ROI واقعی پس از پیروزی می آید – در اینجا نحوه دریافت آن آورده شده است

ROI واقعی پس از پیروزی می آید – در اینجا نحوه دریافت آن آورده شده است

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

برنده های بزرگ راه اندازی محصول دور بودجه این لحظات در سفر یک شرکت است که با بلند کردن سنگین در پشت صحنه همراه است. شما برای رسیدن به آن لحظات بزرگ سخت تلاش می کنید. اجازه ندهید که تمام تلاش های آن پس از گذشت لحظه ، صاف شود.

مشاغل زرنگ و دانا می فهمند که بازده واقعی سرمایه گذاری تلاش اغلب در روزها و هفته های بعد از آن صورت می گیرد ، هنگامی که منجر به افزایش و افزایش چشم انداز برند می شود ، یک پنجره اصلی برای تبدیل علاقه به تأثیر ماندگار ایجاد می کند. از پیگیری های استراتژیک ایمیل گرفته تا اعمال روابط عمومی تا برجسته کردن برد های کلیدی ، یک برنامه قوی پس از لحظه برای تبدیل حرکت به نتایج قابل اندازه گیری ضروری است.

چرا حرکت مهم است

بسیاری از تیم ها بیش از موفقیت طولانی مدت روی اهداف کوتاه مدت متمرکز می شوند. من این را با ذهنیت “پرتاب و فراموش” برابر می کنم ، جایی که توجه به سرعت از یک پروژه به پروژه دیگر تغییر می کند. این منجر به فرصت های از دست رفته برای اتصال نقاط و ایجاد حرکت به دست آمده از رویداد مهم می شود. اگر برنامه پیگیری روشنی ندارید ، خطر از دست دادن ارزش را که تازه تولید شده است از دست می دهید.

یک برنامه مداوم و منسجم که بر موفقیت ایجاد می شود ، به ایجاد تأثیر ماندگار کمک می کند. استراتژی های پیگیری مبنی بر ادامه تعامل ، پرورش منجر و تقویت پیام های شرکت برای ایجاد حرکت و رشد طولانی مدت تجارت مهم است.

مشاغل هنگام انتقال از لحظه بزرگ به پیگیری ، از جمله:

  • مدیریت و اولویت بندی منجر به تولید در طی یک رویداد
  • در ذهن خود ادامه دهید: حفظ تعامل مداوم با چشم انداز پس از محو شدن عناوین
  • حفظ حرکت: اطمینان از ارتباطات پیگیری به موقع و مرتبط است
  • اندازه گیری موفقیت: تأثیرات پیگیری را به طور دقیق مانند تبدیل ، تعامل و سرمایه گذاری بازده (ROI) اندازه گیری کنید.

مرتبط: کارآفرینان موفق از نظر استراتژیک این 5 کار را برون سپاری می کنند

استراتژی هایی برای مدیریت و اولویت بندی منجر

مدیریت و اولویت بندی موثر پس از دستیابی به یک شرکت قابل توجه می تواند تفاوت بین فرصت های از دست رفته و تبدیل معنادار باشد. مدیریت سرب هوشمند با یک سیستم امتیاز دهی سرب شروع می شود که بر اساس عنوان شغلی ، خرید قصد ، بودجه و سطح نامزدی ، چشم انداز را در رتبه بندی قرار می دهد. با اختصاص نمرات ، مشاغل می توانند منابع را بر روی سربها متمرکز کنند که به احتمال زیاد تبدیل می شوند.

برای حفظ حرکت ، بلافاصله مخاطبین را به یک مدیریت ارتباط با مشتری یا سیستم مدیریت سرب وارد کنید. این به شما در سازماندهی ، پیگیری و مدیریت ارتباطات مداوم کمک می کند. سرعت بسیار مهم است. برقراری تماس های اولیه یا ارسال ایمیل سریع به چشم انداز ، علاقه آنها را در حالی که هنوز تازه است ، جلب می کند.

