بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام در مناطق زمانی ما
چه موقع ارسال در اینستاگرام به همان اندازه آنچه ارسال می کنید مهم است و دانستن زمان اوج اینستاگرام می تواند اطمینان حاصل کند که سخت کوشی شما و ساعاتی که برای برنامه ریزی پست های خود صرف می کنید به هدر نمی رود. منابع زیادی وجود دارد که به شما می گویند چه چیزی را در اینستاگرام ارسال کنید تا بهترین دسترسی و بهترین تعامل را بدست آورید ، اما این تنها بخشی از معادله است.
چه موقع ارسال در اینستاگرام به همان اندازه آنچه ارسال می کنید مهم است و دانستن زمان اوج اینستاگرام می تواند اطمینان حاصل کند که سخت کوشی شما و ساعاتی که برای برنامه ریزی پست های خود صرف می کنید به هدر نمی رود. آیا می دانید که مطالعات نشان می دهد پست های انجام شده در زمان بهینه می تواند تا 30 ٪ تعامل بالاتر را مشاهده کند؟ منابع زیادی وجود دارد که به شما می گویند چه چیزی را در اینستاگرام ارسال کنید تا بهترین دسترسی و بهترین تعامل را بدست آورید ، اما این تنها بخشی از معادله است.
بهبود تعامل اینستاگرام
نامزدی برای تقویت دید و ایجاد اعتبار برند در اینستاگرام مهم است. این الگوریتم را نشان می دهد که محتوای شما با مخاطبان شما طنین انداز است و اثبات اجتماعی به شما می دهد. این که آیا شما یک تأثیرگذار هستید و چه یک تجارت ، نامزدی قوی نشان می دهد که یک مشروعیت و فعال است.
برای تقویت تعامل ، از یک استراتژی هشتگ جامد ، تصاویر چشم نواز و تماس های روشن به عمل در زیرنویس های خود استفاده کنید.
برای تشویق تعامل متقابل به طور فعال با پیروان خود درگیر شوید.
اما به یاد داشته باشید ، ارسال در زمان مناسب بسیار مهم است – اگر پیروان شما پست شما را در ابتدا نمی بینند ، ممکن است نامزدی شما کاهش یابد. همیشه بهترین روزها و زمانها را برای ارسال در اینستاگرام به یاد داشته باشید.

چه زمانی بهترین زمان برای ارسال است؟
برای یافتن اوج اینستاگرام خود ، با دستورالعمل های کلی شروع کنید ، اما تحقیقات خود را نیز انجام دهید. ساعات اوج در منطقه زمانی و رفتار مخاطبان متفاوت است. بر خلاف ایمیل ها ، پست های رسانه های اجتماعی به طور هم زمان برای همه قابل مشاهده است و مناطق زمانی را بسیار مهم می کند.
عواملی مانند روال معمول و صنعت مخاطبان شما نیز نقش دارند. برای یک رویکرد متناسب تر ، ما با چهار آژانس رسانه های اجتماعی در سراسر ایالات متحده مشورت کردیم تا بینش های خاص مناطق زمانی خود را بدست آوریم.
منطقه زمانی شرقی
Brandignity یک آژانس بازاریابی دیجیتالی در فلوریدا است که به شرکت های مختلف در رشد مارک های خود کمک می کند. آنها خدماتی مانند سئو ، تبلیغات ، طراحی و رسانه های اجتماعی ارائه می دهند. بسیاری از مشتریان آنها مارک های B2B هستند و دریافتند که ارسال در قسمت قبلی هفته ، حدود ساعت 11 صبح زمان خوبی برای آن مارک های B2B است.
Brandignity یک آژانس بازاریابی دیجیتالی در فلوریدا است که به شرکت های مختلف در رشد مارک های خود کمک می کند. آنها خدماتی مانند سئو ، تبلیغات ، طراحی و رسانه های اجتماعی ارائه می دهند. بسیاری از مشتریان آنها مارک های B2B هستند و دریافتند که ارسال در اوایل هفته ، به ویژه حدود ساعت 11 صبح سه شنبه ها و چهارشنبه ها ، تمایل به به دست آوردن بهترین نتیجه دارد.
به عنوان مثال ، یک مشتری B2B شاهد افزایش 20 درصدی درگیری و افزایش 15 ٪ در ترافیک وب سایت در هنگام برنامه ریزی پست ها در این زمان اوج بود. این الگوی نشان می دهد که اواسط صبح در اوایل هفته ، برای رسیدن به مخاطبان تجاری بهینه است.


