اگر سازنده اینستاگرام هستید و هنوز از حساب شخصی خود برای به اشتراک گذاری محتوا استفاده می کنید، ممکن است برخی از ویژگی های فوق العاده ای را که با حساب سازنده اینستاگرام ارائه می شود از دست بدهید.
یک حساب تجاری اینستاگرام به شما امکان می دهد به ویژگی هایی مانند دکمه های تماس، اطلاعات بینش اینستاگرام و امکان اجرای تبلیغات دسترسی داشته باشید. همچنین میتوانید بینش مخاطبان را در مورد ترافیک ارگانیک، تخصیص آگهی و تبدیلها ببینید.

برای تبدیل مجدد به نمایه تجاری یا شخصی، این مراحل را دنبال کنید:
- به صفحه پروفایل خود بروید و روی آن کلیک کنید سه خط در گوشه سمت راست بالا
- کلیک تنظیمات.
- انتخاب کنید حساب.
- کلیک به یک حساب شخصی تغییر دهید (یا، به یک حساب تجاری تغییر دهید).
- سوئیچ را تایید کنید.

اکانت های سازنده اینستاگرام در مقایسه با حساب های شخصی دارای ویژگی ها و مزایای جدیدی هستند. در اینجا چند مزیت استفاده از اکانت سازنده اینستاگرام آورده شده است.
1. پست های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید
به عنوان مثال، می توانید بر اساس:
- DM های اولیه – این شامل اعلانها میشود
- DM های عمومی – این اعلان ها را شامل نمی شود
- DM را درخواست می کند – اینها اعلانها را شامل نمیشوند زیرا این پیامها از طرف افرادی هستند که شما آنها را دنبال نمیکنید
اگر یک کسب و کار خرده فروشی، نام تجاری، خدمات عمومی یا سایر سازمان های تجاری را اداره می کنید، یک اکانت تجاری اینستاگرام مناسب تر خواهد بود
حسابهای تجاری اینستاگرام همچنین میتوانند از برنامههای شخص ثالث مانند Sprout Social برای ایجاد و زمانبندی محتوا استفاده کنند. اگر محتوایی با حجم بالا ایجاد می کنید یا می خواهید از قبل برای تقویم محتوای خود برنامه ریزی کنید، این را در نظر داشته باشید.
فیلتر صندوق ورودی همچنین پاسخگویی به چندین مکالمه را با استفاده از آن آسان می کند پاسخ ذخیره شده ابزار، بنابراین شما می توانید به سوالات رایج به سرعت پاسخ دهید.
4. از برچسب های مشارکت پولی استفاده کنید
با این حال، برندی که با آن کار می کنید باید به شما امکان دسترسی به کاتالوگ محصولات خود را برای برچسب گذاری کالا بدهد. نگاهی بیندازید که چگونه اینفلوئنسر استایلفین اکانت اینستاگرام لولو و لباس خاصی را که پوشیده است تگ می کند، که کاربران را به پست اینستاگرامی قابل خرید هدایت می کند.
3. پیام ها را در صندوق های ورودی مختلف فیلتر کنید
اگر روی ایجاد یک برند شخصی متمرکز هستید و مستقیماً محصولاتی را نمی فروشید یا از تجزیه و تحلیل پیشرفته استفاده نمی کنید، ممکن است یک حساب خالق اینستاگرام برای شما بهترین باشد.
اگر از اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن خلاقیت خود و ایجاد فالوور در اطراف کار خود استفاده می کنید، ممکن است یک حساب خالق اینستاگرام (به جای یک حساب شخصی عمومی) برای شما مناسب باشد.

ویژگی های اکانت سازنده اینستاگرام
آیا نمیدانید چگونه میتوانید در اینستاگرام به اکانت سازنده تغییر دهید؟ این مراحل را دنبال کنید:
- به صفحه پروفایل خود بروید و روی آن کلیک کنید سه خط در گوشه سمت راست بالا
- کلیک تنظیمات.
- انتخاب کنید حساب.
- به پایین بروید و کلیک کنید به یک حساب حرفه ای تغییر دهید، سپس کلیک کنید خالق.
- اگر قبلاً یک حساب تجاری دارید، فقط انتخاب کنید به حساب ایجادکننده بروید.
- دسته بندی را انتخاب کنید که بهترین توصیف کننده برند شما باشد.
- در صورت وجود، به صفحه فیس بوک خود متصل شوید.
- اطلاعات تماس را اضافه یا مرور کنید و انتخاب کنید که آیا این اطلاعات در نمایه شما نمایش داده شود یا خیر.
حسابهای سازنده اینستاگرام گزینههای کمتری برای فراخوانی اقدام (CTA) نسبت به حسابهای تجاری دارند. در حالی که میتوانید دکمهای اضافه کنید که مردم را به آن تشویق کند اکنون ثبت کن یا ذخیره، نمی توانید گزینه های دیگری مانند بیشتر بدانید یا اکنون خرید کنید.
اگر از اینستاگرام برای مقاصد تجاری استفاده می کنید، ممکن است از خود بپرسید که آیا یک اکانت سازنده برای شما مناسب است یا خیر.
صندوق ورودی DM برای حسابهای سازنده اینستاگرام کمی متفاوت از صندوق ورودی حساب شخصی یا حتی تجاری استاندارد شما خواهد بود. گزینه های فیلترینگ جدیدی را مشاهده خواهید کرد که به شما امکان می دهد انواع پیام های مورد نظر خود را به سرعت پیدا کنید.
چه سازنده محتوا باشید و چه یک بازاریاب رسانه های اجتماعی، دانستن نکات و نکات بازاریابی در اینستاگرام بسیار مهم است.
با این حال، برای اینفلوئنسرها یا افرادی که از حسابهای سازنده اینستاگرام استفاده میکنند، به این فکر کنید که چه چیزی برای رشد حضور خود و جذب فالوورهایتان مهم است. برای الهام بخشیدن به تلاشهای شما، 10 درس از اینفلوئنسرهای اینستاگرام گردآوری کردهایم که میتواند به راهنمایی استراتژی سازنده شما کمک کند.