6 استراتژی بازاریابی اینستاگرام برای مشاغل کوچک

6 استراتژی بازاریابی اینستاگرام برای مشاغل کوچک

نظرات بیان شده توسط کارآفرین مشارکت کنندگان خودشان هستند.

اینستاگرام مدتی است که یکی از بازیگران اصلی دنیای رسانه های اجتماعی است. بیش از 65 میلیون کاربر فعال ماهانه، 10 میلیارد عکس و یکی از نمادین‌ترین لوگوهای موجود، آن را به یک پلتفرم بازاریابی ضروری برای کسب‌وکارهای کوچک تبدیل می‌کند – اگر بدانند چگونه از آن استفاده کنند.

همانطور که پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس به رشد خود ادامه می‌دهد، تأثیر آن بر عادات خرید کاربرانش نیز افزایش می‌یابد. با در نظر گرفتن این موضوع، می توانید از اینستاگرام نه تنها به عنوان مکانی برای اشتراک گذاری عکس، بلکه برای جذب مشتریان جدید نیز استفاده کنید.

برای کمک به موفقیت شما در اینستاگرام به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، ما بهترین تاکتیک ها و توصیه ها را از SMB های موفق جمع آوری کرده ایم. در اینجا هفت راه آزمایش شده و واقعی برای استفاده از شبکه اجتماعی به عنوان یک ابزار بازاریابی آورده شده است.

1. زیرنویس‌های شکلک‌های جذاب ایجاد کنید

استفاده از ایموجی ها روشی موثر برای جذب فالوورهای شماست. آنها می گویند یک عکس ارزش هزار کلمه دارد و هشتگ ها خنده دار و کمی متفاوت هستند. سعی کنید از آنها برای خلاقیت بیشتر استفاده کنید.

ایموجی ها به ویژه در اینستاگرام موثر هستند، زیرا می توان از آنها برای شخصیت دادن به پیام های شما استفاده کرد. می‌توانید از شکلک‌های یکسانی برای مناسبت‌های مختلف استفاده کنید یا هر بار که مطلب جدیدی ارسال می‌کنید، رنگ‌ها و سبک پیام را با هم ترکیب کنید.

مطالب مرتبط: 15 روش برای بهینه سازی اینستاگرام

2. اصیل باشید

وقتی کپشن های شما را در اینستاگرام می بیند، هیچ کس نمی تواند در برابر فریب محتوای اصلی مقاومت کند. هزاران پست مشابه با پست شما وجود دارد، به این معنی که شما باید از بقیه متمایز شوید.

اطمینان حاصل کنید که زاویه یا دیدگاه منحصر به فردی دارید که دنبال کنندگان شما از آن استقبال می کنند. شما نمی خواهید به عنوان فردی دیده شوید که صرفاً آنچه را که در زندگی خود می گذرد بدون افزودن ارزش یا هیچ تلاشی به اشتراک می گذارد. با فالوورهای نامحدود اینستاگرام، افراد به راحتی می توانند کاربر خاصی را که دوست دارند پیدا کنند. اما اگر می خواهید پست شما مورد توجه قرار گیرد، از بین جمعیت خارج شوید و چیزی به یاد ماندنی برای آنها ایجاد کنید.

3. از هشتگ ها عاقلانه استفاده کنید

وقتی از هشتگ ها در اینستاگرام استفاده می کنید، قبل از انجام این کار حتماً عملکرد آنها را ببینید. ایده خوبی است که هشتگ خاص خود را جستجو کنید و ببینید وقتی آن را در پست های خود قرار می دهید چه اتفاقی می افتد.

در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد که هشتگ شما مورد توجه قرار گیرد، اما عوامل متعددی وجود دارد که در عملکرد آن موثر است. هشتگ‌های خاصی وجود دارند که مردم همیشه از آنها استفاده می‌کنند، در حالی که برخی دیگر زمانی که گهگاه استفاده می‌شوند عملکرد بهتری دارند.

هشتگ هایی که بهترین عملکرد را دارند حدود هشت تا ده کاراکتر طول دارند، و باید مطمئن شوید که هشتگ های شما به راحتی برای مردم قابل خواندن هستند. همچنین باید از ترکیبی از هشتگ ها استفاده کنید و فقط روی یک یا دو مورد تمرکز نکنید.

