اجرای انواع سقف کاذب سرویس بهداشتی آشپزخانه پذیرایی اتاق خواب حمام هزینه و قیمت ۱۴۰۱

در اینجا می توان از سقف های ترکیبی اعم از سقف کاذب آسمان مجازی نیز قیمت سقف کاذب استفاده کنیم. می توان گفت که مهم ترین عامل موثر در قیمت اجرای سقف کاذب ، جنس سقف و مصالح مصرفی در ساخت آن می باشد. هزینه اجرای سقف کاذب چوبی غالبا بیشتر از سایر انواع سقف های کاذب است.

  • مناطق شمالی و جنوبی کشور با توجه به شرایط با رطوبت بالا نیازمند اجرا و پیاده‌سازی انواع سقف مقاوم در برابر رطوبت هستند.
  • اهمیت سقف در منازل، چه از نظر کاربرد و عملکرد و چه از لحاظ زیبایی‌شناسانه، نیازی به توضیح ندارد و بر همه ما ثابت شده و واضح است.
  • سپس خط تراز نصب سقف کاذب را تعیین کرده و اقدام به نصب نبشی در دور تا دور محل اجرا می نمایند.
  • اگر سقف کاذب از پنل‌های ساده ساخته شده باشد، در اینمورد هم امکان تعمیر و ترمیم سقف امکان‌پذیر است.
  • تایل های آکوستیک به دلیل دارا بودن قابلیت جذب صدا از انواع ساده تایل های گچی گران تر می باشند.
  • هزینه اجرای آن در مقابل بازسازی و تعمیر سقف اصلی ارزانتر خواهد بود.
سقف کاذب ارتفاع اتاق را کمی کاهش می دهد، زیرا در زیر سقف اصلی نصب می شود. اجرای سقف کاذب نقش بسزایی در بهینه سازی مصرف انرژی دارد؛ زیرا از هدر رفت انرژی گرمایشی و سرمایشی جلوگیری می کند. بستگی به محیط اجرای سقف دارد و به طور کلی سقف کناف یه سقف عمومی هست و برای هر فضایی قابل استفاده است. سقف کاذب شیشه ای نسبت به انواع دیگری از سقف های کاذب قیمت و هزینه بیشتری را شامل می شود.

سقف کاذبcnc تولیدی کارخانه آذران پلاست رسا

نصب سقف کاذب کناف، کشسان، رابیتس، چوبی، آسمان مجازی، آلومینیومی و … با استفاده از این نوع سقف ها می توان تغییری اساسی در دکوراسیون داخلی به وجود آورد. این سقف ها با طراحی منحصر بفرد و جذاب دکوراسیون را زیباتر می کند و جلوه ای متفاوت به آن می بخشند. از قابلیت های ویژه سقفهای کاذب اینست که در آن نورپردازی انجام می گردد و فضایی دکوراتیو و دلنشین ایجاد می نماید.

چگونه سقف کاذب را نصب می کنند؟

البته نوع متفاوتی از این ورق های گچی وجود دارد که در برابر حریق و آب مقاوم میباشد، اما از نظر قیمتی در سطح بالاتری نیز قرار دارد. یک موضوعی را اشاره کنیم و بعد به سراغ انواع سقف کاذب برویم، اینکه سقف ثانویه ارتفاع را کاهش میدهد دیگر امروزه این مهم بر طرف شده است و با توجه به پیشرفته شدن سقف های کاذب دیگر کمتر پیش میاد که به حجم های وسیع سقف کاهش ارتفاع داشته باشد. اما در مورد انواع سقف کاذب بهتر است که صحبت کنیم و شرح مختصری از سقف ها اینجا ارائه بدهم. سقف کاذب را با مصالح بسیار سبک می‌سازند و فریم آن را به دیوارهای مجاور متصل می‌کنند تا هنگام وقوع زلزله در اثر تکان‌های شدید منجر به تخریب دیوار نشود. جنس این سقف از PVC، آهن، گچ،کاغذ آکوستیک، چوب، فلز، کناف طلق، آلومینیوم، آهن ،پارچه کشسان کامپوزیت، صفحات فلزی روکش دار یا ترکیبی از این متریال‌ها آسمان مجازی می‌باشد. گاهی انواع سقف کاذب برای تأکید بر یک نقطه از منزل مانند میز نهارخوری اجرا می‌شود که این کار ایده ای بسیار جالب و چشمگیر است.

اجرای انواع سقف کاذب سرویس بهداشتی آشپزخانه پذیرایی اتاق خواب حمام هزینه و قیمت ۱۴۰۱ ما در این بخش قصد داریم شما را با تمامی زوایای سقف کاذب اشنا کنیم. نمونه تایل سقف کاذب آلومینیومی60در60 در سه طرح وسط پانچ تمام پانچ و ساده می باشد که شرکت با ضخامت 50 و 60 تولید و ارائه می نماید. یکی از مزیت های مهم تایل های (سقف آلومینیومی ) صد درصد ضد آب است. جهت ثبت سفارش و خریدسازه و سپری GSTمی توانید به دو روش سفارش خود را ثبت کنید 1.به صورت سبد خرید در وبسایت 2. بخش فروش آنلاین از واتساپ شرکت و جهت دریاف لیست قیمت gst و انواع تایل های سقف کاذب عدد 1 را برای ما واتساپ بفرمایید.

لیست قیمت تایل گچی

دیدگاهتان را بنویسید