6 بینش قدرتمند برای آشکار کردن عمیق ترین خواسته های مشتریان

6 بینش قدرتمند برای آشکار کردن عمیق ترین خواسته های مشتریان

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

ما در دنیایی زندگی می کنیم که بسیاری از موفقیت های ما توسط چیزهای سطحی تعیین می شود. این که آیا این خودرویی است که شما رانندگی می کنید ، خانه ای که شما در آن هستید یا مکانهایی که در آن تعطیل می شوید ، این عقیده وجود دارد که آنچه شما باید برای خودتان نشان دهید ، نشان دهنده سطح ارزش شما است.

بعد از سالها کار در صنعت بازاریابی ، من استدلال می کنم که این مسئله در مورد تجارت بسیار دور است. مطمئناً ، چند دنبال کننده رسانه های اجتماعی ، دیدگاه ها یا دوست داشتن شما تفاوت ایجاد می کند – اما آنها نیز معیارهای غرور هستند. آنچه واقعاً تأثیر می گذارد این است که چگونه تجارت شما نیازهای مصرف کننده خود را برآورده می کند.

راز برای هدایت نسل ، دانستن آنچه مشتریان شما واقعاً می خواهند ، افراد مناسب را درگیر می کنند و این روابط را پرورش می دهند تا آنها را ماندگار کند. بیایید سوال “چگونه؟”

1. مخاطبان خود را بشناسید

دانستن آنچه مخاطب هدف شما واقعاً می خواهد ، تنها راه ارتباط با آنها به روشی است که آنها را درگیر می کند و آنها را برای بازگشت بیشتر باز می گرداند.

2. تقاضا را ضبط کنید

بنابراین بسیاری از مشاغل محصولات را به بازار عرضه می کنند که قبل از اینکه حتی فرصتی برای ادامه کار داشته باشند ، فلاپ می شوند. چرا؟ زیرا در وهله اول هرگز تقاضا برای آنها وجود نداشت.

برای شناسایی نیازها و الگوهای مصرف آنها ، داده ها را بررسی کرده و اطلاعات مربوط به مخاطبان هدف خود را جمع آوری کنید. تحقیق و تجزیه و تحلیل تنها راه برای درک واقعی مصرف کنندگان شما به دنبال چه چیزی است. از روند بازار خودداری کنید ، از ابزارهای گوش دادن اجتماعی استفاده کنید و نظرسنجی ها و مطالعات موردی را انجام دهید تا تقاضا را زودتر و صرفه جویی در وقت و هزینه گرانبها کنید.

اگر یک تجارت مستقر هستید ، باید بازاریابی موجود خود را مرور کنید تا ببینید که چیست و کار نمی کند. برای درک نقاط قوت و ضعف بازاریابی خود از ابزارهایی مانند Google Analytics ، تبلیغات Google و بینش رسانه های اجتماعی استفاده کنید. بخشی از این فرآیند همچنین شامل تجزیه و تحلیل رقبای شما است.

3. شخصیت خریدار را توسعه دهید

بهترین راه برای شکست در استراتژی بازاریابی خود ایجاد محتوا است که شما مانند شما مخاطب هدف نیستید. هدف این است که مشتریان خود را از شما و نیازهای شما تعیین کنند.

نکته دیگر که باید در نظر داشته باشید این است که قصد شما نباید این باشد که همه را خوشحال کنید – بهتر است 100 مشتری اختصاصی از 10،000 نفر که کمی علاقه مند هستند داشته باشید. اینجاست که قادر به تعریف مشتری ایده آل خود بسیار مهم است. به چه کسی می فروشید؟ چه چیزی را ارائه می دهید که نقاط درد آنها را هدف قرار داده و مشکل آنها را حل می کند؟

ایجاد شخصیت مشتری می تواند به معنای ترسیم تصویری از آنها ، دادن نام به آنها و نوشتن همه چیز در مورد آنها باشد. از سن آنها تا درآمد ، کارهای روزمره و چند حیوان خانگی آنها. تک تک جزئیات را که می توانید به آن فکر کنید بنویسید. این به شکل گیری تصویر مشتری ایده آل شما کمک می کند ، بنابراین می دانید محصول یا خدمات شما با چه کسی صحبت می کند.

