این دو صنعت راه را برای استفاده موثر از هوش مصنوعی هموار می کنند

واضح است که همه باید از یک ربات چت هوش مصنوعی مانند ChatGPT استفاده کنند تا بتوانند ترس ها را برطرف کنند و یاد بگیرند که چگونه ممکن است به آنها کمک کند و در کجا عملکرد خوبی ندارد. اما، آیا مزایای خدمات مولد مبتنی بر هوش مصنوعی مشتریان را مشتاق خرید آن‌ها با قیمتی ممتاز می‌کند؟ البته برای دانستن خیلی زود است.

به سختی می توان سیل هیاهویی در مورد هوش مصنوعی مولد را از دست داد.

در حالی که خرده فروشان در حال آزمایش سایر برنامه های کاربردی هوش مصنوعی هستند، در اینجا دو مورد با بالاترین پتانسیل برای جذب و حفظ مشتریان آورده شده است:

  • بیش از حد شخصی سازی هوش مصنوعی می‌تواند خرده‌فروشان را قادر سازد بروشورهای دیجیتالی ایجاد کنند که مشتریان را از بهترین معاملات هفتگی بر اساس خریدهای گذشته خود مطلع می‌کند. آزمایش چنین آگهی‌های دیجیتالی برای یک خرده‌فروش شواهدی مبنی بر مشارکت بیشتر مشتری پیدا کرد – به ویژه نرخ ثبت‌نام برنامه وفاداری 14 درصد بالاتر، افزایش 100 درصدی نرخ کلیک و «افزایش کل فروش در فروشگاه بین 2 تا 5 درصد». طبق گفته انجمن اولیور وایمن.
  • خدمات به مشتریان بهبود یافته است. الیور وایمن خاطرنشان کرد: مصرف‌کنندگان یک عامل خدمات مشتری مولد هوش مصنوعی را ترجیح می‌دهند، زیرا در تمام ساعات شبانه روز در دسترس است و زمان انتظار تماس را کاهش می‌دهد. هوش مصنوعی مولد می تواند بهره وری را در صنعت خرده فروشی و کالاهای بسته بندی شده مصرفی تا 2 درصد از درآمد سالانه افزایش دهد – 400 تا 660 میلیارد دلار اضافی. راش مغزی.

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی تحت فشار هستند تا در عین بهبود کیفیت مراقبت از بیمار، کارهای بیشتری را با منابع کمتر انجام دهند. ارائه دهندگان از هوش مصنوعی مولد برای ساده کردن وظایف اداری مانند پاسخ دادن به سؤالات بیمار و برنامه ریزی قرار ملاقات، رونویسی خودکار مکالمات بیمار با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، ساده کردن فرم های رضایت بیمار و کمک به پزشکان در تشخیص بیماران استفاده می کنند.

به‌عنوان دانشیار مدیریت در کالج بابسون و با سابقه‌ای که شامل کار در یک استارت‌آپ هوش مصنوعی در طول دوران تحصیلم در MIT و تألیف سه کتاب در مورد رونق دات‌کام است، درک عمیقی از امواج تکنولوژیکی و تأثیرات اقتصادی آنها دارم. از من الهام گرفته شد تا در آخرین کتابم این آخرین موج فناوری و تغییر قابل توجه در چشم انداز هوش مصنوعی را کشف کنم. Brain Rush: چگونه در دنیای واقعی تجارت اینترنتی سرمایه گذاری و رقابت کنیم.

دو برنامه از این قبیل به دلیل پتانسیل ارزش آفرینی خود برجسته هستند:

