برای زمانبندی پستها از استودیوی سازندگان:
- روی سبز کلیک کنید ایجاد پست در گوشه سمت چپ بالای داشبورد Creator Studio خود را فشار دهید.
- محتوای خود را آپلود کنید، شرح خود را بنویسید، حساب های دیگر را تگ کنید یا هر اطلاعات دیگری را که می خواهید اضافه کنید.
- وقتی آماده انتشار شدید، روی پیکان کشویی کنار آن ضربه بزنید انتشار در گوشه سمت راست پایین

2. پست های قابل خرید ایجاد کنید
با ظهور اقتصاد مبتکر، داشتن حسابی که نشان دهنده شخصیت شما و آنچه ارائه میدهید بسیار مهم است.
اگر اغلب از CTA برای افزایش ترافیک استفاده میکنید، ممکن است اکانت سازنده اینستاگرام بهترین گزینه برای شما نباشد.
استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را تقویت کنید
اگر سازنده اینستاگرام هستید و هنوز از حساب شخصی خود برای به اشتراک گذاری محتوا استفاده می کنید، ممکن است برخی از ویژگی های فوق العاده ای را که با حساب سازنده اینستاگرام ارائه می شود از دست بدهید.
شما آماده اید!

نحوه خاموش کردن اکانت سازنده در اینستاگرام
در این پست، در مورد اینکه حسابهای سازنده اینستاگرام چیست، چه کسانی ممکن است از آنها استفاده کنند و تفاوتها و شباهتهای بین حسابهای سازنده، تجاری و شخصی صحبت میکنیم.
اکانت سازنده در اینستاگرام چیست؟
حسابهای سازنده اینستاگرام گزینههای کمتری برای فراخوانی اقدام (CTA) نسبت به حسابهای تجاری دارند. در حالی که میتوانید دکمهای اضافه کنید که مردم را به آن تشویق کند اکنون ثبت کن یا ذخیره، نمی توانید گزینه های دیگری مانند بیشتر بدانید یا اکنون خرید کنید.
با این حال، برندی که با آن کار می کنید باید به شما امکان دسترسی به کاتالوگ محصولات خود را برای برچسب گذاری کالا بدهد. نگاهی بیندازید که چگونه اینفلوئنسر استایلفین اکانت اینستاگرام لولو و لباس خاصی را که پوشیده است تگ می کند، که کاربران را به پست اینستاگرامی قابل خرید هدایت می کند.
3. پیام ها را در صندوق های ورودی مختلف فیلتر کنید
یک حساب سازنده اینستاگرام به موارد زیر دسترسی دارد:
- آ داشبورد حرفه ای و بینش رشد که در آن شما می توانید معیارهای عمیق در مورد فالوورهای خود و دسترسی به پست های خود را دنبال کنید. این شامل اقداماتی است که افراد پس از دیدن محتوا و برداشتهای شما در یک دوره زمانی معین انجام میدهند. همچنین میتوانید دادههای فالو و لغو فالو روزانه را مشاهده کنید تا نحوه تأثیر محتوایتان بر رشد فالوور را ردیابی کنید.
- آ صندوق ورودی ثانویه جایی که می توانید پیام های خود را سازماندهی کنید و اعلان های دریافتی خود را کنترل کنید. میتوانید پیامها را بر اساس صندوقهای ورودی اولیه، عمومی و درخواست فیلتر کنید.
- برچسب های دسته بندیمانند اینفلوئنسر، وبلاگ نویس، چهره عمومی، هنرمند. این یک ویژگی اختیاری برای بیوگرافی اکانت سازنده اینستاگرام شما است.
سازنده اینستاگرام در مقابل حساب تجاری
اگر روی ایجاد یک برند شخصی متمرکز هستید و مستقیماً محصولاتی را نمی فروشید یا از تجزیه و تحلیل پیشرفته استفاده نمی کنید، ممکن است یک حساب خالق اینستاگرام برای شما بهترین باشد.
اگر از اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن خلاقیت خود و ایجاد فالوور در اطراف کار خود استفاده می کنید، ممکن است یک حساب خالق اینستاگرام (به جای یک حساب شخصی عمومی) برای شما مناسب باشد.

ویژگی های اکانت سازنده اینستاگرام
در حال حاضر، نمیتوانید حساب سازنده خود را به برنامههای زمانبندی شخص ثالث متصل کنید. با این حال، می توانید پست های اینستاگرام را با استفاده از Creator Studio زمان بندی کنید.
یک حساب تجاری اینستاگرام به شما امکان می دهد به ویژگی هایی مانند دکمه های تماس، اطلاعات بینش اینستاگرام و امکان اجرای تبلیغات دسترسی داشته باشید. همچنین میتوانید بینش مخاطبان را در مورد ترافیک ارگانیک، تخصیص آگهی و تبدیلها ببینید.

