استراتژی ها ، ابزارها و بهترین شیوه ها

استراتژی ها ، ابزارها و بهترین شیوه ها

اینستاگرام این روزها بخش مهمی از ابزار هر بازاریاب دیجیتال است و احتمالاً مشاغلی که روی این سکو نیستند از دست نمی روند. مدیریت اینستاگرام می تواند برای برخی از مارک ها و تأثیرگذار یک مانع احساس کند. از این گذشته ، اضافه کردن یک سکوی دیگر به کارنامه خود گاهی اوقات می تواند احساس کند که شما را به سمت لبه سوق می دهد.

اینستاگرام مکانی برای مشاغل است. این پلتفرم بیش از یک میلیارد کاربر دارد و 90 ٪ از آنها از یک حساب کاربری در برنامه پیروی می کنند. شانس زیاد است که رقبای شما در اینستاگرام باشند و آنها با مشتریان بالقوه شما روابط برقرار می کنند. با وجود گزینه های مختلف ، بین پست های خوراک ، داستان ها و اینستاگرام به صورت زنده ، مطمئناً راهی برای کار اینستاگرام برای برند خود پیدا خواهید کرد.

Q و A را با طرفداران زندگی کنید

اجازه ندهید مدیریت اینستاگرام شما را از بین ببرد. آنقدر که به نظر می رسد بسیار زیاد نیست. لازم نیست از هر یک از گزینه هایی که ما فقط به آن اشاره کردیم به محض تصمیم گیری برای پیوستن به برنامه استفاده کنید. در عوض ، یک یا دو نفر را انتخاب کنید و به آرامی شروع کنید. بیایید کمی بیشتر به نحوه مدیریت یک حساب اینستاگرام در تجارت شما شیرجه بزنیم.

عناصر مدیریت اینستاگرام

مدیریت اینستاگرام می تواند در شش عنصر مختلف جای بگیرد. این شامل همه چیز از برنامه ریزی و ایجاد استراتژی شما ، گرفته تا گزارش و ایجاد ترفندهایی برای برنامه های خود بر اساس داده ها است. در اینجا نگاهی دقیق تر به هر یک از عناصر آورده است.

1. برنامه ریزی

مانند هر استراتژی بازاریابی خوب ، مدیریت اینستاگرام با برنامه ریزی آغاز می شود. بهترین راه برای پیشبرد این است که ابتدا به تصویر بزرگ نگاه کنید.

اهداف شما برای اینستاگرام چیست؟

آیا می خواهید از بستر آگاهی از برند استفاده کنید ، یا می خواهید از پست های قابل خرید استفاده کنید و مستقیماً در برنامه درآمد ایجاد کنید؟

آیا به دنبال آموزش پیروان و مشتریان بالقوه خود در مورد صنعت خود هستید ، یا فقط می خواهید مکانی برای تبلیغ محصول خود و درخواست فروش داشته باشید؟

در اینجا هیچ پاسخ درست یا اشتباهی وجود ندارد ، اگرچه بهترین شیوه ها وجود دارد. برنامه ریزی همچنین به معنای چیزی بیش از اهداف کلی شما است. هنگامی که آنها را تأسیس کردید ، وقت آن است که تصمیم بگیرید که چگونه به آنجا خواهید رسید. این یکی از مهمترین بخش های خدمات مدیریت اینستاگرام است.

چند بار ارسال خواهید کرد؟ در مورد چه چیزی ارسال خواهید کرد؟ شروع به پاسخ دادن به این سؤالات و شروع به برنامه ریزی مطالب خود کنید. حتی اگر هنوز می خواهید آن را در زمان واقعی ایجاد و منتشر کنید ، حداقل با تصمیم گیری در مورد آنچه می خواهید در مورد هر روز ارسال کنید ، شروع کنید.

2. ایجاد محتوا

هنگامی که می دانید چه چیزی را می خواهید در مورد آن ارسال کنید و چرا در اینستاگرام ارسال می کنید ، وقت آن است که شروع به ایجاد محتوایی کنید که می خواهید به اشتراک بگذارید. شما می توانید این کار را به هر روش انجام دهید ، و دوباره راه درست یا غلط وجود ندارد. اگر دوست دارید برنامه ریزی کنید ، در نظر بگیرید که تمام عکس ها را بگیرید و گرافیکی را ایجاد کنید ، به یکباره نیاز دارید.

سپس ، بنشینید و ایده های زیرنویس بنویسید تا مطابقت داشته باشد. همچنین اگر می خواهید برخی از عکس های مارک دار ، حتی می توانید دورتر کار کنید و یک عکس عکسبرداری یا دو را برای ضبط تصاویر برنامه ریزی کنید که می توانید ماه ها به طور همزمان از آن استفاده کنید.

