آموزش ساخت اکانت های اینستاگرام نامحدود + ساخت اکانت فیک اینستاگرام ویرگول | instaa

همانطور که مشاهده کردید، در این مقاله سعی داشتیم که نحوه ثبت نام و ساخت اکانت اینستاگرام و شروع استفاده از آن را به طور مقدماتی خدمت شما عزیزان آموزش دهیم. ثبت نام، ساخت اکانت اینستاگرام و استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام هم از طریق مرورگر و هم از طریق اپلیکیشن اختصاصی آن قابل انجام است. در صورت بروز هر مشکل یا سوالی، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

نحوه اعتراض به جریمه خودرو به چه صورت است؟

در صورتی که می‌خواهید اقدام به ساخت اکانت اینستاگرام با شماره را انجام دهید، می‌توانید از بخش Phone number استفاده کرده و شماره تماس خود را در فیلد موجود وارد کنید. در صورت انتخاب زبان فارسی، همه گزینه های پیش رو به زبان فارسی برای شما نمایش داده خواهد شد.ولی در این مطلب آموزش ساخت اکانت اینستاگرام، به صورت پیش فرض انگلیسی در نظر گرفته می شود. ابتدا باید اپلیکیشن اینستاگرام را از مارکت های معتبر، مثل play store دریافت کرده و سپس در گوشی خود نصب کنید و مجوز های مورد نیاز را به آن بدهید. همان ابتدا صفحه ای به شکل زیر نمایش داده می شود که در صورت داشتن نام کاربری و رمز عبور می توانید وارد نرم افزار شوید. در قسمت بالا می توانید زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

http://amoozesh-agrcs.irبه شما ساخت اکانت از طریق اپلیکیشن و سایت اینستاگرام را یاد دادیم و گفتیم که می‌توانید در اینستاگرام چند اکانت با هم داشته باشید و روش ساختن اکانت دوم را هم گفتیم. در این مرحله یک کد تایید برای شما به آدرس ایمیل یا شماره تماسی که داده‌اید، ارسال می‌شود. آن کد را در فیلد مشخص شده جای‌گذاری کرده و بر روی دکمه next کلیک کنید. در ادامه درمورد چگونگی ساخت اکانت اینستاگرام مجله خبری اینستا با کامپیوتر صحبت خواهیم کرد. در مقاله فوق بطور کامل آمزوش ساخت اکانت برای شما عزیزان قرار گرفت که اگر هنوز با سوال چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم؟ مواجه هستید میتوانید سوالات خودرا در بخش نظرات باما در میان بگذارید. دقت داشته باشید که در آموزش ذکر شده نحو ساخت اکانت با کامپیوتر و اندروید و ایفون ذکر شده که پیشنهاد میشود بار دیگری مقاله را مطالعه کنید.

  • در هنگام ایجاد اکانت اینستا با موبایل ممکن است با ارور و خطا های بسیاری مواجه شوید که تقریبا تمامی آنها با زبان انگلیسی هستند.
  • در بخش پروفایل، با لمس دکمه‌ی Edit profile می‌توانید اطلاعات کاربری خود را ویرایش کنید.
  • از قسمت edit profile میتوانیم آیدی ، اسم اکانت ، عکس پروفایل ، تاریخ تولد رو تغییر بدیم یا بیوگرافی و آدرس سایت خودمون رو اضافه کنیم.
  • پیشنهاد میشود در ادامه مقاله ایجاد اکانت اینستا با موبایل باما همراه باشید که به اطلاعات خوبی در این زمینه اشاره شده است که نباید آنهارا ساده از دست داد.
ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر و ساخت اکانت با موبایل، دو روش اصلی برای ایجاد اکانت در اینستاگرام است. اگر می خواهید برای مقاصد مختلفی، اکانت های زیادی بسازید، حتماً از روش ساخت اکانت اینستاگرام بدون شماره موبایل و با ایمیل استفاده کنید. مرحله ی بعد بعد پنجره ای به ما نشان داده می شود که دارای دو گزینه میباشد. در این مقاله شما را با نحوۀ ساختن اکانت اینستاگرام آشنا کردیم. از زمانی که حساب کاربری اینستاگرام می‌سازید، وارد دنیایی از ناشناخته‌ها می‌شوید که کم‌کم با آن‌ها آشنا خواهید شد.

ساخت اکانت دوم در اینستاگرام

بعد از تکمیل فیلد اسم و پسورد، دو گزینه continue and sync contacts و continue without syncing contacts براتون فعال میشه. در این مرحله تقریبا کار تمام است و با زدن دکمه نام نویسی ثبت نام شما در اینستاگرام تکمیل می‌شود و یک حساب کاربری برای شما در اینستاگرام ساخته خواهد شد. با زدن دکمه نام نویسی شما ملزم به موافقت با شرایط و خط مشی اینستاگرام خواهید شد که می‌توانید آن‌ها را نیز مطالعه کنید. اسمی که در این قسمت انتخاب می‌کنید همان آیدی است که سایر افراد به کمک آن قادر به پیدا کردن شما در اینستاگرام هستند. هرچند که بعد از ثبت نام در اینستاگرام نیز، می‌توانید به راحتی و بدون محدودیت آن را تغییر دهید که برای اینکار نیز می‌توانید از مقاله تغییر نام کاربری در اینستاگرام کمک بگیرید. قبل از شروع آموزش و یادگیری نحوه ایجاد و ساخت اکانت جدید در اینستاگرام، بد نیست که ابتدا کمی با نکات و روش‌های مختلف ثبت نام در اینستاگرام آشنا شویم.

دیدگاهتان را بنویسید