مرتبط: شخص خریدار: آنها چه هستند ، چرا آنها اهمیت دارند و چگونه می توانند یکی از آنها را بسازند

4. لیستی از کلمات کلیدی سئو و موضوعات جستجوی محبوب را بسازید

شما می خواهید بدانید که مردم وقتی به دنبال چیزهایی هستند که مربوط به صنعت شما هستند ، به احتمال زیاد در جستجوی چه چیزی هستند. با پیشرفت های سئو که به طور مداوم در حال رشد است ، جمع آوری این ثروت از اطلاعات آسانتر از همیشه است. در اینجا برخی از منابع مفید و مبتنی بر اشتراک وجود دارد:

مرتبط: 9 نکته سئو برای کمک به شما در رتبه 1 در Google در سال 2024

5. آگاهی ایجاد کنید

هنگامی که می دانید چه کلمات کلیدی و اصطلاحات جستجو به احتمال زیاد وارد موتور جستجوی خود می شوند ، می توانید محتوای خود را با آنها سیل کنید تا کشش و دید داشته باشید. مردم می خواهند بدانند که برند شما چیست ، بنابراین شما باید محتوایی را ایجاد کنید که مردم می خواهند ببینند.

یکی از بهترین راه های انجام این کار ، ضبط است. این که آیا شما بهترین دوربین فیلمبرداری را در بازار دارید یا آیفون خود را بر روی سه پایه تنظیم کرده اید ، در واقع اهمیتی ندارد. مهم این است که شما مخاطبان خود را با آنچه می خواهند ببینند و بشنوید ، ارائه می دهید.

شروع با فیلم ، ماین طلای فرصت های محتوا را برای ایجاد آن به شما می دهد. آنچه ممکن است به عنوان یک قطعه ویدیویی تمام طول شروع شود ، می تواند در 5-10 فیلم کوتاه برای سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی ، که برای پست های رسانه های اجتماعی استفاده می شود ، به وبلاگ ها ترجمه شده و حتی برای کپی تبلیغ استفاده می شود.

محتوا همه چیز در مورد ایجاد آگاهی است. با آنچه ایجاد می کنید ، وقت خود را برای کارهای مهم دیگر آزاد می کند.

6. از آن سرب محافظت کنید

اگر هدایت خود را پرورش ندهید و از آنها پیروی کنید ، یا نتوانید در ذهن مشتریان بالقوه یا جدید باقی بمانید ، موفقیت شما شروع به سقوط خواهد کرد.

هوشمندانه ترین راه برای مدیریت سرب ، حفظ ارتباطات است. در حالی که شما نمی خواهید در مصرف کنندگان بمباران یا NAG را بمباران کنید ، می خواهید که آنها ارزش آنها را بدانند و آنها را فراموش نکرده اید.

دانستن اینکه از کجا رهبری شما به دست می آید ، راهی عالی برای خیاط کردن محتوای و پیام رسانی مستقیم به آنها است. تحقیق و تجزیه و تحلیل نیز دوباره در اینجا مفید است – کمپین های تبلیغاتی خود ، بینش رسانه های اجتماعی ، تجزیه و تحلیل وب سایت و هر چیز دیگری را که برای تولید سرب استفاده می کنید ، مرور کنید.

ابزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یکی از بهترین راهها برای پیگیری تمام تلاشهای بازاریابی در یک مکان و پرورش هدایت شما است. تعامل با مشتریان و استفاده از تکنیک های بازاریابی مانند کمپین های ایمیل نیز روشهای بسیار مؤثر برای انجام این کار است.

مرتبط: ساختن یک بستر CRM بهترین دوست تیم فروش شما: چگونه

تولید سرب یک کار یک شبه نیست. زمان ، تحقیق ، سازگاری و تمایل به اندازه گیری منظم تلاش ها طول می کشد. درک مخاطبان خود ، ایجاد وزوز در اطراف محصول یا خدمات خود و قرار دادن کار برای نگه داشتن افراد ، مطمئن ترین راه هایی برای تقویت روابط پایدار تجارت به مشتری (B2C) برای زندگی تجارت شما است.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/6-powerful-insights-to-reveal-your-customers-deepest/483590

دیدگاهتان را بنویسید