آیا می توانید سوالات را در طول لایو اینستاگرام خاموش کنید؟

آیا می توانید سوالات را در طول لایو اینستاگرام خاموش کنید؟

اینستاگرام دیگر تنها یک پلتفرم نیست که بتوانید تصاویر تعطیلات یا غذاهای خود را در آن نشان دهید. آن نسخه از اینستاگرام مدت هاست که از بین رفته است. اکنون خیلی چیزهای بیشتری از جمله لایو اینستاگرام ارائه می دهد. تعداد فزاینده ای از فالوورهای اینستاگرام به طور مکرر از استریم های زنده برای تعامل و پرسیدن سؤال از افراد مورد علاقه خود در «گرم» استفاده می کنند و از آن لذت می برند!

به عنوان مثال، محل کار بسیاری از افراد به نام اینفلوئنسر است. و این پلتفرم را به ابزاری ارزشمند برای مشاغل تبدیل می کند. آنها می توانند از اینستاگرام برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده کنند.

آیا می توانید سوالات را در طول لایو اینستاگرام خاموش کنید؟

اینستاگرام در بازار محتوای ویدیویی نیز رقابتی است. می توانید نگاهی به ویژگی Reels بیندازید. این یک محصول کوتاه و متمرکز بر محتوای ویدیویی است که یکی از بزرگترین رقبای TikTok است. مردم این روزها این نوع محتوای ویدیویی را ترجیح می دهند. و اینستاگرام یکی از گزینه های اصلی آنها برای جستجوی آن است. این نشان می‌دهد که تجربه‌های ویدیویی در این پلتفرم چقدر عالی هستند.

این بیماری همه گیر رشد محتوای ویدیویی کوتاه را تسریع کرده است. اما این تمام چیزی نیست که به رشد کمک کرد. بحران جهانی بهداشت همچنین به افزایش سرسام آور صنعت پخش زنده کمک کرد. و اینستاگرام نیز در آن صحنه حضور دارد.

لایو اینستاگرام و سوالات

سال ها قبل، اینستاگرام قابلیت پخش زنده خود را به عنوان بخشی از استوری ها راه اندازی کرد. با استفاده از این ویژگی، کاربران می توانند به صورت لحظه ای برای فالوورهای خود پخش کنند.

پخش زنده در طول همه گیری به دلیل ماهیت تعاملی آن بسیار محبوب شد. به سازندگان محتوا و بینندگان آنها اجازه می دهد با هم ارتباط برقرار کنند. بنابراین، تماشای یکی مانند صحبت کردن با پخش کننده است. این تعامل انسانی را فراهم کرد که مردم در طول قرنطینه به شدت به آن نیاز داشتند.

اینستاگرام قابلیتی دارد که تجربه را حتی بهتر می کند. دارای ویژگی “سوالات” است. همه نظرات در یک جریان زنده تقریباً در هر پلتفرمی در یک بخش قرار می گیرند. معنی هرزنامه ها، سوالات و واکنش های ایموجی همه در یک مکان هستند.

این می تواند برای پخش کننده ها گیج کننده باشد. ممکن است برخی از سوالاتی را که دنبال کنندگانشان می پرسند از دست بدهند. این مشکل در اینستاگرام نیست.

پخش‌کنندگان می‌توانند قبل از پخش زنده، استیکر سؤال را در استوری اینستاگرام خود ارسال کنند. فالوورهای آنها می توانند سوالات خود را با استفاده از آن ارسال کنند. سپس، زمانی که سازنده محتوا زنده است، می‌تواند روی دکمه علامت سوال در پایین صفحه کلیک کرده یا ضربه بزند. آنها می توانند سؤالاتی را که دنبال کنندگانشان از طریق آن ارسال می کنند، ببینند. که از قسمت نظرات جدا شده است. بنابراین، سازندگان محتوا می‌توانند به راحتی سؤالات را برای پاسخ‌گویی بررسی کنند.

به لطف این ویژگی، برای استریمرها راحت‌تر می‌شود به مواردی که بینندگانشان می‌خواهند اشاره کنند.

