ارسال یک ایمیل بازاریابی لحظه آخری؟ این چک لیست 7 مرحله ای را دنبال کنید تا از انجام این اشتباهات پرهزینه جلوگیری کنید
نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.
علیرغم رشد TikTok و دیگر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، ایمیل هنوز یکی از مطمئنترین راهها برای دریافت پیامهای بازاریابی شما در مقابل مشتریان بالقوه است. بیش از 4.3 میلیارد نفر از ایمیل استفاده می کنند و این تعداد همچنان رو به افزایش خواهد بود.
اگر برای کسب و کار خود خبرنامه و سایر ایمیل های بازاریابی ارسال می کنید، احتمالاً دوست دارید از قبل برنامه ریزی کنید. اما چه اتفاقی میافتد وقتی تصمیم میگیرید فروش فلش را اجرا کنید؟ این تصمیمات لحظه ای برای تیم من غیرعادی نیست، به خصوص در تعطیلات. بازخورد بیدرنگ مشتری میتواند ما را ترغیب کند تا یک پیشنهاد ویژه برای مدت زمان محدود ارائه کنیم.
چک لیست ایمیل بازاریابی: این کار را قبل از عجله برای زدن ارسال انجام دهید
آماده کردن سریع ایمیل آنقدرها که به نظر می رسد پیچیده نیست، اما عجله کردن می تواند منجر به اشتباهات پرهزینه شود. چه در حال ایجاد یک اعلامیه فروش فلش باشید یا یک به روز رسانی لحظه آخری، صرف چند لحظه اضافی برای بررسی ایمیل خود می تواند تفاوت را ایجاد کند.
قبل از اینکه ارسال را فشار دهید، این مشکلات رایج را دوباره بررسی کنید – و یاد بگیرید که چگونه از آنها اجتناب کنید، حتی زمانی که وقتتان کم است. با این چک لیست سریع، ایمیل های شما حرفه ای به نظر می رسند، با مخاطبان شما طنین انداز می شوند و نتایج را ارائه می دهند.
مطالب مرتبط: چگونه افراد را وادار به باز کردن و خواندن ایمیل های شما کنیم
نسخه خود را تصحیح کنید
اشتباهات گرامری و املایی میتواند تأثیر بدی بر برند شما بگذارد، بنابراین این مرحله آنگونه نیست که بتوانید از آن چشم پوشی کنید. خوشبختانه، با وجود ابزارهای غلط املای بسیار موجود، یافتن و رفع خطاها فقط یک دقیقه طول می کشد. به یاد داشته باشید که هر کپی را که ممکن است در تصاویر خود اضافه کنید نیز بررسی کنید.
آدرس ایمیل و نام فرستنده خود را بررسی کنید
آیا مشتریان و مشتریان احتمالی شما می توانند به راحتی تشخیص دهند که ایمیل از چه کسی است؟ مطمئن شوید که آدرس ایمیل و نام فرستنده شما با برند شما مطابقت دارند. یک فرستنده ناآشنا می تواند باعث سردرگمی شود و حتی می تواند افراد را وادار کند که ایمیل را به عنوان هرزنامه گزارش کنند یا بلافاصله آن را حذف کنند.
موضوع خود را با ارزش کلیک کنید
آیا می دانستید که 42 درصد از مصرف کنندگان یک ایمیل را بر اساس موضوع آن باز می کنند؟ خط موضوع ضعیف می تواند به این معنی باشد که ایمیل شما مستقیماً به سطل زباله می رود یا بدتر از آن، به عنوان هرزنامه علامت گذاری می شود. با تیم خود کار کنید تا یک نسخه واضح و جذاب بنویسید – و فراموش نکنید که یک متن پیش نمایش کوتاه اضافه کنید. اغلب اوقات، آن متن چیزی است که مردم را به کلیک کردن ترغیب می کند.
از قالب بندی صحیح اطمینان حاصل کنید
اکثر مردم حوصله صبر کردن برای بارگذاری تصاویر را ندارند و می توانند در مورد طرح های شکسته نابخشوده باشند. برای جلوگیری از هرگونه مشکل شرم آور، ایمیل های خود را آزمایش کنید و بررسی کنید که در دستگاه ها به درستی نمایش داده شوند.
