با القای این 5 ارزش خانوادگی، موفقیت پایدار در کسب و کار را باز کنید
نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.
کلید موفقیت در کسب و کار، قدرت و رواج ارزش های اصلی شرکت در تمامی شاخه های عملیات آن است. این اصول به شکل دادن به شرکت کمک می کند، عملکرد را افزایش می دهد و تعامل و حفظ کارمندان را افزایش می دهد و پایداری آن را در آینده تضمین می کند.
یک کشتی بادبانی صاف، زمانهای ناپایدار را تحمل میکند، بهویژه در طول رویدادهای قو سیاه مانند همهگیری اخیر کووید-19، که ساختار مناظر تجاری در سراسر جهان را به چالش کشید.
وفاداری مشتری احتمالاً مهمترین عامل در رشد و پایداری یک شرکت است، اما چه چیزی این نوع تعهد را به یک شرکت یا برند خاص ایجاد می کند؟
این سوالی حیاتی است که باید به آن پاسخ داد، زیرا دادهها به وضوح نشان میدهند که بسیاری از کسبوکارها، اگر نه بیشتر، در سراسر جهان، بهویژه در ایالات متحده، برای بقا در پنج سال اول تأسیس تلاش میکنند. طبق آمار اداره آمار کار ایالات متحده، تقریباً 20٪ از مشاغل در طول دو سال اول، 45٪ در پنج سال اول و 65٪ در طول 10 سال اول شکست می خورند – روندی که از دهه 1990 تقریباً ثابت بوده است.
مرتبط: شرکتی می خواهید که برای همیشه دوام داشته باشد؟ این استراتژی کسب و کار ساده راز طول عمر است
علیرغم چنین آمارهایی، برخی از مشاغل قدیمی هستند. و جالب اینجاست که بسیاری از قدیمی ترین شرکت های دنیا، کسب و کارهای خانوادگی هستند. همانطور که توسط کسانی که توانستند از رکود سال 2008 در بریتانیا جان سالم به در ببرند، نشان میدهد که کسبوکارهای خانوادگی در زمانهای چالشبرانگیز، بازماندگان بهتری هستند.
شرکت اتوبوسرانی موتور کولون نیز یک تجارت خانوادگی نسل چهارم است. در حال حاضر تحت چتر گروه حمل و نقل بین المللی، بزرگترین و قدیمی ترین شرکت حمل و نقل در هنگ کنگ است. از زمانی که پدربزرگ من ویلیام لوئی سوئی تاک این شرکت را در سال 1921 تأسیس کرد، از اشغال ژاپن در طول جنگ جهانی دوم، بحرانهای اقتصادی و اخیراً همهگیری کووید-19 جان سالم به در برد.
تجربه و اشتیاق شخصی من به کسب و کارهای خانوادگی به من کمک کرده است تا تشخیص دهم که کاربرد ارزش های خانوادگی در ارزش های اصلی یک شرکت راز موفقیت است. بر اساس داده های ارائه شده توسط WebMD، در زیر پنج مقدار وجود دارد که باعث پویایی یک خانواده سالم می شود. من معتقدم این ارزشهای خانوادگی کلیدی که در ارزشهای اصلی یک شرکت تلقین شدهاند در تضمین بقا و پایداری یک کسبوکار در آینده بسیار مهم هستند.
1. همدلی برای تجارت خوب است
همدلی توانایی درک احساسات دیگران است، و این یک ویژگی شخصیتی کلیدی است که برای تقویت روابط خانوادگی و همچنین روابط تجاری طولانی مدت، به ویژه روابط درون خود شرکت، مهم است. این مهارت را می توان از طریق آموزش و تمرین آگاهانه بهبود بخشید و باید به عنوان یک ارزش اصلی اجرا شود.
همدلی در چارچوب یک شرکت به معنای گوش دادن به نیازهای کارکنان و مشتریان است که باعث ایجاد اعتماد متقابل می شود که به کسب و کار کمک می کند تا در زمان های چالش برانگیز زنده بماند و پیشرفت کند. به گفته مجمع جهانی اقتصاد، همچنین ابزاری حیاتی برای تضمین پایداری یک سازمان است، زیرا قدرت ایجاد محیط بهتر برای کار را دارد. همدلی به عنوان یک عنصر کلیدی شایستگی برای آینده توسط شورای اروپا شناسایی شده است.
