5 گام برای ایجاد کمپین های روابط عمومی فراگیرتر

هنگام طراحی کمپین ها، از کلیشه ها، فرضیات فرهنگی و اشارات و مقدمات توهین آمیز بالقوه خودداری کنید. حساسیت فرهنگی، تصویرسازی دقیق از گروه‌ها و افراد، و انتخاب واژه‌هایی که از ویژگی‌های جنسیتی و تبعیض پنهان اجتناب می‌کنند را بپذیرید.

تعریف کمپین های روابط عمومی – ماهیت آنها – ایجاد پیام های روابط عمومی به طور خاص برای مخاطبان شماست. و مطمئناً مخاطبان شما همه و همه جا نیستند. با این حال، درک تمایز بسیار واقعی بین شامل کردن بیشتر دیگران و حذف کردن دیگران بسیار مهم است. ایجاد کمپین های روابط عمومی متنوع و فراگیر به شما یک مزیت استراتژیک می دهد. من تا آنجا پیش می روم که بگویم این یک الزام اخلاقی است. با انعکاس تنوع غنی مخاطبان خود و اطمینان از اینکه بسیاری از دیدگاه ها در دارایی ها و اقدامات شما نشان داده می شود، می توانید ارتباطات قوی تری ایجاد کنید، وفاداری را تقویت کنید و شهرت برند خود را افزایش دهید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/5-steps-to-creating-more-inclusive-pr-campaigns/478741

در اینجا می‌توانید تلاش‌های خود را با اتخاذ شیوه‌های استخدام فراگیر (مانند نوشتن شرح شغل بی‌طرف و استفاده از کانال‌های استخدامی متنوع‌تر) و آموزش تیم خود در مورد تعصبات ناخودآگاه و هنجارهای فرهنگی متفاوت افزایش دهید.

مرحله سوم: پیام‌های فراگیر را ایجاد کنید

مسلماً، بهترین پیشرفتی که فرهنگ ما در دوران مدرن دیده است، حساسیت فزاینده‌ای است که اکنون نسبت به اهمیت حیاتی احترام گذاشتن و حمایت از همه تنوع شگفت‌انگیز موجود در میان ما داریم – تمام آزادی‌هایی که مردم به دست می‌آورند تا آن‌طور که هستند، همه باشند. مردم احساس غرور می‌کنند که به‌عنوان خود واقعی خود زندگی می‌کنند، و اکثریت آمریکایی‌ها به‌عنوان یک فرهنگ تحصیل‌کرده و روشن‌فکر، که وقف انصاف، عدالت و برابری است، تلاش می‌کنند.

مطالب مرتبط: اجازه ندهید دیگران شما را تعریف کنند – در اینجا نحوه کنترل با یک برند شخصی جسور است

مرحله 5: در صورت نیاز تطبیق و تنظیم کنید

در شرکت روابط عمومی من، تایید DEI فقط یک امر مسلم است – جای بحثی نیست. من شخصاً هیچ نقطه ضعفی در آن نمی بینم و معتقدم که فقط فضای کاری ما را غنی می کند. بخشی از این تایید، در هم تنیدن اصول DEI در کمپین های روابط عمومی خودم و مشتریانم است، و وقتی نوبت به این تعهد می رسد، هم چرایی و هم چگونه وجود دارد.

شما باید تا جایی که می توانید طیف وسیعی از افراد را در تصاویر خود نشان دهید. وقتی مردم می توانند خود را در کمپین های شما ببینند – نه مدل هایی با امواج ساحلی و افراد معدودی که در عمارت هایی با تزئینات حرفه ای زندگی می کنند – آنها را در جایی که واقعاً زندگی می کنند لمس می کنید.

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

برخی چیزها در جامعه فوق مدرن و مبتنی بر فناوری ما بدتر شده اند – مانند دیپ فیک ها، تماس های خودکار، و تلفن های بچه هایتان سر میز شام (خوب، من اعتراف می کنم، گاهی اوقات مامان و بابا هم). اما برخی از چیزها بهبود یافته اند – مانند وسایل هوشمندی که انرژی و آب کمتری مصرف می کنند، رزرو تعطیلات همه جانبه تنها با چند کلیک، و امکان ردیابی فرزندانتان در آن تلفن هایشان.