ایده های شرح محتوای مدیریت اینستاگرامایده های شرح محتوای مدیریت اینستاگرام

اگر تازه شروع کرده اید ، این مکان بسیار خوبی برای شروع است. سپس ، در مورد اضافه کردن داستانهای اینستاگرام فکر کنید. آنها نه تنها بسیار محبوب هستند ، بلکه آنها یک راه عالی برای ارتباط با مخاطبان خود و بهتر آشنایی با آنها هستند. پس از تسلط بر پست ها و داستان ها ، می توانید آزمایش زندگی را شروع کنید. این گزینه ها بی پایان هستند اما خود را با یکباره بیش از حد غرق نکنید ، این ابزار مدیریت اینستاگرام به شما کمک زیادی می کند.

3. برنامه ریزی

پس از برنامه ریزی و ایجاد محتوای خود قبل از زمان ، می توانید برنامه ریزی پست های خود را شروع کنید. برنامه های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، (بعداً در مورد آنها صحبت خواهیم کرد) ، تا به شما کمک کند محتوای خود را قبل از زمان برنامه ریزی کنید تا نیازی به نگرانی در مورد فراموش کردن آن نباشید.

اگر واقعاً نمی خواهید از یک برنامه شخص ثالث استفاده کنید ، می توانید پست های خود را در اینستاگرام قبل از زمان ایجاد کنید.

به سادگی عکس خود را اضافه کنید ، آن را ویرایش کنید و عنوان خود را اضافه کنید. سپس ، قبل از اینکه به “پست” ضربه بزنید ، به جای آن به پشت فلش ضربه بزنید تا از آن صفحه خارج شوید. سرانجام ، گزینه ای را مشاهده خواهید کرد که می گوید “به عنوان پیش نویس صرفه جویی کنید”. روی آن کلیک کنید ، و سپس هنگامی که آماده ارسال ارسال هستید ، برنامه اینستاگرام خود را باز کنید ، روی Add A Post کلیک کنید ، و سپس در بالا پیش نویس های خود را مشاهده خواهید کرد. یکی را که می خواهید انتخاب کنید و آن را منتشر کنید. هنگام انتشار آن ، با استفاده از یک VPN مانند Surfshark VPN Review یا Cyberghost و غیره برای اهداف ایمنی بسیار توصیه می شود زیرا تلاش های هک در سالهای اخیر افزایش یافته است.

ویرایش عکس ها در اینستاگرامویرایش عکس ها در اینستاگرام
پیش نویس کتابخانه برای ویرایش عکس ها در اینستاگرامپیش نویس کتابخانه برای ویرایش عکس ها در اینستاگرام

برنامه ریزی یک روش عالی برای رفع استرس است به طوری که می دانید مخاطبان شما محتوای مداوم را از شما مشاهده می کنند. قوام در اینستاگرام مهم است ، هرچه برای شما معنی دارد. این می تواند روزانه ، روزهای هفته یا حتی سه بار در هفته ارسال شود. هر برنامه ای را که انتخاب می کنید ، باید به موقع بچسبید و منتشر کنید.

4. رشد پیروان

شما می توانید با مخاطبان خود اعتماد کنید و امیدوارم آنها را به مشتریان تبدیل کنید. این بدان معناست که حداقل برخی از وقت شما در مدیریت حساب اینستاگرام شما باید در رشد زیر صرف شود.

بهترین راه برای جذب پیروان جدید به حساب شما ، بازاریابی نامزدی است. حساب هایی را که می خواهید به عنوان پیروان پیدا کنید و سپس با پست های آنها درگیر شوید. این علاقه آنها را جلب می کند ، و آنها از نمایه شما بازدید می کنند و صفحه شما را بررسی می کنند. اگر آنها پست های شما را دوست دارند ، ممکن است شما را دنبال کنند.

5. تجزیه و تحلیل

مانند هر استراتژی بازاریابی ، باید تحلیلی خود را تماشا کنید. اینستاگرام تجزیه و تحلیل های عالی را در برنامه خود ارائه می دهد ، و می توانید جمعیتی از پیروان خود را مشاهده کنید ، هنگامی که آنها به صورت آنلاین فعال هستند و کدام پست ها را دوست دارند. این اطلاعات برای موفقیت شما در این سیستم عامل بسیار مهم است. و کدام پست ها را دوست داشتند. این اطلاعات برای موفقیت شما در سیستم عامل کاملاً مهم است.

مدیریت اینستاگرام با تجزیه و تحلیلمدیریت اینستاگرام با تجزیه و تحلیل
بینش پست اینستاگرامبینش پست اینستاگرام

این عادت را به یک عادت تبدیل کنید که به طور مرتب تجزیه و تحلیل های خود را مرور کنید تا همیشه بدانید که با حساب خود چه می گذرد و کدام پست ها بهترین کار را می کنند. این به آگاهی از ایجاد محتوای شما کمک می کند ، بنابراین شما فقط وقت خود را صرف ساخت پستهایی می کنید که مخاطبان شما می خواهند ببینند.

