همانطور که حتما متوجه شده اید، آنها از شرح های طولانی استفاده نمی کنند، بلکه آنها را کوتاه می کنند. علاوه بر این، Revolut محتوا را برای مخاطبان هدف خود و یک سرویس خاص تنظیم می کند: عنوان اعلام این ویژگی برای پناهندگان اوکراینی به زبان اوکراینی ترجمه شد.
صحبت از فرمت های تبلیغاتی شد، اکثر خلاقان فیلم ها یا تصاویری هستند که متنی روی آنها وجود دارد.

لحن و صدای Revolut در تمام پلتفرمهای آنها و در کل صفحه اینستاگرام ثابت است.
آنها از متن زیادی در بیو خود استفاده نمیکنند، زیرا لینکی در بیو وجود دارد که مستقیماً به وبسایت آنها و توضیحات اصلی اینستاگرام منتهی میشود – دارایی، مالیه، سرمایه گذاری. Revolut با توجه به اینکه جزئیات ارائه شده برای مشخص کردن آنچه نام تجاری در مورد آن است کافی است، زیست حداقلی و لاکونیک خود را حفظ می کند.
در اینجا چند نمونه از کپشن پست های آنها آورده شده است:
💡پیشنهاد می شود مطالعه شود: چگونه جذب وب سایت خود را از اینستاگرام افزایش دهیم

محتوا و تصاویر
برای به دست آوردن نتایج بهتر، جستجو را با شروع کنید کاربران در داخل نرم افزار، اما به جای پیروان، انتخاب کنید لایک کننده ها یا نظر دهندگان از آنجایی که چنین مخاطبانی به طور کلی در اینستاگرام فعال تر هستند، به این معنی که احتمال تعامل آنها با حساب شما بیشتر است.
بیو و تصویر کاربر

پس از تجزیه و تحلیل محتوای Revolut در اینستاگرام، چند جوان برتر دیگر پیدا کردیم.
- تعداد زیادی ویدیو (حتی بسیار کوتاه) که برای تعامل و جلب توجه عالی است.
- ترکیبی از محتوای آموزشی، محتوای مبتنی بر محصول و الگوهای رفتاری. به عبارت دیگر محتوا چند وجهی با پست های آموزشی و سرگرم کننده است.
- مهم ترین پست ها پین شده اند!
در مورد معایب، ما فرض می کنیم که Revolut طرفدار زیادی از Reels نیست. بنابراین توصیه ما در اینجا این است که حلقه های بیشتری را برای دریافت یک تبلیغ ارگانیک توسط اینستاگرام پست کنید. علاوه بر این، آنها اغلب داستانهایی را به اشتراک میگذارند، که ما به آنها پیشنهاد میکنیم. پستهای فید گاهی در جریان محتوا قرار میگیرند و داستانها توجه بیشتری را به خود جلب میکنند.
ممکن است بگویید که نرخ تعامل برای حسابی به این بزرگی بسیار پایین است. این است، در واقع. با این حال، در واقع، نرخ تعامل نزدیک به 1٪ یک چیز عادی در میان حساب های برند است، نه وبلاگ های شخصی اینفلوئنسرها. بنابراین اگر ER حساب شرکت شما در مورد این رقم باشد، این یک فاجعه نیست.
Revolut تبلیغات خود را نه تنها در اینستاگرام اجرا می کند. در کنار اینستاگرام، فیسبوک، مسنجر و شبکه مخاطبان نیز وجود دارد.
بیایید با جلوه های بصری شروع کنیم، زیرا محتوای اینستاگرام، اول از همه، مربوط به تصاویر است. به گفته طراح ما ساشا، “من دوست دارم که همه پست ها دارای یک مفهوم بصری منسجم باشند – آنها تمیز، ساده و مینیمال به نظر می رسند. حتی رنگها با فلسفه Revolut مطابقت دارند – آنها محدود و در عین حال دوستانه هستند. بسیار عالی است که مفهوم بصری نمایه با نحوه ظاهر رابط ها و وب سایت ارتباط دارد.
💡اگر یک کسب و کار جهانی دارید، باید پیشنهادات خود را متناسب با بازارهایی که شرکت شما در آن حضور دارد، تنظیم کنید.
پلتفرم های اجتماعی: فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، و لینکدین. در این مقاله با تمرکز دقیق در مورد بازاریابی اینستاگرامی آنها صحبت خواهیم کرد.
بازاریابی اینستاگرام Revolut
با توجه به اینکه خدمات بانکی یک محصول انبوه است، مخاطبان هدف برند متنوع هستند – این افراد در سنین، مشاغل و مکانهای مختلف هستند (اگرچه این مورد محدود به مناطقی است که Revolut معتبر است).

