6 اسطوره که شما را از این فرصت 200 میلیارد دلاری منع می کند
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
هنگامی که ما برای اولین بار اقدام به راه اندازی یک استارتاپ از راه دور کردیم ، من و برادرم الی پس از مانع با مانع مورد اصابت قرار گرفتیم ، هر کدام گیج کننده تر و متناقض تر از گذشته بودند. احساس می شود این سیستم برای بیرون راندن خارجی ها طراحی شده است. و برای مدتی ، ما به آنچه بسیاری دیگر انجام می دهند اعتقاد داشتیم: این که ورود به سیستم از راه دور به جیب های عمیق ، مدرک پیشرفته و یک موسسه حقوقی با سرعت شماره گیری نیاز داشت.
اما این حقیقت است که اکثر مردم نمی دانند: بزرگترین موانع ورود به هیچ وجه موانع واقعی نیست ، آنها اسطوره هستند. اسطوره هایی که خیلی مداوم گردش می کنند ، آنها در نهایت دقیقاً از نوع متفکران نوآورانه که این صنعت به شدت به آن احتیاج دارد ، می ترسند.
پیش بینی می شود از راه دور بیش از 200 میلیارد دلار در اندازه بازار جهانی داشته باشد. با این حال ، کارآفرینان بی شماری ، به ویژه آنهایی که خارج از پزشکی هستند ، فرض می کنند که این فضا محدود نیست. نیست شما فقط باید بدانید که چگونه واقعیت را از داستان جدا کنید.
در اینجا رایج ترین اسطوره ها که بنیانگذاران را به عقب باز می گردانند ، و نحوه حرکت از کنار آنها.
اسطوره شماره 1: برای شروع یک شرکت از راه دور به مدرک پزشکی نیاز دارید
حقیقت: برای ساختن یک برند مراقبت های بهداشتی موفق نیازی به پوشیدن کت سفید ندارید. درست مانند جف بزوس نیازی به دوختن هر ژاکت کتاب آمازون که شخصاً فروخته می شود ، بنیانگذاران Telehealth نیازی به معالجه خود بیماران ندارند.
آنچه شما در واقع به آن نیاز دارید: زیرساخت یک سیستم سازگار و مقیاس پذیر که ارائه دهندگان دارای مجوز را با بیماران متصل می کند و همه چیز را در بالای صفحه نگه می دارد.
نحوه غلبه بر آن: شریک با متخصصان پزشکی دارای مجوز و/یا از سیستم عامل هایی که مدیریت روابط ارائه دهنده ، گردش کار تجویز و انطباق نظارتی را مدیریت می کنند. برخی از سیستم عامل ها (مانند Bask Health) اکنون راه حل های دارای برچسب سفید را ارائه می دهند که به بنیانگذاران غیر پزشکی اجازه می دهد مارک ها را بدون نیاز به استخدام یک تیم بالینی در خانه راه اندازی کنند.
مرتبط: این بنیانگذار نمی خواست چهره برند خود باشد. اما او ناراحتی را تحت فشار قرار داد – و اکنون او یک نام خانوادگی است.
اسطوره شماره 2: پیچ و خم نظارتی برای حرکت بسیار پیچیده است
حقیقت: بله ، مراقبت های بهداشتی تنظیم می شود. اما “تنظیم شده” به معنای “غیرممکن” نیست. این فقط بدان معنی است که قوانینی وجود دارد. و بیشتر آنها با ابزارهای مناسب به خوبی تعریف شده ، شفاف و قابل پیمایش هستند.
جایی که کارآفرینان اشتباه می کنند: تلاش برای اختراع مجدد چرخ نظارتی به تنهایی ، یا تسلیم قبل از حتی تلاش.
