● با فروش کالاهای خود از صفحه خود یا از طریق تبلیغات IG.
● از طریق پست های حمایت شده که در آن پولی برای ایجاد آگاهی یا علاقه به محصولات یا کالاهای دیگران دریافت می کنید.
در مورد بنسون، مخاطبان و شبکه او در طول ماه های انزوا دست نخورده باقی ماندند. برای او، چالش سهم دردناکی از مشتریان شرکتی اش بود که به طور ناگهانی کار خود را با او متوقف کردند یا به پایان رساندند.
جالب است که برخی از افراد و محصولات در IG در طول همهگیری کنونی بهتر از قبل عمل میکنند، زیرا محصولات و ایدههای مطلوبی را در بازار وسیعی که عمدتاً در خانه محافظت میشود، ارائه میکنند. درس های آشپزی، بهبود خانه، دستور العمل ها، صنایع دستی – همه برنده هستند. ایده هایی برای دستیابی به تناسب اندام در خانه نیز همینطور است. اما بخشهای دیگر، مانند سفر و گردشگری، دچار تزلزل شدهاند. بنابراین، کارآفرینان در این دسته ها چه کاری می توانند انجام دهند؟
● دستور العمل های سرگرم کننده جدید
البته، نمونههای بدی در بازاریابی اینستاگرام نیز وجود دارد – افرادی که برای منشنگذاری در پستهای خود پول دریافت میکنند، مانند “#[brandname]بیمه» در صفحهای که مشترکین آن برای مد و سرگرمی دنبال میکنند. تعداد چشمگیر بازدیدها هنوز نتیجهای در مقابل ندارد، و اعتبار اینفلوئنسر به سرعت کاهش مییابد.
با یادآوری سخنان یک استاد دانشگاه مورد علاقه – “بزرگترین خطر این است که یکی را نپذیرید” – او به این نتیجه رسید که زمان مناسبی است تا بر روی رویای محقق نشده خود برای تخصص در گردشگری تمرکز کند. او به هیئت گردشگری دبی و هتل های لوکس موجود در پایگاه داده آنها ایمیل زد و داوطلب شد تا آنها را به صورت رایگان با بهترین تأثیرگذاران شبکه خود مرتبط کند. نتیجه یک تمرکز تجاری جدید و پررونق بر بازاریابی گردشگری است، زیرا بخشی است که به شدت به کمک او نیاز دارد. او توانست با ایجاد تماسها و پیشنهادات جدید در دورهای که اکثر شرکتکنندگان دیگر محو شده بودند، ضربه بزند.
به عنوان مثال، Dominique Sasche از هیوستون، TX، (@DominiqueSasche) یک پخش کننده برنده جایزه امی است. او همچنین در یوتیوب و اینستاگرام دنبال کننده های مشتاقی دارد که مطالب زیبایی و سبک زندگی او را تماشا می کنند. در حالی که او آشکارا به عنوان یک فروشنده برای محصولات کسی عمل نمی کند، بهتر است باور کنید که وقتی او “هفت کانسیلر چشم را در هفت روز” آزمایش می کند، همه نگاه ها (بله، جناس مورد نظر) به او است. از طریق حامیان مالی و اتصال به محصولات اشتراکی، او میتواند دستمزد تولیدکنندهاش را افزایش دهد، که تخمینهای عمومی آن را 800000 دلار در سال تخمین زده است. کار او به عنوان اینفلوئنسر، به معنای واقعی کلمه، یک “کار دوم” است، اما نتایج فوق العاده است.
نتایج داستانی افراد مشهور وجود دارد که می توانند برای هر پست 10000 تا 100000 دلار درآمد داشته باشند. اما برعکس، تعداد زیادی از مردم وجود دارند که روزی 2 تا 3 داستان ژست می گیرند، وبلاگ می زنند، عکس می گیرند و به اشتراک می گذارند که فقط اندکی پول در می آورند یا اصلاً هیچ. بنابراین امروز، میخواهم این موضوع را با مثالهایی از چند نفری که به خوبی از پلتفرم درآمدزایی میکنند، برای سرنخهایی درباره کارهایی که میتوانید انجام دهید، توضیح دهم.
چگونه می توان از اینستاگرام درآمد کسب کرد؟
یک نانوایی در نیویورک به نام «آرد شاپ» در اینستاگرام حضور پیدا کرده است که تولید 100 درصد از فروش خود را به خود اختصاص داده است. البته کیک ها و کلوچه های آنها بسیار بصری هستند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که عکسی از کیک رنگین کمانی معروف خود یا محصول هفته ارسال کنند و مشتریان در حال دویدن باشند (میتوانیم فرض کنیم فعلاً در حال ارسال سفارشات هستند یا در حال تحویل گرفتن هستند). رسانه می تواند یک نجات باشد و هزینه ای جز زمان صرف عکس و پست ندارد. در این مورد، یک کسبوکار محلی نیازی به داشتن دنبالکنندگان زیادی ندارد – اگر دنبالکنندگان وفادار و متعهد باشند، حتی 1000 نفر هم این کار را خواهند کرد. این تجارت همچنین میتواند با قرار دادن تبلیغات IG درآمد خود را افزایش دهد – و اگر برای مخاطبان آنها مؤثر است، تبلیغات هدفمند را به فیسبوک و توییتر نیز گسترش دهید.