خیلی زود از خودتان انتظار نداشته باشید. مانند هر چیز دیگری، پیشرفت با آزمون و خطا حاصل می‌شود، زیرا شما همچنان به کاوش در مورد آنچه که به شما ضربه زده است و آنچه در لحن و محتوای شما منحرف شده است، انجام می‌شود. به خود زمان و فضا بدهید تا اثربخشی سرمایه‌گذاری‌های روابط عمومی متنوع‌تر و فراگیر خود را ارزیابی کنید، بازخوردهایی را که می‌توانید در آینده اعمال کنید، جمع‌آوری کنید، و البته داده‌های به دست آمده را تجزیه و تحلیل کنید. صادقانه پاسخ به پیام جدید خود را ارزیابی کنید و آن را به صورت مناسب تغییر دهید.

نتیجه گیری

من به شما توصیه نمی‌کنم زمانی که مشتریان خود را بر ستون‌هایی که آنها ایستاده‌اند دلسرد شوید، بلکه سعی کنید تا خواسته‌ها و نیازهای آنها را برآورده کنید. انجام نظرسنجی ها و نظرسنجی ها از طریق پلتفرم های رسانه های اجتماعی شما یک راه عالی برای کشف چیستی آن ها است.

مرحله شماره 2: صحبت خود را ادامه دهید

هنگام گفتن داستان ها، که سنگ بنای روابط عمومی است، جوامعی را که معمولاً در جلو و مرکز چشمان عموم نیستند، به نمایش بگذارید و میکروفون را در اختیار افرادی قرار دهید که در طول تاریخ منتظر شانس درخشش خود بوده اند. پیام رسانی فراگیر در قلب یک کمپین روابط عمومی موفق با تنوع قرار دارد. وقتی در آن مهارت پیدا کردید، محتوای شما با تمام بخش‌های دنبال‌کننده‌تان طنین‌انداز می‌شود.

مرحله چهارم: از تصاویر برای پیشبرد هدف خود استفاده کنید

دلایل گنجاندن ارزش‌های تنوع و فراگیری در اساساً در تمام شیوه‌های کاری شما فراوان و همیشه در حال رشد است. آنها عبارتند از:

  • برای به روز ماندن: کسب‌وکار من از من می‌خواهد که از روندهای بازاریابی آگاه باشم و از گفتگوهایی که جامعه و اقتصاد ما را شکل می‌دهند آگاه باشم. برای استفاده از نبض امروزی، باید با جزر و مد در حال تغییر حرکت کنید و از آنها به نفع خود استفاده کنید تا مرتبط و به موقع باقی بمانید.
  • برای ارتباط با همه جمعیت ها: بیشتر مشاغل فقط لوله کش ها در Duluth را هدف قرار نمی دهند. هم برای طول عمر و هم برای ارتباط، شما می خواهید برای افراد در هر سنی، از هر طبقه اجتماعی، با پیشینه ها و هویت های مختلف جذاب باشید. ادغام زبان و اخلاق DEI در کمپین های عمومی به شما کمک می کند تا آن را به انجام برسانید.
  • برای اینکه به مشتریان خود نشان دهید که هستید: اگر دیدگاهی دارید، باید آن را به اشتراک بگذارید. دیگر از کسب و کارها و تاجران انتظار نمی رود که موجودات رواقی و گوشه گیری باشند که فقط به ما چیزهایی می فروشند یا خدمات حرفه ای ارائه می کنند. بخشی از DEI به این معنی است که شما مجاز به داشتن شخصیت در معاملات تجاری خود هستید. بنابراین برای ایجاد ارتباط واقعی با پایگاه مشتری خود، آن را در دارایی‌ها و پیام‌رسانی نمایش دهید.
  • برای گسترش مهارت های کارکنان خود: اعضای تیم شما می توانند توانایی ها و دانش خود را با یادگیری در مورد بهترین شیوه های فعلی که به جای بیگانگی و تفرقه، فراگیری و انسجام جامعه را ترویج می کنند، گسترش دهند. یک کارگاه آموزشی برگزار کنید تا استانداردهای محل کار و زبان را به آنها آموزش دهید که از اخلاق DEI حمایت می کند و تا آنجا که ممکن است افراد زیادی را در گفتگو مشارکت می دهد.
  • برای مدرن کردن محتوا: شما می توانید سعی کنید به رویکردهای بازاریابی آزموده شده و واقعی خود در محیط امروزی پایبند باشید … اما من توصیه نمی کنم. شرکت هایی که هیچ چیز تازه، نوآورانه و هیجان انگیزی به بازار ارائه نمی دهند، در نهایت منقرض می شوند. فراگیر بودن بسیار جالب و جذاب است – این موضوع کمتر مربوط به “بیدار شدن” است و بیشتر در مورد هماهنگی با آنچه مردم به آن اهمیت می دهند و در مشاغلی که می خواهند با آنها تعامل داشته باشند و به آنها هوس می کنند، هماهنگ شود.
  • برای پیشبرد گفتمان: مسئله فقط آگاهی از گفتمان ملی نیست. شما می خواهید بخشی از آن باشید، در آن مشارکت کنید. به این ترتیب، صدای بسیار مورد نیاز را به سکوی برابری جهانی اضافه می‌کنید و در بهبود جهانی که همه با هم در آن زندگی می‌کنیم، نقشی ایفا می‌کنید.

