آنچه این شرکت سرمایه گذاری در مراحل اولیه در بنیانگذاران دیجیتال به دنبال آن است

آنچه این شرکت سرمایه گذاری در مراحل اولیه در بنیانگذاران دیجیتال به دنبال آن است

“نسل بعدی مشتریان بهترین زندگی خود را در دنیای آنلاین مانند Roblox، Fortnite و Discord دارند.” Jason Yeh، یکی از بنیانگذاران و شریک عمومی شرکت سرمایه گذاری در مراحل اولیه Patron، می گوید. او توضیح داد: «همه ما به دنبال سرمایه‌گذاری در شرکت‌های مصرف‌کننده در مراحل اولیه هستیم که نحوه یادگیری، خرید، معاشرت، بازی، سرمایه‌گذاری و، صادقانه بگوییم، این نسل بومی بازی را شکل می‌دهند. کارآفرین.

پاترون در پاییز 2021 راه اندازی شد. پس از شروع کار خود در سرمایه گذاری خطرپذیر، برایان چو، یکی از بنیانگذاران Yeh و Patron به سمت های رهبری در Riot Games رفتند، جایی که Yeh به راه اندازی و گسترش League of Legends در 9 سال آینده کمک کرد. سومین شریک آنها، آمبر آترتون، یک پلتفرم اجتماعی با پشتیبانی YC و Forerunner ایجاد کرد که توسط Discord خریداری شد، جایی که او به شرکت کمک کرد تا بینندگان خارج از بازی‌ها را گسترش دهد.

ما با Yeh ارتباط برقرار کردیم تا نگاهی اجمالی به آنچه شرکت او در بنیانگذاران به دنبال آن است و آنچه او در Riot Games در مورد تفاوت ایجادکننده محصولی “خوب” در مقابل محصولی که متحول کننده است، بیاموزیم.

چه چیزی الهام بخش شما برای ایجاد حامی شد؟
تماشای اینکه دخترانم چگونه اینترنت را برای اولین بار تجربه می کنند باعث شد متوجه شوم که چندین سوگیری در مورد نحوه کارکرد آن و نحوه رفتار و ارتباط افراد آنلاین دارم. آنها در عصر ChatGPT بزرگ می شوند و انتظار دارند که اینترنت به سؤالات با پاسخ پاسخ دهد، نه پیوندها یا محتوای حمایت شده که من از طریق Google به آنها عادت کرده ام. آنها انتظار دارند اسپاتیفای و یوتیوب بدانند که می خواهند به چه چیزی گوش دهند یا تماشا کنند، بدون اینکه اطلاعات زیادی ارائه کنند. و آنها عاشق آهنگ ها و ویدیوهایی هستند که به طور جادویی در لیست پخش آنها ظاهر می شوند.

به نظرم رسید که باید قضاوت نکردن درباره اینکه چگونه چیزی باید بر اساس تجربیات گذشته ام کار کند را متوقف کنم و در عوض بهترین راه را برای تجربه چیزی از اصول اولیه در نظر بگیرم. من شروع به احساس کردم که شکافی در محصولات و خدمات برای خدمت به نسل دخترانم از مصرف کنندگان وجود دارد.

لطفاً یک “@#$ مقدس!” لحظه کاری
ما کار روی پاترون را در طول همه‌گیری، زمانی که برای خیلی‌ها آشوب بود، شروع کردیم. برای من، این به معنای دستکاری در همه چیز بود – انتقال خانواده ام از برلین به لس آنجلس، عجله از ترک تحصیل به زمین های جمع آوری کمک های مالی، و فشرده کردن تماس های زوم از خانه والدینم در حالی که ما به دنبال خانه جدیدی می گشتیم.

سپس، در میان فشار اولیه ما برای Fund I، فرصتی غیرمنتظره برای پیوستن به یک شرکت بزرگتر دریافت کردیم. این یک فرصت طلایی بود – یک مسیر آسان‌تر برای جمع‌آوری سرمایه، غرامت کوتاه‌مدت بهتر و فرصتی برای تثبیت تعادل بین کار و زندگی‌ام. احساس می‌کردم انتخاب هوشمندانه‌ای است، مسیری قابل پیش‌بینی که کمتر کسی می‌تواند آن را در نظر بگیرد. اما با این همه تغییر و عدم اطمینان در جهان، من می خواستم کنترل بیشتری بر روی آنچه که روی آن کار می کردم، چگونه کار می کردم و با چه کسانی کار می کردم، کنترل داشته باشم. بنابراین ما تصمیم گرفتیم روی خودمان شرط بندی کنیم. این یک جهش ایمانی بود، و من امیدوار بودم که جمع آوری کمک های مالی نوپای ما را از مسیر خود خارج نکند.

آنچه بعد اتفاق افتاد چیزی جز معجزه نبود. تنها در شش ماه، ما به یک صندوق اولیه بیش از حد اشتراک دست یافتیم. گاهی اوقات، سخت ترین انتخاب ها منجر به فوق العاده ترین نتایج می شود. اعتماد به چشم انداز ما خطری بود که همه چیز را تغییر داد.

مرتبط: من خرده فروش بزرگی را که می خواست محصول من را حمل کند رد کردم. در اینجا چرا.

