AI WorksLop یک شماره 9 میلیون دلاری است: استنفورد ، مطالعه بهتر
براساس یک مطالعه جدید ، بیش از نیمی از کارگرانی که مورد بررسی قرار گرفته اند ، از دریافت کار تولید شده AI “اذیت” شده اند.
غذای اصلی
- یک مطالعه جدید از دانشگاه استنفورد و پلت فرم مربیگری AI Betterup اصطلاح جدیدی را برای محتوای تولید شده توسط Subpar AI ایجاد کرده است: WorksLop.
- حدود 40 ٪ از 1150 کارگر مورد بررسی در این مطالعه گزارش داده اند که از کارکنان خود از همکاران خود دریافت کرده اند.
- نویسندگان این مطالعه می گویند مشاغل باید با کارمندان شفاف باشند که در مورد زمان و نحوه استفاده از هوش مصنوعی در محل کار.
یک گزارش تحقیقاتی جدید اصطلاح جدیدی را برای محتوای ناکافی AI در محل کار ایجاد کرده است: WorksLop.
این کلمه به محتوایی اشاره دارد که به نظر می رسد صیقلی اما فاقد ماده است. این در مورد نمایش پرده های تولید شده توسط AI ، گزارش های طولانی ، خلاصه ها و کد ها صدق می کند. در حالی که محتوا روی سطح خوب به نظر می رسد ، در نهایت ناقص ، زمینه گمشده یا بی فایده به کار مورد نظر است. و یک مطالعه جدید که در روز دوشنبه منتشر شد ، نشان داد که 40 ٪ از کارگران از دریافت LORKLOP در یک ماه گذشته خبر داده اند.
در این گزارش آمده است: “به جای صرفه جویی در وقت ، همكاران را به انجام تفكر و پاکسازی واقعی می اندازد.”
مرتبط: 37 ٪ از کارفرمایان ترجیح می دهند یک ربات یا هوش مصنوعی را از یک درجه اخیر استخدام کنند: “تئوری به تنهایی دیگر کافی نیست”
برای نوشتن این مطالعه ، محققان آزمایشگاه رسانه های اجتماعی استنفورد با پلت فرم مربیگری AI Betterup همکاری کردند تا یک نظرسنجی آنلاین از 1150 کارگر میز کار تمام وقت ایالات متحده را در این ماه انجام دهند. کارمندانی که از مواجهه با WorkSlop خبر داده اند ، گفتند که باعث شده است که آنها از روز خود وقت و انرژی ذهنی بیشتری بگذرانند تا بفهمند چگونه می توانند به طور مناسب کار را با همکاران ارائه دهند.
بیش از نیمی (53 ٪) از پاسخ دهندگان از دریافت کار تولید شده توسط AI “اذیت” شدند و 22 ٪ “توهین” شدند. نزدیک به نیمی گفتند که آنها پس از ارسال کارگاه کار ، از همکاران خود به عنوان “کمتر خلاق و قابل اعتماد” فکر می کردند.
همچنین برای حل هر حادثه به طور متوسط دو ساعت طول کشید و مالیات نامرئی از LorkSlop را در حدود 186 دلار در ماه ، بر اساس حقوق و دستمزد کارگران دریافت کرده است. این بدان معناست که میانگین هزینه سالانه WorksLop برای یک سازمان 10،000 شخص حدود 9 میلیون دلار در سال است.
مرتبط: کارفرمایان می گویند که آنها می خواهند نامزدها را با مهارت های هوش مصنوعی استخدام کنند ، اما کارمندان هنوز در حال استفاده از ابزار AI در دفتر هستند
تفاوت بین WorksLop و کار شیب دار در این است که WorksLop نیازی به تلاش برای ایجاد ندارد ، در حالی که کار شیب دار هنوز هم نیاز به تلاش کمی دارد ، استاد ارتباطات استنفورد و یکی از نویسندگان این مطالعه ، جف هنکوک ، به CNBC گفت.
“حالا که [the effort] قطعه از بین رفته است ، من می توانم خیلی راحت محتوای بی فایده یا غیرمولد تولید کنم. “
مشاغل می توانند در مورد LorksLop چه کاری انجام دهند؟
هنکوک توصیه کرد که رهبران مشاغل در مورد زمان و چگونگی استفاده مناسب از هوش مصنوعی در محل کار ، به کارمندان راهنمایی کنند. وی گفت که کارگران باید در مورد زمان استفاده از هوش مصنوعی روشن باشند ، بنابراین همکاران از این امر تعجب نمی کنند.
مرتبط: تقریبا 100 ٪ از ژنرال Zers مورد بررسی قرار گرفتند که از ابزارهای AI در محل کار استفاده می کنند. به همین دلیل است که آنها می گویند این یک “کاتالیزور” برای مشاغل آنها است.
یکی دیگر از نویسنده های مطالعه و معاون رئیس جمهور در آزمایشگاه های Betterup ، کیت Neiderhoffer ، به CNBC گفت که مدیران باید دلایل خاصی را برای کارگران ارائه دهند که چرا باید از AI برای انجام کارهای خاص استفاده کنند. وی افزود: آنها باید در مورد سیاست ها و آموزش هایی که با استفاده از هوش مصنوعی همراه هستند ، شفافیت ارائه دهند.
Neiderhoffer می تواند موارد استفاده “باورنکردنی” را ارائه دهد ، اما در صورت استفاده در “حالت کپی و چسباندن” که در آن “فقط به ابزار اجازه می دهید تمام کارها را برای شما انجام دهد ، استفاده نمی کند.
غذای اصلی
- یک مطالعه جدید از دانشگاه استنفورد و پلت فرم مربیگری AI Betterup اصطلاح جدیدی را برای محتوای تولید شده توسط Subpar AI ایجاد کرده است: WorksLop.
- حدود 40 ٪ از 1150 کارگر مورد بررسی در این مطالعه گزارش داده اند که از کارکنان خود از همکاران خود دریافت کرده اند.
- نویسندگان این مطالعه می گویند مشاغل باید با کارمندان شفاف باشند که در مورد زمان و نحوه استفاده از هوش مصنوعی در محل کار.
یک گزارش تحقیقاتی جدید اصطلاح جدیدی را برای محتوای ناکافی AI در محل کار ایجاد کرده است: WorksLop.
این کلمه به محتوایی اشاره دارد که به نظر می رسد صیقلی اما فاقد ماده است. این در مورد نمایش پرده های تولید شده توسط AI ، گزارش های طولانی ، خلاصه ها و کد ها صدق می کند. در حالی که محتوا روی سطح خوب به نظر می رسد ، در نهایت ناقص ، زمینه گمشده یا بی فایده به کار مورد نظر است. و یک مطالعه جدید که در روز دوشنبه منتشر شد ، نشان داد که 40 ٪ از کارگران از دریافت LORKLOP در یک ماه گذشته خبر داده اند.
در این گزارش آمده است: “به جای صرفه جویی در وقت ، همكاران را به انجام تفكر و پاکسازی واقعی می اندازد.”
https://www.entrepreneur.com/business-news/ai-workslop-is-a-9-million-issue-stanford-betterup-study/497483