Gen Z Works Works ، هنگام کار ، فیلم ها ، نمایش ها را پخش می کند: گزارش
اکثر کارگران ژنرال Z ، کسانی که بین سالهای 1997 تا 2012 متولد شده اند ، نمایش ها یا فیلم ها را در محل کار تماشا می کنند – اما اگر رئیس آنها سؤال کند ، طبق نظرسنجی جدید از توبی و هریس ، دروغ می گویند و انکار می کنند.
در حقیقت ، 84 ٪ از کارگران Gen Z شاغل ، در هنگام کار ، برنامه های تلویزیونی یا فیلم های تلویزیونی را پخش کردند. این نظرسنجی ، که در نظرات 2،502 بزرگسال آمریکایی که حداقل یک ساعت در هفته جریان دارند ، نشان داد که تقریباً نیمی از ژنرال Z شاغل (48 ٪) اعتراف کردند که به همکاران یا کارفرمایان در مورد رسانه های جریان در محل کار دروغ می گویند.
عادت های جریان ژنرال Z حتی ممکن است در توانایی آنها در تکمیل کار تداخل داشته باشد-بیش از نیمی از کارگران Gen Z که مورد بررسی قرار گرفته اند (53 ٪) گفتند که آنها وظایف کاری خود را کنار گذاشته اند تا حداقل یک بار تماشای یک نمایش را انجام دهند.
مرتبط: ژنرال Z برای خرید “چیزهای عادی” در “طبقه متوسط حومه” به سمت شلوغی های جانبی روی آورده است
این نسل همچنین علاقه مند به کار از راه دور به منظور ادامه جریان در طول روز کار است. بیش از نیمی از کارگران ژنرال Z که از راه دور کار می کنند ، 52 ٪ ، اظهار داشتند که آنها نمی خواهند به کارهای حضوری برگردند زیرا آنها قادر به پخش فیلم و نمایش تحت نظارت نزدیک یک رئیس نخواهند بود.
با این حال ، حتی کارهای حضوری برای جلوگیری از برخی از پخش کننده ها کافی نیست. نزدیک به دو از پنج کارگر ژنرال Z که به صورت حضوری کار می کنند گفتند که هنوز هم می توانند در محل کار خود در جریان حرکت کنند.
به طور کلی ، در بین نسل ها ، بینندگان نسبت به لباس (109 دلار در هر ماه) به طور متوسط پول بیشتری را برای خدمات پخش (129 دلار در ماه) خرج می کنند. آنها همچنین در هر روز مقدار قابل توجهی از زمان را صرف می کنند. تقریباً سه در پنج پاسخ دهنده نظرسنجی یا 57 ٪ گفتند که آنها در یک جلسه یک یا سه ساعت نمایش یا فیلم را پخش می کنند ، در حالی که 38 ٪ گفتند که آنها به مدت سه یا چند ساعت در یک زمان پخش می شوند.
مرتبط: این پیشنهاد اپل باعث می شود که این شرکت بیش از 1 میلیارد دلار در سال از دست بدهد
گزارش Nielsen’s The Gauge برای ماه فوریه نشان داد که جریان در تمام مدت زیاد است: 43.5 ٪ از کل بینندگان تلویزیون برای ماه به دلیل جریان ، بیش از 23.2 ٪ برای کابل و 21.2 ٪ برای پخش است. خدمات پخش محبوب شامل YouTube ، Netflix ، Disney+و Amazon Prime Video است.
یک نظرسنجی در سال 2017 از نظرسنجی Netflix 1600 پاسخ دهندگان آمریکایی نشان داد که 37 ٪ از آمریکایی ها به نمایش های پخش و فیلم در محل کار اعتراف می کنند.
بنابراین اگر ببینند کارمندانشان در حال پخش هستند ، کارفرمایان چه کاری باید انجام دهند؟ طبق گفته های مدیریت بهتر ، یک شرکت نرم افزاری مدیریت محل کار ، کارفرمایان ابتدا باید به نتایج کارمند نگاه کنند تا ببینند آیا می توانند کار خود را حتی در هنگام پخش انجام دهند. آنها همچنین باید در نظر بگیرند که آیا جریان سیاست های شرکت را نقض می کند و بر کار سایر کارمندان تأثیر می گذارد. اگر سرگرمی در حین کار مشکلی ایجاد کند ، کارفرمایان باید آن را به وضوح به کارکنان منتقل کنند.
مرتبط: تقریبا 100 ٪ از ژنرال Zers مورد بررسی قرار گرفتند که از ابزارهای AI در محل کار استفاده می کنند. به همین دلیل است که آنها می گویند این یک “کاتالیزور” برای مشاغل آنها است.
https://www.entrepreneur.com/business-news/gen-z-workers-stream-movies-shows-while-working-report/489315