آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با گوشی و کامپیوتر مجله اینترنتی بیننده | instaa

در این مرحله یک کد تایید به آدرس ایمیل یا شماره تماس شما ارسال میگردد. آن را در کادر مربوطه وارد کنید و باز هم بر روی دکمه next لمس نمایید تا وارد مرحله بعدی شوید. برای مشاهده پست‌های دوستان یا فالویینگ‌ها شما از طریق سایت اینستاگرام باید وارد اکانت اینستا خود شوید. پست‌های دوستان در بخشی که با عنوان Feed نمایش داده می‌شوند. به منظور دسترسی به این بخش کافیست که در مرورگر خود بر روی عبارت Instagram موجود در گوشه سمت چپ صفحه کلیک کنید.

http://amoozesh-agrcs.irپس از اعمال تغییرات مورد نظر، کافیست که بر روی گزینه Submit کلیک کنید تا این تغییرات ذخیره شوند. اولین کاری که برای ساخت اکانت اینستاگرام باید انجام بدیم اینکه بریم برنامه اینستاگرام رو نصب کنیم. اگر اندرویدی هستید از گوگل پلی و اگر ایفون دارید از اپ استور دانلود و نصب کنید.

ورود به اینستا از طریق سایت اینستاگرام

می توانید آن را از فیس بوک وارد کنید ، آن را از گالری عکس همراه خود انتخاب کنید یا همانجا سلفی بگیرید. رمز عبوری که برای اکانت خود استفاده میکنید باید ترکیبی از حروف و اعداد باشد. پیشنهاد ما این است که از کاراکتر های خاص نظیر @ و … نیز در رمز عبور خود استفاده کنید و آن را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید. آدرس ایمیل وارد شده در اینستاگرام نباید قبل از شما توسط شخص دیگری استفاده شده باشد. اگر قصد دارید که عکس جدیدی را جایگزین عکس فعالی کنید، باید گزینه Upload a Photo را انتخاب کنید.

حالا دیگر نوبت به بخش هیجان‌انگیز، یعنی وارد شدن به برنامۀ اینستاگرام می‌رسد. تاریخ تولدتان را وارد و گزینه NEXT‌ را انتخاب کنید. مراحلی که در ادامه توضیح داده شده است در اینستاگرام‌های فارسی و انگلیسی و سیستم عامل اندروید و iOS عینا یکسان است. بعد از این مرحله پیغامی از طرف اینستاگرام دریافت می‌کنید که هرکسی به اکانت قدیمی شما دسترسی دارد به این اکانت هم می‌تواند دسترسی داشته باشد. بعد از این‌که Next را زدید، باید کدی که به شماره همراهتان اس ام اس شده یا ایمیل آمده را در کادر زیر وارد کنید. شما می‌توانید اگر حسابی در Fasebook دارید و اکنون می‌خواهید با همان مشخصات در اینجا هم برایشان ایجاد شود باید بر روی گزینه Log in with Facebook کلیک کنند.

  • چرا که اینستاگرام حساب‌های کاربری مرتبط با افرادی که کمتر از سن قانونی هستند، به خصوص حساب‌های کاربری زیر 13 سال را غیرفعال می‌کند و در آینده با مشکلات مختلفی رو به رو خواهید شد.
  • در بخش بعدی مقاله قصد داریم روش ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از کامپیوتر را توضیح دهیم.
  • پس از اینکه حساب کاربری خودتان را در اینستاگرام ساختید، می‌توانید اطلاعاتتان را ویرایش کنید، برای پروفایلتان عکس انتخاب کنید و درنهایت می‌توانید دوستان و اعضای خانواده خود را دنبال کنید.
  • خوشبختانه رسیدن به مخاطبان هدف در اینستاگرام کار چندان سختی نیست.

در پایان وارد اکانت اینستاگرام در کامپیوتر خود شوید و از قسمت تنظیمات میتوانید بیو و پروفایل و سایر قسمت های اینستاگرام خود را تغییر دهید . ثبت اینستاگرام با اکانت فیسبوکدر صفحه جدید میتوانیم یک عکس برای پروفایل خود انتخاب کنیم.برای اینکار کادر آبی رنگ Add a Photo را لمس میکنیم. اگر دوست ندارید در اینستاگرام عکس داشته باشید برای مجله خبری اینستا گذشتن از این مورد میتوان گزینه skip را لمس کنید. در این کادر از شما ایمیل یا تلفن همراه خواسته می‌شود؛ توصیۀ ما این است که حتماً حساب کاربری‌تان را با ایمیل بسازید. رمز عبور ایمیل را هم در جایی امن برای خود نگهداری کنید. 💡سعی کنید از ایمیلی برای ساخت اکانت اینستاگرام استفاده کنید که قبلا با اون حسابی در اینستاگرام نساخته باشید.

آموزش کار با واتس اپ (whats app)

دیدگاهتان را بنویسید