FedEx و UPS معاملات حمل و نقل را به SMB ها ارائه می دهند
به گزارش وال استریت ژورنال، فدرال اکسپرس و یو پی اس برای کسب و کار، به ویژه هدف قرار دادن مشتریان کوچکتر در مواجهه با فصل تعطیلات چالش برانگیز، مبارزه می کنند.
موضوع مورد بحث این است که دوره اوج حمل و نقل از جمعه سیاه تا 31 دسامبر امسال به دلیل دیرتر شکرگزاری پنج روز کوتاه شده است. کارشناسان انتظار دارند حجم کل بسته های فصل تعطیلات نسبت به اوج همه گیری آن در سال 2021 کاهش یابد.
برای مبارزه با این روند، هر دو شرکت برای مشتریان کوچکتر تخفیفهایی ارائه میکنند که قبلا برای ارسالکنندگان فله رزرو شده بودند.
رابرت پرسویت از شرکت مشاوره حمل و نقل ShipMatrix به WSJ گفت که مشتریانی که کمتر از 500000 دلار هزینه حمل و نقل سالانه دارند اکنون برای تخفیف در نظر گرفته شده اند، از جمله وقفه در هزینه اضافی سوخت. او گفت: «هیچ مشتری آنقدر کوچک نیست که برای تخفیف در نظر گرفته شود.
مرتبط: UPS جایگزین FedEx به عنوان ارائه دهنده اصلی بار هوایی برای USPS می شود
رقابت برای حمل و نقل دلار فراتر از FedEx و UPS است. خدمات پستی ایالات متحده سهم بازار بسته های زمینی را به دست آورده است، در حالی که آمازون اکنون بیش از دو سوم بسته های خود را تحویل می دهد. والمارت همچنین سرویس تحویل همان روز خود را ایجاد کرده است.
در سالهای اخیر، هم FedEx و هم UPS دهها هزار کارگر را اخراج کرده و دهها تأسیسات را تعطیل کردهاند، اما علیرغم چالشها، هر دو FedEx و UPS موفقیتهایی در استراتژیهای قیمتگذاری خود گزارش کردهاند. آنها ادعا می کنند که سهم بازار را در بخش بسته های تجارت به تجارت و کالاهای تجارت الکترونیکی با ارزش بالاتر به دست آورده اند.
مطالب مرتبط: FedEx و UPS به زودی با هواپیماهای بدون خلبان پرواز خواهند کرد. چقدر ایمن هستند؟
https://www.entrepreneur.com/business-news/fedex-and-ups-offer-shipping-deals-to-smbs/482598