7 مرحله هوشمند برای اتخاذ نمایندگان هوش مصنوعی در آموزش شغلی شما
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
شما یک حرفه ای HR هستید. سازمان شما می خواهد هوش مصنوعی بر روی برنامه های آموزش مؤثرتر و تولیدی کارکنان کار کند. و شما با این دستورالعمل دست و پنجه نرم می کنید ، زیرا با AI هیچ پاسخ PAT وجود ندارد. اکنون ، ظهور فناوری عامل عامل AI ، یک گام در سطح بعدی در مقایسه با کپی های کپی و chatbots اکنون آشنا ، باعث می شود که این پازل چیزی آسان تر به نظر برسد.
در اینجا هفت بهترین روش ارائه شده است – با عنوان هفت قدم هوشمند برای ایجاد اعتماد به نمایندگان هوش مصنوعی ، زیرا آنها را در توسعه مهارت های محل کار در سازمان خود کار می کنید.
ظهور عوامل هوش مصنوعی در آموزش محل کار
فرض می کنم شما قبلاً به ارزش تجاری آموزش های جذاب و شخصی تر فروخته شده اید. برنامه های کاربردی هوش مصنوعی مانند کوپیلوت ها در مدت زمان نسبتاً کوتاهی از فاصله منصفانه در آن جاده فاصله گرفته اند. اما همانطور که فریس بولر گفت ، زندگی سریع به شما می رسد. موج بعدی در اینجا است: عوامل دارای هوش مصنوعی-دستیاران یادگیری مستقل تر.
برای زبان آموزان ، نمایندگان هوش مصنوعی به عنوان “دربان اطلاعات” عمل می کنند ، و مطالب را برای بهینه سازی مزایا برای کارفرما و کارمند پیشنهاد و سفارشی می کنند. آنها در پشت صحنه کار می کنند ، آنها فرایندهایی مانند نقشه برداری مهارت ، طراحی و ارزیابی برنامه درسی را خودکار می کنند.
تعامل کاربر و حفظ اطلاعات به طور معمول به سمت بالا سنبله می شود. و با نظارت انسانی ، عوامل هوش مصنوعی به طور مداوم بازخورد را جذب می کنند ، سازگار می شوند و بهبود می یابند و به برنامه های آموزشی کمک می کنند تا مرتبط و مؤثر باشند.
مرتبط: آیا می خواهید از AI بیشترین بهره را ببرید؟ مانند کارمندان انسانی خود با هوش مصنوعی شروع کنید
چالش ها و ملاحظات برای متخصصان منابع انسانی
در صورت وجود کسری اعتماد به کارمندان ، تمام مزایای سازمانی بالقوه آموزش AI-به کمک AI می تواند رقیق شود ، اگر خنثی نشود. ایجاد و حفظ آن اعتماد و پرداختن به نگرانی های قابل درک در مورد پذیرش هوش مصنوعی ، کارهای اساسی برای متخصصان منابع انسانی است.
این امر به ویژه با توجه به تقسیمات دیجیتالی که در بین جمعیتی مختلف پیدا کرده ایم صادق است. تحقیقات Cypher Learning نشان می دهد که کارگران جوان ، مردان و مدیریت ارشد با هوش مصنوعی راحت تر هستند ، در حالی که زنان ، کارگران مسن و کارگران دستی یا روحانی شک و تردید و ترس بیشتری دارند.
ایجاد شکاف شک و تردید تلاش های پیشگیرانه ای را انجام می دهد ، از جمله ارتباط شفاف در مورد نقش هوش مصنوعی در آموزش ، پرداختن به ملاحظات اخلاقی و ارائه پشتیبانی از کسانی که کمتر با این فناوری آشنا هستند.
و همانطور که عوامل هوش مصنوعی در حال تحول هستند ، گسترش منطقه راحتی هوش مصنوعی همه فقط بسیار مهم تر می شود. فقط صبر کنید تا آنها در درک زبان طبیعی مهارت بیشتری پیدا کنند و در هدف کاربر نوع و شهودی پاسخ دهند.
