بازاریابی ویدیویی اینستاگرام: نکات ، قالب ها و استراتژی ها
فیلم های اینستاگرام به بخش اصلی این سیستم عامل تبدیل شده اند و برای همه چیز از آموزش گرفته تا ارتقاء برند ، مشارکت را به خود اختصاص داده اند.
برای استفاده بیشتر از محتوای ویدیویی خود ، هماهنگی آن با نیازهای این سکو و انتظارات مخاطبان شما ضروری است.
با داشتن قالب های مختلف ویدیویی – فید ، داستان ، پخش زنده – هر یک با محدودیت زمانی متفاوت ، دانستن اینکه چه مدت فیلم های شما باید باشد ، می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.
این راهنما به شما در درک طول فیلم کمک می کند و نکاتی را در مورد چگونگی حداکثر رساندن تأثیر محتوای خود ارائه می دهد.
فیلم های فید اینستاگرام
فیلم های اینستاگرام در فید چه مدت می توانند باشند؟: سه ثانیه تا یک دقیقه.
فیلم های فید اینستاگرام کوتاه و تأثیرگذار هستند و در مدت زمان 60 ثانیه تحت پوشش قرار می گیرند تا به سرعت توجه را به خود جلب کنند. می توانید آنها را به عنوان پست های معمولی ، با استفاده از ویژگی هایی مانند مکان ، برچسب ها و قالب های مختلف (پرتره ، چشم انداز ، مربع) بارگذاری کنید.
اگر فیلم شما طولانی تر است ، می توانید به راحتی آن را تنظیم کنید تا حد 1 دقیقه ای متناسب باشد و هنوز هم مهمترین قسمت را به اشتراک بگذارید.

نوک طرفدار: هنگامی که برای ارسال فیلم های اینستاگرام تصمیم گرفتید ، به یاد داشته باشید که آنها به طور دائم در صفحه نمایه شما نمایش داده می شوند. بنابراین حتماً تصاویر ریز عکسهایی را که مطابق با زیبایی شناسی خوراک شما هستند ، طراحی کنید.
همچنین ، اگر می خواهید متن را در تصاویر کوچک خود وارد کنید ، اطمینان حاصل کنید که بیش از یک چهارم تصویر طول نمی کشد. اینستاگرام یک پلت فرم مبتنی بر عکس است ، بنابراین الگوریتم های آن از محتوای متناسب با این ویژگی استفاده می کنند.
فیلم های داستان اینستاگرام
داستانهای اینستاگرام چه مدت می توانند باشند؟: 15 ثانیه در هر کارت داستان.
ثابت شده است که داستانهای اینستاگرام یک حرکت هوشمندانه از طرف این شرکت است. این ویژگی برای به اشتراک گذاشتن محتوای تازه و سرگرم کننده برای نگه داشتن مخاطبان خود و تعامل روزانه با آنها مناسب است.
اینستاگرام به شما امکان می دهد تا هر کدام تا 15 ثانیه داستان بارگذاری کنید. بنابراین ، اگر می خواهید محتوای طولانی تر ارسال کنید ، باید آن را به چندین کلیپ تقسیم کنید.
اما مهمترین مزیت داستانها این است که شما ابزارهای عالی زیادی برای سفارشی کردن آنها دارید. این که آیا می خواهید فیلترهای ویژه اضافه کنید ، از گالری Giphy یا ویژگی “کشویی” استفاده کنید ، همیشه چیزی پیدا خواهید کرد تا زندگی خود را به کارت های داستان خود بیاورید.
نوک طرفدار: GIF های اینستاگرام برای افزودن رنگ به داستان های شما و هدایت مخاطبان خود بسیار مفید هستند. آیا می خواهید پیروان شما برای چیزی ثبت نام کنند؟ آیا می خواهید آخرین پست شما را ببینند؟ یا آیا می خواهید آنها در بقیه داستانهای خود آنچه را که باید بگویید را تماشا کنند؟ یک GIF برای همه اینها و موارد دیگر وجود دارد!
فیلم های اینستاگرام Livestream
فیلم های مستقیم اینستاگرام می توانند چه مدت باشند؟: تا یک ساعت
اطلاعیه های بزرگ مستحق وقایع بزرگ هستند. و هیچ راه بهتری برای ایجاد هیجان در اطراف محتوای شما از طریق پخش زنده وجود ندارد.
حداکثر مدت زمان فیلم های زنده اینستاگرام یک ساعت است که در طی آن شما نه تنها می توانید خود را در زمان واقعی به مخاطبان خود نشان دهید بلکه مستقیماً از طریق گپ با آنها ارتباط برقرار کنید و به سؤالات آنها پاسخ دهید.
