Chipotle می گوید نامزدها عاشق ابزار استخدام هوش مصنوعی خود هستند “Ava Cado”
پاییز گذشته ، Chipotle اعلام کرد که از یک ابزار AI به نام “Ava Cado” برای سرعت بخشیدن به روند استخدام خود استفاده می کند. و تاکنون ، این کار برای سازنده Burrito خوب است.
ایلین اسکانازی رئیس منابع انسانی Chipotle روز دوشنبه به CNBC گفت که از زمان اجرای این فناوری ، تعداد متقاضیانی که شرکت دریافت کرده است “به طرز چشمگیری” افزایش یافته است.
اسکانازی گفت که این شرکت 85 ٪ نرخ تکمیل برنامه ، بسیار بالاتر از حد متوسط را مشاهده کرده است ، زیرا این ابزار به داوطلبان کمک می کند تا زمینه ها را پر کنند ، که زمان لازم برای تکمیل آن را کاهش می دهد.
مرتبط: روبات های جدید Chipotle که می توانند در ساعت نزدیک به 200 کاسه بوریتو از بین بروند
“[It] قیف ما را تا حد زیادی افزایش داده است تا ما در حال خدمت به نامزدهای بیشتری برای ارزیابی مدیران خود باشیم. “
“Ava Cado” با نامزدهای شغلی تعامل دارد ، به سؤالات پاسخ می دهد ، اطلاعات را جمع می کند و مصاحبه هایی را با مدیران استخدام کننده (انسانی) برنامه ریزی می کند. همچنین به چندین زبان صحبت می کند: انگلیسی ، اسپانیایی ، فرانسوی و آلمانی.
در ماه اکتبر ، مدیر عامل شرکت Chipotle Scott Boatwright گفت که این ابزار زمان استخدام را تا 75 ٪ کاهش می دهد. این هفته ، اسکانازی نمونه ای ارائه داد و گفت که 12 روز طول می کشد تا یک نامزد را از درخواست برای استخدام آماده دریافت کند. با تشکر از آوا کادو ، اکنون سه روز و نیم طول می کشد – و آنها بسیار آماده تر ظاهر می شوند.
اسکانازی گفت: “آنها بسیار بیشتر از این که شغل واقعاً چیست ، آگاه تر هستند ، بنابراین می دانیم که متقاضیان تا زمانی که به صورت حضوری با یک مدیر استخدام کننده ملاقات می کنند ، به این کار علاقه بیشتری دارند.” “من شخصاً از اینکه چقدر نامزدها از تعامل با آوا لذت بردند ، خوشحال شدم.”
این به فروش کمک نکرده است. هفته گذشته ، چیپوتل گزارش داد که ترافیک برای سه ماهه دوم پشت سر هم کاهش یافته است.
به مدیر عاملان برتر ، بنیانگذاران و اپراتورها بپیوندید کنفرانس سطح بالا برای باز کردن استراتژی ها برای مقیاس بندی تجارت ، افزایش درآمد و ایجاد موفقیت پایدار.
پاییز گذشته ، Chipotle اعلام کرد که از یک ابزار AI به نام “Ava Cado” برای سرعت بخشیدن به روند استخدام خود استفاده می کند. و تاکنون ، این کار برای سازنده Burrito خوب است.
ایلین اسکانازی رئیس منابع انسانی Chipotle روز دوشنبه به CNBC گفت که از زمان اجرای این فناوری ، تعداد متقاضیانی که شرکت دریافت کرده است “به طرز چشمگیری” افزایش یافته است.
اسکانازی گفت که این شرکت 85 ٪ نرخ تکمیل برنامه ، بسیار بالاتر از حد متوسط را مشاهده کرده است ، زیرا این ابزار به داوطلبان کمک می کند تا زمینه ها را پر کنند ، که زمان لازم برای تکمیل آن را کاهش می دهد.
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/business-news/chipotle-says-candidates-love-its-ai-hiring-tool-ava-cado/495137