علاوه بر این، پخش‌کنندگان می‌توانند پاسخ‌های خود را پس از پخش در یک داستان ارسال کنند. این به کاربرانی که در زمان پخش جریانی زنده آنلاین نبودند، اجازه می‌دهد از آن مطلع شوند.

اگر علاقه ای به پاسخ دادن به سوالات ندارید چه؟ می توانید این ویژگی را خاموش کنید. برای انجام این کار، یک پخش زنده شروع کنید. سپس روی سه نقطه در کادر نظرات در پایین صفحه ضربه بزنید. که لیستی از گزینه ها را نشان می دهد. «خاموش کردن سؤالات» یکی از آنهاست. آن را انتخاب کنید، و شما خوب هستید که بروید.

روش دیگر این است که برچسب سوال در استوری خود پست نکنید. بدون آن، کاربران راهی جز از طریق بخش نظرات برای پرسیدن چیزهایی از شما ندارند.

سایر ویژگی هایی که می توانید در لایو اینستاگرام غیرفعال کنید

سوالات تنها مواردی نیستند که می توانید در لایو اینستاگرام غیرفعال کنید. اگر مشتاقانه منتظر تعامل با فالوورها هستید، اینها ممکن است شما را هیجان زده نکنند. اما برای برندهایی که نیاز به استفاده از لایو اینستاگرام برای اهداف خاصی دارند، هیجان انگیز است.

آیا می توانید سوالات را در طول لایو اینستاگرام خاموش کنید؟

نظرات

پخش‌کنندگان می‌توانند نظرات را در جریان مستقیم خود خاموش کنند. این فرآیند شبیه به خاموش کردن سؤالات است. با این حال، به جای انتخاب «خاموش کردن سؤالات»، باید روی «خاموش کردن نظر دادن» ضربه بزنید.

این قابلیت می تواند برای برندهایی که می خواهند از اینستاگرام لایو برای اطلاعیه های مهم استفاده کنند مفید باشد. بدون بخش نظرات، هیچ حواس پرتی وجود نخواهد داشت. بینندگان آنها می توانند روی آنچه در جریان مستقیم می گویند تمرکز کنند.

همچنین شایان ذکر است که شما نمی توانید رفتار بینندگان خود را کنترل کنید. برخی از آنها ممکن است در قسمت نظرات چیزهای توهین آمیزی بگویند. شما یا سایر بینندگان ممکن است هدف کلمات بی ادبانه آنها باشید. غیرفعال کردن نظر دادن – به ویژه زمانی که غیر ضروری است – راه خوبی برای جلوگیری از این اتفاق است.

غیرفعال کردن نظرات نیز فشار پاسخ به طرفداران را کاهش می دهد. این برای مشاغل کوچکی که نیروی کار لازم برای انجام آن را ندارند مفید است. علاوه بر این، مانند حذف سؤالات، غیرفعال کردن نظر دادن به پخش کننده اجازه می دهد تا روی آنچه می خواهد بگوید تمرکز کند.

درخواست های عضویت

در لایو اینستاگرام می‌توانید از کاربر دیگری دعوت کنید تا به شما ملحق شود. بینندگان شما و مهمانانتان را در یک صفحه تقسیم می‌بینند.

نکته این است که بینندگان شما نیز می توانند برای شما درخواست عضویت ارسال کنند. و انجام این کار نیز بسیار آسان است. آنها فقط باید روی نماد فلش رو به پایین در کنار نام کاربری استریمر ضربه بزنند. سپس آنها می توانند ضربه بزننددرخواست برای عضویت، سپس روی «ارسال درخواست» ضربه بزنید.

وقتی نمی‌خواهید مهمان در پخش زنده خود داشته باشید، ممکن است آزاردهنده باشد. مطمئناً، می‌توانید درخواست‌های آن‌ها را رد کنید یا بی‌خیال باشید. اما این به ناچار باعث حواس پرتی می شود. این می تواند منجر به یک تجربه پخش زنده ناخوشایند شود.

در نتیجه، این می تواند بر کیفیت پخش شما تأثیر بگذارد. دفعه بعد که زنده می‌شوید، ممکن است بینندگان کمتری داشته باشند. شما نمی خواهید چنین اتفاقی بیفتد، به خصوص اگر نماینده کسب و کار خود باشید.

