهی یک عکس واحد است:

تبلیغات تک عکس حمایت شده

در حالی که تبلیغات تک عکس به طور معمول گران تر هستند ، به این معنی نیست که آنها همیشه بهترین ها را انجام می دهند.

در حقیقت ، تبلیغات و فیلم های چرخ فلک تمایل به عملکرد بهتر از عکس های مجرد دارند. برای کسانی که در مورد “تبلیغات چرخ فلک” کنجکاو هستند ، آنها آخرین ویژگی هستند که کاربران را قادر می سازد تا 10 عکس در هر پست را با فرمت نمایش اسلاید بارگذاری کنند.

تبلیغات چرخ فلک در اینستاگرامتبلیغات چرخ فلک در اینستاگرام

قبل از محاسبه هزینه تبلیغات اینستاگرام ، مدتی را بررسی کنید تا آمار مربوط به تبلیغات اینستاگرام را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که تلاش های شما مؤثر است. از آنجا که ما بیشتر به نحوه استفاده از اینستاگرام ها نگاه می کنیم ، واضح است که جمعیت شناسی مختلف تمایل به استفاده از ویژگی های مختلف بیشتر از سایرین دارند.

به عنوان مثال ، ژنرال Z'ers که برای استفاده از برنامه هایی مانند Snapchat و Tiktok استفاده می شوند ، تمایل دارند بیش از هر ویژگی دیگری در برنامه از داستانهای اینستاگرام استفاده کنند.

کاوش مدیر تبلیغات اینستاگرام: هزینه هر تبلیغ

هنگام فهمیدن هزینه تبلیغات اینستاگرام ، به بررسی نحوه عملکرد مدیر تبلیغات اینستاگرام کمک می کند. به عوامل مختلف کمک کننده که به هزینه تبلیغات اینستاگرام می روند نگاهی بیندازید:

1. درصد بودجه خود را که مایل به صرف تبلیغات اینستاگرام هستید.

2 نمره ارتباط برای تبلیغ اینستاگرام شما.

فیس بوک/اینستاگرام هر تبلیغات را بر اساس چگونگی اهمیت به نظر می رسد که به مخاطبان هدف شما مربوط می شود.

3. نرخ عمل تخمین زده شده بر اساس احتمال اینکه افراد پس از دیدن تبلیغات شما اقدام به انجام کنند ، انجام می شود. این اطلاعات مربوط به نرخ تخمینی تبدیل برای تبلیغ اینستاگرام شما است.

علاوه بر این عوامل مؤثر ، لازم به ذکر است که قیمت تبلیغات اینستاگرام فقط براساس پیشنهاد شما نیست.

برندها می توانند با توسعه تبلیغات با کیفیت که برای مخاطبان آنها ارزش بیشتری دارد ، هزینه تبلیغات اینستاگرام را کاهش دهد. اگر این تبلیغات به طور مؤثر به مخاطبان هدف برسند ، کمتر احتمال دارد که برای تبلیغات اینستاگرام خود پرداخت کنید.

ساختار یک آگهی اینستاگرام

بخشی از آنچه در تعیین هزینه تبلیغات اینستاگرام می رود ، روند اولیه ایجاد تبلیغ است. با استفاده از زمان برای تجزیه و تحلیل ساختار یک آگهی اینستاگرام ، شما برای ایجاد تبلیغات مؤثر که ارزش هر سکه ای را که برای آنها هزینه می کنید ، مجهز خواهید بود.

در زیر نمونه ای از تبلیغات تک تصویر داستانهای اینستاگرام است:

داستان تبلیغات آگهی تبلیغات اینستاگرام هزینهداستان تبلیغات آگهی تبلیغات اینستاگرام هزینه

مدیر تبلیغات اینستاگرام به سه بخش تقسیم می شود:

این بخش ها به شما کمک می کنند تا با روند زیر تبلیغات خود را بسازید:

جزئیات کمپین را تنظیم کنید

با انتخاب هدف برای کمپین بازاریابی اینستاگرام خود ، روند انتخاب تبلیغات خود را شروع کنید.

بهترین راه برای شروع این فرآیند تعیین هدف نهایی شماست. با تعریف این اهداف ، شما یک ایده واضح تر در مورد چگونگی تنظیم تبلیغات خود برای رسیدن به مخاطبان خود خواهید داشت.

از مدیران تبلیغات استفاده کنید تا بین 11 هدف مختلف انتخاب کنید:

مدیران تبلیغات تبلیغات اینستاگراممدیران تبلیغات تبلیغات اینستاگرام

این فرآیند به شما کمک می کند تا اهداف مربوطه را در اینستاگرام انتخاب کنید که هزینه تبلیغات اینستاگرام را ارزش آن خواهد داشت.

جزئیات را برای مجموعه های تبلیغاتی تنظیم کنید

ایجاد جزئیات برای تبلیغ شما به اهداف شما بستگی دارد.

به عنوان مثال ، برای افزایش ترافیک ، مدیر تبلیغات اینستاگرام از شما سؤال می کند که آیا شما مسنجر ، یک برنامه یا یک وب سایت را هدف قرار می دهید. سپس از شما سؤال خواهد کرد که آیا شما پیشنهادی را ایجاد می کنید که متمرکز بر تبدیل مخاطبان شما باشد.