ماندن در ذهن

پرورش سربهای برنده سخت بسیار مهم است. بازاریابی ایمیل هدفمند در تبدیل سرب مهم است. اول ، این ارتباطات شخصی ، متناسب و مرتبط را حفظ می کند که ارتباطات ایجاد شده در لحظه بزرگ را تقویت می کند. برای پرورش روابط و راهنمای هدایت شده از طریق سفر خریدار ، به علایق خاص ، چالش ها یا نیازهای خود در ایمیل های پیگیری خود بپردازید. مطالب و پیشنهادات مربوطه را برای ادامه گفتگو درج کنید.

سایر استراتژی های مؤثر برای پرورش منجر به موارد زیر می شود:

  • کمپین های قطره ای خودکار برای ارائه محتوای به موقع و مرتبط که ارزش آن را فراهم می کند.
  • با استفاده از تبلیغات متناسب ، محتوای اختصاصی ، مانند دسترسی به نسخه ی نمایشی ، مطالعات موردی یا سفیدپوستان ، رسانه های اجتماعی برای ماندن در ذهن خود در بهترین حالت قرار می گیرند.
  • تماس های تلفنی شخصی یا جلسات ویدیویی می تواند لمس انسان را به آن اضافه کند. این پایه و اساس ایجاد اعتماد ، پرورش و تعمیق روابط مداوم را فراهم می کند.

مشاغل همچنین می توانند از روشهای خلاقانه و/یا غیر متعارف استفاده کنند تا بعد از این واقعیت ، در ذهن خود باقی بمانند. محتوای شخصی سازی شده را خلاصه کنید که خلاصه رویداد یا نقطه عطف خود یا به اشتراک گذاری بینش مربوط به منافع هر چشم انداز باشد. مجموعه ای از منابع را بر اساس علایق خاص و مناطق تمرکز اختصاص دهید. محتوا می تواند شامل کتابهای الکترونیکی ، مطالعات موردی ، وبینارها یا سفیدهای سفید باشد که مستقیماً مربوط به چالش ها یا علایق تجاری سرب هستند.

با مشوق هایی برای اقداماتی مانند به اشتراک گذاری محتوا ، تکمیل نظرسنجی یا تعامل در رسانه های اجتماعی ، به یک بازی تبدیل شوید. یک تابلوی رهبری با جوایز یا پاداش برای افراد جذاب بیشتر ایجاد کنید. ارسال فریاد رسانه های اجتماعی شخصی به رهبری ، از آنها برای تعامل با شما و ترغیب آنها به ارتباط خود تشکر می کند.

مرتبط: 8 روش مؤثر برای برقراری ارتباط با مشتری

اندازه گیری موفقیت

شش روش اساسی برای اندازه گیری موفقیت حرکت تلاشهای شما وجود دارد:

  1. تبدیل های سرب نشان می دهد که پیگیری در تبدیل علاقه به فروش چقدر مؤثر است.
  2. نرخ باز و کلیک از طریق ایمیل ، اثربخشی کمپین های ایمیل را در زمینه های مجدد و هدایت آنها برای انجام یک اقدام مورد نظر (به عنوان مثال ، ثبت نام برای نسخه ی نمایشی ، بارگیری محتوا) اندازه گیری می کند.
  3. تعامل سرب نشان می دهد که چقدر علاقه را حفظ می کنید و مکالمه را زنده نگه دارید.
  4. فروش واجد شرایط فروش (SQL) کیفیت سرب را ارزیابی می کند.
  5. ROI درآمد حاصل از تبدیل های پس از رویداد را در برابر هزینه حضور در این رویداد ارزیابی می کند.
  6. حفظ مشتری/تکرار مشاغل ، حفظ مشتری و تکرار فروش از سرب را ردیابی می کند و می تواند اثربخشی تلاش های پرورش را اندازه گیری کند.