7 نکته برای ترکیب عوامل هوش مصنوعی در محل کار و آموزش گسترده شرکت
برای ادغام موفقیت آمیز عوامل هوش مصنوعی در ابتکارات آموزشی:
- با برنامه های آزمایشی شروع کنید
قبل از شروع کار در مقیاس کامل ، برنامه های آزمایشی را برای آزمایش اثربخشی عوامل هوش مصنوعی در سناریوهای آموزش آغاز کنید. یک گروه تمرکز متنوع از کارمندان را انتخاب کنید. بازخورد آنها را جمع کنید و تنظیماتی را انجام دهید که نشان می دهد گوش داده اید. شما در اوایل چالش های احتمالی را شناسایی خواهید کرد ، آنها را خاموش کرده و ابزارهای هوش مصنوعی خود را برای ارائه بهتر به نیروی کار اصلاح کنید. - شفافیت و استفاده اخلاقی را القا کنید
به وضوح هدف و عملکرد عوامل هوش مصنوعی را با کارمندان ارتباط برقرار کنید. نگرانی های مربوط به حریم خصوصی داده ها و استفاده اخلاقی از هوش مصنوعی را برطرف کنید. دستورالعمل هایی را برای حاکمیت تعامل هوش مصنوعی تعیین کنید. استرس به کارمندان مبنی بر اینکه مأمورین هوش مصنوعی برای تکمیل و بالا بردن آنها در آنجا هستند ، نه نقض مرزهای شخصی یا امنیت شغلی. - آموزش و پشتیبانی را ارائه دهید
جلسات آموزشی را برای کمک به کارکنان در تعامل مؤثر با عوامل هوش مصنوعی ارائه دهید. منابع و کانال های پشتیبانی را برای دلهره فراهم کنید. پرورش فرهنگ یادگیری مداوم و سازگاری برای پشتیبانی از یک محیط تولید شده با هوش مصنوعی مهم است. - نظارت و ارزیابی عملکرد
به طور مداوم عملکرد عوامل هوش مصنوعی ارائه محتوای آموزش را کنترل می کند. داده ها را در مورد سطح تعامل ، نتایج یادگیری و رضایت کاربر جمع آوری کنید. از این اطلاعات برای تصحیح برنامه های آموزشی و تأیید اینکه عوامل هوش مصنوعی در توسعه کارمندان کمک می کنند ، استفاده کنید. - ترویج انحصار
برنامه های آموزشی محور AI را طراحی کنید که نیازهای یادگیری متنوعی را تأمین می کند. محتوا باید در دسترس و مربوط به هر کارمند باشد ، از جمله کسانی که ممکن است کمتر با فناوری آشنا باشند. ارتقاء شمول باعث افزایش نتایج یادگیری و همچنین اعتماد به نفس کاربر و احساس تعلق می شود. - AI اهرم برای آموزش گسترده شرکت
ارزش عوامل هوش مصنوعی در تنظیمات آموزش محدود به برنامه های داخلی نیست. مشاغلی که آموزش شرکت های گسترده را ارائه می دهند می توانند راه حل های محور AI را برای پشتیبانی از یادگیری شخصی برای ذینفعان خارجی مستقر کنند: شرکا ، توزیع کنندگان و مشتریان. به عنوان مثال ، تیم های فروش می توانند به روزرسانی محصول در زمان واقعی را دریافت کنند ، در حالی که شرکا می توانند به آموزش متناسب با نیازهای خاص خود دسترسی پیدا کنند. - تعادل AI با تعامل انسان
در حالی که هوش مصنوعی نقش مهمی در ساده سازی یادگیری ایفا می کند ، درگیری انسان همچنان ضروری است. مدیران و مربیان باید در کنار راه حل های آموزشی AI محور کار کنند تا زمینه ، انگیزه و نظارت را ارائه دهند. در حالت ایده آل ، کارکنان می بینند که هوش مصنوعی در حال تقویت تلاش های فراز و نشیب خود هستند ، و جایگزین تعاملات ارزشمند آموزش انسان نمی شوند.
مرتبط: نمایندگان AI با توانایی انسانی در مدت 3 سال نیروی کار را تغییر می دهند ، طبق گفته یک مدیرعامل در حال حاضر کارمند “AI کامل” را ایجاد می کند
افزایش رضایت شغلی و کاهش گردش مالی
حل چالش اعتماد به طور معمول سودهای جدی را پرداخت می کند. هنگامی که کارکنان احساس می کنند آموزش AI واقعاً در حال پیشرفت علاقه های خود ، سطح مشارکت و رضایت شغلی است. نرخ گردش مالی کاهش می یابد. براساس گزارش یادگیری نیروی کار LinkedIn 2024 ، 90 ٪ از سازمان ها نگران حفظ کارمندان هستند و ارائه فرصت های یادگیری استراتژی حفظ شماره یک است.
علاوه بر این ، عوامل هوش مصنوعی “یادگیری در لحظه” را تسهیل می کنند ، و مواد آموزشی مربوط به متنی را در صورت تقاضا ارائه می دهند. این رویکرد برای فراز و نشیب مؤثرتر از برنامه ریزی سمینارها یا سایر رویدادهای یادگیری استاتیک و هماهنگی با نیازهای یادگیری عادلانه و مداوم امروزه بسیاری از سازمان ها است.
مأمورین هوش مصنوعی در حال تحول خواهند بود و بیشتر به رفتارها و ترجیحات انسانی می پردازند. کمک به کارکنان به آنها اعتماد می کند و از پتانسیل های خود با خوش بینی کانون استفاده می کند ، مربوط به منابع انسانی و متخصصان آموزش است-و برای موفقیت سازمانی بسیار مهم است. یک نیروی کار مضطرب یا ناامید کننده نشانگر یک تجارت مشکل دار است ، اما یک فرد با اعتماد به نفس و مجهز بسیار قدرتمند است. با اجرای متفکرانه ، عوامل هوش مصنوعی که در آموزش محل کار ادغام شده اند می توانند این قدرت را رها کنند.
https://www.entrepreneur.com/science-technology/7-smart-steps-to-adopt-ai-agents-into-your-job-training/488819