انواع کانال و دریچه هوا بهترین قیمت ها و برندها دماتجهیز

در کانال های گالوانیزه به علت پروسه ساخت آن در گوشه های کانال محل رشد باکتری و قارچ می تهویه آسیا باشد. در صورتی که در کانال های از پیش عایق شده به دلیل استفاده از آلومینیوم و یون نقره در ساخت آن در مقابل رطوبت نفوذ ناپذیر بوده واز رشد قارچ و باکتری جلوگیری می نماید. تهویه سان از سال 1382 کار خود را با امید به خدا و توانایی خود شروع کرده و رفته افراد متخصص این صنعت را جذب نموده و گروه بسیار مقتدر و قوی در ایران تشکیل داده است. همان طور که از نام این دریچه پیداست جنس این دریچه از چوب است و استفاده از آن در مکان های مختلف امکان پذیر است. این نوع دریچه تهویه از قدیمی ترین نوع دریچه ها بوده که در گذشته برای کلبه های چوبی در مناطق جنگلی با بافت قدیمی مانند روستا ها استفاده میشد .

آنها حتی توزیع هوای بهتری را نسبت به دریچه هوای جهت دار ارائه می دهند. برای بسیاری از مردم، این مدل نسبت به دریچه‌های جهت دار مربعی شکل ظاهری بهتری دارند. از این رو، بسیاری از مردم نوعدریچه‌های گردرا روی سقف محیطشان نصب می نمایند. این محصولات را می توان در خانه‌ها، ساختمان‌های اداری، هتل‌ها و کارخانه‌ها مشاهده کرد. برای خرید انواع دریچه هوا می توانید به مراکز فروش دریچه هوا مراجعه نمایید. انواع دریچه ها با کاربردهای مختلف مانند، دریچه تبادل هوا، دریچه تامین هوا فلزی و دریچه هواکش ساختمان و… در این مراکز به فروش می رسد.

مشخصات فنی دریچه تامین هوا 20*20 داخلی

دریچه هوا توانایی تنظیم فشار هوا را در دستگاه های تهویه هوا دارد. در دستگاه‌‌‌های مختلفی مانند کولر های آبی، هواساز ها، هواکش سانتریفوژ و… دریچه هوا وجود دارد. در خصوص این نوع از دریچه ها که هم برای تهویه هوا و هم برای دسترسی و بازدید از آنها استفاده میشود میتوانید اطلاعات جامع و کاملتری که در بخش بلاگ در مورد دریچه فن کویل نوشته ایم مشاهده نمائید.

محاسبه تامین هوای تازه ساختمان

با توجه به کاربردهای دریچه فلزی، بخشی به نام دمپر بسیار در این دریچه ها موثر است، وظیفه کنترل جریان هوا را در اختیار دارد. برای دریافت اطلاعات وسیعی از دریچه فلزی می توانید به مقاله دریچه فلزی چیست مراجعه کنید. نصب این دریچه ها بوسیله پیچ های خودکار و بر روی قاب چوبی نصب شده بر لبه کانال انجام میشود. بنابراین بر روی انواع سقف از قبیل گچ ، سیمان ، آجر ،‌چوب و غیره قابل اجرا می باشد. دریچه های خطی می توانند همراه با دمپرهای پشت دریچه ای موازی و متقابل سفارش گذاری می شود.

  • 1-اولین اقدام برای جمع کردن کولر آبی این است که باید دریچه‌ آن را بپوشانید.
  • بنابراین بر روی انواع سقف از قبیل گچ ، سیمان ، آجر ،‌چوب و غیره قابل اجرا می باشد.
  • برخی دیگر را می توان به طور کامل بست که تا از ورود هوا به اتاق جلوگیری نمود.
  • دریچه هوا ساختمان دارای جنس ها و شکل های مختلفی است و نکته قابل توجه این است که اگر برخی از دریچه ها به انتهای انشعاب ها شبیه نباشد و یا به خوبی به هم متصل نشوند از طریق تبدیل این کار انجام خواهد شد.
  • بعد از اینکه شبکه های لانه زنبوری درون فریم جانمایی گردید، حال زمان رنگ آمیزی می باشد.
دریچه‌ های دیواری در صنعت ساختمان بسیار کاربرد دارد و در بیشتر موارد و زمانی که از کولر‌های آبی استفاده می‌ شود، با اینکه سقف ساختمان‌ ها متوسط یا کوتاه است، از نوع دیواری بهره‌ مند می‌ شوند. به طور کلی قیمت دریچه تهویه هوا بین 3 هزار و 400 تومان تا 30 هزار تومان می باشد. دریچه هوا برای پکیج هواساز و یا تهویه می تواند از نوع رفت و یا برگشت باشد. دریچه هوای رفت برای خروج جریان داخل ساختمان به بیرون طراحی و تولید شده است. با توجه به اینکه جنس های مختلفی از این قطعه تولید می گردد برای محیط های مختلف با توجه به شرایط آب و هوایی و وضعیت موجود در محیط می توان از جنس هایی مانند آلومینیوم، پلاستیک و چوب استفاده نمود.

البته دلیل استفاده از این دریچه تهویه زنبوری در سقف و دیوار، این است که قابلیت تأمین هوای تازه، هوای برگشتی و تخلیه هوا را در انواع محیط دارد. یکی پر کاربردترین انواع دریچه های توزیع هوا، دریچه خطی هوا میباشد. از آنجایی که این نوع از دریچه ها دارای پره های ثابت هستند، میتوانند نقش مهمی را در توزیع هوا ایفا کنند.

انواع کانال و دریچه هوا بهترین قیمت ها و برندها دماتجهیز

دریچه هوا ی پلاستیکی محصول بسیار مناسبی برای محیط هایی که از رطوبت بالایی برخوردار است ، می باشد . پس از توضیحات درباره ی دریچه هوا ی فلزی و انواع آن ، حال نوبت به توضیح دریچه هوا ی پلاستیکی و انواع متعدد آن می رسد . دریچه هوا ی اسلوت دارای ظاهری شیک و دکوراتیو می باشد به همین دلیل در لابی هتل ها ، اماکن تجاری و پاساژها بسیار مورد استقبال واقع می شود . به هر یک شیارهای طولی دهانه ی دریچه هوا ی اسلوت یک اسلوت گفته می شود و تعداد این شیارها یا اسلوت ها به عرض خروجی پلنیوم باکس بستگی دارد . هوای یک محیط بسته با هوای بیرون از دریچه هوا ی پادری استفاده میشود .

به طورکلی کانال هوا به منظور هدایت هوای انواع دستگاه های تهویه مطبوع مانند هواساز، ایرواشرها، زنت ها، فن کویل های کانالی، اسپیلت های کانالی، کولر آبی و هواکش های سانتریفیوژ مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه توزیع هوا پلاستیکی جهت هوا رسانی در سیستم های هوا ساز مثل کولر، داکت اسپلیت، فنکویل و دیگر دمنده ها یا مکنده ها به راحتی قابل استفاده است. دارای وزن مناسب و سبک است که‌ این وزن مناسب باعث حمل و نصب آسان این دریچه توزیع هوا شده است. پوشش بدنه‌ی دریچه توزیع هوا پلاستیکی به خودی خود کامل بوده و نیازی به پوشش اضافی از جمله رنگ بر روی سطوح این دریچه توزیع هوا نیست. همین موضوع باعث کاهش هزینه‌ی تمام شده‌ی این نوع دریچه توزیع هوا است.

دیدگاهتان را بنویسید