استراتژی برندهای رسانه اجتماعی اینستاگرام: Revolut

کتابخانه متا آگهی‌ها، جایی که ما تبلیغات را پیدا کردیم، عملکرد خلاقیت‌ها را به شما نشان نمی‌دهد، بنابراین نمی‌توانیم مطمئن باشیم که کدام یک از آنها بهتر عمل می‌کنند. با این حال، خیلی خوب است که Revolut چندین گونه از یک خلاقیت را ایجاد می کند، تصاویری، زیرنویس ها، و فراخوان ها را به عمل می آورد.

Revolut به عنوان بخشی از استراتژی رشد اینستاگرام خود، از رقابت ها نیز استفاده می کند. ببینید چگونه این کار را کردند:

صدا و لحن

💡پیشنهاد می شود بخوانید: چگونه اثربخشی بازاریابی اینستاگرام خود را ردیابی کنیم – KPIهای اصلی اینستا.

بازاریابی اینستاگرام Revolut به خوبی عمل می کند – به تدریج و به طور ارگانیک رشد می کند. آنها مطالب متنوعی را ارسال می کنند و آموزش و سرگرمی مخاطبان خود را فراموش نمی کنند. آنها ویدیوهای زیادی را به اشتراک می گذارند اما فقط چند حلقه را به اشتراک می گذارند که این یک اشکال است. علاوه بر این، این برند از بازاریابی تأثیرگذار زیاد استفاده نمی کند، بنابراین این مکان نیز مکانی برای رشد است. اما به طور کلی، Revolut قطعاً برندی است که باید در بازاریابی اینستاگرام به آن توجه کرد.

در مورد معایب، ما فرض می کنیم که Revolut طرفدار زیادی از Reels نیست. بنابراین توصیه ما در اینجا این است که حلقه های بیشتری را برای دریافت یک تبلیغ ارگانیک توسط اینستاگرام پست کنید. علاوه بر این، آنها اغلب داستان‌هایی را به اشتراک می‌گذارند، که ما به آنها پیشنهاد می‌کنیم. پست‌های فید گاهی در جریان محتوا قرار می‌گیرند و داستان‌ها توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند.

Revolut متفاوت است. ما آن را به آنها می دهیم. هر چند به این معنی نیست که آنها بی احترامی به نظر می رسند. آنها استراتژی متفاوت و راه ارتباطی با مشتریان خود را انتخاب کرده اند، همانطور که یک دوست انتخاب می کند، نه موسسه ای که کمک مالی می کند.

در اینجا چند نمونه از کپشن پست های آنها آورده شده است:

پلتفرم های اجتماعی: فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، و لینکدین. در این مقاله با تمرکز دقیق در مورد بازاریابی اینستاگرامی آنها صحبت خواهیم کرد.

بازاریابی اینستاگرام Revolut

بیو Revolut همچنین دارای یک درخت پیوند با چندین پیوند است که دنبال‌کنندگان را به وب‌سایت و صفحات با خدمات/ویژگی‌های جدید هدایت می‌کند.

بیایید با جلوه های بصری شروع کنیم، زیرا محتوای اینستاگرام، اول از همه، مربوط به تصاویر است. به گفته طراح ما ساشا، “من دوست دارم که همه پست ها دارای یک مفهوم بصری منسجم باشند – آنها تمیز، ساده و مینیمال به نظر می رسند. حتی رنگ‌ها با فلسفه Revolut مطابقت دارند – آنها محدود و در عین حال دوستانه هستند. بسیار عالی است که مفهوم بصری نمایه با نحوه ظاهر رابط ها و وب سایت ارتباط دارد.

اولین چیزی که در اینستاگرام می بینید، تصویر پروفایل، دسته و بیوگرافی یک حساب کاربری است. در مورد Revolut، آنها از یک لوگوی مینیمالیستی با رنگ‌های LGBTQ+ استفاده می‌کنند، زیرا آن LGBTQ+ Pride در ماه ژوئن است و یک شعار کوتاه در بیوگرافی خود دارند.

از این منظر، Revolut یک نمونه کامل از این است که چگونه حتی یک سرویس «جدی» می‌تواند دوستانه و آسان به نظر برسد، شوخی کند، از میم‌ها استفاده کند و کنایه‌آمیز باشد. اما برای انجام این کار بی ضرر و بدون بی احترامی، باید مخاطب هدف خود را به خوبی بشناسید.

Revolut ماهانه چندین آگهی تبلیغاتی متفاوت را راه‌اندازی می‌کند که در کشورهای مختلف اجرا می‌شوند و به چندین زبان بومی‌سازی می‌شوند: به غیر از انگلیسی، تبلیغات به زبان‌های فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، لهستانی، یونانی، ژاپنی و برخی دیگر وجود دارد.