مطالب مرتبط: چرا در واقع باید پست اینستاگرام خود را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید

4. فراتر از اینستاگرام بروید

اگر می خواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید، مطمئن باشید که از فرصت های دیگری که در اختیار دارید استفاده می کنید. به عنوان مثال، می توانید سعی کنید حساب خود را از طریق تبلیغات فیس بوک یا توییتر تبلیغ کنید. این سایت ها به کاربران خود اجازه می دهند تا صفحات یا محصولات خود را تبلیغ کنند، بنابراین اگر با اهداف شما برای رشد مطابقت دارد، از این ویژگی استفاده کنید.

5. به طور منظم پست کنید

همیشه خوب است که به طور منظم پست کنید، اما می خواهید مطمئن شوید که چیزی که پست می کنید جذاب است. این فرصتی است برای نشان دادن شخصیت برند خود و ارتباط با فالوورها در سطح شخصی تر، پس آن را با ارسال محتوای بد هدر ندهید! بسیاری از برندها از استوری های اینستاگرام به عنوان راه دیگری برای تازه نگه داشتن محتوای خود استفاده می کنند. آن‌ها این کار را با ایجاد کلیپ‌های کوتاهی انجام می‌دهند که مصرف آن برای بینندگان آسان است و به‌عنوان پسوند حساب به‌گونه‌ای عمل می‌کنند که با تصویر برندشان مطابقت داشته باشد. این قطعا چیزی است که ارزش امتحان کردن را دارد!

6. فید جذاب اینستاگرام

اگر فید اینستاگرام با طراحی خوبی دارید، منطقی است که پروفایل ها نیز مطابقت داشته باشند. اینها اولین تصاویری خواهند بود که دنبال کنندگان جدید می بینند، بنابراین مطمئن شوید که به اندازه کافی جالب و فریبنده هستند تا مردم را وادار به ادامه کاوش فید شما کنند. اگر از یک دستگاه تلفن همراه استفاده می کنید، این امر به ویژه مهم است، زیرا شما فقط یک منطقه کوچک برای جلب توجه آنها دارید.

در حالی که بسیاری از مردم قبلاً این را می‌دانند، هنوز برخی از مشاغل وجود دارند که این را نمی‌دانند: اینستاگرام اکنون یک فید مبتنی بر الگوریتم است. یعنی از ترتیب زمانی پست ها پیروی نمی کند. این یک تغییر بزرگ برای کسانی است که عمدتاً از آن به عنوان یک ابزار مدیریت محتوا استفاده می‌کنند و ناگهان متوجه می‌شوند که وقتی پست‌هایشان مستقیماً درگیر نبوده یا فعالانه لایک نمی‌شوند، دید صفر دارند.

با تنظیم زمان ارسال و یافتن اینکه کدام زمان برای شما بهترین است، از الگوریتم استفاده کنید. در حالی که هیچ فرمول جادویی برای این وجود ندارد، می توانید آن را بر اساس موارد زیر استوار کنید:

  • چه نوع محتوایی ارسال می کنید؟ معمولاً محتوای سبک‌تر و قابل هضم‌تر در اوایل بهتر است، در حالی که تصاویری که پررنگ‌تر یا گرافیکی سنگین‌تر هستند در اواخر روز بهتر می‌شوند.
  • چقدر برای حساب خود وقت می گذارید؟ اگر کمتر از یک ساعت در روز برای آن وقت می گذارید، ساعات اولیه صبح را در نظر بگیرید. دلیل این امر این است که افراد بیشتری در آن ساعات آنلاین هستند، بنابراین پست هایی از این زمان جزو اولین پست هایی است که می بینند.
  • کجا زندگی می کنید؟ برخی از بازارها در مورد مدت زمانی که مردم از گوشی های هوشمند خود در آن مکان ها استفاده می کنند بسیار متفاوت هستند.

برای جلوگیری از هر گونه ناامیدی و اطمینان از اینکه محتوای شما آنطور که شایسته است دیده می شود، زمان پست های خود را بر این اساس زمان بندی کنید.

مطالب مرتبط: 4 دلیل که چرا باید در سال 2021 حلقه های اینستاگرام بسازید

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/6-instagram-marketing-strategies-for-small-businesses/374424

دیدگاهتان را بنویسید