موارد مرتبط: معیارهای سئو که در سال 2024 مهم هستند
راهبردهای دستیابی به مخاطبان تخصصی
بازاریابی طاقچه به دلایل مختلفی چالش برانگیز است. ممکن است بسیار رقابتی باشد زیرا شما برای زیرمجموعه کوچکی از مصرف کنندگان رقابت می کنید. همچنین بسیار تخصصی است، که می تواند تکنیک های سنتی سئو را کمتر موثر کند. رتبهبندی بالا در جستجوهای عمومی ممکن است مانند یک موفقیت در سئو به نظر برسد، اما اگر جستجوهایی که در آنها ظاهر میشوید بسیار گسترده باشند یا بعید است که تبدیلهای بیشتری ایجاد کنند، در این صورت منابع خود را هدر میدهید.
نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.
اگر در حال تبلیغ یک برند خاص هستید، دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند دلهره آور باشد. با این حال، ممکن است فقط نیاز داشته باشید تلاشهای سئوی را که قبلاً استفاده میکنید، تنظیم کنید. تحقیقات کلیدواژه استراتژیک، بهینهسازی محلی، بهینهسازی فنی و نظارت دقیق دادهها میتواند به شما کمک کند تا درصد بیشتری از ترافیک ارگانیک را در صنعت خود جذب کنید. با استفاده از تاکتیکهای سئوی خاص خود را به عنوان یک متخصص پیشرو معرفی کنید.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/outrank-competitors-in-your-niche-with-these-seo-tweaks/479778
تلاش های سئوی شما برای افزایش ترافیک شما کافی نیست. آنها باید از مشتریانی که به دنبال محصول یا خدمات شما هستند و قصد معاملاتی بالایی دارند، ترافیک ایجاد کنند. سئوی طاقچه می تواند به شما کمک کند تا بازاریابی و وب سایت خود را با مخاطبان هدف خود هماهنگ کنید و سرنخ ها و بازگشت سرمایه را افزایش دهید. تنظیم تلاشهای سئو برای دقیقتر کردن آنها میتواند به شما کمک کند تا منابع خود را به حداکثر برسانید و مخاطبان خاص را هدف قرار دهید.
تنظیم تلاشهای سئو برای همسویی و بازتاب بازار هدف کسبوکارتان، میتواند مزایای مختلفی را برای کسبوکارتان فراهم کند. این تکنیک سرنخ های مرتبط بیشتری را جذب می کند، ROI را افزایش می دهد و حضور آنلاین و اعتبار برند شما را افزایش می دهد.
سرنخ های مربوطه
مطالب مرتبط: چرا سئو برای کسب و کارهای کوچک حیاتی است؟
چرا بازارهای خاص را هدف قرار دهید؟
منابعی که برای سئو قرار می دهید باید ارزش و موفقیت بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد، نه فقط داده های ترافیکی متورم. با سئوی هدفمند و دقیق، می توانید اطمینان حاصل کنید که زمان و هزینه ای که برای سئو صرف می کنید، نتایج ملموسی ایجاد می کند. اگر برای کلمات کلیدی خیلی کلی یا مبهم بهینه سازی می کنید، نرخ پرش شما بالا خواهد بود، زیرا مصرف کنندگان به سرعت متوجه می شوند که وب سایت شما برای آنها بسیار مناسب است. از طرف دیگر، اگر برای بازار مناسب بهینه سازی کرده باشید، نرخ کلیک شما افزایش می یابد، که منجر به افزایش تبدیل و به حداکثر رساندن منابعی که در بازاریابی سئو سرمایه گذاری می کنید، می شود.
افزایش شهرت و اعتبار
بیشتر و بیشتر، موتورهای جستجو محتوای اصلی و با کیفیت را ترجیح می دهند. ایجاد و بهینه سازی محتوای اصلی می تواند به شما کمک کند اعتبار و شهرت خود را ایجاد کنید و همچنین EEAT خود را تقویت کنید، که رتبه بندی جستجوی Google را بهبود می بخشد. اگر در مکان خاصی مستقر هستید، روی کلمات کلیدی محلی با حجم جستجوی بالا تمرکز کنید. بهینه سازی وب سایت شما برای SERP و نمایه GBP شما می تواند یافتن کسب و کار شما را آسان کند تا بازار هدف شما زودتر با شما ارتباط برقرار کند. همچنین مهم است که قدرت و اعتبار خود را در جایگاه خود ایجاد کنید. یکی از راه های انجام این کار، به دست آوردن بک لینک های با کیفیت در صنعت شما است. این نه تنها اعتبار وب سایت شما را افزایش می دهد، بلکه می تواند به مخاطبان هدف شما کمک کند تا شما را سریعتر پیدا کنند.