ما به تجزیه و تحلیل اکانت های اینستاگرام برندهای مختلف ادامه می دهیم تا ببینیم عملکرد آنها چگونه است و از آنها یاد می گیریم. در پست قبلی خود در مورد این موضوع، با مدیر شبکه های اجتماعی LALAL.AI در مورد استراتژی بازاریابی اینستاگرام آنها گفت و گو داشتیم.

💡پیشنهاد می شود مطالعه شود: استراتژی شبکه های اجتماعی اینستاگرام برندها: LALAL.AI

Revolut تبلیغات خود را نه تنها در اینستاگرام اجرا می کند. در کنار اینستاگرام، فیسبوک، مسنجر و شبکه مخاطبان نیز وجود دارد.

صحبت از فرمت های تبلیغاتی شد، اکثر خلاقان فیلم ها یا تصاویری هستند که متنی روی آنها وجود دارد.

ممکن است بگویید که نرخ تعامل برای حسابی به این بزرگی بسیار پایین است. این است، در واقع. با این حال، در واقع، نرخ تعامل نزدیک به 1٪ یک چیز عادی در میان حساب های برند است، نه وبلاگ های شخصی اینفلوئنسرها. بنابراین اگر ER حساب شرکت شما در مورد این رقم باشد، این یک فاجعه نیست.

لحن و صدای Revolut در تمام پلتفرم‌های آن‌ها و در کل صفحه اینستاگرام ثابت است.

بعید است که برند از تکنیک‌های فالو انبوه یا پسندیدن انبوه برای افزایش عملکرد حساب خود استفاده کند – همچنین می‌توانید این را با سرعت پایین مشاهده کنید. به دنبال رشد، که حدود 50 اکانت در روز است. رشد بیشتر ناشی از تولید محتوا است.

Revolut با استفاده از بازی های کلمات، جوک ها و زبان محاوره ای با مشتریان و دنبال کنندگان با صدایی دوستانه صحبت می کند. با توجه به اینکه Revolut یک سرویس بانکی است و یک قانون ناگفته وجود دارد که شرکت هایی که خدمات مالی ارائه می دهند باید جدی و محترمانه به نظر برسند، کاملاً غیرعادی است.

حال بیایید کیفیت مخاطبان Revolut را با Combin Growth تحلیل کنیم. ما جستجو کردیم پیروان از Revolut در اینستاگرام با یک جستجو بر اساس کاربران در ترکیب رشد. هنگامی که ابزار هزار نتیجه اول را بارگیری کرد، صفحه را به روز کردیم تا به تعداد مورد نیاز نتایج جستجو را دریافت کنیم.

بر اساس تجزیه و تحلیل Socialblade، رشد فالوورهای اکانت اینستاگرام Revolut تدریجی است، با تعداد مشابهی از کاربران که هر ماه این اکانت را دنبال می کنند، که نشان دهنده ابزار ارگانیک تبلیغات است.

Revolut جدا از تبلیغات پولی ساخته شده از طرف حساب شخصی خود، تبلیغاتی را نیز با مشارکت وبلاگ نویسان حمایت می کند.

خط پایین

برای پیدا کردن تبلیغاتی که رقبای شما یا هر حساب اینستاگرام دیگری ایجاد می کنند، می توانید از کتابخانه متا تبلیغات استفاده کنید. در آنجا فقط باید نام اکانتی را که می خواهید تبلیغات آن را ببینید وارد کنید و نتایج را بر اساس کشور فیلتر کنید.

💡عملکرد پین در اینستاگرام را فراموش نکنید: اگر می خواهید چیزی را هایلایت کنید تا فالوورهایتان آن را از دست ندهند، آن را پین کنید!

Revolut از اعلامیه‌ها استفاده می‌کند تا فالوورها را از زمان برگزاری رویداد مطلع کند

💡اگر می توانید، تا جایی که می توانید از پلتفرم های زیادی برای اجرای تبلیغات خود استفاده کنید، به خصوص اگر مطمئن هستید که مخاطب هدف شما آنجاست.

برای کیست و آنچه انجام می دهد: Revolut یک شرکت فین تک مستقر در بریتانیا است. خدمات بانکی مانند کارت های اعتباری و بدهی، بیمه، خدمات سرمایه گذاری، خدمات بانکی برای مسافران، راه حل های تجاری مالی و غیره را ارائه می دهد.

همانطور که این برند ادعا می کند، “ما در حال ساخت اولین ابربرنامه مالی واقعا جهانی در جهان هستیم تا مردم را به طور یکپارچه در سراسر جهان به هم متصل کنیم”.

