7 چالش که کارآفرینان درونگرا با آنها روبرو هستند – و نحوه غلبه بر آنها

7 چالش که کارآفرینان درونگرا با آنها روبرو هستند – و نحوه غلبه بر آنها

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

کارآفرین بودن اغلب باعث می شود که شما به تصاویر شخصیت های جسورانه و خارج از کشور فکر کنید ، ایده های بی دردسر ، اتاق های فرماندهی و پر رونق در کانون توجه قرار دهید. با این حال ، همه کارآفرینان با این کلیشه برون گرا مطابقت ندارند. برای درونگراها ، سفر کارآفرینی برای برخی از ما متفاوت به نظر می رسد و احساس می شود. کارآفرینان درونگرا آرام ، بازتابنده و عمیقاً متمرکز ، با مجموعه ای از نقاط قوت منحصر به فرد – و چالش ها – به تجارت نزدیک می شوند.

ما ممکن است در حل مسئله متفکرانه ، ایجاد ارتباطات معنی دار و کار مستقل و در عین حال پیمایش در دنیایی که از دید و ادعای برای من پاداش می گیرد ، شبیه به شنا در بالادست باشد. برای درک اینکه از کجا شروع کردم به سفر کارآفرینی خود به جایی که در حال حاضر هستم را می توان به راحتی با یک پروانه که از یک کرایسالی تغییر می کند مقایسه کرد. یک کارآفرین درونگرا و درک نکردن چقدر مهم بود که زودتر از منطقه راحتی من قدم بردارم تا اینکه بعداً محدودیت های خاصی را ایجاد کرد. اگر قصد داشتم در این سفر کارآفرین بمانم ، می دانستم که نیاز به تنظیماتی دارم.

مرتبط: 5 کارآفرین بزرگ موفق که درونگرا هستند

در حالی که درونگرایی مانعی برای موفقیت نبود ، اما به یک رویکرد عمدی برای کارآفرینی نیاز داشت. صاحبان مشاغل درونگرا مانند خودم ، اغلب با موانعی مانند فشار به شبکه ، تخلیه انرژی نقشهای عمومی و ناراحتی از خودآگاهی روبرو هستند. با این حال ، من یاد گرفتم که چگونه این چالش ها را از طریق برنامه ریزی استراتژیک و خودآگاهی-به مزایا تبدیل کنم. با در آغوش گرفتن تمایلات طبیعی و ابزارها و شیوه های اعمال کننده ای که با شخصیت من هماهنگ است ، توانستم مسیری را حک کنم که نه تنها موفق باشد بلکه برای کسانی که واقعاً هستم نیز معتبر است. به آرامی اما مطمئناً!

با وجود این چالش ها ، می توانید با تکیه دادن به نقاط قوت خود و یافتن راه هایی برای حرکت در این محدودیت ها ، شکوفا شوید. به عنوان مثال ، شما می توانید از مهارت های گوش دادن خود برای درک نیازهای مشتری استفاده کنید یا به ابزارها و سیستم عامل های دیجیتالی متکی باشید تا مشاغل خود را به طور مؤثر و بدون تعامل ثابت چهره به چهره به بازار عرضه کنید. علاوه بر این ، اولویت شما برای ارتباطات معنی دار بر روی موارد سطحی می تواند به پایگاه های وفادار مشتری و شبکه های حرفه ای قوی ساخته شده بر روی اعتماد منجر شود.

بریتانی ویلسون ، بنیانگذار شغلی شغلی و درونگرا ، به اشتراک گذاشت که چگونه او با رفتن به برنامه های شبکه با هدف ، آنچه را که درونگرا است ، کاهش می دهد زیرا این امر او را در سطح راحتی خاصی قرار می دهد. هنگامی که او با هدف وارد می شود ، مجهز به سؤالات است و می داند چه چیزی را از حضور در آن رویداد می خواهد ، که منجر به ارتباطات معنی دار می شود که روابط حرفه ای را ایجاد می کند. من فکر کردم این یک استراتژی عالی است که هر یک از ما می توانیم از آن استفاده کنیم و از آن بهره مند شویم.

