6 راه خلاق برای بهبود ارتباطات داخلی در محل کار

6 راه خلاق برای بهبود ارتباطات داخلی در محل کار

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

به گفته مک کینزی ، 44 ٪ از مدیران گزارش می دهند که مسائل مربوط به ارتباطی به تأخیر یا خرابی پروژه کمک می کند. در مقابل ، ارتباطات داخلی مؤثر با بهبود بهره وری ، رضایت و تراز بین تیم ها مرتبط است.

اقدامات برای بهبود ارتباطات داخلی در محل کار برای باز کردن پتانسیل کامل تیم شما ضروری است. و اغلب اوقات ، کمی ارتباطات خلاق فقط می تواند همان چیزی باشد که شما برای ایجاد تعامل بهتر نیاز دارید.

مرتبط: 6 نکته ارتباطی برای تقویت فرهنگ شرکت شما

1. ایمیل های کارمند را تعاملی کنید

بررسی بازرگانی هاروارد گزارش می دهد که میانگین کارمند تمام وقت هر روز تقریباً 120 پیام دریافت می کند. بدیهی است که این تعداد ایمیل می تواند بسیار زیاد باشد ، و همه به راحتی می تواند باعث شود پیام های مهم از طریق ترک ها عبور کنند.

گذشته از کاهش تعداد کل ایمیل هایی که در سازمان ارسال می شوند ، رهبران همچنین می توانند با انجام اقدامات برای تعاملی بیشتر ایمیل های خود ، تعامل با پیام های مهم را بهبود بخشند. به عنوان مثال ، ایمیلهایی که شامل نظرسنجی ها ، جعبه های اظهار نظر یا سایر عناصر تعاملی هستند می توانند به مشارکت در موضوعات مهم کمک کنند.

2. به کارمندان خود اجازه دهید صحبت را انجام دهند

رهبران تنها کسانی نیستند که بینش های مهمی دارند که به اشتراک می گذارند. کارمندان در تمام سطوح و در کلیه بخش های شرکت می توانند با به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات خود به دیگران کمک کنند.

بسیاری از شرکت ها این سطح بالاتر از تعامل را از طریق یک وبلاگ کارمند تشویق می کنند. مسئولیت وبلاگ ممکن است به عنوان یک تکلیف چرخشی به بخش های مختلف واگذار شود ، یا از ثبت نام های داوطلبانه استفاده کند. اجازه دادن به طیف گسترده تری از دیدگاه ها به نگه داشتن وبلاگ و متنوع کمک می کند. و با فعال کردن نظرات ، پست های وبلاگ متفکرانه می توانند بحث های اضافی و به اشتراک گذاری ایده را بین اعضای تیم ایجاد کنند.

یک وبلاگ با محتوای در دسترس عمومی همچنین می تواند تجارت شما را برای مشتری های آینده نگر یا استخدام های جدید جذاب تر کند زیرا آنها از اشتیاق و تخصص تیم شما یاد می گیرند.

3. برای رسیدن به کارمندان غیر DESK از علائم دیجیتالی استفاده کنید

همه کل روز را با یک میز نمی گذراند. این امر به ویژه در مورد کارگران انبارها ، امکانات صنعتی یا کارخانه های تولیدی که در بیشتر روزها روی پاهای خود هستند ، صادق است. ایمیل ها در رسیدن به این کارمندان غیر DESK بی اثر هستند ، اما قرار دادن علائم دیجیتالی در سراسر محل کار می تواند به کارگران کمک کند تا در هر نقطه از تسهیلات ، اطلاعات به روز و به روز داشته باشند.

جابجایی به تابلوهای بولتن دیجیتال (به جای اینکه همچنان به تابلوهای بولتن به روز شده متکی باشد) یک عنصر مهم مهم در ساخت این شکل از ارتباطات است. همانطور که یک مطالعه موردی توسط Valotalive نشان می دهد ، یک تجارت با 12 سایت می تواند با تعویض به روزرسانی های بولتن دستی با علائم دیجیتال که از به روزرسانی های خودکار استفاده می کند ، 17830 دلار در هر ماه صرفه جویی کند. این موارد همچنین باعث صرفه جویی در زمان قابل توجهی و تعامل بهبود یافته با پیام رسانی می شود زیرا محتوا بیشتر به روز می شود.

