اگر مخاطب شما جهانی است چه زمانی در اینستاگرام پست بگذارید؟

اگر الگوریتم اینستاگرام محتوای شما را در اولویت قرار دهد، اگر تشخیص دهد افراد بیشتری با آن تعامل دارند. بنابراین زمان مناسب پست برای کشف شدن نه تنها توسط مخاطبان بلکه برای افزایش شانس شما برای یافتن توسط افراد مشابه مهم است.

برنامه ریزی پست های اینستاگرام از قبل باعث صرفه جویی در زمان می شود، محتوای شما را در کانون توجه نگه می دارد و بهره وری شما را افزایش می دهد.

Combin Scheduler، برخلاف بسیاری از ابزارهای برنامه‌ریزی محتوا، در واقع محتوا را برای شما پست می‌کند، نه اینکه یادآوری‌هایی برای ارسال آن به صورت دستی برای شما ارسال کند. از Combin Scheduler برای انتشار خودکار پست ها و داستان ها در حالی که خواب هستید یا خارج از خانه هستید، استفاده کنید.

وقتی پست‌های خود را با استفاده از ابزار شخص ثالث زمان‌بندی می‌کنید، و به صورت خودکار منتشر می‌شوند، می‌توانید بروید و کارهای دیگری را انجام دهید. مطمئناً می‌توانید برای مدتی برنامه‌ریزی محتوا را فراموش کنید، اما به این معنا نیست که می‌توانید فالوورهای خود را فراموش کنید. در وهله اول برای چه محتوا تولید می کنید؟ مردم. وقتی این افراد به محتوای شما پاسخ می دهند با آنها صحبت کنید.

در داخل برنامه، می‌توانید به راحتی محتوای خود را ویرایش کنید، مفهوم بصری طرح‌بندی شبکه‌ای خود را کنترل کنید و مطمئن شوید که پست‌های شما توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند. یک مکان، هشتگ اضافه کنید و سایر کاربران را تگ کنید تا از فیدهای افراد مطلع شوید.

استراتژی 2. ساعاتی را که اکثریت مخاطبان شما فعال هستند را پیگیری کنید و در آن زمان محتوا را منتشر کنید.

صحبت از فرکانس پست شد، همه چیز به شما بستگی دارد. برخی از کسب و کارها تا سه بار در روز پست می گذارند، اما فالوور و تعامل کم است. برخی دیگر هفته ای سه بار منتشر می کنند و آن را با مطالب خود میخکوب می کنند.

برای دستیابی به نتایج بهتر، همه این استراتژی ها را آزمایش کنید و دریابید که کدام یک برای شما بهتر عمل می کند. در حین آزمایش، به نسبت تعامل به برداشت ها توجه کنید.

درست به موقع با Combin Scheduler پست کنید

اگر دنبال کنندگان زیادی دارید و مخاطبان در مناطق زمانی مختلف زندگی می کنند، می توانید این سه روشی را که در زیر پیشنهاد می کنیم، امتحان کنید.

اگر زمان فعال بودن مخاطبانتان را می‌دانید، می‌توانید فرض کنید که مخاطب مشابهی که هنوز شما را دنبال نکرده‌اند نیز فعال است. سپس، اگر فالوورهای شما با پست شما تعامل داشته باشند، همه شانس‌ها برای کشف شدن در صفحه کاوش و جذب مخاطبان جدید را دارد.

انتشار خودکار و زمان‌بندی با ابزارهایی مانند Combin Scheduler بدون دردسر است. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که پست ها و استوری ها را به صورت انبوه برنامه ریزی کرده و آنها را به صورت خودکار برای شما منتشر کند.

اگر برخی از فالوورهای شما در منطقه زمانی مشابه شما زندگی کنند، این استراتژی کار خواهد کرد. با استفاده از این رویکرد، مطمئن شوید که «ساعت‌های فعال» منطقه زمانی خود را انتخاب کرده‌اید.

پست های خیلی مکرر از دیدگاه اینستاگرام و مخاطبان شما مانند اسپم است.