شما می توانید محصولات دیگران را بفروشید و کمیسیون بگیرید.
زک بنسون، کارآفرین بیست و چند ساله، برای اولین بار به عنوان قهرمان رقص و فینالیست در برنامه تلویزیونی “پس فکر می کنی می توانی برقصی” موفق به کسب تمجیدهای ملی شد. او یک سبک منحصر به فرد بریک دنس ایجاد کرد که در یوتیوب طرفدارانی پیدا کرد و چندین سال در سراسر جهان به آموزش رقص سفر کرد تا اینکه یک جراحت به حرفه رقص او پایان داد. مانند بسیاری از کارآفرینان آواره، او از آنچه که داشت – مخاطبان – استفاده کرد و تمام آنچه را که میتوانست در مورد اینستاگرام یاد گرفت تا شغل جدیدی بهعنوان مالک آژانسی به نام Assistagram ایجاد کند که شرکتها و اینفلوئنسرها را میسازد و نمایندگی میکند و آنها را با حمایت مالی مطابقت میدهد. معاملات و حساب ها
و سپس کووید آمد.
نظرات بیان شده توسط کارآفرین مشارکت کنندگان خودشان هستند.
مطالب مرتبط: آنچه باید در مورد تجارت الکترونیک جدید اینستاگرام بدانید …
شما می توانید یک شغل و تجارت جدید ایجاد کنید.
● نکات تناسب اندام و تمرین
اکنون چندین دهه است که یک کارآفرین هستم و هر چند سال یکبار، متوجه میشوم که اینستاگرام را از نظر درآمد بالقوه آن ارزیابی میکنم. نظرات من از علاقه تا بی تفاوتی متغیر بوده است. اخیراً من به سمت علاقه گرایش پیدا کرده ام، شاید به این دلیل که پلتفرم به سمت “لذت های گناهکار” من گرایش دارد:
الکساندر اسپاتاری | گتی ایماژ
بیایید این گزینه ها را با جزئیات بیشتر بررسی کنیم.
می توانید محصولات خود را بفروشید.
با این حال، برعکس، برخی از بزرگترین نقاط قوت در کارآفرینی، توانایی ایجاد جادو از هیچ است. به عنوان مثال، میشل مککالو، سخنران برجستهای در یوتا، این هفته پستی را منتشر کرد که میگوید: «قصداً قول میدهم که دیگر هرگز محصولی را از یک آگهی IG تصادفی نخرم». عکس او یک لباس گلدار را نشان میداد که روی بازوهایش کشیده بود که مشخصاً چندین اندازه کوچک بود، علیرغم اینکه او سفارش داده بود: “XXL، فقط برای اطمینان”. کالایی که او خریده بود ظاهراً اندازه بین المللی بود. شوخ طبعی به وجود آمد. عمداً یا نه، این پست به یکی از اصول محبوب او علاقه داشت – اینکه هیچ یک از ما کامل نیستیم، و گاهی اوقات فقط باید خوب بخندیم و با جریان پیش برویم.
و، خوب یا بد، همچنین میتوانید یک کسبوکار یا یک شلوغی جانبی ایجاد کنید تا به مردم بیاموزید چگونه IG را مدیریت کنند، IG خود را برای آنها مدیریت کنند، یا به عنوان آژانسی برای کمک به تأثیرگذاران برای تقویت حضور IG خود و تضمین مسابقات خوب با حامیان مالی عمل کنید.
غذا، مد، و سرگرمی. این پلتفرم راهی برای مطلع شدن از پستهای فرزندانم، گربههایشان، فرزندانشان و مجموعهای از دوستان پراکنده است.
گاهی اوقات مخاطب ما به دلیلی برای لبخند زدن نیاز دارد. و گاهی اوقات کارآفرینان نیاز دارند تا کارنامه بازاریابی خود را با کمی آزمون و خطا گسترش دهند تا یک منبع درآمد جدید یا توسعه یافته را وارد کنند. با کمی پیش بینی و مطالعه، شاید دنیای اینستاگرام بتواند یک فرصت جدید بازاریابی و درآمد (یا چندین مورد) را فراهم کند. برای شما.
به طور کلی، اقتصاد IG 1.8 میلیارد دلاری در سال 2018 اکنون تقریباً دو برابر شده است. چه کسی این پول را می گیرد؟ طبق گفته Shopify، حسابهای IG با 10000 تا 100000 فالوور میتوانند با عمل به عنوان تأثیرگذار برای ایدهها یا علایق یا با اشتراکگذاری عکسها و پستهای مربوط به حمایت از محصولات، حدود 200 دلار برای هر پست کسب کنند. اکانت هایی با 100000 تا یک میلیون دنبال کننده می توانند برای هر پست 670 دلار درآمد داشته باشند.