آموزش ثبت نام و ساخت اکانت اینستاگرام و شروع استفاده از آن موبایل کمک | instaa

یکی از مزایای مهم ساخت اکانت اینستاگرام این است که امکان انتشار محتوای متنی و ویدیویی (تا 10 دقیقه و حتی بیشتر در قالب IGTV) را فراهم می‌کند. چنانچه نمی‌دانید که چگونه یک ویدیو را به صورت IGTV و به همراه کاور پست کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله چگونه igtv بگذاریم را به صورت کامل مطالعه کنید. ممکن است به هر دلیلی در دنیای شبکه‌های اجتماعی تازه وارد باشید. مهم نیست؛ چرا که می‌توانید همین الان به جمعِ 900 میلیونی کاربران اینستاگرام بپیوندید و فعالیت شخصی یا تجاری‌تان را آغاز نمائید. امروزه اینستاگرام به عنوان یک ماشین ثروت‌ساز شناخته می‌شود و شما تنها با داشتن یک پیج و یادگرفتن اصول کسب درآمد از اینستاگرام می‌توانید به درآمد رویایی خود دست پیدا کنید. پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و به صورت کامل و مرحله به مرحله ساخت اکانت اینستاگرام را یاد بگیرید.

راه برای هوشمندتر کردن سیری بر روی آیفون

کمی صبر کنید تا به شماره تلفن وارد کرده، رمز یکبار مصرف ارسال شود. بعد از دریافت رمز یکبار مصرف، در کادر خالی وارد کنید و بر روی Next کلیک کنید. حالا باید نام کاربری را به همراه رمز عبور وارد کنید. نام و نام کاربری مجله خبری اینستا که موقع ثبت نام وارد کرده‌اید را در پروفایل اکانت خود می‌توانید مشاهده کنید. افزودن عکس نمایه یا انتخاب عکس پروفایل هم یکی از اقداماتی است که همین حالا می‌توانید آن را انجام دهید و یا انجام آن را به بعد موکول کنید.

  • در صفحه نمایه شما در بین گزینه های همبرگری در گوشه بالا سمت راست پنهان شده است.
  • ما برای شما هموطنعزیز❤️ راهنمای فارسی محصولات را ارسال می‌کنیم و امکان خرید ریالی با تخفیف ویژه را برایتان فراهم می‌نماییم.
  • دقت کنید که این مرحله یکی از مراحل بسیار مهم ثبت نام در اینستاگرام است و حتما تاریخ تولد درست و دقیق خود را وارد کنید و از وارد کردن اطلاعات فیک خودداری کنید.
  • CRM مخفف Customer Relation Management (مدیریت ارتباط با مشتری) است.
  • درضمن در هر دو روش امکان استفاده از اکانت فیسبوک برای وارد شدن به اینستاگرام وجود دارد.

خوشبختانه رسیدن به مخاطبان هدف در اینستاگرام کار چندان سختی نیست. نحوه پیدا کردن مخاطب هدف یکی از اصلی‌ترین دغدغه های افرادی است که در اینستاگرام فعالیت دارند و تنها با هدف گذاری و تولید محتوا و تبلیغات اصولی می‌توان به این اهداف رسید. در نسخه وب هم می‌توانید به‌جای ثبت‌ نام از طریق اکانت فیسبوکتان وارد شوید.

شغل ادمین اینستاگرام چیست و چگونه ادمین شویم؟

ممکنه ایمیلی که ساتفاده کردید ، قبلا برای اکانت دیگه ای ثبت نام شده باشه. لطفا نظر خودتان را برای ما ارسال کنید تا نقاط قوت و ضعف مطالب مشخص شده و در جهت بهبود کیفیت محتوای سایت بتوانیم قدم موثر تری برداریم . ابتدا بر روی آیکون با نماد آدمک موجود در بالای صفحه کلیک کنید. از این فرم می‌توانید برای ورود و یا ثبت نام در مجله کاپریلا استفاده کنید.

http://amoozesh-agrcs.irپیشنهاد می‌کنیم در این مرحله با استفاده از ابزار یا اپلیکیشن lastpass یک گذرواژه بسیار قوی برای خود انتخاب کنید. در صفحه‌ی آموزش lastpass به طور کامل به معرفی و توضیح این ابزار پرداخته‌ایم. دقت داشته باشید که ساخت اکانت جدید در اینستاگرام ایفون و اندروید تفاوت بسیاری ندارد که در این زمینه با بررسی موارد ذکر شده میتوانید یک اکانت ساده و رایگان برای خود راه اندازی کنید. لازم به ذکر است بدانید اگر در این خصوص با سوال یا مشکلی مواجه شدید میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید که به تمامی سوالات شما در این خصوص پاسخ داده میشود.

چگونه پسوردم را تغییر دهم؟

دیدگاهتان را بنویسید