6. گزارش

با گزارش ، آنچه را که در تجزیه و تحلیل خود آموخته اید ، می گیرید و آن را مستند می کنید تا بتوانید با گذشت زمان روندها را ببینید. سپس ، می توانید از اطلاعاتی که از آن روندها می آموزید استفاده کنید تا استراتژی و برنامه ریزی خود را تغییر دهید ، که این امر بر ایجاد محتوای شما تأثیر می گذارد. همچنین می توانید ببینید که مخاطبان شما چه زمانی فعال هستند ، که می توانید هنگام برنامه ریزی پست های خود در طول روز یا هفته تغییر دهید.

گزارش دهی کلید موفقیت در اینستاگرام است زیرا به شما امکان می دهد به عقب برگردید و در صورت لزوم تغییراتی در برنامه خود ایجاد کنید. با زیرک بودن و قادر به کار سریع ، می توانید از بازی جلو بمانید و اطمینان حاصل کنید که سرمایه گذاری های شما در اینستاگرام خوب پرداخت می کند.

نحوه نزدیک شدن به مدیریت اینستاگرام

چند گزینه مختلف برای نحوه مدیریت حساب اینستاگرام خود وجود دارد.

1. خودتان حساب اینستاگرام خود را مدیریت کنید یا به کسی اجازه دهید در خانه آن را مدیریت کند.

2. یک آژانس مدیریت اینستاگرام را استخدام کنید.

3. یک متخصص بازاریابی مستقل اینستاگرام استخدام کنید.

برای هر یک از این موارد جوانب مثبت و منفی وجود دارد و کدام یک را انتخاب می کنید به چندین عامل بستگی دارد. در صورت امکان ، ایده خوبی برای شما است که حداقل برای مدتی اینستاگرام خود را مدیریت کنید تا بتوانید کاملاً درک کنید که چگونه کار می کند.

این به شما دانش پایه ای را می دهد که باید با هر کسی که بعداً مدیریت آن را انجام دهد ، بحث های هوشمندانه داشته باشید. مدیریت آن خودتان می تواند وقت گیر باشد و بسته به اندازه تجارت شما ، ممکن است منابع لازم برای استخدام یک عضو تیم تمام وقت برای مدیریت اینستاگرام را نداشته باشید.

استخدام متخصصان تحلیلی به استراتژیست ها برای اینستاگراماستخدام متخصصان تحلیلی به استراتژیست ها برای اینستاگرام

اگر تصمیم به استخدام شخصی دارید ، دو گزینه اصلی دارید: یک آژانس یا یک فریلنسر. در هر صورت می تواند یک انتخاب عالی باشد. آژانس ها به طور معمول منابع زیادی در اختیار دارند ، از طراحان گرفته تا متخصصان تجزیه و تحلیل اختصاصی گرفته تا استراتژیست ها. از طرف دیگر ، یک متخصص آزاد احتمالاً تنها شخصی خواهد بود که روی حساب شما کار می کند ، به این معنی که می توانید به راحتی نیازها و ایده های خود را به آنها ارتباط دهید.

مهم نیست که کدام گزینه را انتخاب کنید ، مدیریت اینستاگرام یک کار مهم است که واقعاً می تواند به رشد تجارت شما کمک کند. علاوه بر این ، مدیریت تبلیغات اینستاگرام نیز مهم است.

نقش متخصص یا مدیر اینستاگرام

یک مدیر اینستاگرام تمام کارکردهایی را که ما در اینجا بیان کردیم ، از برنامه ریزی گرفته تا ایجاد محتوا گرفته تا تجزیه و تحلیل و همه چیز در بین آن انجام می دهد. آنها همچنین می توانند وظایف دیگری مانند غواصی در تحقیقات هشتگ را انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که برند شما از بهترین هشتگ برای پست های شما استفاده می کند. سرانجام ، نقش آنها نیز اغلب شامل مدیریت جامعه است ، مانند پاسخ دادن به نظرات اینستاگرام و گپ زدن با پیروان خود در فضای پیام مستقیم.

متخصص اینستاگرام مدیریت اینستاگراممتخصص اینستاگرام مدیریت اینستاگرام

حقوق یک مدیر اینستاگرام می تواند متفاوت باشد ، به خصوص بسته به دقیقاً کارهایی که انجام می دهند ، و آیا این شامل پشتیبانی مداوم مانند داستان ها و مدیریت جامعه است. طبق گفته واقعاً ، میانگین حقوق مدیران حساب اینستاگرام بسته به موقعیت جغرافیایی و شرکت 64000 دلار در سال است.

