استراتژی های این کافی شاپ و باغ برای برنده شدن مشتریان
نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.
مایپاپ در قلب سنت لوئیس، میزوری، قهوهفروشی و باغفروشی است که بهخاطر جذابیت دنج و فضای سبز فراوانش معروف است. مردم از همه اقشار در اینجا جمع می شوند تا دوباره با طبیعت و یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
جولیا والروی، هماهنگ کننده اداری Maypop، زمانی یکی از آن مشتریانی بود که به دنبال فرار از باغ و یک فنجان قهوه خوب بود. والروی می گوید که اکنون بخشی از تیم است، مدل کسب و کار دوگانه Maypop هنوز هم آن گرما و جادو را برای او و بسیاری دیگر فراهم می کند.
“شما واقعا نمی بینید [anything like Maypop] اصلاً در اینجا در غرب میانه، او میگوید: «چند جا میتوانید بروید که بتوانید قهوه بخورید و همچنین برای ایوان جلوی خانهتان یا یک گیاه آپارتمانی گرمسیری که آرزوی داشتن آن را داشتید، گل بخرید؟»
بسیاری از مشتریان برای جشن گرفتن مناسبت های خاص به مغازه می آیند، مانند آنجلا پی، منتقد Yelp، که دوست دختر پسرش را برای تولدش به Maypop آورد. آنجلا و مهمانش که هر دو علاقهمند به قهوه و باغبانی بودند، از دریافت بهترینهای هر دو دنیا – حتی در گرمای تابستان – هیجانزده بودند.
آنجلا در نقد خود نوشت: «Maypop قطعاً ظاهر میشد، اما ظرفیت آن ذرهای بر تجربه ما تأثیری نداشت. “این یک روز نسبتاً گرم بود، اما به نظر نمی رسید کارکنان آزاردهنده باشند. در واقع، آنها بسیار با شخصیت تر از من بودند که اگر در گرما کار می کردم. با تشکر از همه کارکنان، چه در داخل و چه در خارج، برای کمک به دادن یکی از بهترین هدایای تولدی که دخترم داشته است.”
خدمات مشتری بخش بزرگی از چیزی است که Maypop را به یک مقصد محبوب تبدیل می کند. این تیم در زمینه همه چیز، از چای گیاهی گرفته تا پرورش گیاه، تخصص ارائه میکند، که آنجلا میگوید بر تجربه مشتری او تأثیر زیادی گذاشته است.
او میگوید: «آنها حرفهای هستند، بنابراین من مطمئن هستم که میدانند درباره چه چیزی صحبت میکنند. او گفت: “من فقط حرف های خیابان را رد نمی کردم، اما با رفتن به آنجا، احساس می کردم کمی تحصیل کرده ام. آنها در مورد چیزهایی که دوست داشتند ایده هایی ارائه کردند. [from the cafe]. چای هیبیسکوس – در تهیه آن تردید داشتم، اما خوشمزه بود. خیلی با طراوت بود.”
وقتی صحبت از محتوای رسانه های اجتماعی به میان می آید، یک تیم آگاه نیز یک دارایی است. به عنوان مثال، Valleroy اخیراً با کارکنان باغ برای ایجاد یک حلقه اینستاگرام در مورد نحوه کاشت کاکتوس بدون نیش زدن کار کرد. او می گوید رسانه های اجتماعی فرصتی برای آموزش مشتریان و در عین حال نشان دادن شخصیت برند شما هستند.
او می گوید: “فقط آن را سرگرم کننده و برای شروع سبک کنید.” “با گذشت زمان بهتر خواهید شد. شما می خواهید همیشه چهره خود را در مقابل آنها داشته باشید تا فراموش نشوید. من فقط تصور می کنم هر زمان که پستی را تایپ می کنم که با دوستانم صحبت می کنم “
این استراتژی آنلاین موفقیت آمیز است زیرا تیم Maypop نیز برای ایجاد روابط دوستانه در زمین تلاش کرده است. ایجاد انجمن همیشه در خط مقدم ماموریت Maypop قرار دارد، از حضور در رسانه های اجتماعی تا استراتژی رویدادهای آن – برای مثال، دعوت از فروشندگان از سراسر سنت لوئیس برای پیوستن به بازار سه ماهه Maker’s.
