آزمون آنلاین آيین نامه ۱۴۰۱ با جواب و جدید【۶۰ تا آزمون رایگان】

استفاده از سیستمهای رایگان دانلود آزمون آیین نامه رانندگی بهترین انتخاب است. این سیستم به شما اجازه میدهد تا بدون پرداخت هزینه‌ بالایی به مجموعه‌ کاملی از تستها دست پیدا کنید. تست های آیین نامه اصلی رایگان از کیفیت بالایی برخوردار است و توسط مربیان و افسران با تجربه بارها بازنگری و تصحیح شده است.

تست آیین نامههر آموزشگاه یک روز و ساعتی را مشخص میکند از آموزشگاه خودتون آزمونهای آیین نامه بپرسید. با توجه به فرار بودن برخی نکات، امکان بالا رفتن استرس روز آزمون وجود دارد. به راحتی و در کمترین زمان ممکن با این آزمونهای جدید، بدون غلط در آزمون تئوری قبول شوید. برای شروع آزمون لازم است که ثبت نام کرده و به حساب کاربری خود وارد شوید.

  • ما سعی داریم بهترین خدمات آموزش آیین نامه را در اختیار شما بگذاریم.
  • در هنگام تهیه تست های ایین نامه راهنمایی و رانندگی دقت داشته باشید که دو آزمون مقدمات و اصلی تفاوت هایی با هم دارند که اصلی ترین تفاوت آنها در عدم وجود سوالهای بخش فنی در آزمون آیین نامه مقدماتی است.
  • تماماین آزمون از سوالات آیین نامه ۱۴۰۱ گرفته شده است و بهترین گزینه برای محک زدن شما قبل از امتحان آزمون اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی می باشد.
آزمون آنلاین آيین نامه ۱۴۰۱ با جواب و جدید【۶۰ تا آزمون رایگان】 چیزی که برای قبولی در آیین نامه رانندگی احتیاج بود در این صفحه قرار دادیم بیشتر از این لازم ندیدیم اضافه کنیم. آنچه در اختیار شما گذاشته می‌شود مجموعه‌ای استاندارد، هدفمند و طبقه بندی شده است که در صورت مطالعه اصولی به سادگی شما در آزمون آیین نامه قبول خواهید شد بدون آنکه زمان زیادی را صرف مطالعه کرده باشید. سعی شده از بهترین و سخت ترین سوال استفاده شود توجه داشته باشید این آزمون از ۳۰ سوال تشکیل شده و به صورت آزمون آنلاین رایگان قرارداده شده است تا رشد و پیشرفت در حوزه راهنمایی و رانندگی در جهت اخد مدرک گواهی رانندگی برای کاربران فراهم کرده باشد. نکته ای که وجود دارد اینست که شما باید مجموعه از سوالات را دانلود کنید که کاملا به روز و استاندارد باشند و این سوالات بیشتر تکرار را در آزمون های آیین نامه داشته است . انقدری که برای آزمون آیین نامه استرس داشتم برای آزمون شهر استرس نداشتم ولی خب به لطف این سری سوالها و آزمون های آزمایشی خیلی آسون با همه تستها آشنا شدم و بعد سر جلسه آزمون کاملا به همه سوالها تسلط داشتم و همون دفعه اول قبول شدم. آزمون آنلاین راهنمای و رانندگی با هزینه های بسیار کم شما را برای آزمون آماده خواهد کرد.

برای دانلود سوالات آیین نامه و قبولی صددرصد در آزمون آیین نامه اصلی روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا به صفحه ی این سوالات بروید . در صورتی که خلاصه کتاب آیین نامه رانندگی را در اختیار داشته باشید این بخش به صورت خلاصه و به سادگی آموزش داده شده است. همانطور که در شکل مشاهده می نمایید، مطابق دستورالعمل بالا خودرو مشکی و قرمز در خیابان اصلی هستند.

آزمون آیین نامه شماره 54

به همراه نداشتن هر یک از این موارد موجب خواهد شد کارشناس مربوطه از آزمون دادن شما ممانعت به عمل آورد. یا تصور کنید کارشناس آزمون از شما می‌خواهد به سمت راست یا چپ گردش کنید. از برخی کشورها مثل بنگلادش و افغانستان که بگذریم، رانندگی در دنیا یک امر جمعی است ولی در ایران یک امر فردی. هر سوالی که فکر کردید اشتباه می باشد ممنون می شم اسکرین گرفته و برای ما ارسال کنید.

بنابراین خودرو سبز ابتدا و بعد از آن خودرو زرد عبور می آیین نامه کند. این سری ویدیو ها را برای همه به خصوص هنرجویان متقاضی گواهینامه رانندگی توصیه میکنیم . در صورتی که از پی دی اف سوالات آئین نامه ۱۴۰۱ پایه سوم پیش از آزمون استفاده کنید، با نحوه کلی طرح سوالات آشنا خواهید شد و آمادگی بالایی در جلسه دارید.

آزمون آیین نامه اصلی

همین طور در بخش خلافی خودرو ممکن است سوالی در خصوص حق تقدم یا سبقت گرفتن مطرح شود. به همین ترتیب سوالات دیگری در خصوص نحوه رانندگی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و غیره در این آزمون ها مطرح می شود. در مرحله دوم داوطلب گواهینامه رانندگی باید در آزمون آیین نامه اصلی قبول شود. آزمون آیین نامه اصلی توسط افسر یا سرهنگ راهنمایی و رانندگی گرفته می شود.

نمونه سوالات آیین نامه اصلی فنی ۱۴۰۱ شامل چه مواردی است؟

دیدگاهتان را بنویسید