کلی تاکر، بنیانگذار HR Star، یک شرکت مشاور، به مجله HR گفت که حفظ اعتماد کلید اجرای این سیاست است.
و در یک یادداشت متفاوت که توسط CNN مشاهده شد و برای 26000 کارمند بریتانیایی این شرکت ارسال شد، PwC نحوه نظارت بر قانون جدید را – از طریق داده های مکان – به اشتراک گذاشت.
تاکر به این رسانه گفت: «کارفرمایان باید به طور مرتب ضرورت ردیابی را بررسی کنند و اطمینان حاصل کنند که اعتماد را از بین نمی برد.
سیاست جدید از 1 ژانویه 2025 اعمال می شود.
مرتبط: کارکنان Walmart از راه دور خط مشی بازگشت به دفتر را زیر سوال می برند، برخی به جای جابجایی، ترک را ترک می کنند
لورا هینتون، شریک مدیریت PwC انگلستان، در بیانیهای گفت: «کار چهره به چهره برای کسبوکار مردمی مانند ما بسیار مهم است و خطمشی جدید تعادل هفته کاری ما را در کنار مشتریان و همکاران تنظیم میکند.» . “با توجه به تمرکز ما بر خدمات مشتری، مربیگری، و یادگیری و توسعه، این برای کسب و کار ما و برای افراد ما درست است. در عین حال، ما به ارائه انعطاف پذیری از طریق کار ترکیبی ادامه می دهیم.”
سیانان در این یادداشت میگوید: «ما از ژانویه بهطور ماهانه دادههای موقعیت مکانی کاری شما را با شما به اشتراک میگذاریم، همانطور که با سایر دادهها مانند ساعات شارژ انجام میدهیم». “این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که سیاست جدید به طور منصفانه و پیوسته در سراسر تجارت ما اعمال می شود.”
با این حال، PwC به سختی اولین شرکتی است که بازگشت (یا عدم بازگشت) کارمندان را به دفتر پیگیری می کند. آمازون در اوایل تابستان، زمانی که گزارش شد که این شرکت در حال پیگیری تعداد دفعات تند کشیدن کارمندان و مدت زمان ماندن آنها در دفتر است، اصطلاح “نشان قهوه” را به جریان اصلی تبدیل کرد. طبق گزارش ها، Salesforce در حال ردیابی سوایپ ها است.
در حالی که PwC جزئیات بیشتری را در مورد اجرای آن اضافه نکرد، سخنگوی PWC به CNN گفت: “اگر داده های ماهانه نشان می دهد که شخصی به طور مداوم این سیاست را نقض می کند، ابتدا می خواهیم دلایل آن را بفهمیم.”