چالش هایی که کارآفرینان درونگرا با آن روبرو هستند

برخی از ما کارآفرینان درونگرا ویژگی های ارزشمندی مانند تمرکز عمیق ، همدلی و اندیشه را در جدول به ارمغان می آورند ، اما درونگرایی ما نیز می تواند چالش های خاصی را ایجاد کند. در اینجا برخی از اشکالاتی که من شخصاً با آنها روبرو شده ام آورده شده است:

1. فرصت های شبکه محدود

  • چالش: درونگراها ممکن است از وقایع بزرگ یا اجتماعات اجتماعی دور شوند ، که می تواند توانایی آنها در گسترش شبکه حرفه ای خود و کشف فرصت های جدید را محدود کند.

  • تأثیر: شانس از دست رفته برای ارتباط با مشتریان بالقوه ، سرمایه گذاران یا همکاران.

5. مبارزات با خود تبلیغ

  • چالش: درونگراها غالباً ارتقاء خود یا مشاغل خود ، به ویژه در محیط های بسیار رقابتی ، ناراحت کننده هستند.

  • تأثیر: مشکل ایستادن در صنعت آنها یا نشان دادن ارزش پیشنهادهای آنها.

3. در تنظیمات مشارکتی بیش از حد

  • چالش: درونگراها ممکن است برای ادعای ایده ها یا ترجیحات خود در تنظیمات گروهی ، به ویژه هنگام کار با تیم ها یا شرکای برون گرا تلاش کنند.

  • تأثیر: دیدگاه های آنها ممکن است کاملاً به رسمیت شناخته نشود و منجر به فرصت های از دست رفته برای کمک های نوآورانه شود.

4. تخلیه انرژی در موقعیت های اجتماعی

  • چالش: رویدادهای شبکه ، جلسات یا حضور عمومی می تواند برای درونگراها خسته کننده باشد و حفظ تعامل مداوم را دشوار می کند.

  • تأثیر: فرسودگی یا اجتناب از رویدادهای کلیدی که می تواند تجارت آنها را به جلو سوق دهد.

5. مشکل در فروش و گودبرداری

6. اولویت کار انفرادی

  • چالش: درونگراها اغلب کار را به طور مستقل ترجیح می دهند ، که می تواند واگذاری وظایف یا ایجاد یک تیم را دشوار کند.

  • تأثیر: مقیاس پذیری محدود و تنگناهای بالقوه در رشد تجارت.

7. خطر نادیده گرفتن

  • چالش: درونگراها ممکن است از کانون توجه جلوگیری کنند ، که می تواند باعث شود دیگران توانایی ها یا دستاوردهای خود را دست کم بگیرند.

  • تأثیر: فرصت های کمتری برای نقش های رهبری یا شناخت در زمینه خود.

مرتبط: کیم کاپه نحوه ساخت یک شبکه قدرتمند را به اشتراک می گذارد (حتی اگر درونگرا باشید)

استراتژی هایی برای غلبه بر این مشکلات:

  1. شبکه دیجیتال را اهرم کنید: از سیستم عامل هایی مانند LinkedIn برای ایجاد اتصالات بدون فشار تعامل حضوری استفاده کنید.

  2. آماده سازی و تمرین: برای تقویت اعتماد به نفس ، زمینه ها یا ارائه ها را تمرین کنید.

  3. تمرکز روی نقاط قوت: از ماهیت متفکر خود برای ایجاد روابط معتبر و ارائه ارزش استفاده کنید.

  4. نمایندگی فروش: استخدام یا شریک زندگی با شخصی که در فروش یا نقش های عمومی مهارت دارد تا بتواند نقاط قوت را متعادل کند.

  5. مرزها: برای شارژ مجدد و جلوگیری از فرسودگی ، پس از وقایع اجتماعی برنامه ریزی کنید.

پس از تحقق فرصت های از دست رفته و همه مشکلات دیگر و سرانجام شروع سفر من برای قدم گذاشتن به خارج از منطقه راحتی من و اعمال نقاط قوت ، اعتماد به نفس ، شبکه تجاری و فعالیت های تجاری افزایش یافته است.

با درک این مشکلات و تدوین استراتژی هایی برای غلبه بر آنها ، من توانستم در حالی که شروع به پیشرفت در تلاش های شغلی خود می کنم ، چالش های منحصر به فرد خود را پیمایش کنم. البته ، برای من آسان نبود ، اما ارزشمند بوده است.

مرتبط: کارآفرینی برای درونگراها: چگونه

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/leadership/7-challenges-that-introverted-entrepreneurs-face-and/485505

دیدگاهتان را بنویسید