مرتبط: 10 اقدامی که باعث بهبود ارتباطات داخلی می شود

4. یک برنامه شرکت ایجاد کنید

راه دیگر برای اطمینان از ارتباطات شما می تواند به کلیه کارمندان سازمان برسد ، از طریق ایجاد یک برنامه شرکت است. برنامه ای که به طور خاص برای شرکت شما طراحی شده است می تواند به عنوان موقعیت مکانی برای به روزرسانی های مربوطه به موقع باشد. برنامه شما را می توان به نیازهای شرکت شما سفارشی کرد تا ویژگی هایی مانند تابلوهای پیام ، اعلان های فشار ، خبرنامه ها و سایر ابزارهای مربوطه را درج کند.

انواع مختلفی از ارتباطی را که کارمندان شما می توانند از آن بهره مند شوند در نظر بگیرید. گذشته از ارتباطات تیمی و متمرکز بر پروژه ، برنامه شما می تواند همه چیز را از یک هیئت شغلی داخلی گرفته تا مواد آموزشی شامل شود. برنامه خود را بر اساس بازخورد و درخواست های کارکنان تطبیق دهید تا بتواند به آنها کمک کند تا به طور مؤثرتری کار کنند. چه در یک میز باشد یا نه ، یک برنامه همه را قادر می سازد تا در تماس باشند.

5. برای دریافت بازخورد از گروه های تمرکز مجازی و تالار شهر استفاده کنید

ارتباطات یک خیابان یک طرفه نیست. متأسفانه ، در مشاغل بزرگتر ، جمع آوری بازخورد کارمندان به طور مؤثر می تواند چالش برانگیز شود. گروه های متمرکز و تالارهای شهری می توانند فرصت های خوبی برای جمع آوری بازخورد باشند ، اما از استفاده از گزینه های مجازی نیز نترسید. این امر به ویژه می تواند برای درگیر کردن کارگران از راه دور ، که اغلب از سازمان خود جدا شده یا نادیده گرفته می شوند ، مفید باشد.

رهبرانی که باز و مایل به پاسخگویی به سؤالات یا دریافت بازخورد از کارمندان به صورت حضوری و مجازی هستند ، در حل نگرانی ها بسیار مؤثرتر خواهند بود. عمل با بازخوردی که دریافت می کنید به کارمندان کمک می کند تا احساس ارزش کنند و باعث می شوند در عوض ارتباطات شما را ارزیابی کنند.

6. شخصی سازی و تقسیم بندی را در آغوش بگیرید

شخصی سازی و تقسیم بندی ایمیل اغلب به عنوان مؤلفه های اصلی بازاریابی موفق برای مصرف کنندگان ذکر می شود. به عنوان مثال ، NotifyVisitors گزارش می دهد که کمپین های ایمیل تقسیم شده ، 20 ٪ بالاتر از نرخ باز و 11 ٪ بالاتر از طریق ایمیل های غیر بخش را مشاهده می کنند. این نه تنها باعث درآمد می شود بلکه تعداد مشترکانی را که تصمیم به اشتراک مشترک را انتخاب می کنند ، کاهش می دهد.

همین خصوصیات همچنین می تواند تفاوت قابل توجهی در ارتباطات داخلی نیز ایجاد کند. هنگامی که رهبران ارتباطات خود را بر اساس عواملی مانند موقعیت کارمند ، بخش یا مدت زمان در شرکت شخصی سازی و تقسیم می کنند ، می توانند اطمینان حاصل کنند که هر شخص پیامهایی را دریافت می کند که در واقع مربوط به کار خود است. این امر به کاهش تعداد پیامهایی که یک کارمند دریافت می کند ، کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که آنها زمان و توجه لازم را به ارتباطاتی که برای آنها معنی دار است ، می دهد.

مرتبط: چرا ارتباطات داخلی مؤثر برای بهزیستی سازمان بسیار مهم است

هیچ رویکردی با اندازه یک اندازه برای برقراری ارتباط مؤثر با تیم شما وجود ندارد. اغلب اوقات ، شما باید انواع روش های ارتباطی را درج کنید تا پیام های مناسب بتوانند به هر یک از اعضای سازمان شما برسند. با ایجاد ارتباطات با کیفیت در اولویت ، می توانید همه اعضای تیم را کاملاً درگیر نگه دارید و منابع مورد نیاز خود را برای به حداکثر رساندن تأثیر خود ارائه دهید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/leadership/6-creative-ways-to-improve-internal-communications-at-work/489802

دیدگاهتان را بنویسید