گفت ، چیست ایده زمانی که یک پخش زنده باید شما را بگیرد؟ خوب ، این بستگی زیادی دارد چگونه شما با مخاطبان خود تعامل دارید.
فرقی نمی کند که فقط 10 دقیقه یا کل ساعت طول بکشید – هر وقت که به پیروان خود ارزش می دهید و آنها را به مشارکت و سؤال تشویق می کنید ، می توانید تا زمانی که می خواهید انجام دهید.
نوک طرفدار: رویدادهای زنده خود را از قبل برای ایجاد آگاهی اعلام کنید. مهم ، سعی کنید انتظارات مخاطبان خود را افزایش دهید: نه فقط به آنها بگویید که در یک ساعت زندگی می کنید. درعوض ، یک سؤال جالب را مطرح کنید یا وعده های خوبی را برای ایجاد انگیزه در آنها ایجاد کنید تا آن را از دست ندهید.
قرقره اینستاگرام
قرقره اینستاگرام چه مدت می تواند باشد؟: حداکثر 15 ثانیه
به تازگی ، اینستاگرام ویژگی جدیدی را راه اندازی کرد که در آن می توانید طرف سرگرم کننده خود را در فیلم نشان دهید. قرقره ها در صفحه اکتشاف و بخش آنها در نمایه شما یک مکان اختصاصی دارند. با این حال ، شما همچنین می توانید آنها را در داستانهای خود به اشتراک بگذارید و خوراک دهید.
قرقره ها برای ریختن تمام خلاقیت های شما مناسب هستند ، زیرا آنها بسیاری از ابزارهای ویرایش را ارائه می دهند تا کلیپ های شما را در کمتر از 15 ثانیه تنظیم کنند.
برخی شامل گزینه هایی برای ایجاد انتقال تمیز ، جلوه های ویژه صوتی و متن و همچنین برچسب ها و پس زمینه های رنگارنگ هستند.
نوک طرفدار: قرقره ها فقط برای تأثیرگذار رسانه های اجتماعی ساخته نشده اند. حتی در مراحل اولیه خود ، قرقره ها متحد بزرگی برای بازاریابی اینستاگرام هستند. مارک هایی مانند Walmart و Louis Vuitton از قرقره ها برای رشد جامعه خود استفاده می کنند و محصولات خود را با فیلم هایی که ویروسی می شوند ، تبلیغ می کنند.
تبلیغات ویدیویی اینستاگرام
تبلیغات تغذیه اینستاگرام چه مدت می تواند باشد؟: تا 120 ثانیه
تبلیغات داستان اینستاگرام چه مدت می تواند باشد؟: 15 ثانیه در هر داستان.
سرانجام ، در اینستاگرام ، شما می توانید از تبلیغات خود به عنوان فیلم های فید و داستانها حمایت مالی کنید. اما مشخصات زمان کمی متفاوت از پست های معمولی است.
با تبلیغات فید حمایت شده ، شما این فرصت را دارید که فیلم های 2 دقیقه ای را بارگذاری کنید. با این حال ، مانند همه مکان های تبلیغاتی ، با طولانی تر شدن فیلم ها ، نرخ تکمیل کاهش می یابد ، بنابراین گاهی اوقات راحت تر نگه داشتن آنها راحت تر است تا مخاطبان شما پیام شما را دریافت کنند.
وقتی صحبت از تبلیغات داستانها می شود ، همه چیز کمی پیچیده تر می شود. این پلتفرم به شما امکان می دهد حداکثر سه کارت داستان حمایت شده را همزمان نمایش دهید. پس از آن ، کاربران برای به دست آوردن بیشتر از مطالب شما باید ضربه بزنند.
نوک طرفدار: اگر یک چیز وجود دارد که باید هنگام تبلیغات ویدیویی اینستاگرام در نظر داشته باشید ، این است که شما به یک قلاب عالی نیاز دارید. بسیاری از کاربران تمایل دارند تبلیغات را با چشم ماهی ببینند ، بنابراین باید در چند ثانیه اول که دارید به سرعت توجه آنها را به خود جلب کنید.
برای یک بار دیگر ساخت و سازهای چشمگیر را ترک کنید: اگر واقعیت یا سؤال تکان دهنده ای دارید یا یک عکس عالی برای اضافه کردن ، حتما از آن به عنوان سرب استفاده کنید.


ایجاد فیلم های اینستاگرام
آیا در نظر دارید محتوای مارک خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید؟ اعلام نسخه های جدید خود را اعلام می کنید؟ یا به سادگی بیشتر با مخاطبان خود تعامل دارید؟ اکنون می دانید که با فیلم های اینستاگرام بیش از یک گزینه برای شما وجود دارد.
