Convenience

Convenience

اپراتور فروشگاه راحتی مستقر در آتلانتا Racetrac موافقت کرده است که ساندویچ ساندویچ ساندویچ سریع و سریع را در یک معامله تمام نقدی به ارزش تقریبی 566 میلیون دلار به دست آورد. به گزارش پوتبلی ، پیش بینی می شود که این قرارداد در سه ماهه چهارم سال 2025 ، در انتظار مصوبات نظارتی و سایر شرایط اختتامیه باشد.

مرتبط: با توجه به مالکیت حق رای دادن؟ اکنون شروع کنید تا لیست شخصی خود را از حق رای دادن که با سبک زندگی ، علایق و بودجه شما مطابقت دارد ، پیدا کنید.

برنامه رشد جاه طلبانه

Potbelly ، که در سال 1977 در شیکاگو تأسیس شد ، در # 336 در Franchise 500 2025 در رتبه 336 قرار گرفت و در حال حاضر حدود 445 مکان در سراسر ایالات متحده با ترکیبی از واحدهای متعلق به شرکت و حق رای دادن فعالیت می کند. تحت مالکیت جدید ، این برند دیدنی های خود را بر روی ردپای بسیار بزرگتر قرار داده است و جاه طلبی برای رشد به 2000 فروشگاه در سراسر کشور است. در سالهای اخیر ، Potbelly برای نوسازی عملیات خود از طریق موارد منو به روز شده ، طراحی فروشگاه های تازه شده ، کانال های سفارش دیجیتال قوی تر و سرمایه گذاری در عملیات و سیستم های پشتیبانی تلاش کرده است.

Racetrac ، یک تجارت خانوادگی ، بیش از 800 فروشگاه راحتی Racetrac و Raceway را در 14 ایالت اداره می کند ، علاوه بر این تقریباً 1200 سایت مارک خلیج فارس که در سال 2023 به دست آورد. این شرکت تأکید کرده است که Potbelly پس از خرید ، هویت متمایز خود را حفظ خواهد کرد ، در حالی که از تجربه Racetrac در املاک و واقعی ، بازاریابی و نوآوری مواد غذایی بهره می برد.

چرا Racetrac این حرکت را انجام می دهد

برای Racetrac ، این کسب یک فشار استراتژیک عمیق تر به خدمات غذایی است. خرده فروشان راحتی به طور فزاینده ای فراتر از فروش سوخت و کالاهای بسته بندی شده به نظر می رسند و تشخیص می دهند که مواد غذایی و نوشیدنی های آماده حاشیه های قوی تر و وفاداری مشتری را ارائه می دهند. Racetrac با افزودن یک برند قابل تشخیص رستوران ، می تواند درآمد خود را متنوع کند ، مشتریان جدیدی را جذب کند و با سایر زنجیره های راحتی که به غذای تازه تکیه داده اند ، رقابت کنند.

Potbelly یک نام ملی مشهور و منویی را به ارمغان می آورد که به طور مرتب در ردپای خرده فروشی موجود Racetrac قرار می گیرد. همچنین یک سکوی حق رای دادن را فراهم می کند که Racetrac می تواند از آن استفاده کند تا در خارج از دژ سنتی خود در جنوب شرقی ایالات متحده رشد کند. این شرکت در حال حاضر اشتیاق برای گسترش با کسب 2023 خلیج فارس خود را نشان داده است ، و Potbelly در زمانی که مقیاس و تشخیص برند در بخش خدمات سریع بسیار مهم است ، به آن راه دیگری برای رشد می دهد.

مرتبط: آنا هارمن توضیح می دهد که چگونه شرکت وی سوراخ های گوش و جواهرات گوش را برای مشتریان ژنرال Z و Millennial مجدداً مورد استفاده قرار داده است.

یک روند گسترده تر

این توافق نامه جدیدترین در یک سری از حرکات مهم در حال تغییر شکل مجدد ساندویچ و منظره حق رای دادن سریع است. در سال 2024 ، غول سهام خصوصی Blackstone در معامله ای که تقریباً 8 میلیارد دلار از جمله بدهی تخمین زده می شد ، اکثریت سهام جرسی مایک را به دست آورد.

همچنین در سال 2024 ، Roark Capital در معامله ای به ارزش نزدیک به 10 میلیارد دلار ، مترو ، یکی از بزرگترین زنجیرهای رستوران جهان را با توجه به واحد واحد خریداری کرد.

و در سال 2021 ، مارک های رستوران بین المللی (شرکت مادر Burger King ، Tim Hortons و Popeyes) Subs Firehouse را با قیمت 1 میلیارد دلار خریداری کردند.

روی هم رفته ، این معاملات یک روند واضح را برجسته می کنند: مارک های رستوران های مستقر اما در حال تحول در حال تبدیل شدن به اهداف جذاب برای سرمایه گذاران بزرگ و خریداران استراتژیک هستند. معامله Potbelly-Racetrac بعد جدیدی را اضافه می کند ، زیرا این یک خرید سهام خصوصی دیگر نیست بلکه یک خرده فروش راحت است که عمیق تر به تجارت رستوران می رود-سیگنال مبنی بر اینکه انواع جدیدی از خریداران ممکن است به طور فزاینده ای آینده حق رای دادن را شکل دهند.

0425_Franchise_Article Franchise Quiz Ad Unit VC

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/franchises/convenience-giant-racetrac-bets-big-on-sandwich-chain/497042

دیدگاهتان را بنویسید