استراتژی رشد شما مهم نخواهد بود که تیم شما غرق شود – 5 حقیقت در مورد رهبری بحران

استراتژی رشد شما مهم نخواهد بود که تیم شما غرق شود – 5 حقیقت در مورد رهبری بحران

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

کارآفرینان سازنده هستند. ما سیمی هستیم که رشد کنیم ، نوآوری کنیم ، همیشه به دنبال آینده باشیم. اما هنگامی که این اتفاق غیر منتظره رخ می دهد – آتش سوزی ، زمین لرزه ها ، طوفان ها – ناگهان هر کاری که ما برای آن بسیار سخت کار کرده ایم احساس فوق العاده شکننده است. و در آن لحظات ، من از کار با مشاغل بی شماری یاد گرفته ام که همیشه در مورد زنده ماندن نیست. نحوه برخورد با اوقات سختی که سالهاست فرهنگ شرکت شما را شکل داده است ، همان فرصت برای اثبات معنای رهبری واقعی است.

برای ترسیم یک تصویر واضح تر ، من پنج استراتژی مهم را برای کمک به شما در معرض فشار به اشتراک می گذارم ، تیم خود را پشتیبانی می کنید و از طرف دیگر قوی تر می شوید.

مرتبط: من از طریق آتش سوزی های کالیفرنیا زندگی می کنم – در اینجا چگونگی آماده سازی هر شغلی برای یک فاجعه طبیعی آورده شده است

1. چک و انعطاف پذیری را ارائه دهید

وقتی اوضاع سخت می شود ، غریزه ما اغلب سعی می کند همه چیز را برطرف کنیم. اما گاهی اوقات ، قدرتمندترین کاری که می توانیم انجام دهیم فقط این است که فقط آنجا بودنبشر به تیم خود دسترسی پیدا کنید. ساده “حال شما خوب است؟” یا “چگونه می توانم کمک کنم؟” می تواند دنیای تفاوت ایجاد کند. شما باید به آنها یادآوری کنید که با هم در این کار هستید. ارتباط انسانی از آنچه اغلب متوجه می شویم قدرتمندتر است.

انعطاف پذیر بودن به همان اندازه بسیار مهم است. تمدید مهلت ها ، جلسات متحرک یا اجازه دادن به وقت اضافی می تواند هنگام بسته شدن مدارس ، جاده ها مسدود شود ، یا منابع در دسترس نباشند. ممکن است در آن مواقع برای شما خیلی به نظر نرسد ، اما به کارمندان اطلاع دهید که شما شرایط آنها را درک می کنید نشان می دهد که شما یک رهبر هستید که پشت خود را دارید. این سطح از همدلی اعتماد را تقویت می کند و استرس را کاهش می دهد ، که به نوبه خود روحیه را دست نخورده نگه می دارد – حتی در حالی که جهان در خارج احساس هرج و مرج است.

2. به مربی تکیه دهید – چرخ را دوباره اختراع نکنید

هیچ کس نباید به تنهایی در یک بحران حرکت کند. دلیلی وجود دارد که من به طور مداوم بر اهمیت مربیگری ، به ویژه در بین مدیران عامل و بنیانگذاران تأکید می کنم. اگر کسی را می شناسید که قبلاً طوفان های مشابهی را شجاع کرده است – شاید یک کارآفرین دیگر یا یک مربی قابل اعتماد از یک مغز متفکر – به آنها دسترسی پیدا کنید. چرا وقتی می توانید به تجربه شخص دیگری بپیوندید ، دوباره درسهای سخت را یاد بگیرید؟

یک مربی می تواند به شما در اولویت بندی آنچه تیم شما بیشتر نیاز دارد ، به استراتژی های ارتباطی با بحران کمک کند و راهنمایی در مورد نحوه صحبت با کارمندانی که ترسیده یا پریشان هستند ، ارائه دهد. این در مورد ضعیف بودن نیست. شما باهوش هستید مربیان بینش هایی را به وجود می آورند که می تواند شما را از اشتباهات مهم جلوگیری کند و به شما در کنترل احساسات کمک کند.

به همین دلیل من نسبت به کارهایی که در شبکه جهانی Pinnacle انجام می دهیم ، بسیار پرشور هستم ، جایی که ما وارد مدیر عاملان در سراسر جهان می شویم تا مشاغل آنها را مقیاس بندی کرده و زندگی آنها را پس بگیریم. همه ما به پشتیبانی احتیاج داریم و می تواند در صدر قرار بگیرد ، به خصوص وقتی که اوقات چالش برانگیز را پشت سر می گذارید.

مرتبط: از بحران تا کنترل-چگونه می توان در سناریوهای استرس بالا به طور مؤثر هدایت شد

3. منابع ملموس را ارائه دهید

همدلی اهمیت دارد ، اما در مواقع بحران زندگی واقعی ، اقدامات حتی بیشتر نیز اهمیت دارد. هنگامی که خانه شخصی نابود می شود ، یا مجبور می شوند فقط با یک چمدان تخلیه شوند ، یک حرکت توکن قصد قطع آن را ندارد. اگر بودجه شما اجازه می دهد ، برای ارائه خدمات موقت یا مذاکره در مورد نرخ تخفیف در هتل های محلی ، کمک هزینه ها را در نظر بگیرید. حتی ابتکارات کوچکتر ، مانند کارتهای هدیه برای مواد غذایی یا گاز ، می تواند تفاوت واقعی ایجاد کند.

