Microsoft Surface AD تولید شده است ، هیچ کس روی آن انتخاب نکرده است
مایکروسافت در تاریخ 30 ژانویه یک تبلیغ 56 ثانیه ای برای لپ تاپ Surface منتشر کرد و هیچ کس نفهمید که تا حدی که مایکروسافت آن را روز چهارشنبه فاش کرد ، تا حدی تولید شده است.
این آگهی نشان می دهد افراد مختلفی که در مکان های مختلف روی لپ تاپ سطحی تایپ می کنند. این ویژگی بر ویژگی های برجسته لپ تاپ Surface ، مانند صفحه لمسی و عمر باتری آن تأکید دارد.
نزدیک به سه ماه از زمان انتشار این تبلیغ ، هیچ کس ریشه های تولید شده توسط AI خود را انتخاب نکرده است. آستانهبشر این آگهی بیش از 46000 بازدید در مورد YouTube دارد و هیچ یک از نظرات برتر گمان نمی کند که این تبلیغ تا حدودی تولید شده است.
https://www.youtube.com/watch؟v=9swea2y2djq
طبق یک پست وبلاگ طراحی مایکروسافت که چهارشنبه منتشر شد ، کارمندان مایکروسافت از ابزارهای تولیدی AI برای کاهش زمان و هزینه مورد نیاز برای ایجاد آگهی استفاده کردند و فقط در یک ماه آن را جمع کردند.
برایان تاونزند ، طراح بصری در تیم طراحی بصری ویندوز + مایکروسافت ، در پست وبلاگ اظهار داشت: “با بودجه اندک و مدت زمان کمی ، ما توانستیم در یک ماه آنچه را که به طور سنتی منابع بیشتری را نیاز دارد ، انجام دهیم.” “ما احتمالاً 90 ٪ از زمان را صرفه جویی کردیم و هزینه ای که به طور معمول طول می کشد.”
مرتبط: اپل عذرخواهی از iPad Pro “Crush!” تبلیغ کنید و آن را از تلویزیون می کشد – در اینجا به همین دلیل است
این تیم با استفاده از ابزارهای نامشخص AI برای ایجاد یک فیلمنامه ، تابلوهای داستانی و یک عرشه زمین این روند را آغاز کرد. هوش مصنوعی به تسریع در روند کار کمک کرد و به تیم اجازه داد تا به جای هفته ها ، مواد را در عرض چند روز آماده کنند.
سپس این تیم به یک AI Chatbot بی نام گفت که آنچه در این آگهی به دنبال آن بودند. آنها “هزاران” از اعلان های اضافی را برای تصحیح بازده AI طی کردند.
از آنجا که هوش مصنوعی هنوز در تولید جزئیاتی مانند حرکت انسان مشکل دارد ، این تیم تصمیم گرفت از برخی از عکس های ایجاد شده توسط انسان برای پر کردن نقاط ضعف عکسهای تولید شده توسط AI استفاده کند. آنها مشخص کردند که انسان ها مجبور بودند عکس هایی را با “حرکت پیچیده” به صورت دستی ضبط کنند ، مانند نزدیکی دست هایی که روی صفحه کلید تایپ می کنند ، در حالی که AI برش های سریع یا عکس هایی را با حرکت محدود ایجاد می کند.
هوش مصنوعی به تیم اجازه داد بدون نیاز به سفر به محل ، زمینه های مختلفی را در آگهی نمایش دهد. با این حال ، این تیم در پست وبلاگ تصدیق کرد که هر از گاهی ، ابزارهای هوش مصنوعی توهم را تجربه می کنند یا پاسخ های نادرست ایجاد می کنند. هنگامی که توهم بوجود آمد ، تیم به صورت دستی “هر عنصر غیر طبیعی” را که ظاهر می شود ، برطرف می کند.
در پست وبلاگ آمده است: “با این حال ، مانند همه چیزهایی که با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد شده است ، توهم گاه به گاه هوش مصنوعی سر خود را عقب می اندازد.” “برای مبارزه با این ، تیم از ترکیبی از AI و ابزارهای تولید فیلم سنتی استفاده کرد تا فریم ها را به طور دقیق و تصحیح هرگونه عناصر غیرطبیعی.”
مرتبط: Google پس از واکنش شدید ، المپیک AI Gemini AI را می کشد
مایکروسافت در پست وبلاگ تأکید کرد که هوش مصنوعی فیلم سازی را دموکراتیک می کند و به هر کسی اجازه می دهد تبلیغ یا فیلم خود را بسازد.
در پست وبلاگ آمده است: “تمام آنچه لازم است تخیل و کنجکاوی برای کشف بیشماری از ابزارهای موجود است.”
مایکروسافت مشخص نکرد که کدام ابزار AI را برای تولید آگهی استفاده می کند ، اگرچه ابزار خود این شرکت ، Microsoft Copilot ، قادر به ایجاد یک اسکریپت ، فیلم و یک پروژه ویدیویی از یک سریع است.
https://www.entrepreneur.com/business-news/microsoft-surface-ad-is-ai-generated-no-one-picked-up-on-it/490655