Google پس از خطای واقعیت AI ، آگهی Super Bowl را ویرایش می کند

Google پس از خطای واقعیت AI ، آگهی Super Bowl را ویرایش می کند

هنگامی که سوپر باول یکشنبه ، 9 فوریه ساعت 6:30 بعد از ظهر پخش می شود ، یک تبلیغ از Google با برخی تغییرات در آخرین لحظه اجرا می شود.

هفته گذشته ، یک کاربر X منتشر کرد که یکی از تبلیغات جدید سوپر باول Google در مورد صاحب بازار پنیر ویسکانسین “AI Slop” بود و “به طور واضح نادرست” است. در تجارت ، ابزار Gemini AI این شرکت توضیحات محصول را می نویسد که می گوید: “گودا 50 تا 60 درصد از مصرف پنیر جهان را تشکیل می دهد.” این پست دارای تصاویر خطای ادعا شده است.

مرتبط: یک شرکت در هر ثانیه در 2 دقیقه پایانی Super Bowl 10،000 دلار می دهد

این پست ادامه می دهد: “چدار و موزارلا یک کلمه را دوست دارند.”

جری دیچلر ، رئیس Google ، برنامه های کاربردی ابری ، به این پست پاسخ داد و گفت که این نسخه “توهم” نیست و آمار در چندین مکان در سراسر وب یافت شد. با این حال ، همانطور که هر کسی که بسیار آنلاین است می داند ، این بدان معنی نیست که اطلاعات صحیح است.

گوگل تأیید کرد که این شرکت با Cheesemonger همکاری کرده و تبلیغ را برای حذف آمار انجام داده است.

گوگل در بیانیه ای به BBC گفت: “به دنبال پیشنهاد وی مبنی بر بازنویسی Gemini توضیحات محصول بدون آمار ، ما رابط کاربری را به روز کردیم تا آنچه را که تجارت انجام می دهد منعکس کند.”

بی بی سی خاطرنشان می کند که به دلایلی داده های دقیق در مورد محبوبیت پنیر برای منبع سخت است ، اگرچه چدار و موزارلا محبوب ترین در جهان محسوب می شوند.

این تبلیغ جدید است که قرار است روز یکشنبه اجرا شود ، در حالی که روسای کانزاس سیتی Eagles فیلادلفیا را به دست می گیرند.

https://www.youtube.com/watch؟v=i18td4gon8g

مرتبط: چرا تبلیغات Super Bowl بازی نهایی بازاریابی است

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/business-news/google-edits-super-bowl-ad-after-ai-fact-error/486724

دیدگاهتان را بنویسید