نحوه غلبه بر آن: از خدمات رعایت کلید در دست استفاده کنید. بسیاری از سیستم عامل ها اکنون همه چیز را از رعایت HIPAA گرفته تا اعتبارنامه ارائه دهنده تا تحقق داروخانه اداره می کنند. برخی حتی با سیستم عامل های تجارت الکترونیکی مانند Shopify ادغام می کنند. مسیر آسفالت شده است. نیازی به ساخت جاده از ابتدا نیست.
اسطوره شماره 3: راه اندازی یک تجارت از راه دور سالها طول می کشد
حقیقت: این ممکن است در سال 2010 صادق باشد. امروز ، استارتاپ ها می توانند در هفته ها زندگی کنند ، نه سالها.
چرا؟ ظهور نرم افزار بدون کد ، شبکه های ارائه دهنده از پیش دارای مجوز و سیستم عامل های فناوری سلامت پلاگین و بازی. زمان و هزینه مالی ساختن از زمین به بالا دیگر لازم یا استراتژیک نیست.
نحوه غلبه بر آن: به جای برنامه نویسی یک پلتفرم یا ارائه دهندگان استخدام یک به یک ، سیستم های مدولار و از پیش ساخته شده را که دارای ورودی ، بازدیدهای مجازی ، نسخه الکترونیکی و موارد دیگر هستند ، انتخاب کنید. بسیاری از بنیانگذاران اکنون در کمتر از 30 روز از ایده به راه اندازی می روند.
مرتبط: تجارت الکترونیکی سخت تر می شود-آیا پاسخ از راه دور است؟
اسطوره شماره 4: برای شروع کار به سرمایه عظیم نیاز دارید
حقیقت: این هزینه صدها هزار نفر برای ایستادن در یک برند از راه دور ، نرم افزار سفارشی ، نگهدارنده های قانونی ، حقوق ارائه دهنده ، بیمه … این لیست ادامه یافت.
امروز ، این تغییر کرده است.
اکنون متفاوت است: سیستم عامل های مخابراتی مبتنی بر SaaS همه چیز را از درگاه های بیمار گرفته تا شبکه های ارائه دهنده چند کشور گرفته تا چارچوب های قانونی ، همه بر اساس اشتراک ارائه می دهند.
نحوه غلبه بر آن: راه اندازی خود را مانند یک مارک DTC مدرن رفتار کنید. از Dev Six-Dev صرف کنید و به ابزارهایی که هزینه ماهانه را پرداخت می کنند ، وصل کنید. به همین ترتیب Shopify نسل جدیدی از مارک های خرده فروشی را فعال کرد ، سیستم عامل های Telehealth اکنون به شما امکان می دهد تا با رشد کم و مقیاس کم راه را راه اندازی کنید.
اسطوره شماره 5: Telehealth فقط برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی بزرگ است
حقیقت: رونق Telehealth دسترسی دموکراتیک را انجام داده است. در حقیقت ، بسیاری از موفق ترین بازیکنان جدید سیستم بیمارستان نیستند. آنها مارک های مصرف کننده کوچک و متمرکز در سوله هایی مانند سلامت روان ، پوست ، سلامت زنان و سلامتی جنسی هستند.
آنچه آنها مشترک هستند: یک مخاطب واضح ، یک برند قانع کننده و یک رویکرد دیجیتال اول.
نحوه غلبه بر آن: روی یک مشکل خاص که تحت تأثیر مراقبت های سنتی قرار دارد ، تمرکز کنید ، خواه این مدیریت میگرن ، مقابله با ریزش مو یا ارائه پشتیبانی یائسگی باشد. سپس برای ایجاد مخاطب از استراتژی های بازاریابی دیجیتال (SEO ، مشارکت های تأثیرگذار ، تبلیغات پرداخت شده) استفاده کنید. انطباق و زیرساخت ها را می توان با استفاده از پشته فنی شما اداره کرد ، کار شما این است که دارای مارک و ارتباط با مشتری باشید.
