باز کردن رشد حق رای – 4 نوع ویدیویی که از دست داده اید

باز کردن رشد حق رای – 4 نوع ویدیویی که از دست داده اید

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

معمولاً فرنچایزها ویدیو را فقط ابزاری برای تبلیغات یا کلیپ های رسانه های اجتماعی می دانند. اما ویدئو می‌تواند بسیار عمیق‌تر باشد – می‌تواند توسعه امتیاز را پیش ببرد، از حق رای‌دهندگان در زمین پشتیبانی کند و برند شما را در مکان‌های مختلف ثابت نگه دارد. در اینجا چهار نوع ویدیو وجود دارد که اکثر فرنچایزها نادیده می‌گیرند، و نادیده گرفتن آنها ممکن است به معنای از دست دادن برخی از فرصت‌های رشد جدی باشد.

مطالب مرتبط: در نظر گرفتن مالکیت فرانشیز؟ اکنون شروع کنید تا لیست شخصی سازی شده خود را از حق رای دادن پیدا کنید که با سبک زندگی، علایق و بودجه شما مطابقت دارد.

ویدیوهای توسعه حق رای

هنگامی که شما در حال استخدام فرنچایزهای جدید هستید، یک طرح صیقلی دیگر آن را کاهش نخواهد داد. آنچه که بالقوه واقعاً می‌خواهد ببیند، داستان‌های موفقیت واقعی است. اینجاست که ویدیوهای توسعه حق رای می درخشند — با تمرکز بر تحول واقعی.

در مورد آن فکر کنید: 92٪ از مصرف کنندگان مارک هایی را ترجیح می دهند که تبلیغات آنها شبیه داستان باشد. ویدئویی را تصور کنید که در آن یک فرنچایز سفر خود را از احساس عدم اطمینان تا ایجاد یک کسب و کار موفق را با پشتیبانی برند شما به اشتراک می گذارد. دیدن افراد واقعی روی صفحه نمایش آن را قابل ارتباط می کند. فرنچایزهای بالقوه می توانند خود را در این داستان ها تصور کنند، و این باعث می شود که آنها به برند شما اعتماد کنند و به آن بپیوندند. این نوع ویدیو را از دست داده اید؟ ممکن است فرصت بزرگی را برای ایجاد ارتباط عاطفی با فرنچایزهای آینده از دست بدهید.

مرتبط: آیا می خواهید صاحب امتیاز شوید؟ ابتدا از طریق این چک لیست اجرا کنید.

توصیفات مشتری

توصیفات مشتری طلایی برای اعتمادسازی است، اما بسیاری از فرنچایزها از آنها به طور کامل استفاده نمی کنند. اکثر فرنچایزها دسترسی آسانی به کتابخانه ای از این توصیفات ندارند، به این معنی که ابزار قدرتمندی را برای ایجاد اعتبار در بازارهای خود از دست می دهند.

واقعیت این است: 88٪ از مصرف کنندگان به بررسی های آنلاین به اندازه توصیه یک دوست اعتماد دارند (BrightLocal). تصور کنید که هر فرنچایز بتواند از مشتریان واقعی در منطقه خود به اشتراک بگذارد. این یک تغییر دهنده بازی است. مشتریان جدید پس از دیدن هیجانات محلی‌ها در مورد برند شما، به احتمال زیاد برند شما را انتخاب می‌کنند.

بدون این ویدئوها، امتیازدهندگان یک راه ساده اما موثر برای افزایش اعتبار، ثابت نگه داشتن پیام‌های برند و افزایش فروش را از دست می‌دهند.

مطالب مرتبط: بدانید کدام برندها برای طولانی‌ترین مدت در امتیاز امتیاز 500 قرار گرفته‌اند و در «تالار مشاهیر» جدید ما رتبه کسب کرده‌اند.

فیلم های آموزشی

یکی از بزرگترین چالش ها در فرنچایز، ثابت نگه داشتن تجربه برند در همه مکان ها است. از آنجایی که هر فرنچایز کارها را به طور مستقل اجرا می کند، یک فرآیند آموزشی استاندارد شده یک تغییر بازی است – و ویدیوهای آموزشی آن را انجام می دهند.

