Starbucks با اضافه کردن کارمندان جدید ، می گوید ماشین ها به تنهایی آن را قطع نمی کنند
استارباکس دریافت که حذف کار انسانی به نفع ماشین ها برای این شرکت کار نمی کند-بنابراین اکنون زنجیره ای قهوه در هزاران فروشگاه در حال استخدام باریستای قدیمی انسانی است.
برایان نیکول ، مدیرعامل Starbucks ، در تماس با سرمایه گذاران در اوایل این هفته اظهار داشت که تلاش این شرکت برای کاهش تعداد زیادی از سهام در طی چند سال گذشته و جایگزینی انسان با ماشین ها دوباره به کار گرفته شده است: ماشین آلات پیشرفته جایگزین ناکافی برای کار انسانی است.
نیکول در تماس گفت: “در طی دو سال گذشته ، ما واقعاً کار را از فروشگاه ها حذف کرده ایم ، فکر می کنم با این امید که تجهیزات بتوانند حذف کار را جبران کنند.” سرپرستبشر “آنچه ما می یابیم این است که این یک فرض دقیق با آنچه بازی می کرد نبود.”
در زمانی که نیکول در سپتامبر 2024 به استارباکس پیوست ، این شرکت در حال آزمایش افزایش کارمندان انسانی فقط در تعداد معدودی از مکان ها بود. نیکول امسال این تلاش را شامل 3000 مکان از 40،000 فروشگاه زنجیره ای قهوه در سطح جهان شد.
مرتبط: “ما مؤثر نیستیم”: مدیرعامل Starbucks به کارمندان شرکت می گوید که آیا این مکان را رشد می دهد یا نه “
نیکول اظهار داشت که فناوری جدید به تنهایی آن را کاهش نمی دهد. Starbucks نیاز به فروشگاه های مناسب برای کارمندان و امکان دسترسی به کارکنان به تجهیزات جدید برای ارائه تجربه بهتر مشتری دارد.
نیکول در این تماس گفت: “تجهیزات تجربه مشتری را که ما باید ارائه دهیم حل نمی کند ، بلکه کارمندان فروشگاه ها و استقرار با این فناوری در پشت آن است.”
نیکول خاطرنشان کرد: افزایش کارکنان مستلزم هزینه های بالاتری هستند اما ادعا می کنند که “برخی از رشد” برای شرکت همراه با این حرکت است.
مدیرعامل استارباکس برایان نیکول. عکس توسط کوین سالیوان/دیجیتال اول رسانه/ثبت نام اورنج کانتی از طریق Getty Images
اقدام به استخدام Baristas جدید بخشی از برنامه Niccol برای تبدیل استارباکس پس از پنج چهارم متوالی کاهش فروش است. استارباکس روز سه شنبه گزارش داد که فروش همان فروشگاه در سه ماهه اول سال 2025 1 ٪ کاهش یافته و از انتظارات وال استریت کم شده است.
مرتبط: این کار در Starbucks پرداخت می شود زیرا The Coffeehouse سیاست درب باز خود را معکوس می کند
نیکول به سرمایه گذاران اطمینان داد که گرچه نتایج مالی “ناامید کننده” است ، اما استارباکس “واقعاً نشانه های زیادی از پیشرفت” را نشان می داد. به عنوان مثال ، میانگین زمان تحویل سفارشات درون فروشگاهی به طور متوسط در طول سه ماهه کاهش یافته است.
برنامه Niccol برای چرخاندن Starbucks شامل محدود کردن تعداد مواردی است که می تواند از طریق تلفن همراه سفارش دهد ، اضافه کردن لیوان های سرامیکی برای سفارشات داخل فروشگاه ، برش 30 ٪ از منو ، نوشتن نام مشتریان با تیز کردن در فنجان های خود ، و از Baristas خواسته است که کمتر از چهار دقیقه سفارش دهند. از 12 ماه مه ، Starbucks همچنین به باریستاها نیاز دارد تا به طور یکنواخت در یک قسمت سیاه جامد و کف های جین خاکی ، سیاه یا آبی به طور یکنواخت بپوشند.
Starbucks 16.941 فروشگاه در ایالات متحده دارد و 211،000 کارمند ایالات متحده دارد. سهام این شرکت در زمان نوشتن حدود 11 درصد کاهش یافته است.
https://www.entrepreneur.com/business-news/starbucks-adding-new-staff-says-machines-alone-wont-cut-it/490980