چه توصیه ای به کارآفرینانی که به دنبال تامین مالی هستند می دهید؟
بسیاری از کارآفرینان با محصول خود رهبری می‌کنند و استراتژی می‌کنند که چگونه آن را به مشتریان عرضه کنند. با این حال، هنگام ایجاد League of Legends در Riot Games، ما با این جمله شروع نکردیم که “چه بازی بزرگی می توانیم بسازیم؟” ما با “چگونه می توانیم چیزی بسازیم که مخاطب اصلی ما دوستش داشته باشد و بتواند بیش از 1000 ساعت را صرف بازی کند”

من به کارآفرینان توصیه می کنم مطمئن شوند که درک عمیقی از مخاطبان اصلی خود دارند. ما دوست داریم بنیان‌گذارانی را ببینیم که دارای برتری منحصربه‌فردی در شناسایی و خدمت به مخاطبانی هستند که می‌توانند به طور ارگانیک در مقیاسی جالب به آنها دسترسی پیدا کنند. ساختن آن جامعه باید تمرکز اولیه و بخشی از DNA شرکت باشد.

آیا می توانید جزئیات موفقیت خود را با جمع آوری کمک به اشتراک بگذارید؟
من مفتخرم که با موفقیت و کارآمدی اندازه صندوق هدف خود را در دو بازار مختلف افزایش دادیم. اول، در سال 2021، ما 90 میلیون دلار Fund I خود را در کمتر از شش ماه جمع آوری کردیم، علیرغم اینکه Patron یک نهاد کاملاً جدید بود و نه یک شرکت VC موجود. سپس، علیرغم بازار سرمایه چالش برانگیزتر در سال 2024، ما 100 میلیون دلار Fund II خود را در حدود 9 ماه جمع آوری کردیم، و تعهداتی را از سوی سرمایه گذاران نهادی جدید، از جمله یک دانشگاه بزرگ، یک صندوق مستقل، و یک زن و شوهر نهادی جدید برای تک خانواده به ارمغان آوردیم. دفاتر

مطالب مرتبط: وارن بافت 11 ساله با اولین سرمایه گذاری خود اشتباه بزرگی مرتکب شد. در اینجا درسی است که به او کمک کرد تا به ثروت خالص 145 میلیارد دلاری دست یابد.

کلمه “کارآفرین” برای شما چه معنایی دارد؟
برای من، یک “کارآفرین” نماینده کسی است که می خواهد چیزی بسازد که قبلاً هیچ چیز وجود نداشته است. گرفتن ایده و فرصت و از طریق فکر و عمل، تولید چیزی از هیچ است. کارآفرینان، ذاتاً باید ریسک پذیری جسورانه داشته باشند، زیرا همیشه ساده ترین کار این است که چیز جدید را نسازیم. به عنوان بنیانگذاران Patron، ما خود را کارآفرین می دانیم و به ما این امکان را می دهد که به طور قابل توجهی با بنیانگذارانی که به آنها خدمت می کنیم همدلی کنیم.

چیزی که بسیاری از صاحبان مشاغل مشتاق فکر می کنند به چه چیزی نیاز دارند که واقعاً به آن نیاز ندارند؟
مردم اغلب تأیید خارجی از شخصیت های شناخته شده را به عنوان نشانه ای از کیفیت محصول یا تناسب محصول با بازار اشتباه می گیرند. آن‌ها تلاش می‌کنند تا آن شخص معروف را از طریق ابزارهای غیرارگانیک یا پولی از محصولشان استفاده کنند و دلیل عالی بودن محصولشان را به این دلیل بیان کنند. این امر به ویژه در فضای بازی برجسته است.

با این حال، پرداخت هزینه برای استفاده مردم از محصول شما دامی است که به ندرت پایدار است. در عوض، بر درک واقعی انگیزه های کاربر هدف خود تمرکز کنید. چیزی بسازید که دوست دارند از آن استفاده کنند و بارها و بارها بازی کنند. سپس، ترفند این است که پل هایی برای آن مخاطبان اصلی ایجاد کنید تا محصول شما را با دیگران به اشتراک بگذارند.

آیا نقل قول یا گفته خاصی وجود دارد که از آن به عنوان انگیزه شخصی استفاده می کنید؟
برای من، این سخنان ریک روبین است: “به دنبال چیزی باشید که متوجه می شوید، اما هیچ کس دیگری نمی بیند.” به‌عنوان سرمایه‌گذار، نقش ما فقط شناسایی چیزهای بدیهی نیست، بلکه جست‌وجوی جریان‌های پنهانی است که برای دیگران نامرئی هستند و در عین حال پتانسیل تحول‌آفرین را نشان می‌دهند. شرکت ما به تامین مالی نوآوری و تجسم نحوه تعامل مردم با اینترنت فردا اختصاص دارد.

اگر بنیانگذار یا کارآفرینی هستید که این مطلب را می خوانید، در اینجا سوال من از شماست: چه آینده ای را می بینید که دیگران ممکن است نادیده بگیرند؟

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/what-this-early-stage-venture-firm-looks-for-in-digital/483502

دیدگاهتان را بنویسید