ویدئوهای آموزشی راهی یکپارچه برای حضور و آموزش تیم ها ایجاد می کند. به‌جای اینکه هر حق امتیاز برای ارائه روش‌های خود تقلا کند، یک کتابخانه ویدیویی مشترک استانداردهایی را برای همه چیز از عملیات گرفته تا ارزش‌های برند تعیین می‌کند.

از اینها بگذری؟ شما فرنچایزها را به حال خود رها می کنید تا مسائل را به تنهایی کشف کنند، که منجر به تجارب ناسازگار مشتری می شود. با این ویدیوها، در زمان صرفه‌جویی می‌کنید، هزینه‌های آموزشی را کاهش می‌دهید، و تیمی را می‌سازید که با استانداردهای برند همگام باشد – که منجر به تجربیات بهتر مشتری و در کل برندی قوی‌تر می‌شود.

مطالب مرتبط: اسرار اداره بیش از 20 کسب و کار را به عنوان یک کار جانبی بیاموزید — پیدا کردن و پرورش «افراد STIC» خود

با ویدیوهای تیم آشنا شوید

امروزه مصرف کنندگان خواهان اصالت هستند. آن‌ها می‌خواهند با افرادی که در پشت یک برند هستند احساس ارتباط داشته باشند. در واقع، مردم 2.4 برابر بیشتر احتمال دارد محتوای تولید شده توسط کاربر را در مقایسه با محتوای ایجاد شده توسط برند (Stackla) معتبر ببینند. ویدیوهای Meet the Team، افراد واقعی در کسب و کار شما را معرفی می کند و به انسانی کردن برند کمک می کند.

برای فرنچایزها، این حس اجتماعی را ایجاد می کند. آنها با تیم رهبری و کارکنان پشتیبانی “ملاقات” می کنند که ارتباط شخصی تری ایجاد می کند. و برای مشتریان، دانستن اینکه چه کسی پشت برند است، اعتماد ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که کسب‌وکار شما را بیشتر از یک رقیب بی‌چهره انتخاب کنند.

بدون این تماس شخصی، فرنچایزها و مشتریان ممکن است برند را فقط یک ماشین شرکتی دیگر ببینند. ویدیوهای Meet the Team به برند شما کمک می‌کند تا به عنوان ویژگی‌هایی قابل دسترس و مرتبط شناخته شود – ویژگی‌هایی که به شما در ایجاد روابط وفادار در طول زمان کمک می‌کنند.

موارد مرتبط: به فهرست تامین کنندگان برتر حق امتیاز کارآفرین 2024 مراجعه کنید

چرا ویدئو برای رشد حق امتیاز مهم است؟

ویدئو نه تنها توجه را به خود جلب می کند – بلکه باعث حرکت می شود. این یک تقویت بزرگ برای برندهای فرنچایز است که هدف آنها جذب امتیازدهندگان جدید و مشتریان محلی است. استفاده از انواع ویدیوهای مناسب، برند شما را در هر مکانی به یاد ماندنی، قابل ربط و قابل اعتماد می کند.

برندهایی که از ویدیو استقبال می کنند، فقط «بازاریابی» نیستند، بلکه با مردم ارتباط برقرار می کنند. از داستان سرایی که امتیاز دهنده‌ها را جذب می‌کند، تا توصیه‌هایی که اعتماد محلی را ایجاد می‌کند، تا ویدیوهای آموزشی که ثبات را تضمین می‌کنند، ویدیو می‌تواند به رشد در سراسر جهان کمک کند. این فرصت ها را از دست ندهید. شروع به ایجاد محتوای داستان محور کنید که به هم متصل، تبدیل و به رشد کل شبکه حق رای شما کمک می کند.

مطالب مرتبط: آیا زمانی برای راه اندازی کسب و کار ندارید؟ این دکتر، وکیل و حق امتیاز در حال حاضر پاره وقت مخالف هستند.

0524_Franchise_Article واحد تبلیغ آزمون حق رای v2b

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/franchises/unlocking-franchise-growth-4-video-types-youre-missing/481907

دیدگاهتان را بنویسید