  • اطلاعات بهتر سریعتر و کم هزینه تر. در طول همه‌گیری، بیماران تلاش می‌کردند اطلاعاتی درباره کووید-19 به دست آورند. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی برای استخدام و جذب کارکنان کافی برای رسیدگی به تقاضای بیماران برای چنین اطلاعاتی تلاش کردند. برای حل این مشکل، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به دنبال تغییر کار از کارکنان مرکز تماس به سلف سرویس بیمار بودند. Contra Costa Health Care، یک ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی مستقر در کالیفرنیا، از یک دستیار مراقبت‌های بهداشتی مجهز به هوش مصنوعی برای منحرف کردن 80٪ تماس‌های مشتریان با هوش مصنوعی خود استفاده کرد و 20 دلار در هر تماسی که Contra Costa باید به یک پیمانکار خارجی پرداخت می‌کرد، پس‌انداز کرد. اشاره کرد که این کار باعث آزاد شدن زمان کارکنان Contra Costa برای پاسخگویی سریعتر به تماس‌های دیگر شد و تجربه بیمار را بهبود بخشید. راش مغزی.
  • خدمات دقیق تر و شخصی تر. هنگامی که پزشکان با بیماران ملاقات می کنند، اغلب مکالمه را در رایانه تایپ می کنند. برای بیمار و پزشک، تایپ تا حدودی حواس پرتی را به همراه دارد. این خطر وجود دارد که در حین تایپ کردن، پزشک علائم عاطفی از حالات صورت بیماران را از دست بدهد که ممکن است منجر به سؤالات بعدی مهم از پزشک شود. علاوه بر این، وقتی پزشکان سؤال می‌پرسند و به پاسخ‌های بیمار گوش می‌دهند، ممکن است هر چیزی را که می‌شنوند در رایانه تایپ نکنند. برای حل این مشکلات، سیستم بهداشت دانشگاه کانزاس یک ابزار مولد مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار پزشکان قرار داد. هوش مصنوعی زمان صرف شده توسط بیش از 2000 پزشک و سایر کارکنان پزشکی را برای یادداشت ها کاهش داد. هوش مصنوعی خلاصه‌ای از مکالمات پزشکی را از صدای ضبط‌شده در طول ویزیت بیمار ایجاد کرد، و به گفته پزشکان، بیش از دو ساعتی را که معمولاً روزانه برای یادداشت‌ها صرف می‌کنند کاهش می‌دهد. راش مغزی.

در حالی که چیزهای بیشتری درباره سرمایه‌گذاری‌های اولیه هوش مصنوعی کشف می‌شود، این دو صنعت با تلاش برای یافتن کاربردهایی برای هوش مصنوعی مولد که ارزش مشتری را ایجاد می‌کند و می‌تواند امیدوارکننده‌ای برای ایجاد بازده باشد، الگوی خوبی هستند.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/science-technology/these-2-industries-are-paving-the-path-to-use-ai-effectively/479928

دو صنعت عمده وجود دارد – خرده‌فروشی و مراقبت‌های بهداشتی – که در حال ارائه برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی هستند که به نظر می‌رسد ارزش قابل‌توجهی با پتانسیل جالبی ایجاد می‌کنند که می‌تواند بینش‌هایی را برای اجرای دیگران فراهم کند.

بر اساس سرمایه‌گذاری‌هایی که شرکت‌های خرده‌فروشی و مراقبت‌های بهداشتی در برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی مولد انجام می‌دهند، در اینجا بینش‌های اولیه‌ای است که برای بنیان‌گذاران، رهبران کسب‌وکار و سرمایه‌گذاران در سایر صنایع ظاهر می‌شود تا شروع به سرمایه‌گذاری از رونق هوش مصنوعی کنند.

هدف خرده فروشان استفاده از هوش مصنوعی مولد برای جذب مشتریان و ادامه خرید آنهاست. یک گزارش Google Cloud در سال 2024 نشان داد که 50 درصد از خرده فروشان مورد بررسی در حال شروع ابتکاراتی برای خودکارسازی خدمات مشتری هستند “با 25٪ از پاسخ دهندگان در حال حاضر آزمایشی چنین برنامه هایی و 22٪ در حال حاضر آنها را به کار می گیرند.”

مرتبط: 3 اشتباه بزرگی که شرکت‌ها با هوش مصنوعی مرتکب می‌شوند که بازگشت سرمایه آنها را محدود می‌کند

افزایش بهره وری

مطالب مرتبط: چگونه یک سرمایه گذاری 10000 دلاری در هوش مصنوعی شغل و استراتژی کسب و کار من را متحول کرد

منحنی های رشد جدید ایجاد کنید

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

بسیاری از شرکت‌ها در حال سرمایه‌گذاری روی هوش مصنوعی مولد هستند – طبق برآورد Sequoia Capital به میزان 150 میلیارد دلار – زیرا می‌ترسند که پشت سر بگذارند. در عین حال، بسیاری از ترس اینکه توهمات هوش مصنوعی مولد می تواند به شهرت آنها آسیب برساند، فلج شده اند. بنابراین، بنیان‌گذاران، رهبران کسب‌وکار و سرمایه‌گذاران باید در مورد این رونق هوش مصنوعی بدانند و چه کاری انجام دهند تا سرمایه‌گذاری و اطمینان حاصل شود که سرمایه‌گذاری‌های خود در این فضا ارزشمند است؟

بروشور دیجیتالی بسیار شخصی سازی شده امیدی را برای بازگشت سرمایه ایجاد می کند زیرا می تواند رشد سریع تری داشته باشد. با این حال، باید دید که آیا خرده فروشان به میزان قابل توجهی درآمد خود را نسبت به هزینه تهیه این آگهی های دیجیتال تسریع می کنند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید