7 راه برای تقویت اکانت اینستاگرام کسب و کار شما

مخاطبان اینستاگرام علاقه ای به کمپین های بازاریابی عقیم ندارند. در عوض، فالوورهای شما می‌خواهند خود را در شرکت شما احساس کنند. آنچه در پشت صحنه می گذرد را به نمایش بگذارید و آسیب پذیر باشید. صداقت و اصالت در حساب حرفه ای شما ارتباط قوی تری با فالوورهای شما ایجاد می کند و به شما کمک می کند در دراز مدت به مخاطبان گسترده تری برسید.

6. از قدرت ویدیوها استفاده کنید

گنجاندن پست های چرخ و فلک در استراتژی بازاریابی شما، مدت زمانی را که دنبال کنندگان شما صرف تماشای فید شما می کنند افزایش می دهد و امتیاز کلی تعامل شما را بهبود می بخشد. یک چرخ فلک معتبر با ویدیوها و متن ایجاد کنید و آن را با یک کپشن طولانی و جذاب جفت کنید تا راهی بی‌خطر برای ارسال محتوای جذاب در برنامه اینستاگرام شود.

کسب و کار شما خالق اینستاگرام

همچنین، مخاطبان اینستاگرام شما ممکن است در آخر هفته فعال تر باشند. ببینید آیا این موضوع برای دنبال‌کنندگان شما صدق می‌کند یا خیر، و مطمئن شوید که این اطلاعات را در برنامه پست‌های خود قرار دهید، اگر احتمال بیشتری وجود دارد که شنبه یا یکشنبه با محتوا درگیر شوند.

تصویر شما فقط باید به اندازه کافی جالب باشد تا بیننده شما را وادار کند که عنوان را بررسی کند، که می تواند حداکثر 2200 کاراکتر باشد. کپشن ها جایی هستند که واقعاً مخاطبان خود را وادار می کنید زمان بیشتری را برای مشاهده پست شما صرف کنند و هنگام تلاش برای افزایش تعامل نباید آنها را دست کم گرفت.

اینستاگرام یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های بازاریابی برای برندها در سال 2021 است. از آنجایی که تعامل کاربر با دسترسی بیشتر به مخاطبان هدف شما مطابقت دارد، تعامل اینستاگرام باید مرکز استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی هر کسب‌وکار در حال رشدی باشد.

نظرات بیان شده توسط کارآفرین مشارکت کنندگان خودشان هستند.

“چرخ فلک” یا “نمایش اسلاید” اینستاگرام برای پست هایی با چندین تصویر یا ویدیو صحبت می کند. کاربران برای مشاهده حداکثر 10 مربع محتوا، انگشت خود را به چپ بکشند. تجزیه و تحلیل اخیر Hootsuite از پست‌های چرخ و فلک نشان می‌دهد که آنها به طور متوسط ​​سه برابر بیشتر از یک پست معمولی تعامل دارند و توضیح می‌دهد که چرا نمایش اسلایدها در سال‌های اخیر اینستاگرام را اشغال کرده است.

تعامل اینستاگرام میزان مشارکت مخاطبان شما با محتوای شما را اندازه گیری می کند و بر اساس ترکیبی از معیارهایی مانند نظرات، ذخیره ها، اشتراک گذاری ها، لایک ها، زمان مشاهده و موارد دیگر است. در اینجا چند مرحله ساده وجود دارد که تعامل حساب تجاری اینستاگرام شما را بهبود می بخشد و دسترسی کلی به مخاطبان هدف شما را افزایش می دهد.

حتی اگر فکر می کنید قبلاً مشخص کرده اید که کدام محتوا در نمایه تجاری اینستاگرام شما بهترین عملکرد را دارد، باز هم ایده خوبی است که انواع مختلف پست ها را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که کسب و کار شما فرصت ارزشمندی را برای گسترش یا گسترش از دست نمی دهد. دامنه آن را عمیق تر کنید

مربوط: 4 دلیل برای اینکه شما باید در سال 2021 حلقه های اینستاگرام بسازید

7. چرخ فلک ایجاد کنید

این عوامل در تعیین امتیاز تعامل شما مهم هستند و در نهایت جایگاه شما را در الگوریتم اینستاگرام تعیین خواهند کرد. هشتگ‌هایی را که استفاده می‌کنید، پست‌ها یا استوری‌ها را دنبال کنید و از آن اطلاعات برای رشد استراتژی بازاریابی خود در حرکت رو به جلو استفاده کنید.

3. به زمان بندی توجه کنید

اگرچه ایجاد ویدیو برای صفحه شما ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما اجازه ندهید این روند شما را بترساند. برای استفاده از قدرت ویدیوها در صفحه خود به تجهیزات فانتزی یا حتی یک استراتژی منسجم اینستاگرام (به بالا مراجعه کنید) نیاز ندارید. فیلم‌های صریح از پشت صحنه که در آیفون شما گرفته شده است می‌تواند برای بهبود بازاریابی اینستاگرام شما کافی باشد.

نکته مهم و در عین حال ساده ای که هنگام ایجاد استراتژی «اینستاگرام برای کسب و کار» خود باید به خاطر بسپارید این است که به زمان ارسال پست در روز فکر کنید. اگر اکثر فالوورهای شما در استرالیا زندگی می کنند و تیم شما در ایالات متحده مستقر است، باید تلاش کنید تا بعد از ظهر یا صبح زود پست بگذارید تا به کاربران اینستاگرام در زمانی که بیدار هستند و از تلفن خود استفاده می کنند دسترسی پیدا کنید.

بهترین راه برای فهمیدن اینکه کدام استراتژی بازاریابی برای مخاطب خاص شما کار می کند، آزمایش است. سعی کنید ویدیوها، آزمون‌های داستانی، نظرسنجی‌ها، چرخ فلک‌ها، IGTV و هدایا را پست کنید تا ببینید کدام تاکتیک‌ها با دنبال‌کنندگان شما بهترین عملکرد را دارند. ایجاد ارتباط با اینفلوئنسرهای مناسب در فضای خود و ایجاد محتوا با آنها را در نظر بگیرید. تبلیغات اینستاگرام را کاوش کنید.

مربوط: چگونه از “Pods” رسانه های اجتماعی اجتناب کنیم و همچنان مخاطب بسازیم

1. با محتوا آزمایش کنید

مربوط: چرا باید پست اینستاگرام خود را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید؟

4. زیرنویس های خود را اولویت بندی کنید

طبق یک مطالعه در سال 2019، ویدیوها دو برابر بیشتر از یک پست معمولی کامنت دریافت می کنند و بیشترین میزان تعامل را در بین هر محتوایی در اینستاگرام ایجاد می کنند.

در حالی که نشان داده شده است که پست کردن به طور منظم باعث افزایش دسترسی و تعامل در طول زمان می شود، سعی کنید هر روز در زمان مشخصی پست نکنید زیرا پیش بینی بودن می تواند به تعامل آسیب برساند.

مربوط: اینستاگرام کسب درآمد از محتوای شما را آسان‌تر می‌کند

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/science-technology/7-ways-to-boost-your-business-instagram-account/387766مربوط: 3 چیز ساده ای که کسب و کارها برای رشد اینستاگرام به آن نیاز دارند

5. معتبر باشید

تعامل مهم است زیرا یک عامل کلیدی در الگوریتم اولویت بندی پست های اینستاگرام است. این بدان معناست که اگر سطح تعامل بالایی داشته باشید، پست شما به احتمال زیاد در بالای فیدهای دنبال کنندگان شما قرار می گیرد – جایی که آنها واقعاً آن را خواهند دید.

این روزها نیازی نیست که در مدیریت رسانه های اجتماعی تجربه بالایی داشته باشید تا بتوانید به یک خالق اینستاگرام موثر برای شرکت خود تبدیل شوید. با استفاده از تجزیه و تحلیل و سایر ابزارهای پلتفرم، و با پیروی از چند دستورالعمل ساده، به خوبی در راه افزایش تعامل و حتی فروش محصول یا خدمات خود خواهید بود.

برای اینکه آزمایشات شما نتیجه بدهد، باید تعامل خود را تجزیه و تحلیل کنید. تا زمانی که صفحه شما به عنوان یک نمایه تجاری تنظیم شده باشد، به ابزار تجزیه و تحلیل رایگان اینستاگرام (که به آن Instagram Insights نیز گفته می شود) دسترسی خواهید داشت. این ابزار به شما این امکان را می دهد که داده های تعاملی دقیق در پست های خود مانند تعداد ذخیره ها، نظرات، اشتراک گذاری ها و کل برداشت هایی که محتوای شما دریافت می کند را مشاهده کنید.

مربوط: 7 نکته بازاریابی برای کمک به رشد برند خود در اینستاگرام

2. تعامل را تجزیه و تحلیل و پیگیری کنید

نگاه کردن به یک پست تنها یک کسری از ثانیه طول می کشد، اما خواندن یک کپشن پرکلمات ممکن است چهار یا پنج برابر بیشتر طول بکشد. به جای استفاده از یک رشته ایموجی در پست خود، زمانی را برای نوشتن کپشن های طولانی و جذاب به عنوان راهی برای افزایش تعامل در فید اینستاگرام کسب و کار خود اختصاص دهید.

دیدگاهتان را بنویسید