با مخاطبان خود تعامل داشته باشید

در طول هفته در این زمان‌ها (EST) پست ارسال کنید:

  • دوشنبه ساعت 6 صبح، 10 صبح و 10 شب
  • سه شنبه ساعت 2 صبح، 4 صبح و 9 صبح
  • چهارشنبه ساعت 7 صبح، 8 صبح و 11 شب
  • پنجشنبه ساعت 9 صبح، ظهر و 7 بعد از ظهر
  • جمعه ساعت 5 صبح، 1 بعد از ظهر و 3 بعد از ظهر
  • شنبه ساعت 11 صبح، 7 بعد از ظهر و 8 شب
  • یکشنبه ساعت 7 صبح، 8 صبح و 4 بعد از ظهر

💡پیشنهاد می شود مطالعه شود: اینستاگرام رسما نحوه عملکرد الگوریتم خود را نشان می دهد

علاوه بر این، شما باید انعطاف پذیر باشید و مراقب آنچه در جهان می گذرد باشید. ممکن است زمانی که یک پست خنده دار برای اعلام محصول جدید خود منتشر می کنید ناخوشایند باشد، اما تمام دنیا مشغول بحث درباره یک تراژدی جهانی است.

اسپم نکنید

زمان مناسبی که مخاطبان شما آنلاین هستند به سن، شغل، سرگرمی ها و غیره شخصیت های هدف شما بستگی دارد. هرچه تعداد مخاطبان شما بیشتر باشد، پست کردن برای پوشش ساعات فعال همه افراد پیچیده تر است.

استراتژی 3. تجزیه و تحلیل کنید که چه زمانی برای ارزشمندترین مخاطبان شما ارجح است. برای کشف این مخاطبان می توانید از گوگل آنالیتیکس استفاده کنید. مشخص کنید چه کسی از وب سایت شما بازدید می کند، محصولات/خدمات شما را بیشتر خریداری می کند و از کجا هستند. سپس، بر اساس این بینش، پست‌هایی را نزدیک‌تر به منطقه زمانی منطقه سودآور خود منتشر کنید.

برای اطلاع از زمان فعال بودن مخاطب، به اینستاگرام بروید بینش ها، حضار، و برگه را پیدا کنید پیروان که حاوی اطلاعاتی درباره ساعات و روزهایی است که مخاطبان شما فعال هستند.

آگاهی از زمان آنلاین بودن مخاطبان شما بسیار مهم است، حتی اگر اینستاگرام نشریات را به ترتیب زمانی رتبه بندی نمی کند. این بر کل الگوریتم برای نمایش محتوای شما به دنبال کنندگان تأثیر می گذارد.

چرا زمان بندی مناسب پست مهم است؟

💡پیشنهاد می شود مطالعه شود: بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام در سال 2022

چگونه می توان بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام را پیدا کرد؟

در نوار منو، کلیک کنید ابزار و انتخاب کنید اولویت ها. تنظیم را فعال کنید Combin Scheduler را زمانی که بسته است در پس زمینه اجرا کنید. پس از آن، با کلیک بر روی X برای خروج از آن، Scheduler به حداقل می رسد.

نحوه برنامه ریزی صحیح محتوای اینستاگرام: بهترین روش ها

خیلی از قبل برنامه ریزی نکنید

کمیت در درجه دوم قرار دارد. چیزی که باید روی آن تمرکز کنید کیفیت و تنوع محتوا است.

استراتژی 1. به طور منظم در ساعات مختلف پست کنید. به عنوان مثال، سه بار در روز – صبح، اواسط روز و عصر شما منطقه زمانی. بدیهی است که این پست ها در ساعات مختلف در فیدهای آن دسته از دنبال کنندگان ساکن در کشورها و قاره های مختلف ظاهر می شوند.

این را به خاطر داشته باشید: شما نمی توانید تمام محتوا را برای اینستاگرام خود برنامه ریزی کنید، پس این کار را نکنید. یک پنجره زمانی راحت برای برنامه ریزی پیدا کنید و شکاف ها را پر کنید.

