6 راه برای شروع یک برنامه مسئولیت اجتماعی شرکت با تأثیر واقعی
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
من به عنوان بنیانگذار و مدیرعامل ، من همیشه اعتقاد داشته ام که سلامتی خوب برای افراد ، جوامع و شرکت ها از سطح زمین شروع می شود ، کاملاً به معنای واقعی کلمه. و با شرکت من ، Zentoes ، همیشه اولویت من بوده است که اطمینان حاصل شود که مأموریت ما به زندگی می رسد ، نه فقط از طریق راه حل های مراقبت از پا مؤثر و مؤثر ، بلکه از طریق کار فعال ما به عنوان یک سازمان برای دسترسی فعال زندگی برای همه.
اجرای یک برنامه مسئولیت اجتماعی شرکتی راهی عالی برای ایجاد یک مأموریت به زندگی به گونه ای است که نشان دهنده پیشرفت و تأثیر واقعی است و این مسیری بود که من ، به عنوان یک رهبر تجارت ، مشتاق کشف آن بودم.
فرایند شناسایی ، تعریف و تصویب یک برنامه CSR ، یک اتحادیه متحد برای هر سازمانی است – بهترین کار با درگیر کردن کل تیم در تشریح جمعی ارزش ها ، اهداف و بهترین راه برای حمایت از مردم و جوامعی که به دنبال خدمت هستید.
بعد از گفتگوهای طولانی تیمی ، Zentoes را راه اندازی کردیم قدم برای بهزیستی ابتکار سال گذشته. این برنامه با هدف افزایش دسترسی به فعالیت های بدنی با ارائه بورس های تحصیلی و حمایت مالی برای رویدادهای محلی و پیاده روی و رفع موانع مالی برای مشارکت انجام شده است.
به طور کلی ، مزایای برنامه CSR بسیار ارزشمند بوده است ، و از افراد و جوامع در سراسر کشور به تیم خود ما گسترش یافته و تعهد همه را به کار مهمی که هر روز انجام می دهیم تقویت می کند.
در این مقاله ، من بینش های عملی را در مورد چگونگی سایر مدیرعامل ها و رهبران مشاغل می توانند برنامه های CSR را با تأثیر واقعی و پایدار راه اندازی و حفظ کنم – برنامه هایی که نه تنها از ارزش های شرکت شما پشتیبانی می کنند بلکه در جوامعی که به شما می رسند ، تفاوت ملموس ایجاد می کنند.
مرتبط: نحوه ساخت یک برند کارفرمای با مسئولیت اجتماعی
1. برنامه CSR خود را با مأموریت اصلی خود تراز کنید
همیشه مهم است که از نظر چگونگی ارتباط هر برنامه با برند و مأموریت شما ، به ویژه در مورد مسئولیت اجتماعی شرکت ، فکر کنید. درک روشنی از نحوه تعریف مأموریت خود داشته باشید ، و سپس از آن به عنوان پایه و اساس برای ساختن یک برنامه CSR استفاده کنید که تأثیر واقعی را بر روی آن هدف ایجاد می کند.
با قدم برای بهزیستی به عنوان مثال ، Zentoes قادر است در حمایت از فعالیت های بدنی از طریق بورس های تحصیلی ماراتن ، نیمه ماراتن و پیاده روی ، تفاوت روشنی ایجاد کند-در نهایت ، حرکت در دسترس تر و اطمینان از این که امور مالی مانعی برای ورود به کسانی نیست که به دنبال کسب بیشترین استفاده از زندگی خود هستند.
2. اهداف واضح و قابل اندازه گیری ایجاد کنید
با هر برنامه CSR ، حتماً اهداف واضح و قابل اندازه گیری را تعیین کنید تا بتوانید تأثیر بلند مدت و موفقیت کلی برنامه را ردیابی کنید. شما می توانید در جهت تعداد مشخصی از جوامع ارائه شده ، دلار اهدا شده یا در مورد ما ، مراحل حاصل شده تلاش کنید.
در مورد تأثیراتی که می کنید شفاف باشید. این اعتماد نه فقط با شرکای آینده بلکه با جامعه و تیم شما نیز ایجاد خواهد کرد.
مرتبط: چرا تجارت شما باید به مسئولیت اجتماعی اهمیت دهد؟
3. کارمندان را در این روند درگیر کنید
در نتیجه به تشریح و راه اندازی هر برنامه CSR ، حتماً تیم خود را درگیر کنید ، و اطمینان حاصل کنید که کل سازمان شما شخصاً با ابتکار عمل ارتباط دارد.