چگونه کمپین های روابط عمومی را متنوع تر و فراگیرتر کنیم

در روابط عمومی، کلمات همیشه با تصاویر همراه هستند – بنابراین آنها را برای تشدید تأثیر تنوع خود در نظر بگیرید. تصاویری را انتخاب کنید که محصول شما را در مکان‌های غیرمنتظره به تصویر می‌کشد و در سناریوهای دنیای واقعی فیلم بگیرید. زیرنویس‌ها را به راحتی برای افراد با هر سطح توانایی قابل خواندن قرار دهید و به دنبال یک پالت رنگی جذاب جهانی باشید.

لازم نیست در اینجا با یک گزارش تحلیل بازار سفارشی 15 هزار دلاری افراط کنید، اما ارزش وقت گذاشتن را دارد تا واقعاً متوجه شوید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند. فراتر از جمعیت شناسی معمول سن، جغرافیا، جنسیت، و طبقه اجتماعی-اقتصادی بروید تا آنچه را که واقعاً برای پایگاه شما مهم است کشف کنید: مواد با کیفیت، حفظ محیط زیست، یا آگاهی اجتماعی؟ آنها برای چه چیزهایی ارزش قائل هستند، اولویت بندی می کنند و روی آن سرمایه گذاری می کنند؟

اگر از DEI در تصویر برند خود تبلیغ می کنید، مطمئن شوید که تیم شما تنوعی را که مدعی هستید منعکس می کند. آیا باید افرادی را استخدام کنید که این رنگ‌ها هستند، به آن زبان صحبت می‌کنند یا از هدف خاصی حمایت می‌کنند؟ نه. اما من با شما 50 به 1 شرط می بندم که می توانید نامزدهای کاملاً واجد شرایطی را بیابید که صداهای جدیدی را به ارمغان می آورند، بینش های معاصر را به اهداف کاری شما اضافه می کنند و دیدگاه تیم خود را بزرگ می کنند.

مطالب مرتبط: نحوه اجرای ابتکارات موثر DEI – راهنمای 4 مرحله ای برای افسران ارشد تنوع

چرا کمپین های روابط عمومی را متنوع تر و فراگیرتر کنیم؟

هنگامی که تصمیم گرفتید در میان آب و هواها و جمعیت‌های متنوع‌تر امروزی غواصی کنید، گام‌هایی وجود دارد که می‌توانید برای برقراری ارتباط فعالانه و نشان دادن مسائل فراگیری انجام دهید. برخی کوچک هستند، مانند جابجایی به ضمایر بدون تفکیک. برخی بزرگ هستند، مانند بازبینی کل بیانیه ماموریت شما. همه اینها شما را بخشی از راه حل می کند نه تداوم یک مشکل قدیمی که به عنوان مانعی برای وحدت جامعه عمل کرده است.

مرحله اول: تحقیقات اولیه را انجام دهید

دیدگاهتان را بنویسید