تمام لینک های خود را بررسی کنید
ایمیل شما ممکن است عالی به نظر برسد و به اندازه کافی قانع کننده باشد که توجه مشترکین شما را به خود جلب کند. اما اگر روی لینک شکسته کلیک کنند، بازی تمام شده است. لینک های شکسته به اعتبار شما آسیب می زند و نرخ تبدیل شما را کاهش می دهد، بنابراین قبل از ضربه زدن به ارسال، هر لینک را بررسی کنید و مطمئن شوید که پارامترهای ردیابی مناسبی دارد.
فراخوان برای اقدام (CTA) خود را ارزیابی کنید
آیا CTA شما واضح، قابل اجرا و یافتن آسان است؟ باید با هدف شما هماهنگ باشد، خواه این هدف هدایت ترافیک، افزایش ثبت نام یا فروش باشد. اگر مطمئن نیستید، چند گزینه را طوفان فکری کنید و اجازه دهید تیمتان به گزینهای که قویترین است رأی دهد.
ایمیل خود را منطبق نگه دارید
رعایت نکردن قوانین و مقررات مربوط به GDPR، CAN-SPAM و سایر قوانین و مقررات مربوط به ایمیل می تواند باعث شود پیام شما در هرزنامه قرار گیرد. فراموش نکنید که یک لینک لغو اشتراک را در ایمیل خود قرار دهید و از محتوای گمراه کننده دوری کنید.
مطالب مرتبط: 8 روش آسان برای بهبود وب سایت با کاهش نرخ پرش
نکات اضافی برای ارسال یک ایمیل بازاریابی سریع اما موفق
با اجرای چک لیست بالا، از اشتباهات جلوگیری می کنید و شانس موفقیت ایمیل خود را به حداکثر می رسانید – حتی زمانی که زمان تنگ است.
قبل از رفتن، این جنبه های دیگر را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در وضعیت خوبی برای ضربه زدن به ارسال هستید.
- اگر برای مدت طولانی هیچ ایمیل بازاریابی نفرستاده اید، دسترسی به کل لیست خود به یکباره می تواند خطرناک باشد. افزایش ناگهانی حجم می تواند باعث ایجاد فیلترهای هرزنامه شود. برای جلوگیری از آن، ایمیل خود را به صورت دستهای ارسال کنید. به این ترتیب، IP خود را گرم کرده و شانس بیشتری برای فرود در صندوق ورودی خواهید داشت.
- نرخ پرش بالا بر تحویل کلی ایمیل شما تأثیر می گذارد و حتی مشترکین درگیر شما را از دریافت ایمیل های شما جلوگیری می کند. برای اینکه پرش های خود را تحت استاندارد صنعت 2% نگه دارید، سلامت لیست ایمیل خود را بررسی کنید. آیا همه مخاطبین شما هنوز معتبر هستند؟ آدرس های ایمیل منسوخ و جعلی را فیلتر کنید.
- ارسال ایمیل به حسابهای غیرفعال و افرادی که قبلا ایمیلهای شما را بهعنوان هرزنامه گزارش کردهاند نیز میتواند قابلیت تحویل شما را کاهش دهد. اگر قبلاً این کار را نکردهاید، هرکسی که شکایت هرزنامه ارسال کرده است را حذف کنید و سیستمی را راهاندازی کنید تا بهطور خودکار آنها را از فهرست شما حذف کند. همچنین، برای تعامل بیشتر، از ارسال ایمیل به مخاطبین قدیمی خودداری کنید. اگر کسی بیش از شش ماه است که ایمیل های شما را باز نکرده است، وقت آن است که آنها را رها کنید.
آماده ارسال ایمیل خود هستید؟ هنگامی که همه موارد ضروری را بررسی کردید، زیاد به آن فکر نکنید. اگر پیام شما مفید و مرتبط است، با اطمینان ارسال کنید که با مخاطبان شما طنین انداز خواهد شد.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/sending-a-last-minute-marketing-email-follow-this-7-step/483088