این ابزار رشد مجهز به هوش مصنوعی به جذب فالوور اینستاگرام کمک می کند

SocialMeep طیف وسیعی از ویژگی ها را ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید.

داشتن یک فالوور بزرگ و فعال در اینستاگرام، کلید ایجاد یک تجارت یا برند تاثیرگذار در سال 2020 و بعد از آن است. با این حال، افزایش فالوور بدون صرف تمام روز خود در اینستاگرام یا هزینه زیادی برای تبلیغات، سخت تر از همیشه است. اینجاست که یک ابزار رشد اینستاگرام به نام SocialMeep می‌تواند به شما کمک کند تا صفحه خود را به سطح بعدی ببرید و در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنید.



کارآفرین هند

SocialMeep دو برنامه رشد ماهانه ارائه می دهد – پایه 49 دلار در ماه و حرفه ای با 99 دلار در ماه. تفاوت اصلی بین برنامه ها این است که pro به شما رشد بیشتر، نتایج سریعتر و دسترسی به SocialMeep Cloud می دهد.

جوانب مثبت و منفی SocialMeep

افزایش فالوورهای اینستاگرام شما در سال 2020 و بعد از آن چالش برانگیزتر از همیشه است اما SocialMeep آن را آسان می کند. از میان همه ابزارهای مختلف بازاریابی اینستاگرام موجود، SocialMeep از نظر نتایج و ویژگی های محصول به عنوان یک رهبر دسته بندی برجسته است.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/en-in/technology/this-ai-powered-growth-tools-helps-in-getting-instagram/361367

چه چیزی خاص است؟

نتیجه

Cloud همچنین به شما امکان می‌دهد میزان دسترسی پست خود را تخمین بزنید و ببینید بهترین زمان برای ارسال پست برای حساب شما چه زمانی است. این برای افزایش تعامل بیشتر محتوای شما مفید است.

رشد خودکار: SocialMeep با استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، به‌طور خودکار فالوورها و لایک‌های واقعی اینستاگرام را برای شما به ارمغان می‌آورد. زمانی که بتوانید نتایج ارگانیک با SocialMeep دریافت کنید، برای افزایش فالوور نیازی به خرید فالوور ندارید. در حالی که فالوورهای تقلبی می توانند پس از چند روز ناپدید شوند، فالوورهایی که از طریق SocialMeep به دست می آیند، می مانند زیرا به صفحه شما علاقه مند هستند. به افرادی که اخیراً فعال هستند، بدون ربات، امتیاز کیفیت و تجزیه و تحلیل الگوی رشد ایمن را ارائه می دهد.

SocialMeep برای کسب و کارها، برندها، اینفلوئنسرها و سازندگان با بودجه ای عالی است که به دنبال افزایش فالوورها و تعاملات اینستاگرام خود هستند. داشبورد بصری و ویژگی‌های قدرتمند آن را به ابزاری عالی برای ارتقاء صفحه اینستاگرام شما تبدیل کرده است.

راه اندازی آسان: راه اندازی حساب SocialMeep کمتر از پنج دقیقه طول می کشد. پشتیبانی آن برای کمک به شما در این راه وجود دارد. همه چیز پس از راه اندازی یک حساب کاربری خودکار می شود و کاربران مجبور نیستند کار زیادی انجام دهند.

ابر: Cloud به شما امکان دسترسی به تجزیه و تحلیل اختصاصی را می دهد که به شما کمک می کند تا نوع کاربرانی را که با صفحه اینستاگرام شما در حال تعامل هستند، بهتر درک کنید. همچنین می‌توانید داده‌های مفیدی مانند ارزش پست‌هایتان را ببینید و از آن برای جذب حامی مالی یا مشارکت در مشارکت استفاده کنید.

تجزیه و تحلیل: با SocialMeep Analytics، کسب و کار خود را با دریافت بینش در مورد محتوایی که به بهترین شکل ممکن اجرا می شود، رشد خواهید داد. عملکرد کلی صفحه اینستاگرام خود را ببینید و KPIهای خاص مانند تعاملات، نسبت های لایک و موارد دیگر را مشاهده کنید. با ردیابی ترافیک و رشد با SocialMeep Analytics، فالوورهای اینستاگرام را به مشتری تبدیل کنید.

SocialMeep مسلما بهترین ابزار موجود برای افزایش فالوورهای اینستاگرام شما به صورت ارگانیک است. از UI/UX، ویژگی‌ها، نتایج و پشتیبانی آن‌ها. برخی از مزایا عبارتند از داشبورد قدرتمند، با طراحی خوب، نتایج بی‌درنگ با تجزیه و تحلیل بر روی مخاطبان و پشتیبانی با تجربه و روشن‌تر.

هدف گیری خودکار: یکی از ویژگی‌هایی که SocialMeep ارائه می‌کند، قابلیت هدف‌گیری خودکار آن است. الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی آن‌ها در میلیون‌ها نمایه اینستاگرام جستجو می‌کنند و پروفایل‌هایی را هدف قرار می‌دهند که احتمال زیادی برای درگیر شدن با صفحه اینستاگرام شما دارند. SocialMeep از تعاملات خرد مانند لایک پست ها، لایک های کامنت ها و نمایش داستان ها برای هدف قرار دادن کاربران خاص در تنظیمات خاص خود استفاده می کند. این بر اساس هشتگ ها، فیلترهای موقعیت جغرافیایی، جنسیت و حساب های مشابه اینستاگرام طبقه بندی می شود.

SocialMeep چیست؟

شما در حال خواندن Entrepreneur India، یک امتیاز بین المللی Entrepreneur Media هستید.

معایب SocialMeep این است که بهترین ویژگی‌ها فقط در برنامه حرفه‌ای موجود است و زمان‌بندی پست یا DM خودکار را ارائه نمی‌دهد.

گزارش ها: به راحتی گزارش هایی در مورد عملکرد کلی حساب SocialMeep خود ایجاد کنید. این یک گزینه عالی برای آژانس هایی است که به مشتریان خود گزارش می دهند. برای شکل دادن به کمپین های خود با توجه به مخاطبان خود، می توانید تجزیه و تحلیل و بینش در زمان واقعی دریافت کنید. این امکان صادرات آسان، به روز رسانی منظم و نسخه های PDF را فراهم می کند.

SocialMeep یک ابزار رشد و اتوماسیون اینستاگرام با هوش مصنوعی است که فالوورهای واقعی و ارگانیک اینستاگرام را برای شما به ارمغان می آورد. SocialMeep به شما کمک می کند تا برند یا کسب و کار خود را افزایش دهید و به شما امکان می دهد مخاطبان و درآمد خود را افزایش دهید. در کنار ارائه نتایج عالی، SocialMeep همچنین بینش قدرتمندی در مورد مخاطبان به شما ارائه می دهد تا بتوانید تنظیمات رشد و محتوای خود را برای دریافت بهترین نتایج تنظیم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید