5 کتاب هر صاحب مشاغل کوچک باید بخواند
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
در حالی که بسیاری از دوره های “کسب و کار کوچک 101” به صورت آنلاین وجود دارد ، تعداد کمی از آنها تفاوت های ظریف و پیچیدگی اجرای یک تجارت کوچک را از ابتدا ضبط می کنند. شما ممکن است ملزومات را بیاموزید (مانند نحوه ثبت نام برای LLC یا نحوه مدیریت کتاب های خود) اما مهمترین مؤلفه را از دست ندهید: چگونه می توان به ذهنیت یک صاحب مشاغل موفق تسلط داشت.
این جایی است که کتاب ها جایی را که دوره ها و وبلاگ های آنلاین از آنجا خارج می شوند ، تشکیل می دهند ، در اعماق روانشناسی شروع سرمایه گذاری خود ، موقعیت یابی برای جذب مشتری ، نحوه قیمت خدمات خود و موارد دیگر.
در اینجا خواندن ضروری برای هر صاحب مشاغل کوچک فعلی (یا مشتاق) که به دنبال ورود به کارآفرینی با اعتماد به نفس و تمرکز است ، آورده شده است.
مرتبط: 5 کتاب که مسیر من را برای موفقیت کارآفرینی هموار کرده است
Go-Giver توسط باب بورگ
باب بورگ پرفروش ترین نویسنده کتابهای زیادی در مورد تجارت ، فروش و رهبری است ، مانند هنر اقناع وت ارجاع های بی پایانبشر او نه تنها توضیح می دهد که استراتژی های لازم برای شروع و اداره یک تجارت موفق بلکه روانشناسی بودن در پشت کارآفرین با اعتماد به نفس است.
در در متقلب، باب بورگ داستان “Go-Getter” جاه طلب به نام جو را روایت می کند. جو خستگی ناپذیر کار می کند اما به نظر می رسد فقط از اهدافش دورتر می شود. با راهنمایی یک مشاور افسانه ای به نام پیندار ، جو وظیفه دارد چندین کارآفرین موفق را سایه بماند: یک صاحب رستوران ، مدیر عامل ، کارگزار املاک و مستغلات و دیگران. این مربیان جدید به او می آموزند که مهمترین موفقیت این است که با قرار دادن علایق دیگران ، تمرکز خود را از رسیدن به هدیه تغییر دهد.
این تغییر ذهنیت منجر به بازده های غیر منتظره می شود – و بسیاری از درسهای ارزشمند برای خواننده. از طریق پنج قانون موفقیت استراتوسفر ، بورگ به خوانندگان می آموزد که چگونه با دادن بیشتر و گرفتن کمتر ، تحقق پیدا کنند. به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، در مورد چگونگی ارائه ارزش به مشتریان ، بازاریابی خدمات و موارد دیگر ، بینش می گیرید.
وقت خود را بخرید توسط دن مارتل
به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، زمان با ارزش ترین منبع شماست. بین ترویج محصولات خود ، استخدام تیم ، مدیریت امور مالی و ایجاد مواد بازاریابی ، به راحتی می توان روز را از شما دور کرد. در وقت خود را بخرید، نویسنده دن مارتل به کارآفرینان کمک می کند تا زمان خود را کنترل کنند ، به تقویم های خود تسلط داشته باشند و به بهره وری بیشتری برسند.
مارتل چندین استراتژی را برای “خرید پس از” با تفویض ، برون سپاری و خودکار کردن وظایف به اشتراک می گذارد. این شامل “اصل بازپرداخت” در استفاده از کمک برای مدیریت کارهای روزمره روز شما است ، بنابراین بهتر می توانید روی فعالیت های درآمدزایی تمرکز کنید. زمان برگشت بخرید همچنین نکات عملی و در عین حال تأثیرگذار برای نحوه جلوگیری از فرسودگی ، اولویت بندی وظایف ، تولید بیشتر فروش و مقیاس کسب و کار خود را به اشتراک می گذارد. نتیجه ، تعادل بهتر زندگی و زندگی ، کارمندان شادتر و یک تجارت پایدار است.
مرتبط: من یک شرکت میلیارد دلاری با کمک این 19 کتاب تجاری ساختم
سرگردان توسط دنیس دافیلد-توماس
سرگردان راهنمای لازم برای کارآفرینانی است که می خواهند باهوش تر کار کنند ، نه سخت تر. نویسنده دنیس دافیلد-توماس خوانندگان را ترغیب می کند تا یک رویکرد “سرد” را برای تجارت اتخاذ کنند: تلاش برای موفقیت بدون تلاش و استرس شدید. او فرهنگ “شلوغی” را روی سر خود می چرخاند و به صاحبان مشاغل کوچک اطمینان می دهد که می توان بدون به خطر انداختن زمان (یا عقل) ، یک تجارت پایدار مالی را اداره کرد.