مرتبط: با این 4 نوع محتوای خلاق ، سر و صدای دیجیتالی را برش دهید
اسطوره شماره 6: اگر اشتباه کنید شکایت خواهید کرد
حقیقت: مسئولیت مراقبت های بهداشتی واقعی است. اما ترس از دادخواست اغلب از خطر واقعی فراتر می رود ، به خصوص هنگامی که شما در یک چارچوب سازگار فعالیت می کنید.
تفاوت کلیدی: بین نادیده گرفتن مقررات و استفاده از سیستم های سازگار با نظارتی که برای تحویل از راه دور طراحی شده اند ، دنیای تفاوت وجود دارد.
نحوه غلبه بر آن: با فروشندگانی که در اولویت انطباق قرار دارند و از محافظت های داخلی مانند ذخیره داده های رمزگذاری شده ، مشاوره ویدیویی ایمن و گردش کار رضایت مستند استفاده می کنند ، کار کنید. به آن فکر کنید مانند رانندگی ماشین با کیسه های هوا ، کمربند ایمنی و کمک خط. شما شکست ناپذیر نیستید ، اما از بی پروا دور هستید.
این قوانینی نیست که شما را به عقب برگرداند – این شایعات است
بیشتر آنچه “دانش مشترک” در مورد بهداشت از راه دور است منسوخ یا آشکار اشتباه است. داستان واقعی؟ Telehealth یکی از گسترده ترین فرصت ها در کارآفرینی مدرن است.
این تجارت الکترونیکی در سال 2010 است. SaaS در سال 2005 است. هنوز هم زود است و تنها چیزی که مانع ورود بیشتر بنیانگذاران می شود ، اطلاعات نادرست است.
هرگز زمان بهتری برای راه اندازی یک برند بهداشتی وجود نداشته است. چه بخواهید یک فشار جانبی ایجاد کنید یا خروجی میلیارد دلاری بعدی ، این کتاب پخش وجود دارد. زیرساخت ها آماده است. بازار در حال رشد است.
بنابراین اگر روی ایده ای نشسته اید ، یا آن را می نویسید زیرا “پزشک نیستید” یا “میلیون ها نفر ندارید” ، وقت آن است که دوباره فکر کنید.
شما به MD احتیاج ندارید. برای تأمین قدرت ایده خود به یک دید ، طاقچه و بستر مناسب نیاز دارید.
موج 200 میلیارد دلاری از راه دور در حال انجام است. تنها سوال این است که آیا شما بخشی از آن خواهید بود یا تماشا می کنید که از کنار آن عبور کنید.
هنگامی که ما برای اولین بار اقدام به راه اندازی یک استارتاپ از راه دور کردیم ، من و برادرم الی پس از مانع با مانع مورد اصابت قرار گرفتیم ، هر کدام گیج کننده تر و متناقض تر از گذشته بودند. احساس می شود این سیستم برای بیرون راندن خارجی ها طراحی شده است. و برای مدتی ، ما به آنچه بسیاری دیگر انجام می دهند اعتقاد داشتیم: این که ورود به سیستم از راه دور به جیب های عمیق ، مدرک پیشرفته و یک موسسه حقوقی با سرعت شماره گیری نیاز داشت.
اما این حقیقت است که اکثر مردم نمی دانند: بزرگترین موانع ورود به هیچ وجه موانع واقعی نیست ، آنها اسطوره هستند. اسطوره هایی که خیلی مداوم گردش می کنند ، آنها در نهایت دقیقاً از نوع متفکران نوآورانه که این صنعت به شدت به آن احتیاج دارد ، می ترسند.
پیش بینی می شود از راه دور بیش از 200 میلیارد دلار در اندازه بازار جهانی داشته باشد. با این حال ، کارآفرینان بی شماری ، به ویژه آنهایی که خارج از پزشکی هستند ، فرض می کنند که این فضا محدود نیست. نیست شما فقط باید بدانید که چگونه واقعیت را از داستان جدا کنید.
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/6-myths-that-are-blocking-you-from-this-200-billion/490824