ابزاری برای مدیریت اینستاگرام

اگر می خواهید خودتان حساب اینستاگرام خود را مدیریت کنید ، چندین ابزار تجاری اینستاگرام وجود دارد که می تواند در هر یک از این مناطق به شما کمک کند.

1. برنامه ریزی

بهترین ابزار برنامه ریزی تقویم خوب Google است. می توانید کدام روزهایی را که می خواهید ارسال کنید ، ترسیم کنید و می توانید اطلاعات مربوط به آن پست ها را اضافه کنید. به عنوان مثال ، اگر می دانید که می خواهید در مورد کنفرانسی که هفته آینده در آن شرکت می کنید ، ارسال کنید ، می توانید یادداشتی از آن تهیه کنید و برای خودتان یادآوری کنید. از آنجا که شما نمی توانید مطالب را قبل از زمان ایجاد کنید ، داشتن این برنامه ریزی شده می تواند به شما در پیگیری کمک کند.

2. ایجاد محتوا

مهم نیست که چه نوع محتوایی را می خواهید ایجاد کنید ، نرم افزار و برنامه هایی برای کمک به شما در دسترس هستند. از ویرایشگرهای عکس مانند Adobe Photoshop Express گرفته تا نرم افزار طراحی گرافیکی مانند Canva گرفته تا برنامه آشکار برای ویرایش داستانهای اینستاگرام ، هیچ کمبود ابزاری وجود ندارد که بتوانید از آن استفاده کنید تا حساب اینستاگرام خود را زیبا نگه دارید.

مدیریت اینستاگرام با استفاده از برنامه های شخص ثالث برای ایجاد محتوا مدیریت اینستاگرام با استفاده از برنامه های شخص ثالث برای ایجاد محتوا

3. برنامه ریزی

درست مانند ایجاد محتوا ، برنامه های برنامه ریزی زیادی در دسترس است. ما برنامه هایی مانند Preview را توصیه می کنیم تا ببینید که فید شما قبل از ارسال ، بعداً با استفاده آسان و بافر ، چگونه به نظر می رسد ، و این نیز همراه با تجزیه و تحلیل است.

4. رشد پیروان

در مورد رشد پیروان ، اگر می خواهید از ابزاری برای کمک به رشد استفاده کنید ، Kicksta را توصیه می کنیم. ما از اصول و روشهای بازاریابی نامزدی استفاده می کنیم که کار می کنند – هیچ چیز اسپم. ما شرایط استفاده اینستاگرام را نقض نمی کنیم و به شما در تولید پیروان واقعی و ارگانیک کمک خواهیم کرد.

Kicksta برای رشد پیروان Kicksta برای رشد پیروان

5. تجزیه و تحلیل

در حالی که خود اینستاگرام تحلیلی را در داخل برنامه ارائه می دهد ، بسیاری از ابزارهای تحلیلی وجود دارد که این اطلاعات را برای شما ترکیب می کند. برخی از موارد مورد علاقه ما WebSta (رایگان است!) ، Squarelovin 'با داده های نامزدی و سیستم عامل های چند کاربردی مانند بافر.

6. گزارش

سرانجام ، گزارش تمام داده ها و اطلاعات شما می تواند یک درد باشد. به همین دلیل ما سیستم عامل هایی را دوست داریم و توصیه می کنیم که به شما در انجام این کار کمک می کنند. Dashthis گزارش شما را خودکار می کند ، بنابراین لازم نیست نگران آن باشید.

مقابله با مدیریت اینستاگرام

باور کنید یا نه ، مدیریت اینستاگرام پس از ورود به آن خیلی درگیر نیست. مانند هر چیزی ، در ابتدا می تواند احساس غرق شدن کند ، اما پس از چند ماه تلاش و کار در آن ، شما و تیم خود می توانید به ریتمی برسید که به شما در ایجاد روابط جدید و جذب مشتری های جدید کمک می کند. اولین قدم تصمیم گیری در مورد کدام بخش از مدیریت اینستاگرام شما برای اولین بار آماده است.

  • کای در حال نگه داشتن یک لوح و برای عکس پروفایل خود استکای در حال نگه داشتن یک لوح و برای عکس پروفایل خود است

    Kaye Sitchon همه چیز در مورد ابزارها و خدمات اینستاگرام است که به مارک ها کمک می کند تا بازی خود را تنظیم کنند. او برای یافتن بهترین منابع برای آسانتر و مؤثرتر بازاریابی اینستاگرام ، دست به دست هم داده است. وقتی کای در حال کاوش در ابزارهای جدید نیست ، او به احتمال زیاد قصد دارد ماجراجویی سفر بعدی خود را یا غواصی به یک کتاب عالی کند!

    مشاهده همه پست ها

مجله ترفندهای اینستاگرام

Instagram Management: The Ultimate Handbook For Beginners

دیدگاهتان را بنویسید