خوشبختانه، این یکی دیگر از مواردی است که اینستاگرام به شما اجازه می دهد آن را خاموش کنید. یک پخش زنده را شروع کنید و سپس روی سه نقطه ضربه بزنید. سپس، روی «خاموش کردن درخواست‌ها برای پخش زنده» ضربه بزنید.

بردن

پخش‌های زنده برای ارتباط با مردم عالی هستند، زیرا آنها می‌توانند شما را در زمان واقعی ببینند. برای بسیاری از پخش کننده ها، توانایی تعامل با مخاطبان مهم است. بنابراین، ویژگی هایی مانند نظرات و سوالات بسیار مورد استقبال قرار می گیرند.

آیا می توانید سوالات را در طول لایو اینستاگرام خاموش کنید؟

با این حال، این ویژگی ها می تواند برای برخی از استریمرها مشکل ایجاد کند. بینندگان آنها می توانند چیزهای نامناسب یا غیراخلاقی به آنها بگویند که باعث ناراحتی آنها می شود. و همیشه به یاد داشته باشید که رفاه شما و دیگران باید همیشه اولویت اول شما باشد.

خوشبختانه اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که این موارد را خاموش کنید. می‌توانید نظرات، سؤالات و درخواست‌ها را برای پخش زنده خاموش کنید. از این برای محافظت از خود و بینندگانتان در برابر افراد بی احترامی استفاده کنید.

چرا از پخش زنده اینستاگرام برای اطلاعیه های مهم استفاده کنیم؟

وقتی حرف مهمی برای گفتن دارید، می خواهید مطمئن شوید که مخاطب آن را با صدای بلند و واضح می شنود. و چه راهی بهتر از طریق لایو اینستاگرام برای ارتباط با آنها؟

پخش زنده یک راه عالی برای برقراری ارتباط با مخاطبان شما در زمان واقعی است و به شما این فرصت را می دهد که پیام خود را واضح و موثر برسانید. به‌علاوه، به شما امکان می‌دهد واکنش‌ها و بازخورد افراد را فوراً اندازه‌گیری کنید، بنابراین می‌توانید هر گونه تنظیمات لازم را در پرواز انجام دهید.

بنابراین اگر چیز مهمی برای اعلام دارید، از پخش زنده اینستاگرام برای ارتباط با فالوورهای خود استفاده کنید!

بزرگ‌ترین اعلان‌هایی که تا به حال در لایو اینستاگرام وجود دارد چیست؟

به عنوان بازاریاب، ما همیشه به دنبال راه های جدید و نوآورانه برای دستیابی به مخاطبان خود هستیم. و یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار استفاده از لایو اینستاگرام است. اما بزرگترین اعلان‌هایی که تا به حال در لایو اینستاگرام منتشر شده است چیست؟ و چه چیزی می توانیم از آنها بیاموزیم؟ برای یافتن مطالعه را ادامه دهید!

1. تولد یک نوزاد

2. نامزدی غافلگیرکننده

3. راه اندازی محصول جدید

4. فروش یا تخفیف بزرگ

5. یک رویداد انحصاری یا دعوت مهمانی

6. اخبار فوری

7. یک نقطه عطف یا دستاورد بزرگ

8. یک سخنرانی یا صحبت الهام بخش

9. یک جوک یا داستان خنده دار

10. هر چیز دیگری که می توانید به آن فکر کنید!

همانطور که می بینید، چیزهای مختلفی وجود دارد که می توانید در لایو اینستاگرام اعلام کنید. و نکته مهم این است که هیچ راه اشتباهی برای انجام آن وجود ندارد! فقط خودتان باشید، خلاق باشید و از آن لذت ببرید. مخاطبان شما از آن استقبال خواهند کرد و مطمئناً تأثیر زیادی خواهید داشت. با تشکر برای خواندن!

تاریخ: 8 ژوئن 2022 / دسته بندی ها: نکات، / نویسنده: ریچ دریس

مجله ترفندهای اینستاگرام

Can You Turn Off Questions During Instagram Live?

دیدگاهتان را بنویسید