9 ترند اینستاگرام برای تماشا در سال 2023

— اینستاگرام (instagram@) 1 نوامبر 2021

نکته اولیه: استفاده از حلقه‌های اینستاگرام را در استراتژی خود شروع کنید تا به برند شما کمک کند دسترسی بیشتری ایجاد کند، تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید و در برنامه مرتبط بمانید.

2. استیکرهای داستانی «Add Yours» وزوز و UGC را جذب می‌کنند

بر روی گزینه “Add Yours” از برچسب های موجود ضربه بزنید و یک درخواست را تایپ کنید. این می تواند چیزی شبیه به “چی می خوانی؟” یا «لباس روز» یا «ویژگی مورد علاقه شما». اطمینان حاصل کنید که درخواست مربوط به کسب و کار شما است اما به اندازه کافی ساده است که کسی بخواهد عکس خود را در استوری خود به اشتراک بگذارد.

3. با پست های مشترک شراکت ایجاد کنید

با درخواست‌های سفارشی و پاسخ‌های عمومی، می‌توانید استیکر را به اشتراک بگذارید و ببینید چه کسی در استوری خودش به آن پاسخ می‌دهد. pic.twitter.com/C9AXiFEo92

فرقی نمی‌کند با برند دیگری همکاری می‌کنید یا با یک اینفلوئنسر، از ویژگی‌های اینستاگرام برای کمک به بهبود دسترسی کلی و جذاب‌تر کردن محتوای اینستاگرام خود استفاده کنید.

4. جنبش های عدالت اجتماعی در اینستاگرام

اگر به دنبال ارتقاء سطح بیشتر بازاریابی اینستاگرام خود در سال 2023 هستید، بیاموزید که چگونه این ابزارهای برتر اینستاگرام می توانند به شما در برنامه ریزی، ایجاد، مدیریت و انتشار محتوای خود برای فرآیند گردش کار ساده تر و آگاهانه کمک کنند.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://sproutsocial.com/insights/instagram-trends/

پست های چرخ فلک اینستاگرام می توانند حداکثر 10 عکس و ویدیو را در یک پست داشته باشند. آنها را می توان به روش های مختلف برای به اشتراک گذاشتن محتوای بیشتر با مخاطبان خود به طور همزمان مورد استفاده قرار داد. به علاوه، یک مطالعه نشان داد که چرخ فلک های اینستاگرام جذاب ترین نوع پست در این پلتفرم هستند.

برای اینکه اینفلوئنسر برندها را در پست‌های حمایت‌شده برچسب‌گذاری کند، آن‌ها را مدیریت خواهند کرد تنظیمات پیشرفته بخشی از پست آنها قبل از انتشار، به پایین بروید مشارکت پولی مارک های مربوطه را مشخص کرده و تگ کنید. مجدداً، برندها باید قبل از اینکه به صورت عمومی در پست تگ شوند، مشارکت را تأیید کنند.

اسکرین شات از یک پست مشارکت پولی اینستاگرام بین اینفلوئنسر و برند، که یکی دیگر از روند رو به رشد اینستاگرام است.
منبع: اینستاگرام

با افزایش محبوبیت پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و رشد پایگاه‌های کاربری آن‌ها، نیاز به الگوریتم‌هایی برای ارائه بهترین خدمات به کاربرانشان نیز افزایش می‌یابد. و هنگامی که یک الگوریتم تصمیم می‌گیرد چه کسی محتوای شما را دریافت کند، ممکن است کاهش دسترسی را مشاهده کنید. به همین دلیل، تبلیغات پولی اینستاگرام در سال 2023 روند رو به رشدی دارد.

کاربری را که روی پست خود با او کار می کنید انتخاب کنید و پست خود را منتشر کنید. با این حال، اینستاگرام تا زمانی که تگ را تایید نکند، برچسب را در نمایه همکار قرار نمی دهد یا پست نمی کند.

در حالی که ممکن است ارسال حلقه‌ها هر روز برای استراتژی شما منطقی نباشد، ممکن است بخواهید بیشتر اوقات آنها را به تقویم محتوای خود اضافه کنید.

تعداد زیادی استیکر تعاملی برای اضافه کردن به استوری‌هایتان وجود دارد، یکی از جدیدترها برچسب «افزودن شما» است.

دیدگاهتان را بنویسید