مطالب مرتبط: 4 دلیل که چرا همدلی در محل کار باعث ایجاد حس تجاری می شود
2. صداقت بهترین سیاست است
در هر صورت، صداقت و شفافیت ارزش های خانوادگی بسیار ارزشمندی هستند که می توانند در ارزش های اصلی شرکت شما نیز اعمال شوند. در حالی که صداقت اغلب به عنوان یک ارزش مهم در محیط کسب و کار مطرح می شود، اقتصاددانان می توانند استدلال کنند که عدم صداقت می تواند سودهایی را نیز به همراه داشته باشد، در برخی موارد بیشتر از خود صداقت. با این حال، الف بررسی کسب و کار هاروارد مقاله استدلال می کند که یک دلیل منطقی برای صداقت وجود دارد، حتی اگر سودی نداشته باشد.
طول عمر کسب و کار را می توان با داشتن شهرت قابل اعتماد مرتبط دانست، و این را در مثال مطالعه موردی اکسون نشان می دهد، جایی که غول نفتی شهر والدز در آلاسکا را متقاعد کرد که یک پایانه نفتکش را بپذیرد و قول داد که احتمال نشت نفت بسیار بعید است و ظرف چند ساعت کنترل می شود. وقتی 240000 بشکه نفت ریخت، پاکسازی وعده داده شده انجام نشد. تاکنون هزینه های این وعده شکسته بیش از 2 میلیارد دلار برآورد شده است و به دلیل اقدامات اکسون، صنعت نفت و گاز در آلاسکا محدود شده است.
3. احترام می تواند به ما کمک کند که یکپارچه حرکت کنیم
اغلب ناگفته نماند که احترام در تجارت بسیار مهم است، به خصوص وقتی صحبت از همکاری های داخلی در محل کار می شود. احترام، احتمال یک محل کار متناقض را کاهش می دهد و باعث ایجاد انسجام بین کارکنان و مدیران می شود. این یک محیط کاری هماهنگ ایجاد می کند که احتمال بیشتری دارد کارکنان را به ماندن در شرکت تشویق کند و به رشد و رونق کسب و کار کمک کند.
4. وفاداری طول عمر را تضمین می کند
وفاداری کارکنان، حفظ نیروی کار را تضمین می کند، که شرکت را تثبیت می کند و شانس بقای آینده آن را افزایش می دهد. مهمتر از آن، آنچه واقعاً یک شرکت را به حرکت در میآورد، وفاداری مشتریان آن است که جریانهای درآمد و سود ثابتی را به ارمغان میآورد، که ماهیت طول عمر کسبوکار است. راه های ایجاد وفاداری مشتری شامل ارائه خدمات با کیفیت بالا، ایجاد تجربیات به یاد ماندنی، معرفی برنامه های وفاداری جذاب و برقراری ارتباط موثر با مشتریان است.
مطالب مرتبط: برای موفقیت طولانی مدت به مشتریان وفادار نیاز دارید – و یافتن آنها با این نکات آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید
5. پشتکار موفقیت را تضمین می کند
بر اساس تحقیقات MyCompanyWorks، پشتکار موفقیت کارآفرینی و طول عمر را پیش بینی می کند. در حالی که این ویژگی یک ارزش خانوادگی مهم است، در تجارت، به عنوان یک ذهنیت قدرتمند عمل می کند که می تواند به شما کمک کند با رقابت در بازار و عدم اطمینان اقتصادی روبرو شوید و مشکلات را با انعطاف پذیری، سازگاری، مصمم بودن و تمرکز حل کنید.
پشتکار به کسبوکارها کمک میکند تا به اهداف بلندمدت دست یابند و استفاده از این ویژگی بهعنوان یک ارزش اصلی به شرکت کمک میکند تا استراتژیهایی بسازد که بهطور مناسب برای آینده اثبات شده و برای خطرات آماده باشند. این یکی از ویژگی های مورد علاقه من است، زیرا به درس گرفتن از اشتباهات و یافتن راه هایی برای حرکت به جلو علیرغم شکست ها اعتقاد راسخ دارم.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/unlock-lasting-business-success-by-instilling-these-5/483065