در اینجا شما این فرصت را دارید که مخاطب را تعریف کنید. با انتخاب بیشترین پذیرنده مخاطب قادر خواهید بود از پول خود به طور مؤثر استفاده کنید. به همین دلیل ، بهتر است از هدف قرار دادن گسترده جلوگیری کنید زیرا در حالی که نمی توانید به جمعیتی طاقچه که احتمال بیشتری برای خرید محصولات یا خدمات از شما دارد ، بیش از حد پرداخت کنید.

هدف بر اساس انتخاب های زیر:

  • اتصالات
  • رفتار
  • منافع
  • نمایشنامه
  • زبانها
  • جنس
  • پیری
  • محل

در طی این فرآیند ، شما می توانید بین CPM (هزینه با برداشت) یا CPC (هزینه در هر کلیک) انتخاب کنید و همچنین بین پیشنهادات دستی یا اتوماتیک تصمیم بگیرید. با شروع دستی ، باید تصمیم بگیرید که قیمت را به طور متوسط ​​یا حداکثر پیشنهاد دهید یا خیر. با انتخاب حداکثر پیشنهاد ، اینستاگرام اگر هزینه آنها برای هر نتیجه از پیشنهاد شما فراتر رود ، تبلیغات شما را نشان نمی دهد. اگر امیدوارید ROI خود را به حداکثر برسانید ، این انتخاب بهتر است.

جزئیات را برای تبلیغات خاص تنظیم کنید

در این مرحله ، شما باید قالب AD را از موارد زیر انتخاب کنید:

  • نمایش اسلاید
  • یک فیلم
  • تک تصویر
  • چرخ فلک
  • داستانهای اینستاگرام تک ویدیو
  • داستانهای اینستاگرام تک تصویر

کارشناسان پیشنهاد می کنند که تبلیغات چرخ فلک مقرون به صرفه ترین است. پس از انتخاب فرمت ، جزئیات دیگری از جمله فیلم ها ، تصاویر ، پیوندها و تماس با عمل را ارائه می دهید.

تبلیغات بومی و اثربخشی هزینه

کاربران اینستاگرام تمایل دارند بهترین پاسخ به تبلیغاتی را که به عنوان پست های مربوطه مبدل شده اند ، پاسخ دهند. با ایجاد تبلیغ خود مانند یک پست استاندارد از محتوای مخاطبان شما از آن قدردانی می کند ، بیشترین هزینه خود را برای پول خود می گیرید. با تبلیغات بومی که با محتوای منظم شما در هم آمیخته است ، متوجه خواهید شد که می توانید جمعیتی مورد نظر خود را بهتر هدف قرار دهید.

بهترین روشها

هنگام تصمیم گیری در مورد نوع تبلیغات اینستاگرام برای استفاده در کمپین های خود ، مهم است که از روندهای فعلی توجه داشته باشید. با تغییر مداوم و پیشرفت در بازاریابی دیجیتال ، ادامه این روند دشوار است. یک دقیقه همه ما هنگام مرور وب روی تبلیغات بنر کلیک می کنیم و به زودی پس از همه ما آن تبلیغات را “اسپم” پیدا کردیم و کاملاً درگیر آن شدیم.

در حال حاضر ، اینستاگرام در دنیای بازاریابی گرایش دارد ، زیرا آنها ثابت کرده اند که به اندازه کافی همه کاره و بی نظیر هستند تا بیشتر از سایر بسترهای رسانه های اجتماعی برای کاربران بیشتر جذاب باشند.

با این حال ، این بدان معنا نیست که روشهای خاصی در نهایت عملکرد خود را کاهش می دهند زیرا رسانه های جدید خود را نشان می دهند. به همین ترتیب ، قبل از اینکه از خود بپرسید که تبلیغات اینستاگرام چقدر هزینه دارد ، به ترتیب ارزش واقعی آنها را برای برند و بازار خود در نظر بگیرید.

در حالی که برخی از تبلیغات برای جذب اینستاگرام های جدید به برند شما خدمت می کنند ، انتخاب اشتباه باعث می شود شرکت شما بیش از حد ناامید شود.

به عنوان مثال ، استفاده از بیش از حد بسیاری از تبلیغات اینستاگرام به عنوان بخشی از کمپین شما باعث می شود هدف مورد نظر شما آتش سوزی شود. برای اطمینان از اینکه تبلیغاتی که در آن سرمایه گذاری می کنید مؤثر است ، با تحقیق در مورد چگونگی دوست داشتن جمعیتی هدف شما برای تعامل با برنامه ، حتماً استراتژیک باشید.

تبلیغات اینستاگرام فقط در صورتی مؤثر است که نوع محتوایی است که مخاطب هدف شما می خواهد با آنها درگیر شوند. با انجام تحقیقات و فاکتورسازی لازم در قیمت گذاری مربوطه ، می توانید راهی برای بهره مندی از تبلیغات اینستاگرام در کمپین بعدی خود پیدا کنید.

  • الکس میلرالکس میلر

    الکس کار خود را در مورد کمک به مارک ها در اینستاگرام ایجاد کرده است. او با تمرکز بر رشد ارگانیک و ایجاد جامعه ، می داند که برای تبدیل پیروان گاه به گاه به طرفداران وفادار چه می شود. الكس عاشق آزمایش با استراتژی های جدید محتوا است و معتقد است كه هر مارك پتانسیل رشد آنلاین را دارد.

    مشاهده همه پست ها

مجله ترفندهای اینستاگرام

How Much Do Instagram Ads Cost?

دیدگاهتان را بنویسید