به نظر من برگزاری جلسات منظم کامل تیم به منظور نظرسنجی همه کارمندان و تعیین چه ابتکاراتی و باعث می شود که همه احساس کنند که ما باید از آنها حمایت کنیم. مطمئناً شما می خواهید به عنوان یک سازمان به ارزش های خود صادق باشید و چیزی را پیدا کنید که با پیشنهاد کلی شما مطابقت داشته باشد.
4. شریک با سازمان های تراز
همکاری با سازمان ها و افرادی که به مأموریت شما اعتقاد دارند و می خواهند حمایت خود را از جامعه خود گسترش دهند ، یکی از با ارزش ترین بخش های هر برنامه CSR است. از طریق همکاری واقعی است که شما می توانید بیشترین تفاوت را در زندگی افراد ایجاد کنید ، داستان های آنها را تقویت کنید و فرصت های مشابهی را برای سایر اعضای جوامع خود گسترش دهید. هر سازمان به طور خودکار مناسب نیست.
5. تعهد به پایداری طولانی مدت
CSR نباید یک پروژه یک طرفه باشد. در عوض ، باید پایدار باشد و در پارچه فرهنگ شرکت شما ادغام شود. در مورد Zentoes ، ما در حال ایجاد مشارکتهای طولانی مدت و طولانی مدت با سازمان دهندگان مسابقه در سراسر کشور هستیم تا همچنان سال گذشته تأثیر خود را افزایش دهیم. اهداف CSR خود را بخشی از چگونگی اندازه گیری موفقیت خود در سال و حکاکی در هویت شرکت ما کنید.
مرتبط: نحوه فروش به Gen Z با مسئولیت اجتماعی شرکت
6. نتایج را برقرار کنید و موفقیت ها را جشن بگیرید
شفافیت نه تنها نشان دادن تأثیر برنامه شما بلکه ایجاد اعتماد مهم است. به طور مرتب به روزرسانی ها را در مورد تلاش های CSR خود از طریق به روزرسانی های تیم داخلی ، خبرنامه ها و کمپین های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. هر دو کانال دیجیتالی و حضوری فرصت های خوبی برای افزایش دید و تقویت موفقیت برنامه شما ارائه می دهند.
در مورد ما ، ما حتی فراتر از اعداد هستیم تا داستانهای افرادی را که از بورس های تحصیلی ما بهره مند شده اند به اشتراک بگذاریم و تأثیر برنامه ما بر افراد و جوامع محلی آنها را برجسته کنیم.
با پیروی از این نکات ، مدیر عاملان و رهبران مشاغل می توانند برنامه های CSR را که فراتر از تعامل سطح سطح است ، راه اندازی کنند و واقعاً تغییر مثبتی ایجاد کنند ، همه در حالی که با مأموریت و ارزشهای گسترده شرکت خود هماهنگ هستند.
این که آیا شما یک راه اندازی کوچک هستید یا یک شرکت در حال رشد ، یک برنامه CSR متفکر و خوب اجرا شده می تواند ارتباطات قوی تری با جامعه شما ایجاد کند و مرحله موفقیت پایدار کسب و کار را تعیین کند.
من به عنوان بنیانگذار و مدیرعامل ، من همیشه اعتقاد داشته ام که سلامتی خوب برای افراد ، جوامع و شرکت ها از سطح زمین شروع می شود ، کاملاً به معنای واقعی کلمه. و با شرکت من ، Zentoes ، همیشه اولویت من بوده است که اطمینان حاصل شود که مأموریت ما به زندگی می رسد ، نه فقط از طریق راه حل های مراقبت از پا مؤثر و مؤثر ، بلکه از طریق کار فعال ما به عنوان یک سازمان برای دسترسی فعال زندگی برای همه.
اجرای یک برنامه مسئولیت اجتماعی شرکتی راهی عالی برای ایجاد یک مأموریت به زندگی به گونه ای است که نشان دهنده پیشرفت و تأثیر واقعی است و این مسیری بود که من ، به عنوان یک رهبر تجارت ، مشتاق کشف آن بودم.
فرایند شناسایی ، تعریف و تصویب یک برنامه CSR ، یک اتحادیه متحد برای هر سازمانی است – بهترین کار با درگیر کردن کل تیم در تشریح جمعی ارزش ها ، اهداف و بهترین راه برای حمایت از مردم و جوامعی که به دنبال خدمت هستید.
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/6-ways-to-start-a-corporate-social-responsibility-program/492741