دافیلد-توماس کارآفرینی یکی از مواردی است که به جای محدودیت و کمبود بر آزادی و فراوانی متمرکز شده است. او به عنوان یک مربی پول در زمینه پول ، رویکردی را برای ایجاد شغلی که با شخصیت و مهارت های منحصر به فرد شما و همچنین اهداف مالی هماهنگ باشد ، به اشتراک می گذارد.
علاوه بر استراتژی های ذهنیت پول ، نویسنده نکات عملی در مورد چگونگی کسب درآمد بیشتر در حالی که کمتر کار می کند ، به اصول بازاریابی تسلط بر می دارد ، قیمت های خود را تعیین می کند و حتی بر موقعیت های پول ناخوشایند نیز غلبه می کند. دافیلد-توماس چشم انداز جدیدی در مورد چگونگی رشد یک تجارت ارائه می دهد-نه با “سنگ زنی” راه موفقیت خود ، بلکه با یافتن تعادل و لذت بردن از سفر.
اسطوره الکترونیکی تجدید نظر شد توسط مایکل ای. گربر
در اسطوره الکترونیکی تجدید نظر شده نسخه به روز شده کتاب اصلی مایکل E. گربر است ، اسطوره الکترونیکی، بازگو کردن آنچه که به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک انجام نمی شود. این کتاب بسیاری از تصورات غلط در مورد شروع یک تجارت کوچک را برطرف می کند.
یکی از این تصور غلط این است که تخصص فنی به تنهایی برای اداره یک شرکت موفق کافی است. گربر توضیح می دهد که بسیاری از کارآفرینان به اشتباه معتقدند که خوب بودن در یک مهارت خاص – خواه پخت ، لوله کشی یا طراحی گرافیکی – به طور خودکار به توانایی اداره یک تجارت تبدیل می شود. او از این امر به عنوان “اسطوره کارآفرینی” یا “اسطوره الکترونیکی” یاد می کند.
این کتاب توضیح می دهد که کارآفرینان موفق باید به عنوان تکنسین و رهبران/مدیران در نقش خود قدم بگذارند. این شامل سیستم های ساختمانی و فرآیندهایی است که در نهایت منجر به یک تجارت صحیح تر و اقتصادی می شود. علاوه بر این ، گربر مشاوره عملی در مورد چگونگی کار بر روی تجارت و نه فقط در آن ارائه می دهد ، و به صاحبان مشاغل کوچک این امکان را می دهد تا تحقق و موفقیت اقتصادی بیشتری پیدا کنند.
این نسخه به روز شده یک منبع عالی برای هر کارآفرینی است که به دنبال رشد تجارت خود بدون سوزاندن یا بارگذاری بیش از حد خود با کارهای فنی است.
مرتبط: 7 کتاب برای کمک به شما در ایجاد یک تجارت بهتر
آنچه مهم است را اندازه گیری کنید توسط جان دور
وقتی صحبت از امور عملی است ، آنچه مهم است را اندازه گیری کنید راهنمای شماست این کتاب به بررسی قدرت تعیین اهداف ملموس و تعیین اهداف و نتایج کلیدی شما (OKR) برای اندازه گیری موفقیت می پردازد. در آن ، نویسنده جان Doerr یک چارچوب گام به گام برای تعیین نقاط عطف تجاری ، اندازه گیری نتایج و دستیابی به اهداف مالی شما فراهم می کند.
Doerr می گوید که چگونه مهمترین شرکت های امروز – مانند Google ، Bono و بنیاد گیتس – با “اندازه گیری آنچه مهم است” به موفقیت رسیده اند. به عبارت دیگر ، آنها بر فعالیتهایی که به احتمال زیاد آنها را به سمت اهداف تجاری خود سوق می دهند ، تمرکز می کنند. درس این است که مشاغل کوچک می توانند همین کار را انجام دهند ، و به وضوح اهداف خود را تعریف می کنند و نتایج را اندازه گیری می کنند تا بتوانند روی آنچه واقعاً مهم است متمرکز شوند.
از طریق نمونه های دنیای واقعی ، Doerr نشان می دهد که چگونه OKRS می تواند به صاحبان مشاغل کوچک در اولویت بندی وظایف ، چابک ماندن و دستیابی به رشد مقیاس پذیر کمک کند.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/5-books-every-small-business-owner-should-read/487975