بهینه سازی فنی
برای اینکه بهینه سازی موثر باشد، ممکن است لازم باشد استراتژی های جستجوی کلمه کلیدی خود را تنظیم کنید تا برای ترافیک مناسب رتبه بندی کنید. به دنبال کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا اما مشکل کم باشید. کلمات کلیدی دنباله پرس و جو طولانی ممکن است به شما کمک کند مخاطبانی را که به دنبال خدمات یا محصول خاص شما هستند جذب کنید. استفاده از کلمات کلیدی تراکنشی یکی از راههای اطمینان از افزایش ترافیک منجر به افزایش تبدیل است. این مهم است که نه تنها در مورد مخاطبان خود بلکه در مورد رقبای خود نیز تحقیق کنید. به نظر می رسد چه استراتژی ها و کلمات کلیدی موفقی هستند؟ روی کدام نقاط فروش منحصر به فرد یا هویت برند می توانید تأکید کنید؟ کلید یافتن تعادل است. کلمات کلیدی شما باید به اندازه کافی خاص باشند تا بازار هدف شما را جذب کنند، اما آنقدر تخصصی نباشند که حجم جستجو خیلی کم باشد.
ایجاد اختیارات مربوطه
مرتبط: راهنمای گام به گام برای یافتن بازار هدف و جایگاه خود
برای هدف قرار دادن موثر یک بازار خاص با استفاده از سئو، ممکن است لازم باشد استراتژیهای جدیدی را پیادهسازی کنید یا تلاشهای فعلی خود را برای دقیقتر تنظیم کنید. تمرکز بر کلمات کلیدی مرتبط، محتوای با کیفیت و بهینه سازی استراتژیک می تواند به موثرتر شدن کمپین سئو شما کمک کند.
اولویت بندی کلمات کلیدی
بهینه سازی وب سایت خود برای بازار هدف به شما کمک می کند تا در صنعت خود اعتبار و اقتدار ایجاد کنید. این نه تنها برند شما را افزایش میدهد، بلکه EEAT شما را با Google بهبود میبخشد و به افزایش رتبهبندی کمک میکند. بازارهای طاقچه کوچک هستند اما می توانند به شدت رقابتی باشند زیرا کسب و کارها برای کنترل حجم کمتری از جستجوها و مشتریان مبارزه می کنند. سئوی بازار موثر می تواند به شما برتری دهد.
ترافیک ارگانیکی که به وب سایت شما وارد می شود باید مصرف کنندگانی باشد که به دنبال محصول یا خدمات شما هستند، نه مصرف کنندگانی که به دنبال یک دسته بزرگتر یا موضوعی کم مرتبط هستند. هنگامی که مخاطبان مناسب را هدف قرار دادید، سئوی شما بازده بیشتری را برای سرمایه گذاری کمتر ارائه می دهد، به خصوص اگر یک پایگاه مصرف کننده کوچک و تخصصی را هدف قرار دهید. ترافیک ارگانیک مربوطه شامل مصرف کنندگانی می شود که برای خرید آنچه می فروشید، افزایش تبدیل و رشد کسب و کار شما انگیزه دارند.
ROI افزایش یافته است
آنقدر روی کلمات کلیدی هدف تمرکز نکنید که اصول سئو فنی را فراموش کنید. اگر وب سایت شما یک تجربه کاربری بهینه و زمان بارگذاری سریع داشته باشد، مشتریان به احتمال زیاد به قدرت شما اعتماد می کنند و برای آشنایی با کسب و کار شما وقت می گذارند. برای ارزیابی اثربخشی استراتژی های خود، باید معیارهای کلیدی را زیر نظر داشته باشید و به طور مداوم استراتژی خود را تطبیق دهید. این معیارها شامل ترافیک ارگانیک، رتبه بندی کلمات کلیدی، نرخ تبدیل و کمیت و کیفیت بک لینک است.