مطالب مرتبط: استوری های اینستاگرام: 18 بازاریاب که باید برای الهام گیری باورنکردنی دنبال کنید
● ایده های مد
اما در رکود کنونی، آیا اینستاگرام میتواند کسبوکارهای پرچمدار یا صدها هزار نفر را که کمکار هستند، تقویت کند؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.
جالب است که برخی از افراد و محصولات در IG در طول همهگیری کنونی بهتر از قبل عمل میکنند، زیرا محصولات و ایدههای مطلوبی را در بازار وسیعی که عمدتاً در خانه محافظت میشود، ارائه میکنند. درس های آشپزی، بهبود خانه، دستور العمل ها، صنایع دستی – همه برنده هستند. ایده هایی برای دستیابی به تناسب اندام در خانه نیز همینطور است. اما بخشهای دیگر، مانند سفر و گردشگری، دچار تزلزل شدهاند. بنابراین، کارآفرینان در این دسته ها چه کاری می توانند انجام دهند؟
یک نانوایی در نیویورک به نام «آرد شاپ» در اینستاگرام حضور پیدا کرده است که تولید 100 درصد از فروش خود را به خود اختصاص داده است. البته کیک ها و کلوچه های آنها بسیار بصری هستند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که عکسی از کیک رنگین کمانی معروف خود یا محصول هفته ارسال کنند و مشتریان در حال دویدن باشند (میتوانیم فرض کنیم فعلاً در حال ارسال سفارشات هستند یا در حال تحویل گرفتن هستند). رسانه می تواند یک نجات باشد و هزینه ای جز زمان صرف عکس و پست ندارد. در این مورد، یک کسبوکار محلی نیازی به داشتن دنبالکنندگان زیادی ندارد – اگر دنبالکنندگان وفادار و متعهد باشند، حتی 1000 نفر هم این کار را خواهند کرد. این تجارت همچنین میتواند با قرار دادن تبلیغات IG درآمد خود را افزایش دهد – و اگر برای مخاطبان آنها مؤثر است، تبلیغات هدفمند را به فیسبوک و توییتر نیز گسترش دهید.
شما می توانید محصولات دیگران را بفروشید و کمیسیون بگیرید.
مطالب مرتبط: آنچه باید در مورد تجارت الکترونیک جدید اینستاگرام بدانید …
شما می توانید یک شغل و تجارت جدید ایجاد کنید.
با این حال، برعکس، برخی از بزرگترین نقاط قوت در کارآفرینی، توانایی ایجاد جادو از هیچ است. به عنوان مثال، میشل مککالو، سخنران برجستهای در یوتا، این هفته پستی را منتشر کرد که میگوید: «قصداً قول میدهم که دیگر هرگز محصولی را از یک آگهی IG تصادفی نخرم». عکس او یک لباس گلدار را نشان میداد که روی بازوهایش کشیده بود که مشخصاً چندین اندازه کوچک بود، علیرغم اینکه او سفارش داده بود: “XXL، فقط برای اطمینان”. کالایی که او خریده بود ظاهراً اندازه بین المللی بود. شوخ طبعی به وجود آمد. عمداً یا نه، این پست به یکی از اصول محبوب او علاقه داشت – اینکه هیچ یک از ما کامل نیستیم، و گاهی اوقات فقط باید خوب بخندیم و با جریان پیش برویم.
غذا، مد، و سرگرمی. این پلتفرم راهی برای مطلع شدن از پستهای فرزندانم، گربههایشان، فرزندانشان و مجموعهای از دوستان پراکنده است.
به عنوان مثال، Dominique Sasche از هیوستون، TX، (@DominiqueSasche) یک پخش کننده برنده جایزه امی است. او همچنین در یوتیوب و اینستاگرام دنبال کننده های مشتاقی دارد که مطالب زیبایی و سبک زندگی او را تماشا می کنند. در حالی که او آشکارا به عنوان یک فروشنده برای محصولات کسی عمل نمی کند، بهتر است باور کنید که وقتی او “هفت کانسیلر چشم را در هفت روز” آزمایش می کند، همه نگاه ها (بله، جناس مورد نظر) به او است. از طریق حامیان مالی و اتصال به محصولات اشتراکی، او میتواند دستمزد تولیدکنندهاش را افزایش دهد، که تخمینهای عمومی آن را 800000 دلار در سال تخمین زده است. کار او به عنوان اینفلوئنسر، به معنای واقعی کلمه، یک “کار دوم” است، اما نتایج فوق العاده است.
بیایید این گزینه ها را با جزئیات بیشتر بررسی کنیم.
می توانید محصولات خود را بفروشید.
● از طریق پست های حمایت شده که در آن پولی برای ایجاد آگاهی یا علاقه به محصولات یا کالاهای دیگران دریافت می کنید.
● نکات تناسب اندام و تمرین
با یادآوری سخنان یک استاد دانشگاه مورد علاقه – “بزرگترین خطر این است که یکی را نپذیرید” – او به این نتیجه رسید که زمان مناسبی است تا بر روی رویای محقق نشده خود برای تخصص در گردشگری تمرکز کند. او به هیئت گردشگری دبی و هتل های لوکس موجود در پایگاه داده آنها ایمیل زد و داوطلب شد تا آنها را به صورت رایگان با بهترین تأثیرگذاران شبکه خود مرتبط کند. نتیجه یک تمرکز تجاری جدید و پررونق بر بازاریابی گردشگری است، زیرا بخشی است که به شدت به کمک او نیاز دارد. او توانست با ایجاد تماسها و پیشنهادات جدید در دورهای که اکثر شرکتکنندگان دیگر محو شده بودند، ضربه بزند.
و، خوب یا بد، همچنین میتوانید یک کسبوکار یا یک شلوغی جانبی ایجاد کنید تا به مردم بیاموزید چگونه IG را مدیریت کنند، IG خود را برای آنها مدیریت کنند، یا به عنوان آژانسی برای کمک به تأثیرگذاران برای تقویت حضور IG خود و تضمین مسابقات خوب با حامیان مالی عمل کنید.
مرتبط: راهنمای تجزیه و تحلیل اینستاگرام: 28 معیار، 11 ابزار رایگان و 4 داده …