والروی میگوید: «ما صنعتگران محلی را که دوست دارند علایق خود را خلق کنند و به اشتراک بگذارند، با دقت انتخاب میکنیم. این چیزی است که واقعاً جامعه را گرد هم میآورد، و مردم را بالا میبرد و به کسبوکارهای کوچک در منطقه ما آگاهی میآورد. کمک به حمایت از مردم، حمایت از جامعه و حمایت از یکدیگر احساس خوبی است.»
بازار Maypop نه تنها راهی عالی برای ایجاد جامعه است، بلکه برند را در سطح محلی نیز تبلیغ می کند. Valleroy آگهیهای دیجیتالی را برای این رویداد ایجاد میکند و فروشندگان را تشویق میکند تا آنها را به اشتراک بگذارند، و بیش از 22000 دنبالکننده اینستاگرام برند را تقویت میکند و ثابت میکند که بسیاری از فعالیتهای بازاریابی عالی رایگان هستند.
برای افزایش مشارکت جامعه، والروی مرتباً نظرات Maypop را در Yelp می خواند و به آنها پاسخ می دهد. درگیر شدن با بازخورد نشان می دهد که از مشتریان و تیم خود قدردانی می کنید. به عنوان مثال، والروی نظرات خود را در اتاق کارکنان نمایش می دهد تا تیم را برای ادامه نوآوری و بهبود انگیزه دهد.
او می گوید: «ما دوست داریم همه چیز را عوض کنیم. “هر هفته که دوشنبه وارد می شوم، به خصوص در مرکز باغ، آنها چیزها و نمایشگرهایشان را جابه جا کرده اند، و باعث می شود وقتی وارد می شوید، احساس تازگی و تازگی داشته باشید. ما همیشه در Maypop در حال تکامل هستیم و همیشه سعی می کنیم بهتر انجام بده.”
Maypop از زمان تأسیس در سال 2018، کسب و کار شکوفا خود را به این اصول اصلی نسبت داده است:
- نگرش گویای همه چیز است. وقتی شرایط ایده آل نباشد، مشتریان از حرفه ای بودن و تخصص شما بیشتر قدردانی می کنند. یک بینش مفید یا توصیه متفکرانه در یک روز گرم یا شلوغ بسیار مفید است.
- از طریق رسانه های اجتماعی در ذهن خود بمانید. رسانههای اجتماعی برای برقراری ارتباط با دوستان ساخته شدهاند، بنابراین به استراتژی رسانههای اجتماعی خود نزدیک شوید، مثل اینکه دارید با یک دوست در مورد چیز جدید و سرگرمکننده صحبت میکنید. حتی اگر محتوای شما آموزشی است، از لحنی در دسترس و آرام استفاده کنید.
- چیزها را تازه و هیجان انگیز نگه دارید. خواه تنظیم مجدد فروشگاه هر هفته یا میزبانی رویدادهای فصلی برای جامعه، تغییر کارها باعث می شود کارکنان و مشتریان شما انگیزه داشته باشند.
- رویدادهایی برای ارتقای کسب و کارهای کوچک محلی ایجاد کنید. به صاحبان مشاغل کوچک همکار خود قدرت دهید تا تأثیرگذار برند شما شوند. آنها نه تنها تبلیغات رایگان دریافت می کنند، بلکه کسب و کار شما نیز رایگان در معرض دید قرار می گیرد.
- نظرات مشتریان را برای کارکنان تقویت کنید. فریاد زدن یک کار خوب انجام شده و برجسته کردن زمینه های بهبود، کلیدی برای ایجاد انگیزه در کارکنان برای عملکرد بهتر از خود است.
برای شنیدن مستقیم از والروی و آنجلا به قسمت زیر گوش دهید و مشترک شوید پشت بررسی برای اطلاعات بیشتر از صاحبان مشاغل جدید و بازبینان هر پنجشنبه.
مشارکت های تحریریه توسط ارین پالمرو و امیلی مون
این مقاله بخشی از مجموعه فروشگاههای مامان و پاپ مورد علاقه آمریکا در حال انجام است که کسبوکارهای متعلق به خانواده و ادارهشده را برجسته میکند.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/this-coffee-and-garden-shops-strategies-for-winning/484044