اکانت های سازنده اینستاگرام در مقایسه با حساب های شخصی دارای ویژگی ها و مزایای جدیدی هستند. در اینجا چند مزیت استفاده از اکانت سازنده اینستاگرام آورده شده است.
1. پست های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید
بطور کلی، اکانت های سازنده اینستاگرام برای اینفلوئنسرها، سازندگان محتوا، چهره های عمومی، عکاسان و هنرمندان (باز هم فقط به نام چند مورد) مناسب هستند.
به یاد داشته باشید، تا زمانی که دادههای آماری خود را صادر میکنید، میتوانید بین حسابهای سازنده و کسبوکار جابهجا شوید بدون اینکه دادهها و اطلاعات آماری خود را از دست بدهید. از آزمایش هر دو نوع حساب نترسید تا ببینید کدام یک برای شما بهتر عمل می کند.
چگونه در اینستاگرام یک اکانت سازنده ایجاد کنیم
فیلتر صندوق ورودی همچنین پاسخگویی به چندین مکالمه را با استفاده از آن آسان می کند پاسخ ذخیره شده ابزار، بنابراین شما می توانید به سوالات رایج به سرعت پاسخ دهید.
4. از برچسب های مشارکت پولی استفاده کنید
توجه داشته باشید که هر بار که بین پروفایل های شخصی و حرفه ای جابجا می شوید، اینستاگرام اطلاعات بینش شما را حذف می کند. حتماً قبل از جابجایی اطلاعات بینش خود را صادر کنید تا از دست ندهید.
مزایای اکانت سازنده اینستاگرام چیست؟
حسابهای تجاری اینستاگرام همچنین میتوانند از برنامههای شخص ثالث مانند Sprout Social برای ایجاد و زمانبندی محتوا استفاده کنند. اگر محتوایی با حجم بالا ایجاد می کنید یا می خواهید از قبل برای تقویم محتوای خود برنامه ریزی کنید، این را در نظر داشته باشید.
چه سازنده محتوا باشید و چه یک بازاریاب رسانه های اجتماعی، دانستن نکات و نکات بازاریابی در اینستاگرام بسیار مهم است.
برای تبدیل مجدد به نمایه تجاری یا شخصی، این مراحل را دنبال کنید:
- به صفحه پروفایل خود بروید و روی آن کلیک کنید سه خط در گوشه سمت راست بالا
- کلیک تنظیمات.
- انتخاب کنید حساب.
- کلیک به یک حساب شخصی تغییر دهید (یا، به یک حساب تجاری تغییر دهید).
- سوئیچ را تایید کنید.

اگر از اینستاگرام برای مقاصد تجاری استفاده می کنید، ممکن است از خود بپرسید که آیا یک اکانت سازنده برای شما مناسب است یا خیر.
حسابهای سازنده اینستاگرام، حسابهای عمومی و حرفهای هستند که مخصوص سازندگان محتوا هستند که از طریق ایجاد و اشتراکگذاری محتوا به صورت آنلاین امرار معاش میکنند. این شامل، اما نه محدود به، عکاسان، فیلمبرداران، مدل ها، هنرمندان و تأثیرگذاران است.
حسابهای سازنده اینستاگرام به شما امکان دسترسی به ابزارهایی را میدهند که حسابهای شخصی و حتی حسابهای تجاری لزوماً به آنها دسترسی ندارند.
آیا نمیدانید چگونه میتوانید در اینستاگرام به اکانت سازنده تغییر دهید؟ این مراحل را دنبال کنید:
- به صفحه پروفایل خود بروید و روی آن کلیک کنید سه خط در گوشه سمت راست بالا
- کلیک تنظیمات.
- انتخاب کنید حساب.
- به پایین بروید و کلیک کنید به یک حساب حرفه ای تغییر دهید، سپس کلیک کنید خالق.
- اگر قبلاً یک حساب تجاری دارید، فقط انتخاب کنید به حساب ایجادکننده بروید.
- دسته بندی را انتخاب کنید که بهترین توصیف کننده برند شما باشد.
- در صورت وجود، به صفحه فیس بوک خود متصل شوید.
- اطلاعات تماس را اضافه یا مرور کنید و انتخاب کنید که آیا این اطلاعات در نمایه شما نمایش داده شود یا خیر.
با توجه بیشتر به بازاریابی تأثیرگذار اخلاقی، افشای مشارکت های پولی شما بسیار مهم است. حسابهای خالق اینستاگرام به شما امکان میدهند شریک پولی را در پستها و استوریها برچسبگذاری کنید تا مخاطبان شما بدانند چه زمانی با یک برند همکاری میکنید. برند شریک همچنین میتواند بینشهای شما را در آن پست ببیند، که ارتباطات کمپین را بهبود میبخشد.

5. گزینه های مختلف CTA را امتحان کنید
با این حال، برای اینفلوئنسرها یا افرادی که از حسابهای سازنده اینستاگرام استفاده میکنند، به این فکر کنید که چه چیزی برای رشد حضور خود و جذب فالوورهایتان مهم است. برای الهام بخشیدن به تلاشهای شما، 10 درس از اینفلوئنسرهای اینستاگرام گردآوری کردهایم که میتواند به راهنمایی استراتژی سازنده شما کمک کند.