بازاریابی اینستاگرام Revolut به خوبی عمل می کند – به تدریج و به طور ارگانیک رشد می کند. آنها مطالب متنوعی را ارسال می کنند و آموزش و سرگرمی مخاطبان خود را فراموش نمی کنند. آنها ویدیوهای زیادی را به اشتراک می گذارند اما فقط چند حلقه را به اشتراک می گذارند که این یک اشکال است. علاوه بر این، این برند از بازاریابی تأثیرگذار زیاد استفاده نمی کند، بنابراین این مکان نیز مکانی برای رشد است. اما به طور کلی، Revolut قطعاً برندی است که باید در بازاریابی اینستاگرام به آن توجه کرد.
پس از به دست آوردن مقدار لازم از نتایج جستجو، آنها را بر اساس پارامترهای مختلف مرتب کردیم تا فعال ترین و مرتبط ترین دنبال کنندگان را به دست آوریم. این به ما امکان میدهد با این کاربران تعامل داشته باشیم (لایک، نظر، دنبال کردن، و مشاهده انبوه داستانهای آنها) – یک ویژگی مفید زمانی که میخواهید مرتبطترین مخاطبان رقیب خود یا سایر حسابها را پیدا کنید و توجه آنها را جلب کنید.


برای پیدا کردن تبلیغاتی که رقبای شما یا هر حساب اینستاگرام دیگری ایجاد می کنند، می توانید از کتابخانه متا تبلیغات استفاده کنید. در آنجا فقط باید نام اکانتی را که می خواهید تبلیغات آن را ببینید وارد کنید و نتایج را بر اساس کشور فیلتر کنید.
💡پیشنهاد می شود مطالعه شود: استراتژی شبکه های اجتماعی اینستاگرام برندها: LALAL.AI
ما به تجزیه و تحلیل اکانت های اینستاگرام برندهای مختلف ادامه می دهیم تا ببینیم عملکرد آنها چگونه است و از آنها یاد می گیریم. در پست قبلی خود در مورد این موضوع، با مدیر شبکه های اجتماعی LALAL.AI در مورد استراتژی بازاریابی اینستاگرام آنها گفت و گو داشتیم.
حال بیایید کیفیت مخاطبان Revolut را با Combin Growth تحلیل کنیم. ما جستجو کردیم پیروان از Revolut در اینستاگرام با یک جستجو بر اساس کاربران در ترکیب رشد. هنگامی که ابزار هزار نتیجه اول را بارگیری کرد، صفحه را به روز کردیم تا به تعداد مورد نیاز نتایج جستجو را دریافت کنیم.

💡عملکرد پین در اینستاگرام را فراموش نکنید: اگر می خواهید چیزی را هایلایت کنید تا فالوورهایتان آن را از دست ندهند، آن را پین کنید!


از این منظر، Revolut یک نمونه کامل از این است که چگونه حتی یک سرویس «جدی» میتواند دوستانه و آسان به نظر برسد، شوخی کند، از میمها استفاده کند و کنایهآمیز باشد. اما برای انجام این کار بی ضرر و بدون بی احترامی، باید مخاطب هدف خود را به خوبی بشناسید.
تبلیغات پولی
Revolut متفاوت است. ما آن را به آنها می دهیم. هر چند به این معنی نیست که آنها بی احترامی به نظر می رسند. آنها استراتژی متفاوت و راه ارتباطی با مشتریان خود را انتخاب کرده اند، همانطور که یک دوست انتخاب می کند، نه موسسه ای که کمک مالی می کند.
Revolut جدا از تبلیغات پولی ساخته شده از طرف حساب شخصی خود، تبلیغاتی را نیز با مشارکت وبلاگ نویسان حمایت می کند.


خط پایین
دسته نام تجاری با برنامه tail تا افراد بتوانند به راحتی حساب خود را پیدا کنند و با نام شرکت جستجو کنند.
⚡️شما می توانید نمایه خود را نیز بررسی کنید! با InstaCheck، حسابرسی شخصی اینستاگرام ما، می توانید یک تصویر دقیق (بسیار دقیق تر از این پست) از استراتژی بازاریابی فعلی اینستاگرام خود دریافت کنید و در مورد چگونگی بهبود آن در یک سند PDF مشاوره فردی دریافت کنید. حساب اینستاگرام خود را حسابرسی کنید و همین الان آن را تقویت کنید!