CAMP Social: در داخل استراحت با مارک آخر هفته برای بزرگسالان
Liv Schreiber ، 28 ساله ، فارغ التحصیل دانشگاهی اخیر بود که در نیویورک کار می کرد ، و در زیر مشاغل و رسانه های اجتماعی قرار گرفت ، وقتی متوجه شد که مطالب زیادی در مدار وی متمرکز بر “نگه داشتن با جونز” است و تابستان ها را با “نان های عقب مانده” در Hamptons گذراند. “من مثل ، می دانید ، من واقعاً آرزو می کنم که بتوانم در دریاچه پرش کنم و آرایش نمی پوشم و به اردوگاه Sleepaway برمی گردم، “شریبر می گوید کارآفرینبشر
اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه دهنده اردوگاه اجتماعی. Liv Schreiber.
شریبر موقعیت خوبی داشت تا ایده خود را زنده کند. در سال 2019 ، او برند کافئین ، یک آژانس بازاریابی دیجیتال را راه اندازی کرد و در سال 2022 ، او داغ و اجتماعی را تأسیس کرد ، یک جامعه اجتماعی که میزبان رویدادهای ملاقات است که در آن افراد در دهه 20 و 30 خود می توانند دوستان جدیدی پیدا کنند.
مرتبط: چگونه می توان دوستی های واقعی را در عصر دیجیتال پرورش داد
این بنیانگذار دو بار قبلاً می دانست که چگونه می تواند قدرت برندسازی و رسانه های اجتماعی را برای ایجاد ارتباطات در زندگی واقعی مهار کند ، و در ماه مه 2023 ، وی مصمم بود که این تخصص را برای کمپ اجتماعی اعمال کند. اولین اردوگاه شریبر فقط چند ماه بعد ، در ماه آگوست برگزار شد و 150 زن در آن حضور داشتند.
اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه دهنده اردوگاه اجتماعی
از آن زمان ، اردوگاه اجتماعی فقط محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اردوگاه آینده که 880 دلار برای هر بلیط هزینه دارد و 22 تا 4 اوت برگزار می شود ، در 24 ساعت فروخته می شود. Camp Social همچنین برای ارائه دو اردوگاه در سال به جای یک کشور گسترش یافته است. اولین آخر هفته پاییز 26-28 سپتامبر خواهد بود.
“من از اعتقاد خودم محکم هستم که این همان کاری است که همه طی چند سال انجام می دهند.”
شریبر فقط یک قانون برای اردوگاه های کمپ اجتماعی دارد: همه به صورت انفرادی می آیند و به عنوان دوستان خود را ترک می کنند. او می گوید: “این یک میز ناهار است که همه از نشستن استقبال می کنند.”
اردوگاه های اجتماعی میزبان زنان 21 ساله و بالاتر (قدیمی ترین شتر تاکنون 65 ساله بود) و آنها را با افزایش سن در معرض خطر قرار می دهد. با این حال ، دوستی های بین نسلی نیز رایج است ، زیرا اردوگاه ها بر اساس فعالیت هایی که در طول آخر هفته انتخاب می کنند ، با دوستان جدید ملاقات می کنند.
اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه دهنده اردوگاه اجتماعی
هزینه بلیط برای اردوگاه اجتماعی هزینه های آخر هفته را پوشش می دهد ، از اتوبوس از نیویورک تا پوکونونوس-شروع “نمادین” که در طی آن مردم “آواز می خوانند ، می رقصند و با هم ملاقات می کنند ،” شریبر می گوید-به لیست گسترده ای از فعالیت های مربیگری ، از قایقرانی ، یوگا ، شمع و بیشتر از آن ، و یکی از آنها را شامل می شود.
مرتبط: “آنها همه چیزهای رایگان را به ما دادند”: نگاهی به عقب نشینی مکزیکی آمازون برای تأثیرگذار
شریبر می گوید: “من دوست دارم با آن مانند یک سفر برند تأثیرگذار برای مصرف کننده رفتار کنم.” “من از اعتقاد خودم محکم هستم که این همان کاری است که همه در طی چند سال انجام می دهند. من به یک سیاه چاله فریاد زده ام ، [get] مارک ها برای درک اینکه تأثیرگذار محصولات خود را خریداری نمی کنند – مصرف کنندگان هستند. “
شریبر تأکید می کند که فقط اردوگاه اجتماعی تنها محصولاتی را دارد که او واقعاً به آنها اعتقاد دارد و آنهایی را که مناسب نیستند ، رد کرده است. برخی از حامیان مالی Camp Social شامل Dunkin ‘، زنجیره ای رستوران سریع و سریع Dig Inn و نام تجاری شراب غیر الکلی Fre است.
اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه دهنده اردوگاه اجتماعی
شریبر همیشه در حال جستجوی پیشنهادات جدید در خدمت آنچه که او “مهمترین” قسمت کمپ اجتماعی می نامد: تسهیل جامعه و دوستی های جدید است. شریبر می گوید: “ما می توانیم همه چیز و هر مارکی را در جهان ارائه دهیم ، اما در پایان روز ، این مربوط به روابط است.”
مرتبط: چگونه می توان یک جامعه پر رونق را ایجاد کرد که تجارت شما را افزایش دهد
“مردم باید بدانند [that] اتصال بسیار مهم است. آفلاین. “
“جامعه” کلمه ای جدید برای بسیاری از مارک های موجود به صورت آنلاین است – و Schreiber احساسات متفاوتی در مورد آن دارد. او می گوید: “این باعث می شود من هم خوشحال و هم غمگین باشم زیرا گاهی اوقات مردم با نیت اشتباه یا قصد ایجاد چیزی فقط برای فروش به آن وارد می شوند.”
به گفته شریبر ، این روزها اصالت و داستان پردازی است که باعث می شود مردم و مارک ها از هم جدا شوند.
Schreiber با توجه به حساب های رسانه های اجتماعی خود ، متوجه می شود که فیلم هایی که بهترین عملکرد را دارند ، فیلم هایی هستند که در آن او به “چرا” در پشت اردوگاه شروع اجتماعی خود می پردازد-و ارتباطات زندگی واقعی شکل گرفت. چندین دوست او که در اردوگاه اجتماعی ملاقات کرد ، در عروسی اخیر وی شرکت کرد. یکی از آنها سخنرانی کرد. یکی دیگر Ketubah را امضا کرد.
اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه دهنده اردوگاه اجتماعی
مرتبط: 6 راه شرکت شما از مشارکت بهتر جامعه
در عصری که بسیاری از آمریکایی ها بیش از هر زمان دیگری برای ایجاد روابط معنادار تلاش می کنند-21 ٪ از بزرگسالان ایالات متحده احساس تنهایی می کنند و 73 ٪ آن را به فناوری نسبت می دهند ، براساس گزارش اخیر دانشکده آموزش و پرورش فارغ التحصیل هاروارد-ارتباط حضوری هدف اصلی شریبر است.
شریبر می گوید: “یک داستان بزرگ برند وجود دارد که می توانیم در اینجا بگوییم ،” اما اصلی ترین چیزی که مردم باید بدانند این است که ارتباط بسیار مهم است. آفلاین. ما باید از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای اجتماعی بودن و مقابله با همه گیر بودن تنهایی استفاده کنیم. “
این مقاله بخشی از سریال زنان در حال انجام کارآفرین ما است که داستان ها ، چالش ها و پیروزی های اداره یک تجارت به عنوان یک زن را برجسته می کند.
آماده هستید تا سقف درآمد خود را بشکنید؟ با ما در سطح UP ، کنفرانسی برای رهبران جاه طلب مشاغل برای باز کردن فرصت های رشد جدید بپیوندید.
Liv Schreiber ، 28 ساله ، فارغ التحصیل دانشگاهی اخیر بود که در نیویورک کار می کرد ، و در زیر مشاغل و رسانه های اجتماعی قرار گرفت ، وقتی متوجه شد که مطالب زیادی در مدار وی متمرکز بر “نگه داشتن با جونز” است و تابستان ها را با “نان های عقب مانده” در Hamptons گذراند. “من مثل ، می دانید ، من واقعاً آرزو می کنم که بتوانم در دریاچه پرش کنم و آرایش نمی پوشم و به اردوگاه Sleepaway برمی گردم، “شریبر می گوید کارآفرینبشر
اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه دهنده اردوگاه اجتماعی. Liv Schreiber.
شریبر موقعیت خوبی داشت تا ایده خود را زنده کند. در سال 2019 ، او برند کافئین ، یک آژانس بازاریابی دیجیتال را راه اندازی کرد و در سال 2022 ، او داغ و اجتماعی را تأسیس کرد ، یک جامعه اجتماعی که میزبان رویدادهای ملاقات است که در آن افراد در دهه 20 و 30 خود می توانند دوستان جدیدی پیدا کنند.
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/camp-social-inside-the-branded-weekend-getaway-for-adults/495755