آنها گفتند: “مردم در تلاش هستند تا ناهار را استراحت کنند و گاهی اوقات فقط از طریق کانال های اجتماعی به صورت آنلاین کاوش می کنند ، اما واقعاً متفاوت است.” بهترین شیوه های B2C نیز ممکن است متفاوت باشد.
آنها دریافتند که برای درگیری مشتری های خود ، اوج اینستاگرام به دلیل در دسترس بودن مخاطبان خود ، حدود ساعت 11 صبح است. شما باید در ذهنیت انتشار به جای اینکه در برنامه شما مناسب باشد ، برای مخاطبان خود در ذهنیت خود قرار بگیرید. مدتی را صرف فکر کردن در مورد مخاطبان خود کنید و چه زمانی آنها به احتمال زیاد آنلاین می شوند.


منطقه زمانی مرکزی
در منطقه زمانی مرکزی ، ما از JSMM ، یک آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی در کانزاس سیتی شنیدیم. آنها خدمات SEO و SEM ، بازاریابی روابط عمومی و تأثیرگذار ، بهینه سازی CRM و فیلم های رسانه های اجتماعی را برای مشتریان خود ارائه می دهند. آنها در صنایع مختلف ، از تولید پزشکی گرفته تا مد گرفته تا حیوانات خانگی و موارد دیگر ، برای مشتری ها نتیجه گرفته اند.


آنها یک مجموعه خاص از اوج اینستاگرام را توصیه نمی کنند. در عوض ، آنها توصیه می کنند عملکرد پست های خاص خود را در یک دوره مشخص ردیابی کنید. از یک بستر شخص ثالث استفاده کنید که داده های به موقع را فراهم می کند ، حتی اگر این یک بستر پرداخت شده باشد.
“به طور کلی ، وقتی صحبت از برنامه ریزی می شود ، هیچ میانبر وجود ندارد.”
با استفاده از تجزیه و تحلیل و اطلاعاتی که می توانید بدست آورید می توانید یک فرمول ایجاد کنید تا بهترین زمان برای ارسال برای مخاطبان خاص خود پیدا کنید.
گفته می شود ، به نظر می رسد پست ها در طول ناهار به طور کلی نسبتاً خوب عمل می کنند. صبح ها و عصرها به روز متفاوت است ، اما هر دو می توانند اوج اینستاگرام باشند.
عصرها همچنین زمان مناسبی برای اسیر کردن افراد بی فکر است. سازندگان محتوا ممکن است هر روز صبح برای دیدن تجزیه و تحلیل های خود بررسی کنند.
“نکته اصلی این است که مخاطبان خود را بشناسید ، محتوای با کیفیت ایجاد کنید و عملکرد را با گذشت زمان آزمایش کنید.”


