از Barista به مدیرعامل: مکالمه با رهبر Smashburger
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
هنگامی که دنیس نلسن پس از یک حرفه ای چشمگیر در استارباکس ، به نقش مدیرعامل Smashburger قدم برداشت ، مشخص بود که وی تجربه زیادی و چشم انداز تازه ای را به فضای ناهار خوری سریع می آورد. در ابتدا ، من نتوانستم چیزهای زیادی برای کشف آنلاین در مورد انتقال او یا چیزهای زیادی در مورد او پیدا کنم – فقط اطلاعیه هایی در مورد حرکت او از Starbucks به Smashburger. اما همانطور که مکالمه ما آشکار شد ، داستان او سفر جالبی را پر از ریز و درشت ، اشتیاق و بینایی نشان داد که جلوه ای ماندگار به همراه داشت.
مرتبط: در داخل دستور العمل Potbelly برای موفقیت سریع گاه به گاه
ظهور دنیس از باریستا به معاون اجرایی در استارباکس و سرانجام به نقش مدیرعامل در Smashburger چیزی از الهام بخش نیست. مدیرعامل کلیشه ای از یک شرکت مشاوره استقبال می کند یا توسط یک شرکت PE حمایت می شود ، اما یک باریستا سابق که راه خود را برای یکی از محبوب ترین مارک های جهان کار کرده است؟ شما اغلب آن را نمی بینید. مسیر شغلی وی نه تنها پشتکار بلکه درک صمیمی از عملکرد تیمی و تجربه مشتری را نشان می دهد. داستانهای او در مورد استارباکس و درسهایی که وی برای Smashburger انجام داد ، توانایی وی در ترکیب تخصص عملیاتی با ظرافت رهبری را نشان داد. این سفری است که با هرکسی که در تلاش برای صعود از نردبان شرکت ها با فروتنی و عزم است ، طنین انداز است.
این مصاحبه همچنین تغییرات مهیج در Smashburger را روشن می کند. این منو به عنوان بسیار گسترده توصیف شده بود و از مخاطبان بسیار گسترده ای پذیرایی می کرد ، در حالی که خود غذا برداشت های مثبتی کسب می کرد. دنیس و تیم رهبری وی با دیدگاهی برای تبدیل و تحکیم برند و ارائه منو وارد شدند. این برند با نامی به اندازه Smashburger-با استفاده از روند رو به رشد همبرگرهای به سبک Smash-برای سرمایه گذاری در رهبری دنیس و جهت استراتژیک ، موقعیت خوبی دارد. بازپرداخت مجدد و رهبری نشانگر تحول قابل توجهی بود ، با این امکان که Smashburger را به عنوان یک مکان در فضای ناهار خوری سریع و سریع و سریع تبدیل کند.
مرتبط: نگاهی به داخل این شرکت که سالانه 500 میلیون دلار در خدمت ساندویچ های گوشت گاو ایتالیایی است که توسط “خرس” مشهور است
علی رغم اینکه فقط یک سال از نقش مدیرعامل خود بود ، دنیس در حال حاضر شروع به ایجاد موج کرده است. توانایی او برای الهام بخشیدن و اتصال ، همراه با بینش های استراتژیک خود ، امید به آینده Smashburger را ارائه می دهد. به نظر می رسد با داشتن یک تیم رهبری قوی و دید روشن ، این برند برای رشد آماده است. تصدی دنیس به تازگی آغاز شده است ، و همانطور که او بر روی تجربه خود قرار می دهد و مسیری را به جلو می کشد ، امکانات این شرکت بی حد و حصر به نظر می رسد. رهبری Smashburger ، تحت هدایت خود ، احساس نزدیک ، قابل اعتماد و با پتانسیل – ترکیبی که می تواند برای موفقیت آینده این برند مهم باشد.
https://www.entrepreneur.com/leadership/from-barista-to-ceo-a-conversation-with-smashburgers/486244