💡پیشنهاد می شود مطالعه شود: یک برنامه محتوای اینستاگرام برای کسب و کار خود ایجاد کنید

اگر مخاطبان اینستاگرام شما از نقاط مختلف جهان هستند، ممکن است ارسال محتوا درست در ساعاتی که تمام فالوورهای شما فعال هستند دشوار باشد. معمولاً اگر یک تأثیرگذار یا برند، مثلاً اهل ایالات متحده باشد، احتمالاً بخشی از مخاطبان اروپایی آنها تک تک پست‌هایی را که منتشر می‌کنند، نمی‌بینند.

Combin Scheduler را تا زمانی که پست‌های شما در اینستاگرام قرار نگیرد، راه‌اندازی کنید. اگر ظاهر پنجره Scheduler باز شده شما را آزار می دهد، به جای خروج از برنامه، برنامه را در پس زمینه در حال اجرا بگذارید.

به یاد داشته باشید که اگرچه این زمان‌ها بهترین زمان‌ها برای ارسال پست برای هر روز هستند، اما هر روز سطح مشارکت یکسانی را دریافت نمی‌کند. اگر فقط چند بار در هفته پست می گذارید، روی چهارشنبه ها تمرکز کنید و از تعطیلات آخر هفته خودداری کنید.

مراحل زیر را برای برنامه‌ریزی پست‌ها در حساب اینستاگرام خود دنبال کنید.

  1. Combin Scheduler را نصب کنید. برای ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است.
  2. وارد حساب اینستاگرام خود در Scheduler شوید.
  3. هنگامی که وارد سیستم شدید، Scheduler به طور خودکار شما را در صفحه زمان بندی پست ها قرار می دهد. کلیک افزودن پست جدید در پایین پنجره برنامه برای شروع برنامه ریزی پست خود.
  4. تصاویر را بکشید و رها کنید یا کلیک کنید عکس را انتخاب کنید برای انتخاب تصاویر برای پست
  5. متنی را برای عنوان در قسمت ورودی اضافه کنید. فواصل زمانی، شکست پاراگراف ها، نمادها و ایموجی ها در پست منتشر شده بدون تغییر باقی می مانند.
  6. اگر می خواهید، می توانید مکان را در پست تگ کنید. نام مکان را در آن تایپ کنید محل فیلد ورودی
  7. تاریخ و زمان ارسال را انتخاب کنید. زمانبند با منطقه زمانی سیستم عامل شما همگام می شود.
  8. کلیک اکنون پست کنید. پست شما در زمان مقرر منتشر خواهد شد.

این استراتژی انعطاف پذیر است و به اهداف شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر فعال ترین مخاطبان شما در بریتانیا زندگی می کنند و می خواهید مشتریانی از نیوزلند جذب کنید، محتوا را در منطقه زمانی NZ منتشر کنید.

اگر کسب و کار شما جهانی است یا یک تأثیرگذار با فالوورهای خارج از منطقه خود هستید، این برای برنامه ریزی یک استراتژی 24 ساعته پست اینستاگرام بسیار مهم است. اگر فقط در ساعات محلی خود پست می گذارید، بخشی از مخاطبان بین المللی خود را از دست داده اید.

💡پیشنهاد می شود مطالعه شود: نحوه تنظیم پاسخ خودکار در پیام های دایرکت اینستاگرام

از ابزارهای ویژه برنامه ریزی استفاده کنید

اگر بیش از یک اکانت اینستاگرام دارید، به راحتی می توانید چندین مورد از آنها را مدیریت کنید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.combin.com/blog/publish-instagram-content-if-your-audience-is-global/

هنگامی که ریتم زمان بندی محتوای خود را تنظیم کردید، سعی کنید این را حفظ کنید. اگر کمتر شروع به ارسال پست کنید، نرخ مشارکت شما در خطر سقوط است.

اگر مخاطب جهانی و متنوعی دارید چه زمانی در اینستاگرام پست بگذارید؟

اگر این مورد شماست و می‌دانید که سهم عمده فالوورهای شما از مناطقی هستند که ساعات فعال آنها با زمانی که آنلاین هستید مطابقت ندارد، به توصیه ما نگاهی بیندازید.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای برندهای جهانی و اینفلوئنسرها چه زمانی است؟

دیدگاهتان را بنویسید