اینستاگرام با تبلیغات و تبلیغات تبلیغاتی ، مکانی خارق العاده برای به اشتراک گذاشتن محتوای حرفه ای شما و آوردن آن به مخاطبان گسترده تر است.
اما اگر به دنبال ایجاد یک پاسخ عاطفی و تعامل با پیروان ، داستان ها ، پخش های زنده و قرقره های خود هستید به شما امکان می دهد محتوا را ایجاد کنید که مصرف سریع و آسان باشد و می توانید متناسب با اولویت خود باشید.
نحوه ساخت فیلم های اینستاگرام که افراد به اشتراک می گذارند


همه ما می دانیم که فیلم ها به یک روند اینستاگرام تبدیل شده اند. بین داستانها ، زنده و فید ، فیلم های اینستاگرام در هر کجا که به نظر می رسید هنگام باز کردن حساب خود هستند – و دلایل خوبی برای آن وجود دارد!
فیلم محتوای بازاریابی است که بهترین ها را در اینستاگرام انجام می دهد. این که آیا ما در مورد قطعات اکشن زنده صحبت می کنیم یا محتوای متحرک- مانند تبلیغات کارتونی یا فیلم های تخته سفید – مارک ها از قبل آگاه هستند که وقتی از فیلم روی این سیستم عامل استفاده می کنند ، می خواهند تعامل بیشتری را از طرف کاربران مشاهده کنند.
با این حال ، محتوای ویدیویی جادویی نیست. اگر می خواهید مزایا را به دست آورید ، باید برای ایجاد قطعاتی که از این سکو استفاده می کند تا مخاطبان خود را درگیر کند ، انتخاب های موثری را انتخاب کنید ، این همان چیزی است که ما در این مقاله می خواهیم پیش برویم.
طول مناسب برای قطعه مناسب
اینستاگرام می گوید ویدئویی که بر روی فید پلتفرم خود بارگذاری شده است می تواند از سه ثانیه تا یک دقیقه طول بکشد. اما این بدان معنی نیست که یک فیلم 3 ثانیه ای (یا 60 ثانیه ای ، برای آن موضوع) همیشه بهترین راه برای پیشبرد است.
شما باید به طولی هدف داشته باشید که به شما امکان می دهد پیام خود را آزادانه برقرار کنید ، اما بدون اینکه 60 ثانیه کامل را بگیرید.
برای ایجاد تعادل مناسب ، استفاده از یک ابزار سازنده ویدیو می تواند با ویرایش یکپارچه و پالایش فیلم های خود به یک طول ایده آل که مخاطبان شما را در حالی که پیام شما را به طور مؤثر در بازه زمانی مشخص می کند ، در اینستاگرام ایجاد کنید ، به شما در ایجاد محتوای جذاب در اینستاگرام کمک کند.
در خوراک شما ، مردم تمایل دارند از 3 تا 15 ثانیه در هر جایی تماشا کنند و بسته به اینکه چقدر به محتوا قلاب شده اند ، ممکن است برخی از آنها طولانی تر بچسب
داستانهای اینستاگرام از این نظر کمی متفاوت هستند. با داستانها ، یا می توانید روی استفاده از 15 ثانیه معمول تمرکز کنید یا چندین داستان را به صورت توالی بارگذاری کنید تا قطعات تقسیم شده ای ایجاد کنید که کاربران بتوانند در تکه ها مصرف کنند.
با این وجود ، وقتی صحبت از قطعات بازاریابی می شود ، قانون طلایی این است که آن را کوتاه و قابل مشاهده نگه دارید! بهتر است کوتاه تر باشدبا محتوای با اندازه نیش که مخاطبان شما می توانند در یک نشسته از یک ویدیوی 60 دقیقه ای به تماشای آن بپردازند که هیچ کس از این راه تماشا نخواهد کرد.
نوع ویدیوی مناسب را انتخاب کنید
در اینستاگرام از مخاطبان برای مصرف محتوای فوری استفاده می شود. سلفی ، عکس از لاته شخصی ، عکسهای فوری دوستان با استفاده از فیلتر مورد علاقه خود و غیره.
برای مارک ها ، محتوا باید به همان اندازه تازه باشد ، اما با لمس حرفه ای. همچنین ، این باید محتوا باشد که می تواند به طور مکرر تولید شود – قوام مهم است!
بنابراین ، انواع پست های ویدیویی که تازه و حرفه ای ساخته شده اند چیست؟
انیمیشن های ویدیویی ساده – مانند یکی زیر – جذاب و آسان هستند. ترکیب گرافیک های ساده با متن متحرک و تصاویر ثابت ، می توانید پیام خود را بدون شکستن بانک نشان دهید!