حفظ حرکت

چگونه مشاغل می توانند حرکت خود را برای رشد طولانی مدت حفظ کنند؟ این کار با تغییر تمرکز از موفقیت کوتاه مدت به بازی طولانی ایجاد روابط پایدار و استفاده از یک رویکرد نامزدی مداوم آغاز می شود. در اینجا چند توصیه خاص آورده شده است.

مطالب را ارائه دهید که آموزش ، پرورش و موقعیت خود را به عنوان یک منبع قابل اعتماد ، نه فقط یک فروشنده که کالاهای خود را در دست دارد ، قرار می دهد. تمرکز خود را بر تقویت روابط بلند مدت که می تواند به مشتریان وفادار تکامل یابد.

بر اساس مرحله آنها در روند خرید ، علایق و نیازهای خود را بخش کنید. سپس می توانید پیگیری های شخصی تری را ارائه دهید که طنین انداز و موثرتر آنها را پرورش می دهد.

ایجاد یک انجمن ، هیئت مشاوره مشتری و/یا برنامه وفاداری برای نگه داشتن رهبری و مشتریان. این بهترین فرصت را برای ایجاد طرفداران/سفیران برند و تکرار خریداران به شما می دهد. برنامه های صدور گواهینامه فروشنده یک نمونه عالی است: افراد و سازمانهای همکار که در یک فناوری خاص آموزش دیده و دارای مجوز هستند ، تمایل به خرید آن برند دارند. جوامع و تابلوهای مشاوره مشتری نیز منبع بازخورد و بینش ارزشمندی برای بهبود محصول هستند.

توصیفات ، مطالعات موردی یا داستانهای موفقیت را بخشی از استراتژی حرکت خود کنید. مردم می خواهند از افرادی که به آنها اعتماد دارند خریداری کنند. اثبات اجتماعی مانند این به ایجاد اعتماد کمک می کند و احساس جامعه را در اطراف برند شما ایجاد می کند. معیارهای کلیدی را پیگیری کنید و به طور مداوم استراتژی های خود را بهینه کنید. تاکتیک های خود را بر اساس این داده ها تنظیم کنید تا درگیری مداوم بهبود یابد.

آن استراتژی ها را کار کنید

برای به حداکثر رساندن تلاش و سرمایه گذاری خود ، شما برای استفاده از بازاریابی ، روابط عمومی و تبدیل سرب پس از وقایع و دستاوردهای مهم ، به استراتژی های جامع نیاز دارید. از بهترین روشهای ذکر شده در بالا برای تحقق ROI استفاده کنید زیرا منجر به خریداران می شود. این امر ارزش آن منجر به بهینه سازی ، افزایش شانس تبدیل و ایجاد جامعه ای از خریداران درگیر برای طولانی مدت خواهد شد.

برنده های بزرگ راه اندازی محصول دور بودجه این لحظات در سفر یک شرکت است که با بلند کردن سنگین در پشت صحنه همراه است. شما برای رسیدن به آن لحظات بزرگ سخت تلاش می کنید. اجازه ندهید که تمام تلاش های آن پس از گذشت لحظه ، صاف شود.

مشاغل زرنگ و دانا می فهمند که بازده واقعی سرمایه گذاری تلاش اغلب در روزها و هفته های بعد از آن صورت می گیرد ، هنگامی که منجر به افزایش و افزایش چشم انداز برند می شود ، یک پنجره اصلی برای تبدیل علاقه به تأثیر ماندگار ایجاد می کند. از پیگیری های استراتژیک ایمیل گرفته تا اعمال روابط عمومی تا برجسته کردن برد های کلیدی ، یک برنامه قوی پس از لحظه برای تبدیل حرکت به نتایج قابل اندازه گیری ضروری است.

چرا حرکت مهم است

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/the-real-roi-comes-after-the-win-heres-how-to-get-it/491544

دیدگاهتان را بنویسید