منطقه زمانی کوهستان
در مرحله بعد ، ما به سمت غرب به منطقه زمانی کوهستان حرکت می کنیم ، جایی که به رسانه های Hyper Dog در دنور خواهیم رسید.
آنها به مشاغل در هر اندازه کمک می کنند تا رتبه های خود را بهبود بخشند و ترافیک بهتری کسب کنند. از بازاریابی ایمیل گرفته تا بهینه سازی رسانه های اجتماعی گرفته تا مدیریت شهرت ، آنها مشتریان خود را تحت پوشش قرار داده اند.
Hyper Dog Media دریافت که آنها بهترین زمان پتو برای ارسال ندارند. در عوض ، اوج اوج اینستاگرام کاملاً به مشتری و صنعت آنها بستگی دارد.
آنها داده ها را تماشا می کنند تا ببینند چه زمانی مخاطب فعال است ، و سپس پست های خود را در اطراف آن برنامه ریزی و برنامه ریزی می کنند.
“محتوا این روزها پادشاه است ، بنابراین شما آزادی بیشتری برای ارسال در زمان محبوب خود دارید و یک پست دوم را در زمان دیگری آزمایش کنید.”
بهینه سازی زمان ارسال اینستاگرام
هنگامی که آنها مخاطبان را تماشا کردند و ساعت های اوج اینستاگرام را برای آن مشتری خاص پیدا کردند ، آنها قادر به ارسال در آن زمان اوج هستند.
آنها همچنین می گویند فعال بودن در هنگام ارسال مهم است. شما می خواهید پس از انتشار پست خود به صورت آنلاین بمانید تا بتوانید سریعاً به نظرات ، اشتراک ها ، DMS و سایر مشاغل پاسخ دهید.
“دانستن مخاطبان شما به شما در زمان پست کمک می کند. ارسال در زمان اوج خود به شما اجازه می دهد تا با رسیدن به فعالیت اوج خود ، پست های شما را مورد ضرب و شتم قرار دهند. “
Hyper Dog Media همچنین نشان داده است که هنگام یافتن اوج اینستاگرام برای ارسال ، باید خلاق باشند. از آنجا که آنها در منطقه زمانی کوهستان هستند ، آنها باید در مورد اینکه چه زمانی می توانند پست کنند ، فکر کنند تا در مناطق زمانی دیگر بهینه شود. از این گذشته ، اگر مخاطب خاصی در صبح روزهای هفته فعال باشد و آنها ساعت 11 صبح MDT ارسال کنند ، آنها هر دو ساحل را از دست می دهند.
درعوض ، آنها وقتی مردم در منطقه زمانی کوهستان به سر کار می روند ، ارسال می کنند ، ساحل غربی برای کار آماده می شود و ساحل شرقی قصد دارد به ناهار برود. این یکی از نقاط شیرین آنها بوده است.
منطقه زمانی اقیانوس آرام
در ساحل غربی ، ما با CRP Marketing ، یک آژانس کالیفرنیا که مشارکت های طولانی مدت با مشتریان خود ایجاد می کند ، به آنها کمک می کند زیرا به آنها کمک می کند تا از اهداف خود برآیند و از آنها فراتر رود. آنها هم تبلیغات جستجو و هم در رسانه های اجتماعی و هم راه حل های وب و بازاریابی محلی را برای مشتریانی که از تجارت الکترونیکی گرفته تا خودرو هستند ، ارائه می دهند.
بنابراین ، بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام چیست؟
آنها دریافتند که ساعات اوج اینستاگرام برای مشتریان خود در روزهای هفته 11 صبح تا 3 بعد از ظهر است.
این بازه زمانی ظهر حتی در صنایع بسیار خوب کار کرده است. یک آژانس دیگر ، Suncity ، با این بینش موافقت کرد و حتی افزود که آنها دریافتند که 11 صبح تا 12 بعد از ظهر اوج اجرای دوره آنها برای ارسال از نظر ایجاد تعامل است.


در روزهای هفته ، بهترین سطح درگیری از پست ها در 8 صبح تا 3 بعد از ظهر تولید می شود. به طور خاص ، 11 صبح تا 12 بعد از ظهر اوج اجرای زمان ما برای ارسال از نظر ایجاد تعامل است. چهارشنبه ها به ویژه جذاب ترین روزهای هفته ما برای ارسال است. – آفتابگردانی
چند دلیل وجود دارد که آنها این کار را برای مشتریان خود خوب دیده اند. اول از همه ، بزرگسالان غالباً آماده ورود به اینستاگرام خود در اطراف ناهار هستند یا به پایان می رسد که پایان روز نزدیک می شود. نوجوانان و سایر جوانان اغلب در هنگام استراحت ناهار یا بعد از مدرسه آنلاین هستند.
آنها همچنین دریافتند که این ساعت ها با زمان اوج اینستاگرام عمومی مطابقت دارد.
این لزوماً برای همه مارک های موجود در همه صنایع کار نمی کند ، همانطور که ما پاسخ های مختلفی را از سراسر کشور مشاهده کرده ایم ، اما این مکان بسیار خوبی برای شروع است که شما شروع به انجام تحقیقات خود می کنید تا ببینید چه چیزی برای شما مناسب است.


آیا زمان اوج اینستاگرام براساس صنعت متفاوت است؟
وقتی در اینستاگرام پست می کنید ، می تواند به صنعت برند شما بستگی داشته باشد. به عنوان مثال ، یک مارک B2B ممکن است متوجه شود که مخاطبان آن در ساعات کاری فعال تر هستند ، در حالی که یک مارک B2C ممکن است در عصرها تعامل بیشتری داشته باشد.
درک جدول زمانی مخاطبان خود بسیار مهم است. بسته به جایی که پیروان شما فعال ترین هستند ، سیستم عامل های خاصی مانند فیس بوک یا اینستاگرام می توانند ساعات اوج مشخصی داشته باشند. پست های خود را در سیستم عامل های مختلف امتحان کنید تا کشف کنید کدام یک از بهترین ها را انجام می دهند.
بخش شما همچنین تحت تأثیر قرار می گیرد که کاربران آموزش می توانند در زمان های مختلف از طریق تجارت الکترونیک یا B2B به صورت آنلاین باشند.
تطبیق رویکرد شما با این بینش ها باعث افزایش سطح درگیری شما می شود.
Instagram Peak Times Across US Time Zones: Insights From Social Media Agencies