همچنین ، می توانید محتوای طولانی تر را مجدداً تنظیم کنید تا بهتر از این سیستم عامل متناسب باشد. شرکت های ویدیویی ماهر توصیه می کنند برخی از فیلم های میان وعده را از مواردی مانند فیلم های توضیح دهنده استخراج کنند تا قطعه های کوتاه را نشان دهند که بخش هایی را نشان می دهند و بیشتر برای جنجال خود دریافت می کنند.
اگر Vibe شما اکشن زنده تر است ، می توانید از کلیپ های کوتاه استفاده کنید تا محتوای جذاب مانند آموزش ها ، توصیفات یا vlogs های کوتاه را که خودشان داستان می گویند ، تهیه کنید.
برای دستیابی و تعامل بهتر بهینه سازی کنید
این ویدئو بالاترین میزان نامزدی را برای پست های اینستاگرام دارد ، اما در مورد آن تنبل نباشید – کافی نیست که فقط هر ویدئویی را ایجاد کنید و یک روز با آن تماس بگیرید!
هر ویدیویی که در اینستاگرام خود بارگذاری می کنید باید بهینه شود. به عنوان مثال ، یک اشتباه رایج برای جلوگیری از این است که به جای قرار دادن فریم های مهم و چشم نواز روی آن ، اولین قاب یک فیلم را خالی نگه دارید.
ما نمی توانیم به اندازه کافی استرس داشته باشیم: بهینه سازی اولین قاب یک فیلم بسیار حیاتی است! بسیاری از اوقات این تنها چیزی است که بیننده متوسط قبل از تصمیم گیری در مورد تماشای بیشتر یا ادامه حرکت به پست بعدی ، می بیند.


اطلاعات مهم و تصاویر جذاب را در قاب اول اضافه کنید (به عنوان مثال ، اگر فیلم شما به دلیل اتصال ضعیف اینترنت یخ می زند ، بسیار مفید است) ، و چند ثانیه اول فیلم را با مهمترین قسمت های پیام خود پر کنید. به این ترتیب ، یک عضو مخاطب متوسط چیزی را از دست نخواهد داد!
همچنین باید مطمئن شوید که فیلم شما توسط داده هایی که باعث درخشش آن می شود احاطه شده است. این به معنای کار بر روی یک اسکریپت قانع کننده است که از ابتدا به تنظیم پیام کمک می کند.
همچنین ، اضافه کردن ژئوتاگ ها ، هشتگ ها و ذکر های مناسب می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند تا آنجا که Reach می رود. اطمینان حاصل کنید که از یک ویرایشگر ویدیوی آنلاین خوب برای جمع آوری کلیپ های مختلف به ترتیب مناسب و به دست آوردن عناصر مهم برای ایستادگی استفاده کنید
برای عملکرد بهتر: اندازه گیری ، بهبود ، تکرار
برای اینکه استراتژی ویدیویی خود را کار کنید ، بدانید که مخاطبان اینستاگرام شما از شما چه انتظاری دارند. برای این کار ، می توانید از ابزار Analytics Instagram Analytics مورد نظر خود استفاده کنید و مواردی مانند زمان مناسب روز را برای بارگذاری فیلم های خود پیدا کنید!
همچنین می توانید مطالعه کنید که مخاطبان شما در آن واقع شده اند ، تا محتوا را به طور خاص در صورت مرتبط بودن به جمعیتی آنها هدف قرار دهند و نام تجاری خود را به این بخش های بزرگتر مخاطبان خود نزدیک کنید.


سرانجام ، دستیابی به تأثیرگذار در طاقچه شما نیز می تواند محتوای شما را در مدت زمان کوتاهی در معرض مخاطبان بزرگتر قرار دهد.
تأثیرگذار مخاطبان خود را با آنها درگیر کنید و به حمایت مالی بالقوه برای ارتقاء محتوای خود دسترسی پیدا کنید. برای اندازه گیری تأثیر ، نتایج را از نزدیک دنبال کنید. محتوای ویدیویی می تواند تعامل را تقویت کند ، اما موفقیت به بهبود استراتژی مداوم بستگی دارد.
زمان ساخت برخی از فیلم های مؤثر در اینستاگرام
آماده شروع؟ اگر این موضوع را تا کنون خوانده اید ، اکنون بهتر است که فیلم های اینستاگرام را که به تلاش های برندسازی شما روی این سیستم عامل کمک می کند ، تهیه کنید.
این که آیا شما به تنهایی محتوا ایجاد می کنید ، یا با یک شرکت همکاری می کنید تا به شما در تهیه محتوای عالی کمک کند ، نکته مهم این است که از آنجا خارج شوید و بلافاصله ایجاد کنید.
هرچه بیشتر این کار را انجام دهید ، بهتر خواهید شد و مخاطبان شما بزرگتر خواهند بود. لذت ببرید!