⚡️شما می توانید نمایه خود را نیز بررسی کنید! با InstaCheck، حسابرسی شخصی اینستاگرام ما، می توانید یک تصویر دقیق (بسیار دقیق تر از این پست) از استراتژی بازاریابی فعلی اینستاگرام خود دریافت کنید و در مورد چگونگی بهبود آن در یک سند PDF مشاوره فردی دریافت کنید. حساب اینستاگرام خود را حسابرسی کنید و همین الان آن را تقویت کنید!

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.combin.com/blog/instagram-social-media-strategy-revolut/

پست فعلی به سرویس برجسته بانکداری آنلاین Revolut و تلاش‌های بازاریابی اینستاگرام آن می‌پردازد.

درباره برند: Revolut

تلاش‌های بازاریابی اینستاگرام Revolut عمدتاً ارگانیک است. آنها با ایجاد محتوای چندوجهی و طراحی تصاویر جذاب، برند را در اینستاگرام تبلیغ می کنند.

رشد مخاطبان اینستاگرام Revolut بر اساس Socialblade

با توجه به اینکه خدمات بانکی یک محصول انبوه است، مخاطبان هدف برند متنوع هستند – این افراد در سنین، مشاغل و مکان‌های مختلف هستند (اگرچه این مورد محدود به مناطقی است که Revolut معتبر است).

فعال ترین مخاطب (لایک کننده) حساب اینستاگرام Revolut با Combin Growth پیدا شد. با Combin Growth می توانید مخاطبان هدف خود را پیدا کنید، کیفیت آن را بررسی کنید و با استفاده از معیارهای محدود جستجوی مخاطبان رقبا را جستجو کنید.
💡پیشنهاد می شود مطالعه شود: چگونه جذب وب سایت خود را از اینستاگرام افزایش دهیم

محتوا و تصاویر

همانطور که حتما متوجه شده اید، آنها از شرح های طولانی استفاده نمی کنند، بلکه آنها را کوتاه می کنند. علاوه بر این، Revolut محتوا را برای مخاطبان هدف خود و یک سرویس خاص تنظیم می کند: عنوان اعلام این ویژگی برای پناهندگان اوکراینی به زبان اوکراینی ترجمه شد.

💡اگر یک کسب و کار جهانی دارید، باید پیشنهادات خود را متناسب با بازارهایی که شرکت شما در آن حضور دارد، تنظیم کنید.

دسته نام تجاری با برنامه tail تا افراد بتوانند به راحتی حساب خود را پیدا کنند و با نام شرکت جستجو کنند.

برای به دست آوردن نتایج بهتر، جستجو را با شروع کنید کاربران در داخل نرم افزار، اما به جای پیروان، انتخاب کنید لایک کننده ها یا نظر دهندگان از آنجایی که چنین مخاطبانی به طور کلی در اینستاگرام فعال تر هستند، به این معنی که احتمال تعامل آنها با حساب شما بیشتر است.

بیو و تصویر کاربر

پس از تجزیه و تحلیل محتوای Revolut در اینستاگرام، چند جوان برتر دیگر پیدا کردیم.

  • تعداد زیادی ویدیو (حتی بسیار کوتاه) که برای تعامل و جلب توجه عالی است.
  • ترکیبی از محتوای آموزشی، محتوای مبتنی بر محصول و الگوهای رفتاری. به عبارت دیگر محتوا چند وجهی با پست های آموزشی و سرگرم کننده است.
  • مهم ترین پست ها پین شده اند!

آن‌ها از متن زیادی در بیو خود استفاده نمی‌کنند، زیرا لینکی در بیو وجود دارد که مستقیماً به وب‌سایت آنها و توضیحات اصلی اینستاگرام منتهی می‌شود – دارایی، مالیه، سرمایه گذاری. Revolut با توجه به اینکه جزئیات ارائه شده برای مشخص کردن آنچه نام تجاری در مورد آن است کافی است، زیست حداقلی و لاکونیک خود را حفظ می کند.

پس از به دست آوردن مقدار لازم از نتایج جستجو، آنها را بر اساس پارامترهای مختلف مرتب کردیم تا فعال ترین و مرتبط ترین دنبال کنندگان را به دست آوریم. این به ما امکان می‌دهد با این کاربران تعامل داشته باشیم (لایک، نظر، دنبال کردن، و مشاهده انبوه داستان‌های آنها) – یک ویژگی مفید زمانی که می‌خواهید مرتبط‌ترین مخاطبان رقیب خود یا سایر حساب‌ها را پیدا کنید و توجه آنها را جلب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید