آموزش تصویری و ساده ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر | instaa

پس از ثبت نام در اینستاگرام می‌توانید وارد اکانت یا پروفایل خود شوید. در این مرحله می‌بایست مشخصات و اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید. برای انجام این عمل در برنامه اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید. وقتی مرحله‌ی نصب اپلیکیشن روی گوشی شما کامل شد، روی آیکون مربوط به آن بزنید تا وارد برنامه شوید. پس از ورود به این برنامه، تصویر زیر به نمایش درمی‌آید.

تصویر پروفایل

ولی برای این‌که در این شهر بزرگ و پرجمعیت به خوبی با خیابان‌ها، کوچه پس کوچه‌ها و قوانین شهر آشنا شوید لازم است که همه چیز را از صفر تا 100 یاد بگیرید. ما برای شما دوره‌ای آماده کردیم که بعد از دیدنش یک پا متخصص اینستاگرام خواهید بود. اینستاگرام هم اکنون یکی از محبوب‌ترین و پرکاربرترین شبکه‌های اجتماعی موجود است. اینستاگرام سبک منحصر به فردی دارد و بیشتر یک شبکه اجتماعی تصویر محور است.

  • کادر بعدی مربوط به نام کامل شما است، سپس در کادر بعدی نام کاربری شما قرار می‌گیرد و در کادر آخر هم باید گذرواژه خودتان را وارد کنید.
  • اگر نام کاربری که انتخاب می‌کنید تکراری نباشد به راحتی این مرحله را هم پشت سر خواهید گذاشت.
  • تنها با روشن کردن دیتا گوشی با دوستان خود در ارتباط باشیم.
  • برای ایجاد اکانت اینستاگرام از طریق کامپیوتر، کافیست مراحل زیر را طی کنید.
  • قبل از شروع آموزش و یادگیری نحوه ایجاد و ساخت اکانت جدید در اینستاگرام، بد نیست که ابتدا کمی با نکات و روش‌های مختلف ثبت نام در اینستاگرام آشنا شویم.
در ادامه نحوه ساخت اینستاگرام و رجیستر کردن در این شبکه اجتماعی را با استفاده از تلفن همراه به شما آموزش خواهیم داد. در ادامه به شما نحوه ایجاد حساب کاربری اینستا با استفاده از کامپیوتر را به صورت مرحله به مرحله آموزش خواهیم داد. 2- آدرس ایمیل خود را وارد کنید و یک username و password ایجاد کنید و یا اینکه روی گزینه Log in With Facebook کلیک کنید و در اکانت اینستاگرام خود لاگین کنید . باید کد ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا ساخت اکانت در اینستاگرام با کامپیوتر برای شما تکمیل شود. یعنی برای مثال شما نمی توانید هم‌زمان دو یوزرنیم با آیدیهای Mohammad را در اینستاگرام ببینید.

برای آشنایی با روش های بازگردانی اکانت اینستاگرامی که نام کاربری و رمز عبورش را فراموش کرده اید به مقاله زیر مراجعه کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند مرحله ساده را دنبال کنید. اگر از ایمیل جهت ساخت حساب کاربری استفاده کردید، حتما در اولین فرصت شماره همراه خود را نیز در instagram استفاده مجله خبری اینستا کنید تا امنیت پیجتان افزایش یابد. حال زمان آن رسیده است که مشخص کنید حساب کاربری شما خصوصی باشد و یا عمومی. اگر قصد ساخت حساب کاربری خصوصی را دارید تیک گزینه private را زده و در غیر این صورت گزینه public را تیک زده و بر روی دکمه next کلیک کنید. را بزنید تا وارد بقیۀ قسمت‌های ساخت اکانت اینستاگرام شوید.

آموزش پاک کردن تاریخچه سرچ اینستاگرام (Search History)

درصورتی که با شماره موبایل یا ایمیل ثبت‌نام کردید، باید یک نام کاربری یا Username و یک رمز عبور یا Password برای خود انتخاب کنید. به غیر از نام کاربری و رمز عبور، تکمیل سایر اطلاعات پروفایل اختیاری است. در مرحله آخر با لمس گزینه Next اکانت شما ساخته می‌شود. همچنین اگر توسط اکانت فیسبوکتان وارد اینستاگرام شوید، حتی به انتخاب نام کاربری و رمز عبور هم نیازی نخواهید داشت.

http://amoozesh-agrcs.ir

دیدگاهتان را بنویسید