اگر وجوه تنگ است ، منبع اطلاعاتی برای کمک به امداد باشد. یک راهنمای دیجیتالی را که در فهرست پناهگاه های محلی ، بانک های مواد غذایی و خطوط اضطراری قرار دارد ، تهیه کنید. آن را با تیم خود به اشتراک بگذارید و آنها را ترغیب کنید تا آن را به هر کسی نیازمند ارسال کنند. این عمل ساده تجارت شما را به عنوان ستون پشتیبانی جامعه قرار می دهد تا اینکه فقط یک نهاد دیگر صرفاً بر درآمد متمرکز شود. مردم به یاد خواهند آورد که وقتی آسیب پذیرترین آنها بودند با کمک عملی دست پیدا کردند.

4. برنامه های اقدام طولانی مدت را تنظیم کنید

بلایای طبیعی در لحظه عبور طوفان یا آتش سوزی ها به پایان نمی رسد. برخی از کارمندان به خانه های آسیب دیده ، کابوس های بیمه یا آسیب های عاطفی که یک شبه از بین نمی روند ، برمی گردند. داشتن یک برنامه پس از بحران برای کاهش استرس مداوم مهم است.

در مورد تمدید مرخصی پرداخت شده ، ارائه مشاوره مجازی یا ارائه برنامه های انعطاف پذیر که به کارمندان کمک می کند تا با سرعت خود بازگردند ، فکر کنید. هنگامی که این سیاست ها را به وضوح برقرار می کنید – دقیقاً نحوه درخواست وقت اضافی یا چه منابعی را که شرکت می تواند ارائه دهد – به شما نقشه راه می دهید که از طریق عدم اطمینان کاهش می یابد. این وضوح باعث وفاداری می شود. آنها شما را بیش از یک رئیس می بینند که دستورالعمل های خود را از دست می دهد. آنها رهبری را خواهند دید که واقعاً عوارض انسانی یک فاجعه را درک می کند.

مرتبط: چگونه می توان تیم خود را در مواقع بحران هدایت و مدیریت کرد

5. توزیع مجدد کار در بین اعضای تیم بی تأثیر

متأسفانه ، برخی از اعضای تیم بیشتر از سایرین تحت تأثیر قرار می گیرند. این بدان معنا نیست که کل عملکرد شما باید متوقف شود. مشخص کنید که چه کسی می تواند توپ را در حال چرخش نگه دارد و از آنها بخواهید که مسئولیت های بیشتری را به طور موقت بر عهده بگیرند. حتماً تصویر بزرگتر را توضیح دهید. بگویید “تمایل شما برای کمک به شما در حال حاضر تغییر عظیمی است” ، بنابراین آنها تلاش خود را اهمیت می دهند.

بله ، این می تواند کثیف باشد. پروژه ها ممکن است دوباره تغییر شکل دهند و کارها ممکن است در دست کمتری قرار بگیرند. اما این یک سازگاری لازم در حالت بحران است. آموزش سریع یا راهنمایی را در صورت لزوم ارائه دهید ، و قدرت یک تشکر صمیمانه را دست کم نگیرید.

یک تأیید ساده در یک جلسه تیمی یا گپ گروهی می تواند رفاقت را تقویت کند و به تیم شما کمک کند تا به جای تقسیم بین کسانی که به سختی برخورد می کنند و کسانی که نیستند ، در ارتباط باشند. اما در واقع ، جبران خسارت اضافی برای کسانی که برای انجام وظایف پوشش می دهند ، چیزی است که باعث می شود توپ چرخانده شود.

هیچ کس نمی خواهد در مورد چیزهایی که به پهلو می روند فکر کنند. اما وانمود کردن همه چیز همیشه کامل یک استراتژی نیست. رهبری واقعی به معنای آماده بودن برای هر چیزی است. این در مورد همدلی ، تفکر روشن تحت فشار و به اندازه کافی زیرک بودن است که در صورت لزوم محوری باشد. رهبران باید به خرد کسانی که قبلاً آن را دیده اند ، ضربه بزنند و اطمینان حاصل کنند که اعضای تیم تحت تأثیر بلایای طبیعی منابع لازم برای کمک به آنها را دارند.

این فقط مربوط به عبور از یک فاجعه نیست. این یک فرهنگ در محل کار چنان محکم است که حتی وحشی ترین طوفان نمی تواند آن را خراب کند. وقتی در تاریک ترین ساعت خود برای تیم خود قدم می زنید ، آنها به یاد می آورند که رهبری مدت ها بعد از اینکه آسمان دوباره آبی است ، به یاد می آورند.

رهبری به معنای مردم است. این به معنای نشان دادن آنها از طریق ضخیم و نازک است – بدون استثنا. و در آن لحظه های سخت که شما ظاهر می شوید ، در حال ساختن چیزی بزرگتر هستید: تیمی که به شما اعتماد دارد و یک تیم غیرقابل توقف.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/leadership/your-growth-strategy-wont-matter-if-your-team-drowns-5/486252

دیدگاهتان را بنویسید